Skoči na vsebino

Honda XRV 750 Africa Twin


Climber

Priporočene objave

A noben ne ve? Če ne drugače bom klical na AS-domžale. Bom vprašanje zastavil drugače. Ker v SLO trenutno ni nobene zanimive AT se po njo nameravam spravit v IT in zato rabim informacijo okoli euro norm... da bo šla skozi s homologacijo. Sportak je šel od hiše, zdaj pa že ves nestrpen čakam kdaj bom imel tisto po čemer že skos hrepenim - eno konkretno endurco!

TNX

LP ROk

Kokr jest vem nima nobena AT Euro2 ampak še 97 skozi nevem kaj, mislim pa da ni omejitev euro2 in da jo lahko brez problema uvoziš, raje se pe dobro pozanimaj sploh ker se nekaj govori da bodo v kopru izgubili homologacije za motorje.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja v kopru so menda že izgubili licenco. Je pa sedaj v Ljubljani in v Mariboru če se ne motim. Hvala vama za odgovore... Potem pa se bom ta teden odpravl v Italijo po africo :)

LP Rok

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lansko leto sem se zanimal za uvoz rabljenega motorja. Klical na 2 zastopnika v kolikor se spomnim sta oba govorila o nekakšni "EU homologaciji 97/24" kar zadeva izpuh. Priporočali so mi motor do letnika 98 in zaželjen katalizator. Na BMWju so mi rekli še sledeče - naj mi prodajalec skopira prometno in mi jo pošlje, to fotokopijo posredujem njim, tako mi bojo najlažje odgovorili: je možna homologacija - registracija ali na. Upam da sem pomagal.

Lp, PURPLE

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ZA registracijo v tujini kupjenega motocikla mora imeti le ta v homologacijskem kartončku vpisano direktivo 97/24/ES. Postala je obvezna v prvi polovici leta 1997 tako da vsi motocikli prodani v evropi po tem datumu ustrezajo pogojem za pridobitev slovenske homologacije.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdrav

Nekaj sem že bral o tem na tem forumu, samo je cajt debate bil 2005, pa ne vem več če so tisti podatki še aktualni.

Zanima me , če je mogoče še kje dobiti višje vetrobransko steklo za Africo, al pa vsaj podaljšek? Jaz imam original l'02, pa mi je za 10 cm premajhno, dobim ves veter v glavo in mi šumi ku zmešano. Če bi bla za 10 cm višja bi blo komot se vozit.

Hvala za odgovor!

LP Borut

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vprašaj pri Promotorju v Drešinji vasi, imajo MRAja šipe

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vprašaj pri Promotorju v Drešinji vasi, imajo MRAja šipe

Jaz sem dobil MRA vario šipo dosti ceneje v LJ pri firmi motacc :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za Africo se dobi še vedno izredno veliko opreme. Sigurno lahko dobiš Givijevo, MRA ali Touratech. Priporočam da se pred nakupom dejansko pelješ s kakšno ki ima povišano al pa si prilepiš podaljšek iz kartona na originalno, tolk da vidiš če povišek dejansko pomaga. Možno je da te bodo s poviškom motile turbolence bolj kot te sedaj moti veter. V tem primeru boš moral gledat za nadstrešek ali pa MRA Vario touring, pravijo da se obnese.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala Guli.

Članke sem že bral, pobrani so iz raznih spletnih strani Afric Twin, in so bili zgleda prevedeni iz angleščine v nemščino in nato v hr.

NXR je bil res odličen stroj, sam 123Kg suhe teže, to pa ne vem kje so pobrali. Če je imela prva Africa XRV 650 185kg, potem je imela NXR po moje kakšnih 20Kg manj, se pravi okoli 165Kg.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

NXR je bila dirkalni motor in so se verjetno uporabljali drugi materiali kot na serijskem motorju, pa še veliko je šare ki je potrebna za homologacijo motorja, po drugi strani pa imaš road book-e in druge stvari, kakorkoli že hondin podatek je under 128 kg

http://world.honda.com/collection-hall/2rr...xr750_1989.html

Bi pa še pohvalu stran BJBikers za veliko kar točnih in obsežnih člankov o legendarnih motorjih.

kot zanimivost mogoče še tale link za ljubitelje honde: Kako je nastala honda

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če je podatek o teži točen, potem pa vsaka čast Hondi. Ni mi jasno kako so spravili težo tako nizko. To so že teže hard endur. Me zanima koliko je težak KTM ki zmaguje zadnja leta na PD.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Me zanima koliko je težak KTM ki zmaguje zadnja leta na PD.

