Skoči na vsebino

KTM 790/890 ADVENTURE S/R, DUKE in SMT


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

Uporabna stran s pojasnili, slikami itd modifikacij in dodatne opreme: KLIK

890R.jpg.0c84d9970af721dd20ac0060861c5214.thumb.jpg.630e3b2600b1c34e17a0af76cab49641.jpg

Priporočene objave

Objavljeno

Men po novem štartar zaje*ava. Se včasih malo pokadi iz njega pri zagonu. Spet na servis ?

  • Haha 1
  • Žalosten 2
Objavljeno
pred 14 urami, dolenc100 pravi:

Men po novem štartar zaje*ava. Se včasih malo pokadi iz njega pri zagonu. Spet na servis ?

kitajci :D

sem se ravno zadnjič smejal (no oba z ženo). 3 tedne mam moped, pa so že problemi, me je zezala. Aja, problem sem rešil, do servisa. Odklopil sem zadnjo luč, da ne prežgem ledic :D

Majo tile KTMjevci ene zadeve res na šlamp narejene. Kupiš kawasaki, voziš in voziš in voziš..sam dolgčas. Kupiš KTM, se skoz neki dogaja :P je rekla moja.

Ampak kaj ko je ta hudič od motorčka tok zabaven. Ni za tišat po asfaltu v smrt, niti temu ni namenjen, ampak je pa tako relax zajebancijski na ovinkih, slabi podlagi, da ga je užitek vozit. Vsaj meni, ker se mi je odprl popolnoma nov svet. Zdej sam še srfam po guglu in iščem, kje vse so makedami, pa kam pride pot, in si zlagam rute za spomladi.

Tudi moram popravit, prvotno izjavo, da je gas preveč občutljiv na ofroad programu. Dejansko ni, je ravno prav, kaj bi šele bilo če bi dal rally program. Tudi delovanje TCja v offroadu je že v defoltu dovolj dobro zame, lepo odnaša, še lepše pa posega in nadzoruje odnašanje zadnjega konca. NIti ne veš kako posega, edin to vem, da bi moralo bolj odnesti, če tega ne bi bilo. Vsaj iz iskušenj s cestaki brez tcja. (ok tudi gladke gume izdatno pripomorejo)

Sklopka, oziroma sama ročica in zajla sta tudi dokaj slabo narejeni. Če zavijem krmilo do konca v levo, skoraj ni lufta na ročici, v nasprotnem mam pa skoraj 1cm. Tako sem si nastavil. Tudi sama ročica je dokaj trda za stiskanje. Tule jih bi kava lahko marsikaj naučila. Pri njih imajo od ročice (tam kjer nastaviš ohlapnost) cca 5-7cm dolgo trdo kovinsko cev, skozi katero gre zajla, ki je še oblikovana v smeri navzdol, tako da je pregib vedno enak, neglede na pozicijo krmila. Da ne govorim, da so ročice pri kavi mehke kot bi putr stiskal.

O zavorah sem tudi nekaj se pritoževal, ampak bolj kot ugotavljam, bolj se mi zdi, da je bolje, da niso tako močne kot na cestakih, ki jih imam. Za teren se mi zdi bolje, da ne grize premočno.

Mene dejansko ti problemi z reklamacijami ne bi kaj preveč sekirali, če ne bi bil tako daleč stran od servisa, tako pa imam kar lepe logistične probleme, da ne govorim o stroških.

Če omenim tole šlamparijo zavornega stikala, je res malo čudno narejeno, saj je kup dela, da odstranijo rezervar in stikalo menjajo. Vsekakor, pa po prebranem je to zelo pogosta napaka in bi lahko bil celo vpoklic. Jaz bom zadevo sicer uredil kar v sklopu prvega servisa.

Ampak motorček je vseeno fajn. Sicer bo rabil kar nekaj posodobitev še (zaščita spodaj in rezervar, pa nižja šipa za poleti), potem pa upam, da ga zrihtam in bo mir.

 

 

 

Objavljeno

Se tolažim in upam, da vseeno ne bo toliko okvar kot pri mojem prijatelju - 1290 Duke. Namreč jih je imel več kot 40 v 6-h letih. Prvi 2 leti je bil motor prava katastrofa. ?

  • Zmeden 2
  • Žalosten 1
Objavljeno
pred 14 minutami, dolenc100 pravi:

Se tolažim in upam, da vseeno ne bo toliko okvar kot pri mojem prijatelju - 1290 Duke. Namreč jih je imel več kot 40 v 6-h letih. Prvi 2 leti je bil motor prava katastrofa. ?

stvar sreče po mojem tudi.

Jaz praktično okvar na GTju nisem imel.

popolnoma vse sem pa menjal v sklopu garancije.

2x je crknila loputa v izpuhu, nato sem investiral v dongle in je bil mir.

okrog 55000km je crknil plovec za nivo goriva. Kritje s podaljšano garancijo.

V začetku sem menjal še prednjo luč, ki je imela napokano steklce DRL luči, to je pa vse.

