Skoči na vsebino

Honda XRV 750 Africa Twin


Climber

Priporočene objave

Ponovno špekulacije pred predstavitvami novih modelov.

Vendar mislim da honda trenutno nima ne želje ne potrebe po novi Africi. Imajo žensko transalpko in glomaznega Varadera zakaj bi sploh rinili v ta segment še z enim modelom.

Ker po vsej verjetnosti znajo ukiniti Varadera ...Transalp in Afrika Twin sta le promovirala Hondo več kot dve desetletji...

post-8975-1224955510_thumb.jpg

post-8975-1224955609_thumb.jpg

post-8975-1224955618_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker po vsej verjetnosti znajo ukiniti Varadera ...Transalp in Afrika Twin sta le promovirala Hondo več kot dve desetletji...

Bomo videli kaj bo. Zaradi mene lahko ukinejo vse modele če so potem sposobni ven porinit še eno takšno legendo kot je bila @ :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

za nostalgike po africi je na voljo mnogo bolj napreden lc8. :)

LC8 je bolj napreden, vendar ne more nadomestiti renomeja AT, ki si ga je prislužila kot trans-globalni ekspres - zanesljiva, preprosta zasnova in povsod prisoten Honda servis so aduti, ki jih LC8 za nima. Trenutno je edina izbira samo GS Adventure, ki pa je težka krava z visoko ceno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

. Trenutno je edina izbira samo GS Adventure, ki pa je težka krava z visoko ceno.

Še bolj pa GS 800,ki pa je lahka krava z visoko ceno :whistle:

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če bi naredili z Africo to, kar so s Transalp, bi bil to svetovni motor.

10-15 KM več, s takšnim navorom, spredaj 19 col, doterati geometrijo, agregat oplemenititi z elektroniko, poraba med 5-6 litrov... pa zadevo oblikovati z nekoliko okusa!

A bi bilo še kaj bolj žlahtnega na svetu?

Popravljeno . Popravil moto rider
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tale reply na xrv forumu nekako najbolje opisuje situacijo z špekulacijami o novi Afriki.

Its like when your a child and you grow up, you know father christmas is not real but you always want to believe and hope

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če bi naredili z Africo to, kar so s Transalp, bi bil to svetovni motor.

10-15 KM več, s takšnim navorom, spredaj 19 col, doterati geometrijo, agregat oplemenititi z elektroniko, poraba med 5-6 litrov... pa zadevo oblikovati z nekoliko okusa!

A bi bilo še kaj bolj žlahtnega na svetu?

poraba naj ostane kar takšna kot je. meni pije tam med 4,5 in 4,8 litra. če jo fejst tiščiš pa 5l.

Elektronike niti preveč ne pogrešam (edino lučko pri rezervi za bencin) pa malo boljši zic... pa bi bila kar ok. Če ji pa dajo -20 kg pa bo že kot gazela.

To je pač moje žensko razmišljanje.

:) :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če bi naredili z Africo to, kar so s Transalp, bi bil to svetovni motor.

10-15 KM več, s takšnim navorom, spredaj 19 col, doterati geometrijo, agregat oplemenititi z elektroniko, poraba med 5-6 litrov... pa zadevo oblikovati z nekoliko okusa!

A bi bilo še kaj bolj žlahtnega na svetu?

Če bi naredili z Africo to kar so naredili s Transalpko bi naredili največjo neumnost na svetu. Africa twin ima oznako XRV, Transalp pa XLV. To pri Hondi nekaj pomeni.

Sicer so pa to že naredili, Varadero je pomehkužena cestna Africa. Varadero ima zapoljnjene vse pomanjkljivosti ki jih je imela Africa za cestno rabo. Zato ne razumem uporabnikov Africe ki po raznih forumih težijo k novi Africi z 19" platiščem elektroniko 1000ccm itd, ko pa to že vse imajo pri Varaderotu.

Logično nadaljevenje AfriceTwin bi bil V motor nekje med 750 in 850 ccm, s 75Km in suho težo pod 200kg, z dooolgimi servisnimi intervali in enduro trdim ravnim zajebanim sedežem z veliko aluminija, velikim tankom, skratka, motor ki tehnološko ni v špici, te pa pripelje kamorkoli.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če bi naredili z Africo to kar so naredili s Transalpko bi naredili največjo neumnost na svetu. Africa twin ima oznako XRV, Transalp pa XLV. To pri Hondi nekaj pomeni.

