Skoči na vsebino

Honda XRV 750 Africa Twin


Climber

Priporočene objave

Kaj pa če bi "kramarili" med oglasi in ne na forumu? :glare:

Sej ni treba tega brat. Večina stvari se na tak način najlažje proda ker malih oglasov tako ali tako noben ne gleda. sploh pa ne na motosvetu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Africa Twin 750

Opustili so konja, ki zmaguje...

Škoda!

Res škoda.

Pri nas se rabljenega skoraj ne dobi v Italiji imajo pa 12 let stari ceno nad 4 K, kar nekaj pove.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Progresivne vzmeti zmontirane (hvala diskow). AT je pridobila na višini vilic (brez motorista) 4cm :OK: .

Za novembersko Tunizijo bom zamenjal še prednji zobnik (en zob manj) in seveda nove gume. Mislim, da bo povsem druga pesem kot spomladi z original AT.

post-2898-0-17576900-1349596494_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hey kp kp, me veseli da si zmontiral progresivne in si zadovoljen!

za Tunizijo:

- Kaj bos naredil s filtrom za zrak?

- vzemi s seboj rezervni filter za gorivo (pesek je pri meni prisel notri skozi rezervoar)

- zob fanj je dobra odlocitev za zobnik

- katere gume?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Marca sem filter za zrak "nadgradil" s filtrom hišnega sesalca in ležišče filtra ter plastično cev med filtrom in karboratorji namazal z oljem (če gre slučajno kaj finega mimo). Obneslo se je bp.

Filter goriva? S tem nisem imel problemov bom pa preventivno poslušal tvoj nasvet.

Original prestavno razmerje je predolgo. Na kakšnih počasnejših tehničnih peščenih odsekih se mi je dogajalo, da je zaradi prenizkih obratov v drugi prestavi motor že skoraj "klokotal", v prvi pa se je zaradi preveč moči vkopaval. Menim, da bi s krajšimi prenosi bila AT v teh razmerah povsem drugi motor.

Gume; spomladi sem imel Mitas E-09. Naročene pa imam Mitas E-09 Dakar. Zmagovalnega konja se pač ne menja :OK: . 9000 km prevoženih s kramparcami po vsem možnem terenu (sicer uboge, ma so še na motorju) je nekaj kar ne bi verjel, če ne bi probal. Malo sem bil skeptičen glede alsfalta. Ampak v poletni vročini po ovinkih do cca 120km/h nisem niti malo pogrešal cestnih gum. Pri večjih hitrostih malo širijo ovinek, kar moraš vzeti v zakup. Želel bi si le malo daljše čepe na prednji gumi, za kar pa sumim, da bi poslabšalo oprijem na alsfaltu. Tako, da ostajam na E-09.

Original vzmeti v vilicah pa so itak premehke. Parkrat mi jih je zabilo do konca in tudi pri "naskoku" sipin se je dogajalo, da je silo zaleta za vzpenjanje pri vznožju požrl "potapljajoči se" prednji del AT. Upam, da bodo progresivne vzmeti to odpravile.

Sicer pa AT ostaja pri hiši. Niti najmanjše želje nimam za zamenjavo mopeda. Škoda le, da nima 6 brzine (za malo manjšo porabo pri dolgih transferjih).

Diskow, kaj pa tvoje Saharske izkušnje?

post-2898-0-05802600-1349867019_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede prestavnega razmerja na AT sem jaz pristas kratkega pri offroadu.

Zobnike katere uporabljam z 18'' zadnjo feltno:

16/51 Offroad

17/48 Road/Travel

Kombinacija obeh je lahko uporabljena na isti ketni z 124 LINKI.

Zobnike, katere sem uporabljal na 17'' original feltni:

16/48 Offroad

17/43 Road/Travel

Kombinacija obeh je lahko uporabljena na isti ketni z 126 LINKI.

Glede na to da imam kar precej povisan motor imam vecji naklon pri zadnji nihajni roki. Posledicno tudi ketna vec "drajsa" po sliderju. Da se ognem prekomerni obrabi sliderja sem raje uporabil vecje zadnje zobnike kot manjsi prednji. Razlika spredaj 1 zob je enako zadaj 3.

Tvoja odlocitev z manjsim sprednjim je super. Ce bos slucajno kupoval zadnji zobnik na veliko zob kupi Supersprox na 48 zob. Odlicen!