690ka ---- 162kg, več tukaj

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne morem verjet da je imela Honda pred 20 leti 5 konjev več in 30 kg manj kot današnji KTM. Še vedno mislim da podatek o teži NXR ni pravi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

najprej treba natančno specificirat težo - ali je s tekočinam ali ne (te dakar specialke imajo ful velike tanke + dodatno nujno potrebno zalogo vode, kar hitro znese še kakih 50-60 kg razlike). Poleg tega imajo vsako leto več elektronike, gps navigacije, tracking sisteme .... ravnokar gledam race to dakar, noro koliko opreme in elektronike obešajo na motorje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes sem videl afriko, madonca kot da jo je dedek danes pripeljal iz štacune, radovednosti se nisem mogel upreti da ne bi vprašal kako in kaj, ima letnik 2000 ..prevoženih komaj 7tkm (se vozi samo k maši) sem ga vprašal če razmišlja o prodaji, pa se je samo nasmehnil, obenem pa je dodal da je to njegova druga afrika---s prvo pa je prevozil več kot 100tkm... :naughty: lep motor ni kaj :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

En lep dober dan ali dobro jutro!

Sem lastnik Africe. hahahaha pa ne kontinenta ampak do danes, zame osebno, najboljšega motorja doslej. Pa sem z raznoraznimi naredil preko 250.oookm. Po dolgoletni pavzi zaradi hude prometne, v kateri nisem bil kriv (zrinil me je avto s ceste)sem se odločil za nabavo motorja. Tole hondico mi je zrihtal naš "puščavski lisjak" in sem zelo zelo zadovoljen z njo. Vseeno me pa zanima če ima kdo navodila zanjo. Saj veste, kakšno motorno olje,zavorno olje itd itd. Pogledal sem na splet pa je vse za plačat. Zelo bi bil vesel če se mi kdo javi ki je lastnik takšnih navodil!moj naslov je roman.lovsin@gmail.com.

Pa srečno vožnjo vsem!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

En lep dober dan ali dobro jutro!

Sem lastnik Africe. hahahaha pa ne kontinenta ampak do danes, zame osebno, najboljšega motorja doslej. Pa sem z raznoraznimi naredil preko 250.oookm. Po dolgoletni pavzi zaradi hude prometne, v kateri nisem bil kriv (zrinil me je avto s ceste)sem se odločil za nabavo motorja. Tole hondico mi je zrihtal naš "puščavski lisjak" in sem zelo zelo zadovoljen z njo. Vseeno me pa zanima če ima kdo navodila zanjo. Saj veste, kakšno motorno olje,zavorno olje itd itd. Pogledal sem na splet pa je vse za plačat. Zelo bi bil vesel če se mi kdo javi ki je lastnik takšnih navodil!moj naslov je roman.lovsin@gmail.com.

Pa srečno vožnjo vsem!!

Imam samo knjižico z navodili ki jo dobiš zraven motorja. Če ti kaj prav pride mi javi na PM pa bomo zadevo nekako skopiral.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

En lep dober dan ali dobro jutro!

Sem lastnik Africe. hahahaha pa ne kontinenta ampak do danes, zame osebno, najboljšega motorja doslej. Pa sem z raznoraznimi naredil preko 250.oookm. Po dolgoletni pavzi zaradi hude prometne, v kateri nisem bil kriv (zrinil me je avto s ceste)sem se odločil za nabavo motorja. Tole hondico mi je zrihtal naš "puščavski lisjak" in sem zelo zelo zadovoljen z njo. Vseeno me pa zanima če ima kdo navodila zanjo. Saj veste, kakšno motorno olje,zavorno olje itd itd. Pogledal sem na splet pa je vse za plačat. Zelo bi bil vesel če se mi kdo javi ki je lastnik takšnih navodil!moj naslov je roman.lovsin@gmail.com.

Pa srečno vožnjo vsem!!

Imam navodila v pdf formatu samo so prevelika da bi ti poslal po e pošti. 54 MB. Če imaš kakšen načrt kako ti jih dostavim mi povej.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam navodila v pdf formatu samo so prevelika da bi ti poslal po e pošti. 54 MB. Če imaš kakšen načrt kako ti jih dostavim mi povej.

povej mi od kje si. Jaz delam v vojašnici na vrhniki in imam kar nekaj fantov ki prihajajo tudi iz dolenjsle na vrhniko. Drgač mi daj pa cifro pa te pokličem in se dogovoriva!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
Imam navodila v pdf formatu samo so prevelika da bi ti poslal po e pošti. 54 MB. Če imaš kakšen načrt kako ti jih dostavim mi povej.

tu imaš veliko izbiro če te zanima

http://www.carlsalter.com/motorcycle-manuals.asp

Je tudi od afrike, treba je le poiskati. Pa srečno z novo Africo hehehe.

LP Borut

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Ponovno špekulacije pred predstavitvami novih modelov.

Vendar mislim da honda trenutno nima ne želje ne potrebe po novi Africi. Imajo žensko transalpko in glomaznega Varadera zakaj bi sploh rinili v ta segment še z enim modelom.

Kakorkoli že legendo bo težko obuditi in nemogoče bo doseči slavo ki jo je imela stara Africa. Takšnih motorjev žal ne delajo več.

Midva se pa počasi pripravljava na lišpanje. Plastike gredo v popravilo in barvanje v HRC barve. Geštel bomo štrihnili kjer je popraskan in ga je mogoče že napadla korozija.

Potem pa še štelanje ventilov in vplinjačev, centralno stojalo in MRA touring screen pa je pripravljena za okoli sveta :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!