Sicer sem pričakoval, da bodo na mojem 790 2020 letnik že odpravljeni porodni problemi, pa očitno še niso, zna biti da plačujemo selitev proizvodnje na Kitajsko.

 

 

 

Objavljeno

Glavne zadeve so:

-ABS senzor (si že ugotovil :) )

-hlajenje zadnje zavore (je bil vpoklic)

-zaganjanje, če ga izklopiš na off stikalo in ne na ključ  (če izklapljaš na off stikalo rabi včasih 2-3 vžige da ostane prižgan)

-rošenje LCD ekrana (priznajo garancijo)

-rošenje rezervoarja zavorne tekočine na balanci (priznajo garancijo)

-puščanje hladilne (easy fix zategneš objemke, garancija zamenja še tesnila in senzor)

-nepravilno spucani rezervoarji pri pripravi motorja, notri še smeti in zabaše sistem. Pogosto tudi kak serviser pozabi odpret ventil na eni strani tanka.

-najhujša je sklopka, pri nekaterih se ji pri hard offroad, wheelijih in podobno razletela. KTM ne prizna napake in se zgovarja na stil vožnje uporabnika (prekomerno zdrsavanje sklopke). Ampak druge nimaš, ko zaganjaš 200kg motor v tehnično zahtevne terene. 890 naj bi imel to odpravljeno z boljšo optimizacijo motorja in sklopke v nižjih obratih. Fixov za 790 je več:

  • 15 zobnik spredaj, da ni treba toliko delat s sklopko na tehničnih terenih (zgubiš pri večjih hitrostih, cca 5-10km/h na končni)
  • power commader z drugo mapo v nižjih obratih,
  • druge vzmeti pri samih platah sklopke
  • najboljša pa je po mojem mnenju, ko je sklopka že bolj proti koncu enostavno namesto original vržeš notri navadno Reckluse, cenovno si tam z originalom in imaš mir

 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 37 minutami, rkasteli pravi:

Glavne zadeve so:

-ABS senzor (si že ugotovil :) )

-hlajenje zadnje zavore (je bil vpoklic)

-zaganjanje, če ga izklopiš na off stikalo in ne na ključ  (če izklapljaš na off stikalo rabi včasih 2-3 vžige da ostane prižgan)

-rošenje LCD ekrana (priznajo garancijo)

-rošenje rezervoarja zavorne tekočine na balanci (priznajo garancijo)

-puščanje hladilne (easy fix zategneš objemke, garancija zamenja še tesnila in senzor)

-nepravilno spucani rezervoarji pri pripravi motorja, notri še smeti in zabaše sistem. Pogosto tudi kak serviser pozabi odpret ventil na eni strani tanka.

-najhujša je sklopka, pri nekaterih se ji pri hard offroad, wheelijih in podobno razletela. KTM ne prizna napake in se zgovarja na stil vožnje uporabnika (prekomerno zdrsavanje sklopke). Ampak druge nimaš, ko zaganjaš 200kg motor v tehnično zahtevne terene. 890 naj bi imel to odpravljeno z boljšo optimizacijo motorja in sklopke v nižjih obratih. Fixov za 790 je več:

  • 15 zobnik spredaj, da ni treba toliko delat s sklopko na tehničnih terenih (zgubiš pri večjih hitrostih, cca 5-10km/h na končni)
  • power commader z drugo mapo v nižjih obratih,
  • druge vzmeti pri samih platah sklopke
  • najboljša pa je po mojem mnenju, ko je sklopka že bolj proti koncu enostavno namesto original vržeš notri navadno Reckluse, cenovno si tam z originalom in imaš mir

 

glede sklopke ma kamel dobro rešitev: 1 finger, podaljšana ročica vzvoda na sami sklopki . Drugič, ne se bat imet preveč ohlapne zajle, razn klonkanja in takojšnjega prijema ni neke škode. S sklopko je tako kot povsod..če jo guliš jo razjebeš.

LCD se trenutno samo zabeleži napako. Rešitve še ni, kar so mi povedali. Rešitev je sicer pri lastniku..ne zalivat ekrana. Ampak ko bodo novi lcdji se jih bo menjalo. Trenutno so isti.

ABS senzor, oziroma stikalo na sami enoti cevke zavorne tekočine pod rezervarjem, bo odpravljeno, jih je pa lahko sram, da tega ne vpokličejo.

Ostalo kar vem so pa odpravili.

 

Objavljeno

samo tale zadeva je pa, mwa..

 

 

127036259_10160340711751521_4510544726642007473_o.jpg

127047334_10160340711721521_2916045596452061309_o.jpg

Objavljeno
pred 23 minutami, DAMI34 pravi:

samo tale zadeva je pa, mwa..

 

 

127036259_10160340711751521_4510544726642007473_o.jpg

127047334_10160340711721521_2916045596452061309_o.jpg

če je legalno, ni dilem...

 

Objavljeno
pred 4 minutami, Snečer pravi:

če je legalno, ni dilem...

