Skoči na vsebino

Honda XRV 750 Africa Twin


Climber

Priporočene objave

Jest sumim, da ti je sel Regler.

Ceprav bi zmeril napetost na bateriji v parih variantah.\:

- Ugasnjen motor (napetost baterije),

- vzgan motor (idle speed, pa potem se pod obrati - 5000)

- vgan motor + luci (kratke,dolge) (idle speed, pa obrati)

Bos videl ce polni ce bo okoli 13-14, ter bos videl ce prepolni ce bo okoli 15, ter ce nic ne polni 12 ter manj

glede reglerja:

Odklopi ga in preveri vse konrakte, lahko so malo ozgani, ni pa nujno. Lahko zgledajo popolnoma normalno pa vendar je regler skurjen.

Moj regler je crknil postopoma , tako da je vcasih delal ali pa ne zato je bilo tezko ugotovit ce je res sel v k....

Zato sem zmeril upornost na reglerju (VSE MOZNE kombinacije zic reglerja med seboj - rumenih, rdece bele, crne, zelene)

Prilagam ti diagram norm upornosti od tvoje Afrike, pa preveri:

diagramh.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja imaš prav je letnik '96 ampak nisem pa bil siguren glede rd007a, ker mislim da so nekje pisal, da je še tud '96 letnik rd007. Torej ne bo potrebna nobena modifikacija glede tega. V splošnem me pa zanima a je kaka stvar na podlagi katere se vidi katerega tipa je motor, rd007 ali rd007a ?

Ali je mogoče, da bi mi regler preveč polnil akumulator (en kolega mi je to rekel), men se sicer ne zdi to logično ?

Pa še to ali se lahko polni akumulator z polnilcem za avto ? Na akumulatorju piše 2h po 3A ali 6h po 1A. Moj avtopolnilec ima pa na voljo min. 6A. Ali lahko polnem 1h z 6A ali ne ?

Kolikor sem razbral iz tvojega posta ti čez zimo izklopiš akumulator ? Pa še to v 1. točki si napisal vodoravna lega. Ali si mogoče mislil v navpični legi oz. kako v vodoravni legi?

Mislim da je nekaj manjsih razlik med Rd07 in Rd07a motorjem. Downloadaj si Haynes manual in si preberi v zacetku ce te zanima. Iskreno povedano mi se ne da brati, dokler ne rabim.

Zelo mogoce je da ti je regler prevec polnil (common problem). Vendar pa bi jaz v vsakem primeru preveril prvo baterijo, ker je mozno da je prazna tudi po 2 letih, ce jo ne odklapljas cez zimo. Jaz jo.

Glede tvoje bremz rocke = zvita. ce te moti zamenjaj. Original so drazje kot aftermarket. Jaz sem iz Nemcije pri njemu (achim.greulich@gmx.de) narocil aftermarket rocke in nekaj delov.

Ce hoces dobiti st. originalnih delov si downloadaj microfiche. St. rabis, da Achimu poves kater del rabis.

V primeru da bos narocal pri njemu mu reci da ti je dal Peter iz Slovenije z isto Afriko njegov email naslov.

Glede vodoravne lege sem mislil samo naravnost ;)

Popravljeno . Popravil diskow
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Originalni izpuh bi zamenjav z enim od teh dveh

ali
ni razlike,tak da zopet težka odločitev.

Zaenkrat je stanje 50/50

-Leo Vince----lepši izgled :naughty:

-Arrow----bolj močni zvok :music4:

Naj še omenim,da sem že namestil športni filter K&N,ter Dynojet Vergaser-Jetkit,tak da slučajno če kdo ve,katera kombinacija bi najbolj "špilala"

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Končno se je spet odprla debata o Africi :rolleyes: . Za dele poglej na TOLE stran. Jaz sem pri njih vzel najprej za probo bele žmigavce nato pa še kontakte za bencinsko pumpo (cca 20 €), ki sem jih kar preventivno zamenjal. Je pa to moja zverina :worship:, ki trenutno v garaži čaka malo toplejše dni.

post-19838-0-74544500-1292877184_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala vsem za koristne informacije. Mi bo zelo olajšalo moje priprave na pomlad. :)

@krisko:

a to majo original dele al so ponaredki ? Se pravi če si že naročal, da so zanesljivi in da ni težav. A računajo poštnino, kolko časa je trajalo, da si dobil robo ?

