Skoči na vsebino

BMW S 1000 XR


Cufa
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

IMG_3251.JPG.f5bda04d743c3cd3b79b01a43a42c159.thumb.jpg.4b11bc50966b66617c31a39268b14dcc.jpg

Priporočene objave

Takle bom rekel. Do zdaj sem vozil dva GS-a. Zadnjega Adventure-ja. Mi ni sedel najbolje. Ali bolje, nisem se ga navadil zaradi premalo vožnje.

14 dni nazaj sem kupil XR-a. Prve kilometre zelo spoštljivo zvozil. Do Planine. Proti Postojni pa...

Dober motor je. Zelo. 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, MariborBMW pravi:

Takle bom rekel. Do zdaj sem vozil dva GS-a. Zadnjega Adventure-ja. Mi ni sedel najbolje. Ali bolje, nisem se ga navadil zaradi premalo vožnje.

14 dni nazaj sem kupil XR-a. Prve kilometre zelo spoštljivo zvozil. Do Planine. Proti Postojni pa...

Dober motor je. Zelo. 

Ne vem katerega imas, ampak prvo verzijo sem imel in zelo razočaran. Drugo verzijo sem pa tudi peljal in je še slabša. Kr neki. Pri nizkih obratih k bi moped pelov, ko pa daš mav gasa pa ponori. Ni zveznega prehoda. Uzivej če ti odgovarja njegov karakter. 🏍️😂🥵

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... nekateri imajo raje blondinke.... drugi črnolaske...

... nekateri raje pogledajo kakšno bolj "sočno"..... drugi pa suhice...

..itd, da ne naštevam preveč.

 

... tko da vsakemu svoje.... če ti motor ne ustreza, še ne pomeni, da je motor zanič.... nekdo drug trdi nasprotno, mu je taisti motor zelo všeč in mu ne ustreza tvoj motor. Zato pa obstaja toliko vrst motorjev, da si poiščete, kar vam ustreza...

...in recimo @MariborBMW  je očitno našel kompromis, da mu ustreza velikost, višina, ciklistika in položaj na motorju v kombinaciji s športnim karakterjem agregata.... zato ga je pohvalil

... drugim ( @hajamoto , recimo) bolj ugaja GS....RS...itd..

:D

p.s.

... ne vzeti tega osebno, sem vaju samo omenil, ko sta že pisala v prejšnjih postih.... mislil sem bolj na splošno.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V nzkih obratih ne gre nikamor,ko doseze obrate pa se mu odfuka,kdo bi se jebal s tem,sem sel dvakrat probat testnega in nazadnje spet kupil GS,vlece iz podna ven.

3 hours ago, Zivnorc said:

ne vzeti tega osebno, sem vaju samo omenil, ko sta že pisala v prejšnjih postih.... mislil sem bolj na splošno.

Pozabu si povedat da morjo Suzo kupit. 😁

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 urami, Zivnorc pravi:

... nekateri imajo raje blondinke.... drugi črnolaske...

... nekateri raje pogledajo kakšno bolj "sočno"..... drugi pa suhice...

..itd, da ne naštevam preveč.

 

... tko da vsakemu svoje.... če ti motor ne ustreza, še ne pomeni, da je motor zanič.... nekdo drug trdi nasprotno, mu je taisti motor zelo všeč in mu ne ustreza tvoj motor. Zato pa obstaja toliko vrst motorjev, da si poiščete, kar vam ustreza...

...in recimo @MariborBMW  je očitno našel kompromis, da mu ustreza velikost, višina, ciklistika in položaj na motorju v kombinaciji s športnim karakterjem agregata.... zato ga je pohvalil

... drugim ( @hajamoto , recimo) bolj ugaja GS....RS...itd..

:D

p.s.

... ne vzeti tega osebno, sem vaju samo omenil, ko sta že pisala v prejšnjih postih.... mislil sem bolj na splošno.

 

Maš čist prov. Sem imel pred xr kawo sx. Čist drug karakter. Tako kot pravi luxsa, vleče iz podna in RS tudi. Ko sva se z ženo prvič peljala z XR, se ustaviva in mi pribije: ta motor pa sam trese in ropota, ne gre pa nikamor. 😂😇😂🏍️

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...moja je imela en teden musklfibr po tem, ko sva naredila 150km z XR...

