ELO Objavljeno Oktober 4, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2010 hudo... tudi jaz sem prebral cel pdf. še posebej mi je všeč sistem kontrole trakcije, ki dejansko upošteva, da je največji oprijem pri določeni meri zdrsa (cca 10-15%). tehnično zanimiv moped, ni kaj... fernand9002 1
Pervy Objavljeno Oktober 4, 2010 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 4, 2010 pomoje bo zadeva odlična, o videzu pa ne bom sodil, bo treba v živo videt. saj je še samo 1 mesec do milana pa se bom pol odločil če se zapufam za celo življenje fernand9002 in roko 2
Racemaniak Objavljeno Oktober 5, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2010 tehnično vizualno ne preveč cenovno bo pa predvidevam ...
logarr Objavljeno Oktober 5, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2010 huuda ninja ! pomoje bo v živo še ene 10x lepša, tko kot bmw roko in fernand9002 2
fernand9002 Objavljeno Oktober 5, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2010 Kawasaki ZX10-R 2011 walkaround mkosir 1
fernand9002 Objavljeno Oktober 5, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2010 Kawasaki 2011 ZX 10R - Beware of the beast
RenoRaines Objavljeno Oktober 6, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2010 Motor izgleda odžgano, to je treba priznat. Že skoraj vesoljsko, a Ninja je bila vedno nekaj posebnega. Vsaj za moj okus. Dizajn, gledan s strani, me precej spominja na R6, predvsem sprednji del. Se mi pa srednja, ošiljena maska absolutno ne dopade. Je agresivna, a ne daje občutka, da gre za tisočaka. Preveč drobčkano vse skupaj. A prav bi bilo, da počakam, da motor vidim v živo. Zadnjih par let je namreč tako, da motociklom (in avtomobilom) slike delajo krivico. V živo se obnesejo veliko bolje. No, vsekakor pa je Kawasaki pokazal, da ima jajca in na trg vrgel novo obliko v času, ko se vsem tresejo gate in večinoma svoje obstoječe modele le prepleskajo. roko, Kor13, malakai in 1 other 4
Urban K. Objavljeno Oktober 6, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2010 Takole, kar dobro izgleda. fernand9002 1
simonsi Objavljeno Oktober 6, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2010 dejansko sploh ne zgleda slabo. nekakšna mešanica dizajnov vseh novih sportakov. fernand9002 in roko 2
HyperJack Objavljeno Oktober 6, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2010 dejansko sploh ne zgleda slabo. nekakšna mešanica dizajnov vseh novih sportakov. In to se išče :notworthy:. Sej je težko že dan danes narediti nekaj top, saj se bo vedno našlo đe 1000ljudi ki ga bo popluvalo do konca. Mislim, da so naredili super spremembo. Pač nekaterim lepša drugim ne. Ampak mislim, da grejo v pravi poti. ...izgleda tako zelo nedoolžna fernand9002 1
Cartman Objavljeno Oktober 6, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2010 In to se išče :notworthy:. Sej je težko že dan danes narediti nekaj top, saj se bo vedno našlo đe 1000ljudi ki ga bo popluvalo do konca. Mislim, da so naredili super spremembo. Pač nekaterim lepša drugim ne. Ampak mislim, da grejo v pravi poti. ...izgleda tako zelo nedoolžna Al so na pravi poti bodo pokazali rezultati na pisti. Ta stroj je bil narjen z namenom zmagat WSBK. na progi bodo najmanj trije fabriški motorji. Vermeulen Sykes in Lascorz. Navalili so tud na Stock 1000. fabriško podporobo mel Team Lorenzini, vozil bo Sheridan Morais. To prvenstvo bo tud pokazalo kolko je serijski stroj dober v primerjavi z konkurenco. u poliestrih bo itak lepa. brembo, fernand9002 in P182 2 1
Demon Objavljeno Oktober 6, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2010 Ja, mi je všeč, spredaj je svetovno strupen, špičast, z prav besnim "obrazom". Edino zadek in izpuh me motita, nekak mi zadek ne potegne, je preveč hmmm, napihnjen. Moral bi biti bolj ošiljen, špičast tako kot je sprednji del. Izpuh pač spet zahteva investicijo - Akrapovič in podobni... Drugače pa ja, verjamem da bo BESNO divji, MOČAN motor, ki bo verjetno zelo blizu vrha po zmogljivostih, če ne na vrhu. Sicer pa, saj na vrhu se vsako leto menjujejo... :naughty: fernand9002 1
sen Objavljeno Oktober 10, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2010 []Zanima me ,na auspušni cevi imam neko zapiralo (na vzmet), zakaj je , in kam se priklopi? Na motorju Kavasaki zx10r ninja 2007 hvala za odgovore