Mitas E09 odlicne gume. Sploh dakar verzija. Sprednja mi je sicer preplitka. Uporabljam Mitas C17. V Tuniziji sem pa Michelin Desert.

S progresivnimi fedri ti bo sedaj veliko lazje, kajti nasplosno je bolje za sipine da je vzmetenje trse.

Sharske izkusnje: Najlepse!

V dveh tednik smo prevozili Tunizijo offroad kolikor se je dalo. Tudi sipine.

Verjetno si ugotovil da tam motor potrebuje veliko moci. Ponavadi sem vozil v prvi prestavi vse sipine. Gas pa na 5000rpm ali vec. Tam ne smes sparat, ker hitro ravnotezje zgubis ali pa se zakopljes.

Ketne nisem mazal veliko v Tuniziji.

Pesek mi je pa potegnilo skozi zgornji pokrov rezervoarja.

ps: hehe enako obleko imava :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

AT ima eno pomankljivost. Namreč za namen motorja bi morala imet, pa nima placa za GPS. Original šipca je preveč nazaj tako, da nad trip masterjem ni nobenega placa.

Čisto z amaterskim pristopom je prišlo do enostavne in še sprejemljive nadgradnje...

Dva poliesterska ponaredka original šipce ter rezanje, sestavljanje, plastificiranje, kitanje, še enkrat kitanje, še enkrat kitanje,.... in barvanje. Za totalno novega v teh vodah (poliester, dizajnerstvo, itd...) sem z izdelkom dokaj zadovoljen. Po uporabnosti pa sploh....

PS: Jutri ob 18h vkrcavanje v Civitavecchiji in proba nove maske v živo v Sahari.... :OK:

Lp

post-2898-0-22813400-1353451854_thumb.jpg

post-2898-0-15492500-1353451917_thumb.jpg

post-2898-0-08340600-1353451941_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 mesecev pozneje...

Ja. To je Africa Twin od Honde :)

aha aha dobr bom zdej pogledov kaj je to zaena zadeva :D

 

zdej pa resno: zanima me če je lastnik na forumu oziroma pozna kdo prav ta motor in lahko pove kaj iz prve roke.

Motor ni več rosno mlad, kljub temu da je africa.

 

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motorja ne poznam, samo za mimogrede. Zelo mi gredo na kuratz prodajalci, ki svoje motorje slikajo zvečer, ponoči, skratka v temi. Ali pa celo lepijo zamegljene in zmazane fotografije. Od takega dripca nikoli ne kupuj motorja. Ker če se mu ne ljubi potruditi in slikati motor podnevi, narediti čim lepšo sliko, tudi za motor verjetno ni dobro skrbel. :SS

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne poznam, žal...

Ampak kolk se men' po tem motorju kolca!!

 

Izgleda pa dober nakup, takole na 'uč.

 

A še nisi slišu starodavnega pregovora : Ne menjaj konja, ki zmaguje :)

Popravljeno . Popravil RVT
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A še nisi slišu starodavnega pregovora : Ne menjaj konja, ki zmaguje :)

Ooo sem, sem... Problem je le v tem, da se tega reka ne držim.

Ampak še ni nič prepozno! :nono:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

moto rider, en komad zate in AT.... :music2:

 

 

kp-kp!

 

Hvala! Ful. :worship:  :worship:

 

Zjoku sem se! Do solz.

Popravljeno . Popravil moto rider
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne poznam, žal...

Ampak kolk se men' po tem motorju kolca!!

 

Izgleda pa dober nakup, takole na 'uč.

moto rider; pravzaprav ga poznaš ;) če bi imel vzdevek "Jure", bi ga lažje prepoznal :)

Sicer pa je odveč taka agresija, žal prej ni šlo, jutri pa pridejo boljše slike. Ni bilo ne časa ne vremena za bolje poslikat. Pa tudi volje ne, ker bo šel težko od hiše, ampak mora...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

.....Sicer pa je odveč taka agresija....

 

Kakšna agresija?? :?

Simpatija - ne pa agresija!!! :yes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kakšna agresija?? :?

Simpatija - ne pa agresija!!! :yes:

Oh, pa ne tvoja agresija! :) V mislih sem imel Saladinovo pripombo. Kot rečeno, bom popravil vtis "dripca" in mu ne bom šel več na K... Iskreno se opravičujem za pretemne slike. Bom uredil!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!