Skoči na vsebino

KTM 790/890 ADVENTURE S/R, DUKE in SMT


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

Uporabna stran s pojasnili, slikami itd modifikacij in dodatne opreme: KLIK

890R.jpg.0c84d9970af721dd20ac0060861c5214.thumb.jpg.630e3b2600b1c34e17a0af76cab49641.jpg

Priporočene objave

Objavljeno
Ob 27. 11. 2020 ob 12:30, IF7 pravi:

Odlično si nabavil, zaščita na pravem mestu. Črna plastika nad rezervoarjem in pod plastiko rezervoarja je pritrjena na hladilnik ter nosi regulator.... ob padcu na štrleče kamne se plastika polomi in poškoduje hladilnik..... sem že videl takšne poškodbe

Jop..je že letela dol, ni mi všeč vpetje (preslabo, polomiš isto vse, od ušesa nosilca rezervarja, do nosilca luči) Sem danes kontroliral in mi absolutno ni bilo všeč. Sicer ob padcu na kamne, gre tudi brez zaščite vse v maloro :P

 

Objavljeno
Ob 25. 11. 2020 ob 13:56, DAMI34 pravi:

 

ps. vsak drek shomologirajo, ne vem zakaj Wingsa ne bi mogli

Wingsa za 790 kolikor vem normalno homologiraš. 

https://wings-exhausts.com/exhausts-eu/ktm-eu/790-adv-r-eu/#show

Ob 27. 11. 2020 ob 12:30, IF7 pravi:

Odlično si nabavil, zaščita na pravem mestu. Črna plastika nad rezervoarjem in pod plastiko rezervoarja je pritrjena na hladilnik ter nosi regulator.... ob padcu na štrleče kamne se plastika polomi in poškoduje hladilnik..... sem že videl takšne poškodbe

Pokažeš kje si videl take poškodbe? Ker sem videl že verjetno preko 100 padcev 790ke in razen tega, da je tista plastika počila ni bilo v nobenem primeru hladilniku nič. Po tej logiki bi moral met hladilnik na spodnji sliki v prafaktorjih. Tank na 790 in balanca v 99% primerov poskrbita, da do stika tistega dela s tlemi sploh ne pride.  Kar se je pa naredilo s temi roll bari je to, da vsakič, ko bo šel po tleh bo šla celotna sila na okvir in kar je še slabše na točke, kjer je luč vijačena na okvir. In ta del pa je švoh, fantje ga lomijo z malo bolj hard off roadom.  Smiselna nadgradnja so pri teh padcih barkbusterji in pa konkretna šus plata z zaščito čez tank. Roll bari na temu motorju naredijo več škode kot koristi. 

 

 

20191122_112849 (1).jpg

Objavljeno (popravljeno)
15 minutes ago, rkasteli said:

Wingsa za 790 kolikor vem normalno homologiraš. 

https://wings-exhausts.com/exhausts-eu/ktm-eu/790-adv-r-eu/#show

Pokažeš kje si videl take poškodbe? Ker sem videl že verjetno preko 100 padcev 790ke in razen tega, da je tista plastika počila ni bilo v nobenem primeru hladilniku nič. Po tej logiki bi moral met hladilnik na spodnji sliki v prafaktorjih. Tank na 790 in balanca v 99% primerov poskrbita, da do stika tistega dela s tlemi sploh ne pride.  Kar se je pa naredilo s temi roll bari je to, da vsakič, ko bo šel po tleh bo šla celotna sila na okvir in kar je še slabše na točke, kjer je luč vijačena na okvir. In ta del pa je švoh, fantje ga lomijo z malo bolj hard off roadom.  Smiselna nadgradnja so pri teh padcih barkbusterji in pa konkretna šus plata z zaščito čez tank. Roll bari na temu motorju naredijo več škode kot koristi. 

 

 

20191122_112849 (1).jpg

Bom šel do garaže in poslikal. Poškodba je posledica padca pri vožnji po klancu naklona okoli 18% navzdol s hitrostjo okoli 10 km/h. Brez kakeršnega koli kotaljenja ali drsenja motorja navzdol. Pravi kamen na pravo mesto.

Po ogledu youtube posnetkov pritrjevanja roll barov na 790 se strinjam da ni primeren za pritjevanje le teh.

Popravljeno . Popravil IF7
dopolnitev
Objavljeno
pred 8 minutami, IF7 pravi:

Bom šel do garaže in poslikal. Poškodba je posledica padca pri vožnji po klancu naklona okoli 18% navzdol s hitrostjo okoli 10 km/h. Brez kakeršnega koli kotaljenja ali drsenja motorja navzdol. Pravi kamen na pravo mesto.

