zupi Objavljeno November 4, 2013 Opozori Objavljeno November 4, 2013 No vsaj edini nisem..Rabil bi gumbe (sive gumice)za TRIP MASTER a kdo ve če se dajo kje naročit
ferek Objavljeno November 7, 2013 Opozori Objavljeno November 7, 2013 glede na to, kako prepakiravajo določene agregate bo nova africa twin reinkarnirana v "africa four vfr 800"
diskow Objavljeno November 7, 2013 Opozori Objavljeno November 7, 2013 Kolk pa nas je še kaj tuki lastnikov Afrike twin. 1.zupi 2. Leteči 3. diskow 4???
dzordze Objavljeno November 8, 2013 Opozori Objavljeno November 8, 2013 Kolk pa nas je še kaj tuki lastnikov Afrike twin. 1.zupi 2. Leteči 3. diskow 4. dzordze (danes me je zupi opomnil, da bi lahko malo na forum pogledal, hvala )
zupi Objavljeno November 10, 2013 Opozori Objavljeno November 10, 2013 No se le množimo sicer počasi ampak vztrajno. L.P Zupi (dzordze tud tebi še enkrat hvala)
vandrovec Objavljeno November 10, 2013 Opozori Objavljeno November 10, 2013 Jih je kar nekaj le foruma verjetno ne spremljajo. Vem za eno žensko, ki je bila z Africo v Afriki, menda jo še vozi. BMWriderka jo bolje pozna, ker so bili skupaj v Bosni...objava v dnevnih vtisih. Moped, ki je tudi meni bil všeč...saj mi je še, lep enduro, ponavadi z zanimivo poslikavo...
zupi Objavljeno December 6, 2013 Opozori Objavljeno December 6, 2013 Hojla vsem AT ,zanima me če kdo ve zakaj naj bi bil air box navrtan (nekdo je nekaj čaral)ampak je potem te luknje zadelal :?
trojan69 Objavljeno December 6, 2013 Opozori Objavljeno December 6, 2013 Hojla vsem AT ,zanima me če kdo ve zakaj naj bi bil air box navrtan (nekdo je nekaj čaral)ampak je potem te luknje zadelal :? Verjetno je hotu povečat vstop zraka pa potem ugotovil, da z tem sam poslabšu delovanje mašine. Pust zadelane
sulica Objavljeno December 7, 2013 Opozori Objavljeno December 7, 2013 Kolk pa nas je še kaj tuki lastnikov Afrike twin. 1.zupi 2. Leteči 3. diskow 4. dzordze (danes me je zupi opomnil, da bi lahko malo na forum pogledal, hvala ) Jaz poznam še 2 afriki na krasu
moto rider Objavljeno December 15, 2013 Opozori Objavljeno December 15, 2013 (popravljeno) Danes zvečer, (ned) sem na TV Maribor gledal, kako so se štajerski "Trije mušketirji" z motorji podali čez Španijo na Portugalsko. Tistemu z Africo Twin 750 pa je crknil ležaj na zadnji osi. Imel sem dve Africi. Fejst staro, in eno malo manj. In z obema sem napravil kar nekaj spodobnih kilometrov v mogočih in nemogočih pogojih in terenih. S taprvo sem imel po sicer eni kar precej dolgi furi polni lukenj, kamnolomov, vode ipd. popolnoma enak problem. Ležaj! Potem pa smo enkrat skočili še malo proti jugu. In tu se je zgodilo. 2x!! Isto.... Nakar še nekrat. Kar me je prisililo v razmišljanje. Zakaj se to dogaja? In kaj sem ugotovil...? Ko zabiješ ležaj v njegovo ležišče, ima ta, malo - ampak res malo zračnosti... In ugotavljal sem naprej. Torej; Ležaj uležajiš - zategneš matico na osi - in ta ležaj obremeni - in ga sčasoma "poje"! Torej, mi je Pepi, moj dober frend na stružnici izdelal novo, 0,8 mm daljšo pušo (ki vodi od levega, do desnega ležaja)! S tem smo dosegli to, da ko smo lažaj uležajili na svoje mesto, ta ni imel več tiste neljube zračnosti. In....?? Od takrat je preteklo okroglih osem let, (motor sem prodal kolegu, ki ga vozi še sedaj) in ta problem se ni nikoli več ponovil. Odpravili smo hibo, ki pa kot sem izvedel še od nekaj "Afričanov", ni edinstveni primer. Ob neki priložnosti sem govoril s tipom izpod Andov, ki je imel enak problem. Izmenjala sva mnenja in - napravil je enako kakor jaz. Od takrat je preteklo kar število let in ravno zadnjič mi je pisal, da z omenjeno zadevo ni imel nikoli več problema! Torej, smo odpravili "konstrukcijsko" napako. Hotel sem samo povedati, če se to dogaja še komu? Razen, če ni morda problem nekje drugje...? Se zgodi. Tudi na hondi... In odpravi tudi. Z lastno iznajdljivostjo in majčkeno "posluha". Popravljeno December 15, 2013. Popravil moto rider trojan69, kp-kp, Ni3ous in 1 other 4
