Skoči na vsebino

Honda XRV 750 Africa Twin


Climber

Priporočene objave

glede na to, kako prepakiravajo določene agregate bo nova africa twin reinkarnirana v "africa four vfr 800" :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolk pa nas je še kaj tuki lastnikov Afrike twin.

1.zupi

2. Leteči

3. diskow

4. dzordze (danes me je zupi opomnil, da bi lahko malo na forum pogledal, hvala ;))

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jih je kar nekaj le foruma verjetno ne spremljajo.

Vem za eno žensko, ki je bila z Africo v Afriki, menda jo še vozi. BMWriderka jo bolje pozna, ker so bili skupaj v Bosni...objava v dnevnih vtisih.

Moped, ki je tudi meni bil všeč...saj mi je še, lep enduro, ponavadi z zanimivo poslikavo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Hojla vsem AT ,zanima me če kdo ve zakaj  naj bi bil air box navrtan (nekdo je nekaj čaral)ampak je potem te luknje zadelal :? :? :?

Verjetno je hotu povečat vstop zraka pa potem ugotovil, da z tem sam poslabšu delovanje mašine. Pust zadelane :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolk pa nas je še kaj tuki lastnikov Afrike twin.

1.zupi

2. Leteči

3. diskow

4. dzordze (danes me je zupi opomnil, da bi lahko malo na forum pogledal, hvala ;))

Jaz poznam še 2 afriki na krasu :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Danes zvečer, (ned) sem na TV Maribor gledal, kako so se štajerski "Trije mušketirji" z motorji podali čez Španijo na Portugalsko. Tistemu z Africo Twin 750 pa je crknil ležaj na zadnji osi.

 

Imel sem dve Africi. Fejst staro, in eno malo manj. In z obema sem napravil kar nekaj spodobnih kilometrov v mogočih in nemogočih pogojih in terenih.

S taprvo sem imel po sicer eni kar precej dolgi furi polni lukenj, kamnolomov, vode ipd. popolnoma enak problem. Ležaj! Potem pa smo enkrat skočili še malo proti jugu. In tu se je zgodilo. 2x!! Isto.... Nakar še nekrat. Kar me je prisililo v razmišljanje. Zakaj se to dogaja?

In kaj sem ugotovil...?

Ko zabiješ ležaj v njegovo ležišče, ima ta, malo - ampak res malo zračnosti... In ugotavljal sem naprej.

Torej; Ležaj uležajiš - zategneš matico na osi - in ta ležaj obremeni - in ga sčasoma "poje"!

 

Torej, mi je Pepi, moj dober frend na stružnici izdelal novo, 0,8 mm daljšo pušo (ki vodi od levega, do desnega ležaja)!  S tem smo dosegli to, da ko smo lažaj uležajili na svoje mesto, ta ni imel več tiste neljube zračnosti. In....??

 

Od takrat je preteklo okroglih osem let, (motor sem prodal kolegu, ki ga vozi še sedaj) in ta problem se ni nikoli več ponovil. Odpravili smo hibo, ki pa kot sem izvedel še od nekaj "Afričanov", ni edinstveni primer.

Ob neki priložnosti sem govoril s tipom izpod Andov, ki je imel enak problem. Izmenjala sva mnenja in - napravil je enako kakor jaz.

Od takrat je preteklo kar število let in ravno zadnjič mi je pisal, da z omenjeno zadevo ni imel nikoli več problema!

Torej, smo odpravili "konstrukcijsko" napako.

Hotel sem samo povedati, če se to dogaja še komu? Razen, če ni morda problem nekje drugje...?

 

Se zgodi. Tudi na hondi... In odpravi tudi. Z lastno iznajdljivostjo in majčkeno "posluha".

Popravljeno . Popravil moto rider
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolk pa nas je še kaj tuki lastnikov Afrike twin.

1.zupi

2. Leteči

3. diskow

4. dzordze (danes me je zupi opomnil, da bi lahko malo na forum pogledal, hvala ;))

 

 

Kolk pa nas je še kaj tuki lastnikov Afrike twin.

1.zupi

2. Leteči

3. diskow

4. dzordze

5. kp-kp

6.???

Popravljeno . Popravil kp-kp
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes zvečer, (ned) sem na TV Maribor gledal, kako so se štajerski "Trije mušketirji" z motorji podali čez Španijo na Portugalsko. Tistemu z Africo Twin 750 pa je crknil ležaj na zadnji osi.

 

Imel sem dve Africi. Fejst staro, in eno malo manj. In z obema sem napravil kar nekaj spodobnih kilometrov v mogočih in nemogočih pogojih in terenih.

S taprvo sem imel po sicer eni kar precej dolgi furi polni lukenj, kamnolomov, vode ipd. popolnoma enak problem. Ležaj! Potem pa smo enkrat skočili še malo proti jugu. In tu se je zgodilo. 2x!! Isto.... Nakar še nekrat. Kar me je prisililo v razmišljanje. Zakaj se to dogaja?

In kaj sem ugotovil...?

Ko zabiješ ležaj v njegovo ležišče, ima ta, malo - ampak res malo zračnosti... In ugotavljal sem naprej.

Torej; Ležaj uležajiš - zategneš matico na osi - in ta ležaj obremeni - in ga sčasoma "poje"!