Po ogledu youtube posnetkov pritrjevanja roll barov na 790 se strinjam da ni primeren za pritjevanje le teh.

Kar si polomil verjetno je tale plastika spodaj. Ampak do hladilnika je še kar nekaj. Kar se naredi je, da se tista plastika nad tankom ukrivi, spodnja tudi malo ampak bistveno manj in poči ravno tam okoli senzorja. Spodaj pri tej plastiki, ki je na sliki je bil padec kolega konkreten, v cca 1m globoko brezno. Polomila se je tudi zaščita na balanci + odtrgalo je ogledalo. Vezice in naprej. Cca 1000km dolga tura. Nova plastika pa je bila par 10 eur, če se spomnim. Tudi recimo plastika na tanku je precej poceni za KTM cenovno politiko.  Je pač namenjeno temu, da se v primeru padca izsuje in nato zamenja. 

 

20201130_144712.jpg

Objavljeno

Ne vem kako ima 790, ampak KTM "zelo rad" pritrjuje zaščito na hladilnik in potem je glavna škoda, ko ti "spuli" pritrdilno mesto skupaj s plastiko.

lp

Objavljeno
Ob 24. 11. 2020 ob 16:16, DAMI34 pravi:

samo tale zadeva je pa, mwa..

 

 

127036259_10160340711751521_4510544726642007473_o.jpg

127047334_10160340711721521_2916045596452061309_o.jpg

Od Raymonda ja ? Baje, da se da homologirat. Tole je še video :)

 

 

Zdej kaj se naredi, če te ustavi pa da na mikrofon pa nimam pojma :)

Objavljeno
pred 3 minutami, franc pravi:

Ne vem kako ima 790, ampak KTM "zelo rad" pritrjuje zaščito na hladilnik in potem je glavna škoda, ko ti "spuli" pritrdilno mesto skupaj s plastiko.

lp

Isto samo druga konstrukcija zaradi tanka. Na 790 maš tri točke kritičnega udara. Spodaj tank. balanca in pa ročke za sopotnika. Vse ostalo razen, če nimaš res sreče je v zraku. 

Objavljeno
pred eno uro, IF7 pravi:

Bom šel do garaže in poslikal. Poškodba je posledica padca pri vožnji po klancu naklona okoli 18% navzdol s hitrostjo okoli 10 km/h. Brez kakeršnega koli kotaljenja ali drsenja motorja navzdol. Pravi kamen na pravo mesto.

Po ogledu youtube posnetkov pritrjevanja roll barov na 790 se strinjam da ni primeren za pritjevanje le teh.

kot sem zapisal, če udari zgoraj bo brez rol barov škoda na plastiki in hladilniku, če maš roll bare bodo pa ti zmečkali hladilnik, tako da neke praktične rešitve ni. Namreč vpetje rol bar je na nosilcu luči, ki že tako ni nekaj močnega in v vijak ki stabilizira rezervar. Tale vijak/matica je na dokaj šwoh ušesu (ni del okvirja) in se že od samega vijačenja zlomi./tovarniška napaka)

Kar se tiče Wingsa in homologacije, bi @HyperJackvedel.

Objavljeno
pred eno uro, DAMI34 pravi:

kot sem zapisal, če udari zgoraj bo brez rol barov škoda na plastiki in hladilniku, če maš roll bare bodo pa ti zmečkali hladilnik, tako da neke praktične rešitve ni. Namreč vpetje rol bar je na nosilcu luči, ki že tako ni nekaj močnega in v vijak ki stabilizira rezervar. Tale vijak/matica je na dokaj šwoh ušesu (ni del okvirja) in se že od samega vijačenja zlomi./tovarniška napaka)

Kar se tiče Wingsa in homologacije, bi @HyperJackvedel.

Nisem še slišal, da bi sploh kdo na svetu homologiral Wingsa. Pustimo čirulećarule, s tistimi se tudi megaphone da homologirat...ane @shibby?

Objavljeno
Pravkar, HyperJack pravi:

Nisem še slišal, da bi sploh kdo na svetu homologiral Wingsa. Pustimo čirulećarule, s tistimi se tudi megaphone da homologirat...ane @shibby?

dejansko bi moral imeti homologacijo proizvajalec. Ne govorim samo o vpisu.