:D

...in uživa na sportaku...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 25 minutami, hajamoto pravi:

Maš čist prov. Sem imel pred xr kawo sx. Čist drug karakter. Tako kot pravi luxsa, vleče iz podna in RS tudi. Ko sva se z ženo prvič peljala z XR, se ustaviva in mi pribije: ta motor pa sam trese in ropota, ne gre pa nikamor. 😂😇😂🏍️

nisi pred nakupom nič testiral?

Enim pač odgovarja agregat, ki vleče takoj, spodaj...eni uživajo v vrtenju, očitno se mora xr vrtet, da daje kaj od sebe, je bolj dirkaški agregat, to je nekak za pričakovat.

Sicer pa XRa se z lahkoto proda, v kolikor je nevzdržno, ali ti res ne sede.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...ko že @luxsa omenja Suzukija...

...Suzuki namenoma uporablja pri GSX S modelih 2 ali 3 generacije starejši agregat ( mislim da k5), ko je še v "long stroke" izvedbi (manjša vrtina, daljši hod bata) da se doseže večji navor pri nižjih obratih...

...XR pa ima aktualen agregat RR mašine, samo malo "priprt" in brez kakih drugih velikih mehanskih sprememb (nisem preverjal...ampak mislim, da je tako)....torej mu malo zmanjka pri nizkih obratih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 39 minutami, DAMI34 pravi:

nisi pred nakupom nič testiral?

Enim pač odgovarja agregat, ki vleče takoj, spodaj...eni uživajo v vrtenju, očitno se mora xr vrtet, da daje kaj od sebe, je bolj dirkaški agregat, to je nekak za pričakovat.

Sicer pa XRa se z lahkoto proda, v kolikor je nevzdržno, ali ti res ne sede.

Sem, ampak je bilo prekratko in motor je bil drugačen kot moj. Kolega ima XR, ko sem ga probav nič ne trese in ropota iz airboxa kot je moj. Je na jutube nekdo objavil, da je vozil 5 XR erov in dva nista bila enaka. Glede prodaje pa nimaš čist prov. Jest sm ga hitro prodal, pod ceno. 🥴

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Js sem Mel podobno izkušnjo. Do 6-7k obratov uspešno skriva konje, od 8k naprej ga je pa težko krotit, ker se mu utrga. Razumem, da ima športni pedigre, ampak za bolj potovalno namenjen motor lahko postane naporen. Moji dvovaljniki (ktm) so vsi imeli vožnji v dvoje in potovanju bolj primeren agregat, pa vseeno relativno športen. To je seveda moje videnje. GS je za ta namen veliko primernejši. Je pa ergonomija in kvaliteta izdelave na visokem nivoju. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali je kdo po nakupu motorja ugotovil, da ne doseže do tal z nogami. Menjam znižan sedež (original 820mm) od letnika 2020 naprej za višji sedež 840mm ali 860mm.

Popravljeno . Popravil ankh
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Zdravo, novopečeni lastnik S1000XR 2018.

Ne vem kaj sem toliko časa obsesiral z dvovaljniki - tole je perfekcija od motorja :)

Agregat = 10/10. Konji se odkrijejo že pri 2.000 rpm. Lepo linearno do 6.000 potem čutiš, da si na raketi pri 9.000 se pokaže brutalnost. Zaviranje z motorjem poezija. Pri dvo-valjnikih nikoli nisem hotel dajati v 1., da ne razburi vzmetenja tu pa bp.

Menjalnik + Quickshifter = 10/10. Nobenega GS sranja. Mogoče 42 zob na zadnji zobnik za Touring. Multistrada V4 ima slaba prestavna razmerja - 1. predolga, ostale prekratke.

Vzmetenje = 9/10. Multistradi bi dal 10/10. Dobro skrije navor, V2 pomaga 19".

Agilnost - Twisties - Geometrija + 17" col sprednja = 10/10. Noro. Point and shoot. Popravljaš. Zaviraš. Kar češ delaš v ovinku. V2 matra 19" in se moraš bolj potrudit. V4 ima 10Kg več in 170 zadnjo.

Zavore 9/10. Multistrada V2 in V4 10/10 - radial master cilinder se zgleda malo pozna pa še kaj. Ima pa V2 "napako", da se kabli od ročk vlečejo po tanku.

