Skoči na vsebino

Honda XRV 750 Africa Twin


Climber

Priporočene objave

Letos tudi jaz nameravam kupiti en primerek Africe.

A mogoče kdo ve kako so si po letu 90 sledili modeli in kakšnih sprememb je bil posamezen model deležen glede na predhodnika??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Letos tudi jaz nameravam kupiti en primerek Africe.

A mogoče kdo ve kako so si po letu 90 sledili modeli in kakšnih sprememb je bil posamezen model deležen glede na predhodnika??

88-89 RD03 650ccm ena disk zavora, daleč najlažja, baje najboljši model.

90-92 RD04 750ccm dve disk zavori, najtežji model, najvišje težišče, kvaliteta izdelave še vedno zelo dobra

92-96 RD07 750ccm dve disk zavori, prvi modeli imeli vzmetenje od RD04, nižje težišče, kvaliteta še zadovoljiva, filter za zrak premaknjen gor,pred rezervoar goriva

96-2002 RD07A 750ccm, dve disk zavori, vzmetenje najslabše, kvaliteta izdelave najslabša. Nekaj manjših popravkov glede na RD07. Malo je spremenjena maska, karburatorji, zadnji del okvirja, nekaj Kg lažja. Za ta model se dobi največ dodatne opreme.

To je na hitro. Če te zanima še kaj vprašaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Oj,

jeseni sem si omislil Africo in me je presenetil že znani hrup zaradi aerodinamike.

Sem pred dilemo ali zamenjati vetrobransko steklo z enodelnim MRA touring ali z MRA vario-screen.

Predlogi dobrodošli.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Oj,

jeseni sem si omislil Africo in me je presenetil že znani hrup zaradi aerodinamike.

Sem pred dilemo ali zamenjati vetrobransko steklo z enodelnim MRA touring ali z MRA vario-screen.

Predlogi dobrodošli.

VARIO, meni na vari odgovarja :OK: pa še lepše zgleda

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

MRA touring imam jaz, ti jo prodam za 1/3 cene nove.

Meni osebno je bila boljša Givijeva, sam sem na kocu ostal kar na originalni. Za offroad so povišani vetrobrani slaba rešitev.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

MRA touring imam jaz, ti jo prodam za 1/3 cene nove.

Meni osebno je bila boljša Givijeva, sam sem na kocu ostal kar na originalni. Za offroad so povišani vetrobrani slaba rešitev.

Mladen, če je tvoja dobro ohranjena oziroma nepopraskana jo vzamem!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

MRA touring imam jaz, ti jo prodam za 1/3 cene nove.

Meni osebno je bila boljša Givijeva, sam sem na kocu ostal kar na originalni. Za offroad so povišani vetrobrani slaba rešitev.

Vario screen je v redu ker lahko zgornji del snameš dol.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede na to, da noben ne omenja predvidevam, da obe rešitve (touring ali vario) delujeta.

Zanima me še, če ima kdo izkušnje s predelavo sedeža, ki je prav tako problematičen. Torej predelava kje in za koliko oziroma druge možnosti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 mesecev pozneje...

Evo končno je legenda v garaži.

Super mašinca tako za daljše fure kot offroad.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo končno je legenda v garaži.

Super mašinca tako za daljše fure kot offroad.

Legenda? Africa? Če ti pa v profilu piše, da imaš Varo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdrav

Sem frišni voznik afrike - 4000km.

Imam en majhen problemček, namreč moja afrika ima probleme, če je nesegreto vžgem in če je v tanku manjk kot 7 l benzina. Če je pod zrakom mi nekako vrti motor, če ga zaprem pa mi crkne, al pa ko želim malo dodati gasa mi tudi crkne. Takoj pa ko natočim nekaj malega benzina mi pa vžge vredu. Namreč v tank naj bi šlo več kot 20l benzina, pije mi 5,5 l/100km, torej bi mi moral narediti komot 350 km z enim taknom, ma če jim imam 300 in je mrzla mi tako nagaja to dela.

Je to mogoče že problem benzinske pumpe al je to obična fora? Samo tolko da vem, da se pripravim na to.

Hvala za odgovor!

Lp Borut

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prečekiraj bencinsko črpalko.