@diskow:

A če naročam preko tistega maila predvidevam, da je treba po nemško pisat ali so možni tudi kaki drugi jeziki (angleško, slovensko) ?

A mate afrikaši tud kaka srečanja oz. kje se ponavadi kaj srečujete ?

PS: Jst že komi čakam da bo pomlad, da potegnem zverinico ven iz garaže :) brumm brumm :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Originalni izpuh bi zamenjav z enim od teh dveh

ali
ni razlike,tak da zopet težka odločitev.

Zaenkrat je stanje 50/50

-Leo Vince----lepši izgled :naughty:

-Arrow----bolj močni zvok :music4:

Naj še omenim,da sem že namestil športni filter K&N,ter Dynojet Vergaser-Jetkit,tak da slučajno če kdo ve,katera kombinacija bi najbolj "špilala"

Vprasašanje: ali je Arrow homologiran? Vem da kakšno leto ali dve nazaj ni imel skoraj nobenega izpuha homologiranega.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vprasašanje: ali je Arrow homologiran?

Ne ni homologiran,pa to me niti ne moti toliko,bolj me zanima,kako zgleda ta stvar na motorje,ker nekih slik ali prispevkov glede tega ispuha ni dost na neto.

Če slučajno ima kdo ta izpuh zmontiran,ali koga pozna,naj napiše kako dobro mnenje,da se bom lažje odločo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imajo več različnih proizvajalcev, sicer pa kr pejt na njihovo stran pa poišči dele za africo ker majo ker lepo to urejeno. Kot vidim majo kar nekaj znanih prozvajalcev, za ostalo pa ne vem. Kokr sm pa po angl. forumih bral jih oni kr obrajtajo. Za poštnino se ne spomnem glih, ni bila pa velika, izberi en del (ne potrdi plačila) pa boš videl inf. stroške. Jaz sem čakal pošto cca 1 teden.

Se pa spet nagibam k njim za nakup zobčnikov in verige

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Katero pogonsko verigo uporabljate na vaših motorjih(AT),trenutno razmišlam o verigi--DID 525VM- prenos-15-45 ter 17-45.Veriga bi morala bit speta z hotro sponko,zaradi menjave verige-ena dalša,ena krajša.Opravo bi pot dolgo prebližno 30.000km,za normalne asfaltne poti bi uporabo 17-45 večja hitrost,za teren pa 15-45 več moči pri malih obratih.

Kaj pa veriga 525ZVM-X,mislim da je še močnejša,ampak nima hitre sponke-koliko sem jaz gledo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Pozdravljeni afrikaši.

Meni se je na moji afriki pokvaril trip master.Ko vžgem motor vse dela normalno, a po približno prevoženih 2km se trip master resetira, prikazovalnik ure začne utripati vse ostalo začne z ničlo.

Vprašal bi vas, če je že kdo imel podobne težave in če, kako jih je reševal. Predvsem me zanima, če se da to popraviti in kje, ker nakup novega ni prav poceni.

Zanimiva opcija bi bila tudi nakup rabljenega, če kdo ve za kakšnega.

Hvala in lep pozdrav.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljen afrikaš. Tukaj imaš temo namenjeno Hondi XTZ 750 in vsem vprašanjem v zvezi z njo, tako bo lažje tebi in ostalim...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poznam človeka v Srbiji ki popravlja te tripmasterje....pa ni drag da se razumemo. Če potrebuješ kontakt,me pokliči....GSM je v profilu....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni afrikaši.

Meni se je na moji afriki pokvaril trip master.Ko vžgem motor vse dela normalno, a po približno prevoženih 2km se trip master resetira, prikazovalnik ure začne utripati vse ostalo začne z ničlo.

Vprašal bi vas, če je že kdo imel podobne težave in če, kako jih je reševal. Predvsem me zanima, če se da to popraviti in kje, ker nakup novega ni prav poceni.

Zanimiva opcija bi bila tudi nakup rabljenega, če kdo ve za kakšnega.

Hvala in lep pozdrav.

poslal sem ti zasebno sporočilo. imam pa še eno vprašanje... a je tripmaster original na motorju ali je dodatno??? če je dodatno je velika možnost, da izgublja tok in se zato resetira.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Trip master problem je common problem.