Udobje 9/10. Sedež top, pozicija top. Edino windscreen je treba zamenjat za nek Touring. Isto V2 in V4. GS ima verjetno 10/10 s klopco zadaj in po nogah malo več pokrije (spet ne toliko kot RT).

Nekaj vibracij okoli 5.000 rpm ampak nič proti V4 (6-8.000) in kakšnem Kawasaki Versysu 2009, ali F800R nad 6.000, kjer te trese 230V.

(175-177cm, 80-83kg, 40-50 let)

Popravljeno . Popravil snela
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, snela pravi:

Agregat = 10/10. Konji se odkrijejo že pri 2.000 rpm. Lepo linearno do 6.000 potem čutiš, da si na raketi pri 9.000 se pokaže brutalnost

Isti motor sem vozil pa mi ni jasno od kod ti taka opažanja...do 6Krpm po moje konje prav plašno skriva, še posebej če ga primerjam z dvovaljniki, se pa strinjam, da je nad 8 že skoraj brutalen...isti dan, isto traso sem vozil tudi GS in za njega pa lahko trdim da pokaže navor in konje od 2Krpm...

Meni avregat ni bil všeč, še posebej ne za turing rabo in še posebej za vožnjo v dvoje...verjamem pa, da je dober za dnevna ali večdnevna potovanja z elementi nažiganja...

...ostalo kar si omenjal nimam pripomb. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Itaq preveč dlakocepimo, to so vse super motorji - nianse, malo odvisno od naših karakterjev, stila vožnje in trenutnih želja. Ampak mi moramo nekam čas dat in namesto, da bi se vozili raje filozofiramo in se mučimo 🤪

Za Touring bi tudi jaz kaj bolj primernega izbral, že od začetka, brez nepotrebnih predelav.

Nekaj manj požrešnega (manj konjev, manj litrov, manjše zavarovanje, manj gume žre...), tišjega in bolj udobnega v smislu vetrne zaščite, mehkejšega in daljšega vzmetenja, kovčkov, višje teže (veter, avtocesta): GS zaradi najlažje prodaje + shaft drive + telelever + 19", RT za udobje + shaft (jaz imam krče v aduktorjih), K za max udobje pa nizke temperature, pa ostale znamke so tudi ok (ampak meni osebno geometrija ne paše in velikost pnevmatik): Triumph, Versys, V-Strom, Tracer 9... vse ima svoje +/-.

 

Drugače ne morem verjet - sploh če imaš Dynamic ali Pro, da si imel takšno izkušnjo z gen1.1... Bi mojega probal? 😇

 

GS že ima navor ampak mene moti sprednja 19" in 170 širina zadnje, manjši diski spredaj, bolj mehke zavore, 30+Kg več (daljša zavorna pot pred ovinkom - kot šleper) - pa ni nekega karakterja/ljubezni pri GS ali karkoli si zamišljamo...

XR je pa skoraj supermoto brez minusov: ni čudnega vzmetenja, ni neudobja, ni toliko vetra, porivna tehnika pri višjih hitrostih...

Sej nekdo je napisal lepo primerjavo med GS in XR tukaj...

Meni osebno paše "simbioza" z mašino - pri GS-u nima tako dobrega stika. Bivši F1 fan tako, da XR zvok meni zmaga.

Načeloma smo tudi drugačni vozniki za različnimi motorji, kar je super, da imamo toliko izbire in da lahko najdemo kar nam najbolj ustreza. Jaz recimo vozim trenutno za zabavo + sam pa nimam veliko časa (do 5k km letno), zvok mi je pomemben in agilnost v ovinkih (vključujoč vzmetenje) - na podlagi tega sem izbiral. Sej ni neke napake, to je vse tam tam.

Če/ko bom imel sopotnico, bom takoj vzel GS-a 2008-2012 + full remus, da ne slišim sopotnice 🤣 (upam, da žena ne bere 🥰). Ali pa multistrado 1200 + termi...

Vse ima + in - 😀

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 15. 10. 2022 ob 18:21, snela pravi:

Zdravo, novopečeni lastnik S1000XR 2018.

Ne vem kaj sem toliko časa obsesiral z dvovaljniki - tole je perfekcija od motorja :)

Agregat = 10/10. Konji se odkrijejo že pri 2.000 rpm. Lepo linearno do 6.000 potem čutiš, da si na raketi pri 9.000 se pokaže brutalnost. Zaviranje z motorjem poezija. Pri dvo-valjnikih nikoli nisem hotel dajati v 1., da ne razburi vzmetenja tu pa bp.