In če hočeš imeti mir ne kupuj spet originalne ker je najdražja in najslabša rešitev.

Koliko km ima tvoj motor. Tele črpalke v povprečju mrknejo nekje okrog 50.000km.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tako kot je leteči rekel, preglej pumpo.

Najhitreje boš videl če zadaj na pumpi snameš plastični pokrov in vidiš na platinah če pumpa dela. Največkrat se zgodi da se platine "zašmelcajo"(zlepijo) in pumpa ne dela.

Za zamenjavo pa najbolje da kupiš vakumsko-membransko in stvar deluje.

Drugače pa leteči kako kej nova pridobitev?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hja ko se usedem gor se mi kar smeji.

Čez zimo jo še štrihnem čez plastike pa zamenjam vijake pa bo kot nova.

Sicer jo zdaj bolj moja vozi ker je bila tudi zanjo namenjena, potihem pa razmišljam da bi še jaz si eno omislil.

Potem ko sva se pogovarjala o Mitas gumah sem naročil model E07, ki naj bi bil nekje med čisto terensko in cestno gumo in moram reči da se peljejo zelo dobro. Cena je pa prav smešna.

Slišal sem da si jo ti sam pobarval v HRC barve. Kje si kupil nalepke ker originalne v kompletu stanejo nekaj manj kot 500 EUR.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se nalepk ne da kje na netu najti in jih daš natisnit nekomu, ki pač se ukvarja s tiskanjem nalepk? To bi bilo zelo poceni napram originalu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hja ko se usedem gor se mi kar smeji.

Čez zimo jo še štrihnem čez plastike pa zamenjam vijake pa bo kot nova.

Sicer jo zdaj bolj moja vozi ker je bila tudi zanjo namenjena, potihem pa razmišljam da bi še jaz si eno omislil.

Potem ko sva se pogovarjala o Mitas gumah sem naročil model E07, ki naj bi bil nekje med čisto terensko in cestno gumo in moram reči da se peljejo zelo dobro. Cena je pa prav smešna.

Slišal sem da si jo ti sam pobarval v HRC barve. Kje si kupil nalepke ker originalne v kompletu stanejo nekaj manj kot 500 EUR.

Jest sem jih prerisal iz moto-rider-jeve in sem jih naredil sam, sicer sem malo falil barvo (pa sej je enduro).

Vem da sem jih dal na www.brandsoftheworld.com, sam jih ni več gor, ti pa pošljem po mailu če boš rabil, kako pa izgleda pa malo po mojih albumih pobrskaj pa ...

Kar se pa tiče gum, men najbolj odgovarja Dunlop Trailmax(Trailmax) pa kakšna D607, E09 pa sem jo imel za v Tunizijo in domačih offroadih. Je pa res da Dunlopka ne zdrži veliko km-jev, sicer prvi komplet cca 10 kkm, zdej pa tja do 6 kkm.

Lahko se pa enkrat dobimo pa še kakšno rečemo ob kšnem brihtolu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tako kot je leteči rekel, preglej pumpo.

Najhitreje boš videl če zadaj na pumpi snameš plastični pokrov in vidiš na platinah če pumpa dela. Največkrat se zgodi da se platine "zašmelcajo"(zlepijo) in pumpa ne dela.

Za zamenjavo pa najbolje da kupiš vakumsko-membransko in stvar deluje.

Drugače pa leteči kako kej nova pridobitev?

Hvala Vama leteči in GULI. Nekaj bo že na tem.

Lp Borut

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Sledil linku in se prvič tolkel po glavi ker ne znam nemško. Še posebej ker je nekaj napisanega o NXR. A lahko kdo na kratko napiše kaj so povedali pod slikicami o tem motorju? Prosim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A noben ne ve? Če ne drugače bom klical na AS-domžale. Bom vprašanje zastavil drugače. Ker v SLO trenutno ni nobene zanimive AT se po njo nameravam spravit v IT in zato rabim informacijo okoli euro norm... da bo šla skozi s homologacijo. Sportak je šel od hiše, zdaj pa že ves nestrpen čakam kdaj bom imel tisto po čemer že skos hrepenim - eno konkretno endurco!

TNX

LP ROk

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!