Objavljeno
6 hours ago, rkasteli said:

Kar si polomil verjetno je tale plastika spodaj. Ampak do hladilnika je še kar nekaj. Kar se naredi je, da se tista plastika nad tankom ukrivi, spodnja tudi malo ampak bistveno manj in poči ravno tam okoli senzorja. Spodaj pri tej plastiki, ki je na sliki je bil padec kolega konkreten, v cca 1m globoko brezno. Polomila se je tudi zaščita na balanci + odtrgalo je ogledalo. Vezice in naprej. Cca 1000km dolga tura. Nova plastika pa je bila par 10 eur, če se spomnim. Tudi recimo plastika na tanku je precej poceni za KTM cenovno politiko.  Je pač namenjeno temu, da se v primeru padca izsuje in nato zamenja. 

 

20201130_144712.jpg

@rkasteli cenim tvoje zaupanje znamki in poznavanje motorja ter vožnje, vsekakor pa ti priporočam da ne govoriš drugemu kaj vidi. Ne govorim kar tako, spodaj priložene fotografije potrjujejo moje besede, katere je potrdil tudi mehanik pri Selešu, ki si je poškodbo v živo ogledal. Hladilnik je pač konkretno zvit, če bi bil udarec malce močnejši bi popustil. Drži, da so plastike poceni, žal tega za hladilnik ne morem reči.

Kot sem rekel, pravi kamen na pravo mesto. Žal.

20201130_170802.jpg

20201130_170943.jpg

20201130_171050.jpg

20201130_172154.jpg

Objavljeno
pred 27 minutami, IF7 pravi:

@rkasteli cenim tvoje zaupanje znamki in poznavanje motorja ter vožnje, vsekakor pa ti priporočam da ne govoriš drugemu kaj vidi. Ne govorim kar tako, spodaj priložene fotografije potrjujejo moje besede, katere je potrdil tudi mehanik pri Selešu, ki si je poškodbo v živo ogledal. Hladilnik je pač konkretno zvit, če bi bil udarec malce močnejši bi popustil. Drži, da so plastike poceni, žal tega za hladilnik ne morem reči.

Kot sem rekel, pravi kamen na pravo mesto. Žal.

20201130_170802.jpg

20201130_170943.jpg

20201130_171050.jpg

20201130_172154.jpg

Nikakor ni bilo mišljeno, da bi govoril namesto tebe. Pokazal sem najpogostejšo poškodbo, kar se tiče okoli dela pri hladilniku na 790. Poškodba na sliki je na konkretnem motorju bolj na nivoju možnosti, da se ti v hladilnik zabije našpičena suha veja. Malo možnosti ampak se naredi.  Kar je stvar debate pa je ali je potem smiselno hladilnik oblačit v oklep ali v tem primeru gor vijačit roll bar.  Moje mnenje je, da ne, ker slabosti izničijo prednosti. Kaj bo na motorju pa je v kočni fazi potem stvar posameznega lastnika. Sam imam čez original plastične zaščite za tank, še od Chrisa karbonske pokrove. Za marsikoga popolnoma nepotrebna navlaka, sam sem pa ravnokar naročil še en komplet :)

Objavljeno
19 minutes ago, rkasteli said:

Nikakor ni bilo mišljeno, da bi govoril namesto tebe. Pokazal sem najpogostejšo poškodbo, kar se tiče okoli dela pri hladilniku na 790. Poškodba na sliki je na konkretnem motorju bolj na nivoju možnosti, da se ti v hladilnik zabije našpičena suha veja. Malo možnosti ampak se naredi.  Kar je stvar debate pa je ali je potem smiselno hladilnik oblačit v oklep ali v tem primeru gor vijačit roll bar.  Moje mnenje je, da ne, ker slabosti izničijo prednosti. Kaj bo na motorju pa je v kočni fazi potem stvar posameznega lastnika. Sam imam čez original plastične zaščite za tank, še od Chrisa karbonske pokrove. Za marsikoga popolnoma nepotrebna navlaka, sam sem pa ravnokar naročil še en komplet :)

Se strinjam. Za tako poškodbo bi se moral prav truditi, žal je nastala, murphy pač. Kot si rekel in kar mi je rekel tudi Dami34, in kot se vidi na posnetkih montaže cevne zaščite na 790, je cevna zaščita za motor neprimerna zaradi neustreznih pritrditvenih mest.  Poceni plastike so velika prednost, škoda ker pri konstrukciji niso postavili hladilnik znotraj dodatnega okvirja, na katerega bi bile privite plastike.