Sicer so pa to že naredili, Varadero je pomehkužena cestna Africa. Varadero ima zapoljnjene vse pomanjkljivosti ki jih je imela Africa za cestno rabo. Zato ne razumem uporabnikov Africe ki po raznih forumih težijo k novi Africi z 19" platiščem elektroniko 1000ccm itd, ko pa to že vse imajo pri Varaderotu.

Logično nadaljevenje AfriceTwin bi bil V motor nekje med 750 in 850 ccm, s 75Km in suho težo pod 200kg, z dooolgimi servisnimi intervali in enduro trdim ravnim zajebanim sedežem z veliko aluminija, velikim tankom, skratka, motor ki tehnološko ni v špici, te pa pripelje kamorkoli.

Točno to, tukaj pa si zadel glavico na žebljico.

Meni je na Africi najbolj všeč kompromis med offroad in potovalnim motociklom. Motor na katerega se usedeš in relativno lahko premagaš pot do Douza se tam zapodiš v sipine in se z njim tudi vrneš nazaj, brez avtomobila, prikolice in ne vem še česa. Ima nek adventure faktor v sebi ki ga recimo Varadero ali transalp nima.

Kot sem že rekel ta uspeh bodo težko ponovili.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

+1

Ne vem kaj Honda čaka. Formula za uspeh je očitno jasna. Varadero in TA nista nikakršno nadomestilo za AT, ki je pustila ogromno praznino, katere ne more zapolniti tudi odlični KTM Adv.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Točno to, tukaj pa si zadel glavico na žebljico.

Meni je na Africi najbolj všeč kompromis med offroad in potovalnim motociklom. Motor na katerega se usedeš in relativno lahko premagaš pot do Douza se tam zapodiš v sipine in se z njim tudi vrneš nazaj, brez avtomobila, prikolice in ne vem še česa. Ima nek adventure faktor v sebi ki ga recimo Varadero ali transalp nima.

Kot sem že rekel ta uspeh bodo težko ponovili.

Se strinjam, ampak je najverjetneje raziskava pokazala, da je več tistih ki iščejo bolj cestno/makadam varianto kot je varadero, tako da je s tega stališča prevladala druga filozofija-ekonomika, lahko pa bi posodobli afriko....ampak trg je verjetno v zadostni količini ,ki bi bila rentabilna ne bi več sprejel.(koliko je takšnih ki bi se podali v saharski pesek v slo--verjetno jih lahko prešteješ na prste ene roke, koliko pa je takšnih ki bi se vozili samo po asfaltu--95%)

Res da bodo uspeh težko ponovili, res pa je da so zdaj povsem drugi časi. :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jz kupim novo africo takoj (nekak se že zapufamo :)) , varadere pa nikol, pač tako je, pa če nas je 8 v SLO, ki bi jo imeli,l se splača!

ajd

Popravljeno . Popravil suhi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz se strinjam z Royal-om. V Hondi so zelo dobr prečekiral trg, tako da vejo da nas je manj takih ki čakajo na novo AT kot tistih ki kupjo cestno enduro kot Vara, Tigr, Beneli, Moto Morini, Guzzi ipd. lastnike BMW-jev pa itak ne obrneš ker imajo dost dnara pa zaščitnike za oči da ne vidjo ne levo ne desno. Edino KTM se še neki voha po mcadamu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede matematike se tudi jaz strinjam z Royalom. Trenutno se v novo Africo ne splača vlagat. Po drugi strani pa če pogledaš konkurenco, se je pravkar zbudila točno v tem segmentu. Nova Tenerejka, ki je nekako v konceptu Africe, je pri vseh "adventure motoristih" odlično sprejeta in se baje zelo dobro prodaja. Na raznih forumih berem kako so jo sprejeli tudi nekateri ki so se prej vozili s tavelikimi GSi, ker se jo da povsot peljat, rabi malo, je poceni, in je dovolj udobna tudi na avtocesti. Zato zamerim Hondi da ne pokaže malo tistega duha ki ga je imela nekoč in že enkrat spočne novo Africo tako kot se spodobi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hja, fantje dragi, jaz mam pa eno insidersko iformacijo, da Honda še kako razmišlja, pa ne samo razmišlja, o novem motorju, ki naj bi bil taka perla, kot jo je opisal Mladen. Menda naj se pustimo presenetiti, in to že 2010. Aja, pa jaz bi dodala še šesto :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hja, fantje dragi, jaz mam pa eno insidersko iformacijo, da Honda še kako razmišlja, pa ne samo razmišlja, o novem motorju, ki naj bi bil taka perla, kot jo je opisal Mladen. Menda naj se pustimo presenetiti, in to že 2010. Aja, pa jaz bi dodala še šesto :D