 

Torej, mi je Pepi, moj dober frend na stružnici izdelal novo, 0,8 mm daljšo pušo (ki vodi od levega, do desnega ležaja)!  S tem smo dosegli to, da ko smo lažaj uležajili na svoje mesto, ta ni imel več tiste neljube zračnosti. In....??

 

Od takrat je preteklo okroglih osem let, (motor sem prodal kolegu, ki ga vozi še sedaj) in ta problem se ni nikoli več ponovil. Odpravili smo hibo, ki pa kot sem izvedel še od nekaj "Afričanov", ni edinstveni primer.

Ob neki priložnosti sem govoril s tipom izpod Andov, ki je imel enak problem. Izmenjala sva mnenja in - napravil je enako kakor jaz.

Od takrat je preteklo kar število let in ravno zadnjič mi je pisal, da z omenjeno zadevo ni imel nikoli več problema!

Torej, smo odpravili "konstrukcijsko" napako.

Hotel sem samo povedati, če se to dogaja še komu? Razen, če ni morda problem nekje drugje...?

 

Se zgodi. Tudi na hondi... In odpravi tudi. Z lastno iznajdljivostjo in majčkeno "posluha".

Ne vem glih da bi bla to tovarniška napaka, te stvari se dogajajo ker vulkanizerji akso na biciklu zategnejo ko PRAS . . . in posledično se deformira medležajna puša, v orodju ki je AT priloženo, je tudi ključ z podaljškom za akso kolesa toliko kolikor lahko s tem ključem pritegneš matico z roko naj bi bilo pribljižno dovolj, mislit je treba tudi na to, da boš moral na poti z istim ključem kdaj odvijačit kolo če ti poči guma, kar ti sigurno ne bo uspelo če bo kak pameten vulkanizer kolo zategnil ko na traktorju

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem glih da bi bla to tovarniška napaka, te stvari se dogajajo ker vulkanizerji akso na biciklu zategnejo ko PRAS . . . in posledično se deformira medležajna puša, v orodju ki je AT priloženo, je tudi ključ z podaljškom za akso kolesa toliko kolikor lahko s tem ključem pritegneš matico z roko naj bi bilo pribljižno dovolj, mislit je treba tudi na to, da boš moral na poti z istim ključem kdaj odvijačit kolo če ti poči guma, kar ti sigurno ne bo uspelo če bo kak pameten vulkanizer kolo zategnil ko na traktorju

sej vrjeten, če je to kar trdiš res..... ni tak problem vulkanizerju povedat s kolk Nm nej prtegne in kolk nej napumpa.... seveda potem sam nosiš odgovornost, če si podatke priredil....

jest teh problemov nimam. vulkanizerju dostavim feltno s staro gumo+novo gumo in to je to. ostalo je na meni in jebi ga..... nimam nobenga izgovora, če kej ni tko kot naj bi bilo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem glih da bi bla to tovarniška napaka, te stvari se dogajajo ker vulkanizerji akso na biciklu zategnejo ko PRAS . . . in posledično se deformira medležajna puša, v orodju ki je AT priloženo, je tudi ključ z podaljškom za akso kolesa toliko kolikor lahko s tem ključem pritegneš matico z roko naj bi bilo pribljižno dovolj, mislit je treba tudi na to, da boš moral na poti z istim ključem kdaj odvijačit kolo če ti poči guma, kar ti sigurno ne bo uspelo če bo kak pameten vulkanizer kolo zategnil ko na traktorju

 

Točno to D. Verjamem, da je to lahko (verjeten) vzrok. Zanimivo pa je, da se to (preogosto) dogaja ravno pri AT.

Kakorkoli že, fajn je vedeti za vzrok in rešitev dotičnega problema, ki je na žalost, kar precej pogost.

Tisto s ključem v orodju, pa drži. To je izračunala tovarna in ga je vredno (nujno) upoštevati! (In velja za vse motorje!)

Popravljeno . Popravil moto rider
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Je že narejena,prov takšna za našega Motoriderja :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, kaj je sedaj, a je že kaj več znanega za novo africo twin ali je vse zamrlo.

Jaz jo ne čakam več, bo prepozna, ...izbiram le med XTZ 660 in GS 800.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A misliš rider, a ga bova dočakala. Če kmet reče pole bo že držalo.

Dam pa tudi jaz za gajbo tistemu, ki bo prvi dal kakšne bolj konkretne slike ali podatke.

Sicer pa Intemoto v Kolnu ni tako daleč, saj je v marcu, če se ne motim in tam bi jo naj prvič pokazali, tako so vsaj namigovali.

 

Ajde folk dve gajbi sta že zazihrani za informacije.

 

It wanted $dve gajbi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A misliš rider, a ga bova dočakala. Če kmet reče pole bo že držalo.

Dam pa tudi jaz za gajbo tistemu, ki bo prvi dal kakšne bolj konkretne slike ali podatke.

.........

Ajde folk dve gajbi sta že zazihrani za informacije.

 

It wanted $dve gajbi

 

Afričanski piknik se nam bliža...!!

Še kakšna gajba pira in kremenatelci pa bo...... :010 :010 :010

 

 

 

.

Popravljeno . Popravil moto rider
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!