Skoči na vsebino

Honda XRV 750 Africa Twin


Climber

Priporočene objave

Malo bom "pomešal", toda povem vam, Transalp in Africa sta Zakon!!

Bog ne daj pa, če bodo kdaj "obnovili" Africo Twin, da bi bila 1200 ccm. To bi bila totalno prevelka in neuporabna krava!!

Če bi iz nje naredili 900 ccm, kakšnih 80 - 90 KM pri navoru kot ga ima, izboljšali geometrijo, "izpilili" motor z vsem kar v današnjem času paše zraven, namontirali "tubeless" pnevmatike, težo ubili na minimum, čim manj elektronike, kakšna ajnfoh bencinska pumpa, regler, ki ne crkne, železni okvir, da ga lahko pošvasaš pri vsakem kovaču itd.

Za dolgoprogaše pa bi morali dodati "set" stvari, ki lahko odpovedo (kot npr. pri tastari: regler, benc. pumpa, kakšen kolesni ležaj... potem se pa že neha.

To bi bila garantirano najboljša in najbolj uporabna endura, kar se jih je kdaj proizvedlo. - Predvsem za ljudi, ki potujejo na dolge proge.

Samo moje mišljenje, ki pa zagotovo, ni daleč od resnice.

Imel sem eno Transapl in dve Africi. Vse po vrsti so bila ena "stara jajca", a sem z vsakim odpeljal nekaj dobrih fur v krajih brez servisnih delavnic ipd...

Bojim pa se, da tega ne bomo doživeli. (Takšne Africe mislim...) Če pa bomo, sem prvi v rsti za nakup.

Za 1200 ccm, pa lepa hvala. Potem si raje kupim kakšnega od cestnih izstrelkov za "pribijanje" brez veze!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Zanima me, če kdo proda nosilce za givi kovčke za Africo, če se mu kje valjajo po garaži ali pa če bi mi jih kdo bil pripravljen narediti. Kdo pozna koga, ki se ukvarja s temi zadevami?

LP, Simon

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me, če kdo proda nosilce za givi kovčke za Africo, če se mu kje valjajo po garaži ali pa če bi mi jih kdo bil pripravljen narediti. Kdo pozna koga, ki se ukvarja s temi zadevami?

LP, Simon

Hey Simon -

Tole sem najdu zate.

http://cgi.ebay.it/AFRICA-TWIN-750-KIT-ATTACCO-GIVI-WINGRACK-/180498280601?cmd=ViewItem&pt=Ricambi_e_Accessori_Moto&hash=item2a06893099

Mam pa jest istega samo z zmigavci vred in ti ga prodam za 130Eur

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Malo bom "pomešal", toda povem vam, Transalp in Africa sta Zakon!!

Bog ne daj pa, če bodo kdaj "obnovili" Africo Twin, da bi bila 1200 ccm. To bi bila totalno prevelka in neuporabna krava!!

Če bi iz nje naredili 900 ccm, kakšnih 80 - 90 KM pri navoru kot ga ima, izboljšali geometrijo, "izpilili" motor z vsem kar v današnjem času paše zraven, namontirali "tubeless" pnevmatike, težo ubili na minimum, čim manj elektronike, kakšna ajnfoh bencinska pumpa, regler, ki ne crkne, železni okvir, da ga lahko pošvasaš pri vsakem kovaču itd.

Za dolgoprogaše pa bi morali dodati "set" stvari, ki lahko odpovedo (kot npr. pri tastari: regler, benc. pumpa, kakšen kolesni ležaj... potem se pa že neha.

To bi bila garantirano najboljša in najbolj uporabna endura, kar se jih je kdaj proizvedlo. - Predvsem za ljudi, ki potujejo na dolge proge.

Samo moje mišljenje, ki pa zagotovo, ni daleč od resnice.

Imel sem eno Transapl in dve Africi. Vse po vrsti so bila ena "stara jajca", a sem z vsakim odpeljal nekaj dobrih fur v krajih brez servisnih delavnic ipd...

Bojim pa se, da tega ne bomo doživeli. (Takšne Africe mislim...) Če pa bomo, sem prvi v rsti za nakup.

Za 1200 ccm, pa lepa hvala. Potem si raje kupim kakšnega od cestnih izstrelkov za "pribijanje" brez veze!