Če bodo naredili to kar se pričakuje-mo je samo en velik + , ponavadi kjer je dim je tudi ogenj :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hja, fantje dragi, jaz mam pa eno insidersko iformacijo, da Honda še kako razmišlja, pa ne samo razmišlja, o novem motorju, ki naj bi bil taka perla, kot jo je opisal Mladen. Menda naj se pustimo presenetiti, in to že 2010. Aja, pa jaz bi dodala še šesto :D

NN666 ne zafrkavaj nas.

Tole kar si zdaj naredila je nekako tako koti bi lačnim afriškim otrokom nakazovala da bo med njih nekdo zabrisal vrečko bonbonov :)

Nič če bom Hondo čakal bom siv postal prej, zato smo se ta vikend lotil prenove najine Africe :)

ZA začetek smo vse pobrali dol kar je bilo možno, popravili dele geštela ki jih je že napadla rjavica. Če bomo kje dobili barvne kode, ki jih stric Honda tako vneto skriva bodo šle plastike na barvanje.

Vmes bomo pa malce naštelali ventile, vplinjače in podobne kozlarije.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 tedne pozneje...
Če bi naredili z Africo to kar so naredili s Transalpko bi naredili največjo neumnost na svetu. Africa twin ima oznako XRV, Transalp pa XLV. To pri Hondi nekaj pomeni.

Sicer so pa to že naredili, Varadero je pomehkužena cestna Africa. Varadero ima zapoljnjene vse pomanjkljivosti ki jih je imela Africa za cestno rabo. Zato ne razumem uporabnikov Africe ki po raznih forumih težijo k novi Africi z 19" platiščem elektroniko 1000ccm itd, ko pa to že vse imajo pri Varaderotu.

Logično nadaljevenje AfriceTwin bi bil V motor nekje med 750 in 850 ccm, s 75Km in suho težo pod 200kg, z dooolgimi servisnimi intervali in enduro trdim ravnim zajebanim sedežem z veliko aluminija, velikim tankom, skratka, motor ki tehnološko ni v špici, te pa pripelje kamorkoli.

mladen ... to je to... pozabil si samo omenit, da mora imeti vrhunsko vzmetenje...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hja, fantje dragi, jaz mam pa eno insidersko iformacijo, da Honda še kako razmišlja, pa ne samo razmišlja, o novem motorju, ki naj bi bil taka perla, kot jo je opisal Mladen. Menda naj se pustimo presenetiti, in to že 2010. Aja, pa jaz bi dodala še šesto :D

Js mam pa eno outsidersko informacijo. In sicer: Honda spi, kvaliteta pa nazaduje.

Motorji iz prve polovice 90tih ( Africa, VFR 750, ... ) so bili očitno vrhunec te firme.

No, bomo videli kaj še bo. Zaenkrat firme držijo v rokah ekonomisti in njihove številke..... Ah, de ne bom začel nakladat :wacko: :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Moj projekt obnove mladenove nekdanje Africe je končan, manjka sicer še nekaj manjših detajlov vendar glavno je za nami.

cca. 2 meseca dela ob vikendih se je izplačalo saj motor izgleda kot nov.

Aja še vprašanje če se je kdo mogoče že ukvarjal s to problematiko. Ročka za plin se ne povrača v prvotni položaj. Zajle so nove in ročica lepo teče na balanci, vendar ko vse skupaj zmontiram ne dela tako kot mora. Malce sem brskal po forumih in celo zasledil rešitev da se iz ohišja odstrani tista bela plastika po kateri drsita obe zajli. Bo treba nekaj rešit čez praznike ker tole ni ravno najboljše.

Prej:

post-311-1229883926_thumb.jpg

post-311-1229884018_thumb.jpg

Potem:

post-311-1229884370_thumb.jpg

post-311-1229884577_thumb.jpg

post-311-1229884746_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:

ce ze limas samo smajlije zraven se vsaj se toliko potrudi in ne citiraj CELEGA posta Z SLIKAMI vred ! lenoba ena. :angry:

ice

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!