Objavljeno
pred 14 urami, IF7 pravi:

Se strinjam. Za tako poškodbo bi se moral prav truditi, žal je nastala, murphy pač. Kot si rekel in kar mi je rekel tudi Dami34, in kot se vidi na posnetkih montaže cevne zaščite na 790, je cevna zaščita za motor neprimerna zaradi neustreznih pritrditvenih mest.  Poceni plastike so velika prednost, škoda ker pri konstrukciji niso postavili hladilnik znotraj dodatnega okvirja, na katerega bi bile privite plastike.

absolutno. Vsaj zgornji del. Sam okvir je..hm...čuden..dam sliko zaradi lažjega razgovora.

1566498333_Breznaslova.thumb.png.9f0b2dac3fe5711bec002431e3435222.png

Torej zgornji del zaščite se lahko obesi (beri sila razporedi) na četrto uho, kjer je vpet rezervar. Vse skupaj deluje bolj šwoh kot ne. Pa recimo, da kompenzira nek udarec, točka 2 vpetja je nosilec luči, kateri že sam po sebi nima dovolj nosilnosti za frdamano luč in števec. "Kamel" prodaja ojačitev mostička.

Seveda pa tudi brez rol bara z nesrečnim padcem zbiješ hitro plastiko ob strani hladilnika in sam hladilnik.

Ne smem in ne morem šimfat 790 okvirja (rad mam cevne), tudi sam moped ne da filinga, da je okvir švoh in se zvija, ampak enostavno, ni točke vpetja na okvirju, kjer bi se sila padca (pa še to bolj na mestu) lepo prerazporedila in prevzela škodo. 

Tako da gledam tele offroadarje na tubi. Se mi zdi, da so dokaj prebrisani. Je ni fure brez mehkih torba zadaj, vsaj malo poberejo, ko ga zvrnejo...in ga, sem večkrat videl.

Še o spodnjih cevnih zaščitah.

Zgornja točka je spet uho rezervarja..ki recimo malce kompenzira, spodnje so vezane na agregat. Vendar je vpetje 2+1. Kar pomeni pločevina na 2 točki, v sredini pa pritrditev. (običajno je pod pritrditvijo še gumica) kar je dokaj sprejemljivo za prevzem udarca. Ter spredaj, spet na sam agregat.

Sam ne vem, a naj jo dam, al grem raje na cel skid plate. Hm...

 

 

Objavljeno (popravljeno)
pred 9 urami, DAMI34 pravi:

absolutno. Vsaj zgornji del. Sam okvir je..hm...čuden..dam sliko zaradi lažjega razgovora.

1566498333_Breznaslova.thumb.png.9f0b2dac3fe5711bec002431e3435222.png

Torej zgornji del zaščite se lahko obesi (beri sila razporedi) na četrto uho, kjer je vpet rezervar. Vse skupaj deluje bolj šwoh kot ne. Pa recimo, da kompenzira nek udarec, točka 2 vpetja je nosilec luči, kateri že sam po sebi nima dovolj nosilnosti za frdamano luč in števec. "Kamel" prodaja ojačitev mostička.

Seveda pa tudi brez rol bara z nesrečnim padcem zbiješ hitro plastiko ob strani hladilnika in sam hladilnik.

Ne smem in ne morem šimfat 790 okvirja (rad mam cevne), tudi sam moped ne da filinga, da je okvir švoh in se zvija, ampak enostavno, ni točke vpetja na okvirju, kjer bi se sila padca (pa še to bolj na mestu) lepo prerazporedila in prevzela škodo. 

Tako da gledam tele offroadarje na tubi. Se mi zdi, da so dokaj prebrisani. Je ni fure brez mehkih torba zadaj, vsaj malo poberejo, ko ga zvrnejo...in ga, sem večkrat videl.

Še o spodnjih cevnih zaščitah.

Zgornja točka je spet uho rezervarja..ki recimo malce kompenzira, spodnje so vezane na agregat. Vendar je vpetje 2+1. Kar pomeni pločevina na 2 točki, v sredini pa pritrditev. (običajno je pod pritrditvijo še gumica) kar je dokaj sprejemljivo za prevzem udarca. Ter spredaj, spet na sam agregat.

Sam ne vem, a naj jo dam, al grem raje na cel skid plate. Hm...