Sem kar podobnega, mišljenja, nekaj takega sem pričakoval od ta nove super tenerejke, naredili so pa malo težjega GS-a. :doze:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zelo čudno se mi zdi, da to ne "potegne" vodilnim možem pri proizvajalcih, da preprosto ljudje hočejo preproste in zanesljive motorje, ki so včasih bili, Africa, Transalp, Super Tenere 750,... prodajali bi se sigurno taki motorji s tem, da tudi bolj cestne endure Varadero in podobne ne bi izgubile toliko kupcev na raćun tega, ker to so popolnoma različne ciljne skupine kupcev

od novih jaz vidim le 3 motorje, ki so nekakšni nasledniki teh starih,...XT660Z Tenere, BMW F800gs in pogojno še KTM lc8 Adventure

sem pa v pričakovanju Aprilie Tuareg, ki naj bi bila predstavljena :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zelo čudno se mi zdi, da to ne "potegne" vodilnim možem pri proizvajalcih, da preprosto ljudje hočejo preproste in zanesljive motorje, ki so včasih bili, Africa, Transalp, Super Tenere 750,... prodajali bi se sigurno taki motorji s tem, da tudi bolj cestne endure Varadero in podobne ne bi izgubile toliko kupcev na raćun tega, ker to so popolnoma različne ciljne skupine kupcev

od novih jaz vidim le 3 motorje, ki so nekakšni nasledniki teh starih,...XT660Z Tenere, BMW F800gs in pogojno še KTM lc8 Adventure

sem pa v pričakovanju Aprilie Tuareg, ki naj bi bila predstavljena :whistle:

:topic: al ipaq. ciljna skupina za tak motor je zelo zelo majhna, večina si želi sodoben in varčen motor. Karburatorji in ostala zanesljiva tehnologija bi bla nočna mora za oglaševanje in cokla za prodajo. ob nastanku, to radi spregledamo, je bla Africa raketa. s ceno na nivoju space shuttla. ampak določeni časi so žal minili, in takratna tehnika danes deluje ceneno, pa nevem če bi bila poceni. BMW z bokserjem, je čudo svoje vrste, ostali ki se trmarijo pri retro tehniki (guzzi in ducati še kar delata zračno hlajene motorje) ostajajo na robu eksistence in na zanemarljivih tržnig deležih. Tuareg bo najbrž odlično vozen motor na osnovi Shiverja/Dorsodura, vendar spet daleč stran on enostavnosti in trpežnosti strojev iz devetdesetih. na dakarju so aprilijinemu okvirju rekli traveling welding exercise.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Takšne AT ali podobnega motorja na žalost ne bo več v moto salonih. Potovalni enduro motoji so ratal nesramno veliki, težki in preveč zakompliciran.

Triumph scrambler pa na "frgazerje" predelat ni druge :glare:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Takšne AT ali podobnega motorja na žalost ne bo več v moto salonih. Potovalni enduro motoji so ratal nesramno veliki, težki in preveč zakompliciran.

Triumph scrambler pa na "frgazerje" predelat ni druge :glare:

Kaj bomo jokal, vedno bodo stare Africe pa še poceni bojo :) kar je itak točno to kar želimo. Novih definitivno nikoli ne bo in prej kot se s tem sprijaznimo bolje bo.

Sicer pa so Scramblerja še do lani s "frgazerji" delal, tako da to ravno ni nek jaki problem. Prejšnja Transalpa (do 2007) je tudi še na carburatorje, kaj ji fali pa pojma nimam, za mene bo ideal kmalu...

Prav tako v Nemčiji ena firma (pozabu katera) predeluje motorje iz El.vbrizgavanja na carburatorje za sicer nemale pare a ena reč manj ki lahko crkne pa že je :)

Ajd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Takšne AT ali podobnega motorja na žalost ne bo več v moto salonih. Potovalni enduro motoji so ratal nesramno veliki, težki in preveč zakompliciran.

Triumph scrambler pa na "frgazerje" predelat ni druge :glare:

In koliko vas je takih, ki bi dejansko rabili motor za čista brezpotja-enduro :? in katera po vaših iskušnjah je potovalna endura tako nesramno velika in zakomplicirana- (za kakšne zakompleksane palčke ja :D )

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In koliko vas je takih, ki bi dejansko rabili motor za čista brezpotja-enduro :? in katera po vaših iskušnjah je potovalna endura tako nesramno velika in zakomplicirana- (za kakšne zakompleksane palčke ja :D )

Okoli sveta (Afrika, Rusija, Južna Amerika, še kak bl mrzu otoček :) ) pač z Varadero/GS-om/Stromom/Caponordom/Tenere1200/...niti slučajno ne grem in za take projekte pač potrebuješ zanesljiv stroj, ki ga lahko (ko/če gre kaj narobe) popraviš sam. In to novejši mopedi pač ne dovoljujejo več. Za Dolomite je pa seveda vsak moped dober :)

Seveda pa nas je takih s takimi plani malo in zato tudi ni več "pravih" GS-ov, "pravih" Tenerejk, "pravih" Afric... Tržniki razmišljajo v pravo smer in tako pač je.

Ajd

p.s. Ne rabiš bit zakompleksan palček, da ti vsaka nova big-endura smrdi. Sm mel te kobile in še vedno točno ne vem zakaj se tako močno prodajajo. Verjamem pa, da je dober občutek imet vsaj nekaj velikega v rokah tu pa tam...enako je s temi nepotrebnimi SUV-i.