Menjalnik + Quickshifter = 10/10. Nobenega GS sranja. Mogoče 42 zob na zadnji zobnik za Touring. Multistrada V4 ima slaba prestavna razmerja - 1. predolga, ostale prekratke.

Vzmetenje = 9/10. Multistradi bi dal 10/10. Dobro skrije navor, V2 pomaga 19".

Agilnost - Twisties - Geometrija + 17" col sprednja = 10/10. Noro. Point and shoot. Popravljaš. Zaviraš. Kar češ delaš v ovinku. V2 matra 19" in se moraš bolj potrudit. V4 ima 10Kg več in 170 zadnjo.

Zavore 9/10. Multistrada V2 in V4 10/10 - radial master cilinder se zgleda malo pozna pa še kaj. Ima pa V2 "napako", da se kabli od ročk vlečejo po tanku.

Udobje 9/10. Sedež top, pozicija top. Edino windscreen je treba zamenjat za nek Touring. Isto V2 in V4. GS ima verjetno 10/10 s klopco zadaj in po nogah malo več pokrije (spet ne toliko kot RT).

Nekaj vibracij okoli 5.000 rpm ampak nič proti V4 (6-8.000) in kakšnem Kawasaki Versysu 2009, ali F800R nad 6.000, kjer te trese 230V.

(175-177cm, 80-83kg, 40-50 let)

V bistvu razširjeno in čustveno povzeto po mojih občutkih.

V ponedeljek sem vzel fraj in ga pognal.

Jaz ne najdem slabe besede pri vožnji, nobenega tresenja, brez ostalih prej zapisanih težav.

Učim se ga vozit, ker je drugačen (pred tem sem vozil 13 let dva GS-a, oljno zračno hlajena 1200).

Če povzamem, je dinamičen, dovoljuje več kot sem trenutno zmožen peljati, ne utruja in je odlično vodljiv.

Ne bi šel več na starega GS-a! Je pa res, da ne vem kako se pelje nov, vodno hlajen. 

Mislim, še vedno imam na ustih nasmeh od uhe do uhe.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

3 hours ago, MariborBMW said:

Mislim, še vedno imam na ustih nasmeh od uhe do uhe.

😃

No zdej pa povej kolikokrat si imel na GS-u tak nasmen?

Jaz sem se nazadnje peljal čez vikend in zaključil sezono ampak ko pomislil na vožnjo, se mi smeji - kot otrok v tovarni čokolade 😇

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej sem zapisal...za nažiganje...čeprav vse, kar agregat nudi od 6k obratov dalje in vzmetenje ter zavore, se na cesti težko izkoristi...

...ja, bi probal še enkrat... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...
pred 14 urami, mcgiver pravi:

Imamo morda koga, ki bi mi resetiral servis? Sem iz Celja.

Jaz lahko, ampak se boš moral pripeljati do Komende. :(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

katere ploščice uporabljate/kupujete ob menjavi - prednji komplet?

in kje kupujete? Prejšni motor ni bil problematičen, si dobil povsod, XR pa je druga zgodba

 

Ob menjavi zavorne tekočine, se to lahko naredi klasično ali je potrebno z računalnikom?

Popravljeno . Popravil Gricko
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, Gricko pravi:

katere ploščice uporabljate/kupujete ob menjavi - prednji komplet?

in kje kupujete? Prejšni motor ni bil problematičen, si dobil povsod, XR pa je druga zgodba

 

Ob menjavi zavorne tekočine, se to lahko naredi klasično ali je potrebno z računalnikom?

ili Original BMW iz njihove servisne mreze ili Brembo iz Louisa. 

Kociona tekucina se mijenja ako se ne varam preko racunala. 

Navodno zbog kompliciranog nacina odrzacivanja. 

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Oem bmw. EBC dvojno sintrane znajo skriptati.

2. Z.olje

2018 v1.1 na roke, ABS aktiviraš med vožnjo takoj po menjavi ob treniranju na poligonu, da se "ostanek" zmeša - ne rabiš ga elektronsko aktivirati.

Če boš moral menjati ploščice "kmalu" po menjavi z.olja, po bledanju ne napolniti rezervoarja do max.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!