 

 

Ja in točno to je problem pri roll barih. Ker tudi rezervoar na motor ni samo privijačen gor, ampak ima dodatne gumaste puše. Recimo spodaj je video za menjavo olja ampak na koncu, ko privija čep se lepo vidi kako rezervoar malo premakne. Dodatno dodaš še tiste plastike, ki so tudi samo zgoraj nataknjene in vidiš, da v primeru padca preden sila pride do okvirja se vsaj malček prerazporedi.  Večino roll barov kar sem jih videl pa gre na motor in okvir. Se pravi spustiš vse vmes in tolčeš direkt po motorju in okvirju. 1090. 1190, 1290, T7, GSA...ma nek smisel dajat gor cevno zaščito, pri 790 pa po mojem mnenju ne. 

 

 

Edit: Aja pa tolažim se, da je vpenjanje na luč delal en drug inženir, ker tisto je pa katastrofa :)

Popravljeno . Popravil rkasteli
  • Všeč mi je 2
  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Za monokey kufre od givija. Rabiš givi nosilec in plato. M5 ali univerzalno.

Paziti moraš da ni preveč naprej plata, da ne nabija sopotnika v hrbet. 2 luknje sedeta ok, dve pa zvrtaš.

Tako sem jaz zmontiral:

 

20201223_145048_HDR.jpg

20201223_145900_HDR.jpg

20201223_145908_HDR.jpg

20201223_150742_HDR.jpg

20201223_151955_HDR.jpg

20201223_152054_HDR.jpg

20201223_152105_HDR.jpg

 

20201223_152327_HDR.jpg

20201223_152335_HDR.jpg

Objavljeno

Matr sm ze mislu da si 15jurjev servis delu k sm vidu nova objavo v temi KTM ?

Objavljeno

Jest bi dal gor se vecji kufer da bi bila zadja guma bolj obtezena in bi bolj sunl.?

Objavljeno
pred 15 urami, gasperX pravi:

Matr sm ze mislu da si 15jurjev servis delu k sm vidu nova objavo v temi KTM ?

pa nared ti 15 jurjev po občini :P Saj me sosedje ubijejo.

pred 3 urami, luxsa pravi:

Jest bi dal gor se vecji kufer da bi bila zadja guma bolj obtezena in bi bolj sunl.?

kufer je samo ko gre moja z mano, da je ne odsune dol, mi je pa čist škoda dnara za drug kufr. Ko sem bom sam furčkal na potovanje bo pa itak rolbag gor.

Objavljeno
pred 8 minutami, DAMI34 pravi:

pa nared ti 15 jurjev po občini :P Saj me sosedje ubijejo.

kufer je samo ko gre moja z mano, da je ne odsune dol, mi je pa čist škoda dnara za drug kufr. Ko sem bom sam furčkal na potovanje bo pa itak rolbag gor.

E moja obcina je mogoce vecja ? 

@DAMI34 a bos stranske kufre/torbe tut gor dajal??? 

Objavljeno
pred 16 minutami, gasperX pravi:

E moja obcina je mogoce vecja ? 

@DAMI34 a bos stranske kufre/torbe tut gor dajal??? 

ne vem. Torbe mehke so fajn, če zadeva pade po tleh. Rabim jih sploh ne. Do Pakle z mojo kovček zadostuje. 

Za solo potovanje mam pa 50l rollbag, nepremočljiv, pa ga vržem čez nosilec kovčka in zadnjega sedeža. Sicer pa kovček vzamem. 

Če bi dal za potovanja ali kaj podobnega bi dal 3P sistem Shadove stranske. Je dobro vpeto in prenese kar hude treslaje. Sem jih mel na Zju.

Objavljeno

?, skos bol mi zgledajo mehke torbe na motorjih.... Sam zameni jih ziher nam, so ble predrage.

Objavljeno

mislim, kdo sploh rabi R model..od 10.03 dalje, in to na oem gumah :D

 

 

Objavljeno
36 minutes ago, DAMI34 said:

mislim, kdo sploh rabi R model..od 10.03 dalje, in to na oem gumah :D

 

Tale, mogoce? 3:40 trobi nekomu z enduro naj se umakne. Kdor zna, zna :)

 

 

Objavljeno
pred 6 minutami, jvalant pravi:

Tale, mogoce? 3:40 trobi nekomu z enduro naj se umakne. Kdor zna, zna :)

 

 

Sej ga ma in to so itak norci, k cele dneve gonijo mopede.

 Sicer pa tut ona2 zgoraj znata, bolj kot da peljeta Sa, bolj sem bil presenečen in tako trdita oba profiča, kako dober oprijem imajo gume, štandardne. 20/80

ps. men ne pomaga niti R niti RR :D, štofelci na gumah bi mi še najbolj

 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!