Popravljeno . Popravil suhi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

Lep pozdrav

Ve mogoče kdo za kakšno AT,da je za prodat,na avto neto je že kak mesec odkar to spremlam suša-samo ena.Druga varjanta je pač uvoz.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Se je že kdo poigral s

:?

Yes! Jaz sem se in zadeva mi lepo deluje.

Si kupil AT?

Si bil ob nakupu pozoren na zadevo , ki sem ti jo zadnjic omenil? (ko sem limal slike)

Namrec to je po mojem misljenju najpomembnejsa zadeva pri nakupu razbljene AT in lahko ob obravi predstavlja velik problem.

Popravljeno . Popravil diskow
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Si kupil AT?

Si bil ob nakupu pozoren na zadevo , ki sem ti jo zadnjic omenil? (ko sem limal slike)

Namrec to je po mojem misljenju najpomembnejsa zadeva pri nakupu razbljene AT in lahko ob obravi predstavlja velik problem.

Kupo :yes: .Glede osi,pa je zadeva takšna:

-hod osi ven-not je nekje 1mm

-levo,desno pa nisem opazo nito malo-lufta

-na osi se sicer vidi minimalna obraba,motor ima sicer 92.250km

-SLIKCI--post-2802-0-48329300-1289767153_thumb.jpgpost-2802-0-29423100-1289767176_thumb.jpg

Še nekaj,sedaj,ko sem sestavlo nazaj skupaj,me zanima a mora imeto pogonski zobčenik malo "lufta",tista dva mala vijaka sem pritegno,ampak mislim,da je normalno,da se pomika malo ven-not?

Bencin pumpa je sicer že druga,ampak jo bom vseeno zamenjo za vakumsko,tak da te bom proso še za kak info.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Wow os je vec kot dobra za tole kilometrino! Odlicna je!

Super, lahko recem da imas sreco, ker je lastnik znal ocenit dober freeplay ketne.

Freeplay osi ven in not je normalen.

Freeplay zobnika not in ven je normalen! (pomembno je da je zobnik pravilno obrnjenm ker v nasprotnem primeru je lahko skoda spet ogromna, na lezaj!)

to se slisi vse zelo preprosto samo moram te opozorit da aftermarket zobnike vcasih tudi serviserji narobe namestijo.

Katero si AT kupil?

Glede vakumske pumpe pa ko bos rabu povej ti bom dal kontakt od mozakarja iz nemcije, ki ti jo pripravi tako kot je potrebno.

Popravljeno . Popravil diskow
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Wow os je vec kot dobra za tole kilometrino! Odlicna je!

Super, lahko recem da imas sreco, ker je lastnik znal ocenit dober freeplay ketne.

Freeplay osi ven in not je normalen.

Freeplay zobnika not in ven je normalen! (pomembno je da je zobnik pravilno obrnjenm ker v nasprotnem primeru je lahko skoda spet ogromna, na lezaj!)

to se slisi vse zelo preprosto samo moram te opozorit da aftermarket zobnike vcasih tudi serviserji narobe namestijo.

Katero si AT kupil?

Glede vakumske pumpe pa ko bos rabu povej ti bom dal kontakt od mozakarja iz nemcije, ki ti jo pripravi tako kot je potrebno.

Tale jih ima 92kkm

http://www.(Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com)/_MOTO/ad.asp?ID=4120688

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A kdo pozna zeleno Africo let. 98. , ki je na avto netu za 3000 € ?

Jaz jo sicer ne poznam. Sem jo pa šel lansko leto gledat ko se je prodajala v Brežicah. Motor je res ohranjen, le tista praska na strani je - pa še tista ni vpadljiva.

Sem se tudi sam zanimal za to africo pri tem prodajalcu, vendar nič kaj noče slišat o nižji ceni. Za tako star motor pa mi je 3000€ očitno preveč.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imel sem kakšnih dvajset motociklov. Edini (uporabni), po katerem se mi "kolca" je :worship:Honda Africa Twin 750. :worship:

.

.

Popravljeno . Popravil moto rider
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz jo sicer ne poznam. Sem jo pa šel lansko leto gledat ko se je prodajala v Brežicah. Motor je res ohranjen, le tista praska na strani je - pa še tista ni vpadljiva.

Sem se tudi sam zanimal za to africo pri tem prodajalcu, vendar nič kaj noče slišat o nižji ceni. Za tako star motor pa mi je 3000€ očitno preveč.

LP

Zanima me, ker sem slišu da take barve pri nas niso uvažali, na oglasu pa piše da je motor slovenski :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Je že kdo menjo navadni zračni filter z K&N filtrom?

Jaz ga sicer imam,ampak ne paše-bi mogo predelat lukno za vijak,se ne uleže v utor na eni strani,prekratki original vijaki......eno veliko sranje :angry:

Kupo v Luisu-Graz,bil danes gori(že drugič zaradi filtra)ampak po katalogo je to to in pika,grem še v soboto ejnkrat gor z celim air boxom pa da jih vidim majstore.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!