kp-kp Objavljeno December 16, 2013 Opozori Objavljeno December 16, 2013 (popravljeno) Kolk pa nas je še kaj tuki lastnikov Afrike twin. 1.zupi 2. Leteči 3. diskow 4. dzordze (danes me je zupi opomnil, da bi lahko malo na forum pogledal, hvala ) Kolk pa nas je še kaj tuki lastnikov Afrike twin. 1.zupi 2. Leteči 3. diskow 4. dzordze 5. kp-kp 6.??? Popravljeno December 16, 2013. Popravil kp-kp
sayo Objavljeno December 16, 2013 Opozori Objavljeno December 16, 2013 Danes zvečer, (ned) sem na TV Maribor gledal, kako so se štajerski "Trije mušketirji" z motorji podali čez Španijo na Portugalsko. Tistemu z Africo Twin 750 pa je crknil ležaj na zadnji osi. Imel sem dve Africi. Fejst staro, in eno malo manj. In z obema sem napravil kar nekaj spodobnih kilometrov v mogočih in nemogočih pogojih in terenih. S taprvo sem imel po sicer eni kar precej dolgi furi polni lukenj, kamnolomov, vode ipd. popolnoma enak problem. Ležaj! Potem pa smo enkrat skočili še malo proti jugu. In tu se je zgodilo. 2x!! Isto.... Nakar še nekrat. Kar me je prisililo v razmišljanje. Zakaj se to dogaja? In kaj sem ugotovil...? Ko zabiješ ležaj v njegovo ležišče, ima ta, malo - ampak res malo zračnosti... In ugotavljal sem naprej. Torej; Ležaj uležajiš - zategneš matico na osi - in ta ležaj obremeni - in ga sčasoma "poje"! Torej, mi je Pepi, moj dober frend na stružnici izdelal novo, 0,8 mm daljšo pušo (ki vodi od levega, do desnega ležaja)! S tem smo dosegli to, da ko smo lažaj uležajili na svoje mesto, ta ni imel več tiste neljube zračnosti. In....?? Od takrat je preteklo okroglih osem let, (motor sem prodal kolegu, ki ga vozi še sedaj) in ta problem se ni nikoli več ponovil. Odpravili smo hibo, ki pa kot sem izvedel še od nekaj "Afričanov", ni edinstveni primer. Ob neki priložnosti sem govoril s tipom izpod Andov, ki je imel enak problem. Izmenjala sva mnenja in - napravil je enako kakor jaz. Od takrat je preteklo kar število let in ravno zadnjič mi je pisal, da z omenjeno zadevo ni imel nikoli več problema! Torej, smo odpravili "konstrukcijsko" napako. Hotel sem samo povedati, če se to dogaja še komu? Razen, če ni morda problem nekje drugje...? Se zgodi. Tudi na hondi... In odpravi tudi. Z lastno iznajdljivostjo in majčkeno "posluha". Ne vem glih da bi bla to tovarniška napaka, te stvari se dogajajo ker vulkanizerji akso na biciklu zategnejo ko PRAS . . . in posledično se deformira medležajna puša, v orodju ki je AT priloženo, je tudi ključ z podaljškom za akso kolesa toliko kolikor lahko s tem ključem pritegneš matico z roko naj bi bilo pribljižno dovolj, mislit je treba tudi na to, da boš moral na poti z istim ključem kdaj odvijačit kolo če ti poči guma, kar ti sigurno ne bo uspelo če bo kak pameten vulkanizer kolo zategnil ko na traktorju Zdrawc in motofrik 2
RSTDRIVER Objavljeno December 17, 2013 Opozori Objavljeno December 17, 2013 Ne vem glih da bi bla to tovarniška napaka, te stvari se dogajajo ker vulkanizerji akso na biciklu zategnejo ko PRAS . . . in posledično se deformira medležajna puša, v orodju ki je AT priloženo, je tudi ključ z podaljškom za akso kolesa toliko kolikor lahko s tem ključem pritegneš matico z roko naj bi bilo pribljižno dovolj, mislit je treba tudi na to, da boš moral na poti z istim ključem kdaj odvijačit kolo če ti poči guma, kar ti sigurno ne bo uspelo če bo kak pameten vulkanizer kolo zategnil ko na traktorju sej vrjeten, če je to kar trdiš res..... ni tak problem vulkanizerju povedat s kolk Nm nej prtegne in kolk nej napumpa.... seveda potem sam nosiš odgovornost, če si podatke priredil.... jest teh problemov nimam. vulkanizerju dostavim feltno s staro gumo+novo gumo in to je to. ostalo je na meni in jebi ga..... nimam nobenga izgovora, če kej ni tko kot naj bi bilo