Meni se na sreco se ni pokvaril, sem ga pa sam modificiral in mu dodal funkcijo, da prikazuje tudi hitrost. (vezes en upornik)

Ce kdo rabi navodila mu lahko najdem dober link.

Ima kdo CRNO Africo twin letnik 1998?

http://www.bolha.com/deli-za-motorna-kolesa-ostalo/bagster-tank-prevleka-honda-africa-twin-xrv-750-oglas1273660079

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Ce bi si kdo rad povisal cca za 4-5 cm svojo Africo Twin, poteka od danes naprej moja avkcija univerzalnih poviskov na ebayu:

http://cgi.ebay.de/A...=item1e62899b60

To so originalni poviski firme African Queens, spredaj in zadaj.

Spredaj jih montiras na zgornji del vilic, zadaj pa zamenjas vago oz. U bone spodaj pri amortizerju.

Primerni so za visje voznike Africe, ki radi tudi zapeljejo svojo kobilo na brezpotje ter mirno peljejo tudi po preko visjih ovir.

picture5yl.png

picture7bd.png

Popravljeno . Popravil diskow
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, zdej pa še jaz iščem eno Africo za potovanja v dvoje.

Trenutno so na netu 3 AT-jke. Je šel kdo gledat katero od teh in mi jo lahko priporoča, da ne hodim zastonj po Sloveniji? Če ne pa, kako je z uvozom? Prebral sem, da pri nas ni bilo težav pri homologaciji od modela RD07 dalje, torej 1997?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, zdej pa še jaz iščem eno Africo za potovanja v dvoje.

Trenutno so na netu 3 AT-jke. Je šel kdo gledat katero od teh in mi jo lahko priporoča, da ne hodim zastonj po Sloveniji? Če ne pa, kako je z uvozom? Prebral sem, da pri nas ni bilo težav pri homologaciji od modela RD07 dalje, torej 1997?

Js sem najdu le dve???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

AT ima uradno ime XRV 750 ;)

[/q

Popravljeno . Popravil Butnglavc
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, zdej pa še jaz iščem eno Africo za potovanja v dvoje.

Trenutno so na netu 3 AT-jke. Je šel kdo gledat katero od teh in mi jo lahko priporoča, da ne hodim zastonj po Sloveniji? Če ne pa, kako je z uvozom? Prebral sem, da pri nas ni bilo težav pri homologaciji od modela RD07 dalje, torej 1997?

lol model, vse tri moraš itak it gledat če si kaj resen in pol mogoče kupiš najmanj zjahano :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Zdravo!

Ali se mogoče kje na koroškem(ali bližnji okolici) nahaja kakšen lastnik afrike? Če se nahaja, ali je možno to zadevo videt v živo da ne vozim 300km daleč na drugi konec slovenije gledat motor in ugotovit da to ni motor primeren zame??

Hvala in lep pozdrav!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Pozdravljeni, AT-jevci.

Zanima me ali je že kdo menjal sklopko na AT-ju. Gledal sem namreč, original na hondi pride ca.180€, na spletni strani wemoto pa jih prodajajo za ca.55-70€. Ali je že kdo naročil sklopko na tej spletni strani. Imajo 2 sklopki pa nisem prepričan kakšna je razlika med njima. Kaj priporočate, original ali ponaredek ? Pa še to ali je zahtevno to za menjat, če se zadeve lotim sam. Še link do sklopke, ki sem jo gledal:

http://www.wemoto.com/bikes/Honda/XRV_750_T_V_W_RD07_Africa_Twin/96-98/

v Clutch section sem gledal:

EBC Clutch Friction Plate Set 57,18 GBP oz.

Kyoto Clutch Friction Plate Set 44,16 GBP.

Ali to zadošča za menjavo ali je potrebno še kaj drugega poleg kupiti ?

Hvala in lp,

Branko

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 mesecev pozneje...

Pozdravljeni!

Pri AT letnik 96 mi ne deluje tripmaster. Sem bil priden, pa sem prebral veliko o africi tudi na tujih forumih... :) Vse kar da od sebe, je osvetlitev, sem pa tudi že zamenjal vseh 6 kondenzatorjev na vezju. Je možno, da je LCD crknil?

Je kdo imel podobne težave?

Pa še nekaj; ve kdo za kakšen dušilec za ARROW DAKAR REPLICO, je precej glasna zadeva brez :D

Hvala, LPJ

Popravljeno . Popravil dzordze
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!