 

najbrž ni :P

 

Objavljeno
pred 16 urami, DAMI34 pravi:

najbrž ni :P

 

Tako kot tale...škoda. 

RKT91BCER_SIDE-900x900.jpg

RKT91BCER_CLOSE-900x900.jpg

Objavljeno
pred 18 urami, DAMI34 pravi:

najbrž ni :P

 

Hvalabogu. :) Kot bi imel piksno pira IXIL gor navešeno.

Objavljeno
pred 11 minutami, Scarabeo 500 pravi:

Hvalabogu. :) Kot bi imel piksno pira IXIL gor navešeno.

sej sedaj ni nič bolje, le teža ni kot piksna ampak kot cela šteka :P

ps. bom dal nalepko akrapovič gor pa bo :D

 

  • Haha 1
Objavljeno

tale zadeva: odprt prostor za gumo, direktno na kolktorje in mašino, ni ravno fajn pogruntavščina. Že jaz ko sem "sterilen" pri vožnji nabijem vso svinjarijo točno tja.

Rešitve so tule:

https://790adventure.net/protections/crap-flap/

lahko sicer rešiš sam s kako obdelavo mreže ali pločevine- Jaz bom še malce počakal, da vidim, kako se bom odločil okrog "skid plate"

Do takrat bom pa očitno vneto čistil.

s-l1600.thumb.jpg.140b563795a2fe3e176cedb0a12d540f.jpg

ena cenejših opcij, na stock plati. cca 35€

 

ta moment sem se odločil

Objavljeno
pred 47 minutami, vandrovec pravi:

20201110_140344_HDR.jpg

Že samo zamenjava te objemke na izpuhu bi izboljšala izgled...:)

če pa tole objemko vidiš si fenomen..običajno bo vedno vsa od blata :P

 

Objavljeno
pred eno uro, DAMI34 pravi:

če pa tole objemko vidiš si fenomen..običajno bo vedno vsa od blata :P

glede na pretekle objave o hitrosti čiščenja umazanega motorja, be fenomen, če bo ta umazan. :naughty:

Objavljeno

Kuzla je dobila zgornjo zaščito. Hkrati bo nosilec torbic.

Spodaj bo potrebno dodat skid plate v kompletu...za kako metanje po tleh.

20201126_143003_HDR.thumb.jpg.0d2cfcf3298ce01535db52666610575a.jpg

Objavljeno
14 minutes ago, DAMI34 said:

Kuzla je dobila zgornjo zaščito. Hkrati bo nosilec torbic.

Spodaj bo potrebno dodat skid plate v kompletu...za kako metanje po tleh.

20201126_143003_HDR.thumb.jpg.0d2cfcf3298ce01535db52666610575a.jpg

Tega zdaj ene 30krat  po tleh vržeš, to paše KTM-u, potem pa ga boš itak zamenjal za R verzijo s kramparcami, zgleda da boš pravi Enduraš postal, fajn! ? Za to vreme in situacijo imaš itak najbolj idealen motor, večina nas že ima motorje na zimskem spanju, aja, pa še fajn klimo imate na tvojem koncu, uf ajde uživaj, sem ti kar malo fauš.... ?

Objavljeno

use lepo in prov... sam rolbari rabjo praske. Pol bo motor z karakterjem.... To se sam tolazm k mam jest na obeh straneh stange spraskane ?

Objavljeno
pred 26 minutami, Loba pravi:

Tega zdaj ene 30krat  po tleh vržeš, to paše KTM-u, potem pa ga boš itak zamenjal za R verzijo s kramparcami, zgleda da boš pravi Enduraš postal, fajn! ? Za to vreme in situacijo imaš itak najbolj idealen motor, večina nas že ima motorje na zimskem spanju, aja, pa še fajn klimo imate na tvojem koncu, uf ajde uživaj, sem ti kar malo fauš.... ?

Nikol več. Žal. Preklel kitajca do konca. Montiram zaščito, pa se tržejo privarjene matice. :(

Aja..ubijal ga pa bom..saj je kitajc :P

 

Objavljeno

Zadevo rešil. Razdrl pol motorja, da sem kontra matico držal..tisto od rezervarja.

Objavljeno
21 hours ago, DAMI34 said:

Kuzla je dobila zgornjo zaščito. Hkrati bo nosilec torbic.

Spodaj bo potrebno dodat skid plate v kompletu...za kako metanje po tleh.

20201126_143003_HDR.thumb.jpg.0d2cfcf3298ce01535db52666610575a.jpg

Odlično si nabavil, zaščita na pravem mestu. Črna plastika nad rezervoarjem in pod plastiko rezervoarja je pritrjena na hladilnik ter nosi regulator.... ob padcu na štrleče kamne se plastika polomi in poškoduje hladilnik..... sem že videl takšne poškodbe

Objavljeno

Enako neumnost ima narejeno 1290SDR in na veliko razbijajo hladilnike brez padcev.

 

Lp, Samo

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!