moto rider Objavljeno December 17, 2013 Opozori Objavljeno December 17, 2013 (popravljeno) Ne vem glih da bi bla to tovarniška napaka, te stvari se dogajajo ker vulkanizerji akso na biciklu zategnejo ko PRAS . . . in posledično se deformira medležajna puša, v orodju ki je AT priloženo, je tudi ključ z podaljškom za akso kolesa toliko kolikor lahko s tem ključem pritegneš matico z roko naj bi bilo pribljižno dovolj, mislit je treba tudi na to, da boš moral na poti z istim ključem kdaj odvijačit kolo če ti poči guma, kar ti sigurno ne bo uspelo če bo kak pameten vulkanizer kolo zategnil ko na traktorju Točno to D. Verjamem, da je to lahko (verjeten) vzrok. Zanimivo pa je, da se to (preogosto) dogaja ravno pri AT. Kakorkoli že, fajn je vedeti za vzrok in rešitev dotičnega problema, ki je na žalost, kar precej pogost. Tisto s ključem v orodju, pa drži. To je izračunala tovarna in ga je vredno (nujno) upoštevati! (In velja za vse motorje!) Popravljeno December 17, 2013. Popravil moto rider
kp-kp Objavljeno December 18, 2013 Opozori Objavljeno December 18, 2013 Vam je znano? http://www.primorske.si/Priloge/Poletni-utrip/Moz-ki-zmore-spremeniti-pogled-na-svet.aspx Lp suntrace14 in Kmet2 2
som Objavljeno December 19, 2013 Opozori Objavljeno December 19, 2013 Kolk pa nas je še kaj tuki lastnikov Afrike twin. 1.zupi 2. Leteči 3. diskow 4. dzordze 5. kp-kp 6.??? Černivec A. z motosija
nordkap Objavljeno December 30, 2013 Opozori Objavljeno December 30, 2013 No, kaj je sedaj, a je že kaj več znanega za novo africo twin ali je vse zamrlo.
Kmet2 Objavljeno December 30, 2013 Opozori Objavljeno December 30, 2013 Je že narejena,prov takšna za našega Motoriderja
vandrovec Objavljeno December 30, 2013 Opozori Objavljeno December 30, 2013 No, kaj je sedaj, a je že kaj več znanega za novo africo twin ali je vse zamrlo. Jaz jo ne čakam več, bo prepozna, ...izbiram le med XTZ 660 in GS 800.
moto rider Objavljeno December 30, 2013 Opozori Objavljeno December 30, 2013 Je že narejena,prov takšna za našega Motoriderja Kmet! Jebeštrgla, za pir dobiš!! Pardon, za celo gajbo!!! :010 Kmet2 1
nordkap Objavljeno December 30, 2013 Opozori Objavljeno December 30, 2013 A misliš rider, a ga bova dočakala. Če kmet reče pole bo že držalo. Dam pa tudi jaz za gajbo tistemu, ki bo prvi dal kakšne bolj konkretne slike ali podatke. Sicer pa Intemoto v Kolnu ni tako daleč, saj je v marcu, če se ne motim in tam bi jo naj prvič pokazali, tako so vsaj namigovali. Ajde folk dve gajbi sta že zazihrani za informacije. It wanted $dve gajbi Kmet2 1
moto rider Objavljeno December 30, 2013 Opozori Objavljeno December 30, 2013 (popravljeno) A misliš rider, a ga bova dočakala. Če kmet reče pole bo že držalo. Dam pa tudi jaz za gajbo tistemu, ki bo prvi dal kakšne bolj konkretne slike ali podatke. ......... Ajde folk dve gajbi sta že zazihrani za informacije. It wanted $dve gajbi Afričanski piknik se nam bliža...!! Še kakšna gajba pira in kremenatelci pa bo...... :010 . Popravljeno December 30, 2013. Popravil moto rider
nordkap Objavljeno December 30, 2013 Opozori Objavljeno December 30, 2013 No problem, tretja gajba pira je itak free. Za kriminatlne pa nč ne skrbi.
zupi Objavljeno December 31, 2013 Opozori Objavljeno December 31, 2013 Srečno in varno 2014 Vsem ki imajo stare in tistim ki čakajo na NOVE!!!!!!!! :naughty: :naughty: L.PZupi kp-kp 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se