fernand9002 Objavljeno Oktober 10, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2010 []Zanima me ,na auspušni cevi imam neko zapiralo (na vzmet), zakaj je , in kam se priklopi? Na motorju Kavasaki zx10r ninja 2007 hvala za odgovore Gre za ventil izpuha (ali exhaust valve control unit) .. skrbi za zmanjšanje hrupa pri USA verziji prib. 1000 obratov preje kot EU .. pri nižjih obratih pa poveča navor, pri višjih EU pa prost pretok izpušnih plinov ki omogočajo hitrejše povečanje obratov... (More torque at low revs, a freely breathing engine at high revs). 4 stroke engines like backpressure in the exhaust, it improves something called scavenging, and thus gives more torque. However, it is a balancing act in that at high revs, that backpressure stops the engine breathing freely, giving that nice free revv'ing feeling we all love, and try to improve with race cans, which are straight through rather than baffled. The exhaust valve gives you the best of both worlds, it it controlled by the CDI/ECU unit, when the engine is at low revs it closes the valve, thus giving backpressure, when the revs rise, and from memory I think its around 6-8,000rpm on my Fazer 1000, the CDI/ECU sends a signal to operate a little motor to open the valve, this leaves the exhaust unrestricted so that it can breath freely at high revs, thus giving you the best of both worlds. More torque at low revs, a freely breathing engine at high revs. Thus giving the best of both worlds EXUP stands for EXhaust Ultimate Power Če odklopiš servo motrček ti bo svetila FI lučka na armaturi. Če imaš USA verzijo se ti poveča moč za več kot 10KM (na 10tki), verjetno maš EU verzijo .. na taj pa ne dobiš nič razen pade navor na nižjih obratih. http://www.i-hacked.com/content/view/165/45/
fernand9002 Objavljeno Oktober 10, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2010 Titanium Exhaust with Butterfly Valve All-titanium system provides the ultimate light weight exhaust Butterfly valve, located before the exhaust splits to the mufflers, is controlled by rpm, throttle position and gear position to improve low-end response and help smooth overall power. Optimum exhaust tuning is attained at all engine speeds to prevent blowback that can occur with high speed overlapping valve timing http://www.motorcyclistonline.com/newsandupdates/122_0609_2007_kawasaki_supersport_motorcycles/ninja_zx_10r.html
fernand9002 Objavljeno Oktober 10, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2010 Dober video da boš bolje razumel : od Zx-6r 09 Ta je pa servo motor ki krmili ventil na 10ki 2007: Mislim da sedaj bolj jasno, a ne? BenX 1
sen Objavljeno Oktober 10, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2010 Dober video da boš bolje razumel : od Zx-6r 09 Ta je pa servo motor ki krmili ventil na 10ki 2007: Mislim da sedaj bolj jasno, a ne? Ja kvala za odgovor vendar jas nevem kako naj priklopim zajle (jih ne najdam ) od kod pridejo?
fernand9002 Objavljeno Oktober 10, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2010 Ja kvala za odgovor vendar jas nevem kako naj priklopim zajle (jih ne najdam ) od kod pridejo? poglej prvi video (pod sedežem je servo motor ki krmili pletenice do lopute na izpuhu) 10tka mora imeti enako.
RHonda Objavljeno Oktober 10, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2010 Zanima me ,na auspušni cevi imam neko zapiralo (na vzmet), zakaj je , in kam se priklopi? To je potem podoben sistem, kot so ga imele včasih yamahe (exup). Efekt je pri nižjih obratih (back-pressure), kjer motor lepše vleče. Sklepam, da si kupil rabljen motor in je prejšnji lastnik to odklopil (imel drug ror?). Moje mnenje pa je, da na takle ne ravno 'cheap' motor obvezno sodi komplet aftermarket sistem, če ne akrapovič
aselak Objavljeno Oktober 11, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2010 sam imam zx10r 06 pa imam tiste grde original rore lepo v skatli:) Glede teh zajlic imam aftermarket izpuh ki tega sistema nima pa motor vseeno konkretno vleče. LP
krucymucy Objavljeno Oktober 12, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2010 To imas izpuh komplet s kolektorji vred?
greg570 Objavljeno Oktober 16, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2010 (popravljeno) Kanadčani so že imeli 2011 model na mizi... samo 2 KM več kot tretja generacija, skoraj 10 KM manj od BMW... Zdaj vsaj vemo zakaj sta honda in suzuki preložila predstavite novih tisočakov za eno leto...BMW je postavil zelo visoko "mejo" (glede na vse probleme, ki jih ima novi S1000rr celo previsoko). Popravljeno Oktober 16, 2010. Popravil greg570
roko Objavljeno Oktober 17, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 17, 2010 greg570 ,verjetno tukaj tiči odgovor meritve moči na 10-ki v Kanadi.Sicer ne vem zakaj naj bi američani imeli "švohnejšo" verzijo. Kawasaki has just officially pulled the wraps off its 2011 ZX-10R literbike, and the specifications are impressive. According to the Japanese company, the 2011 ZX10R will put out 197 horsepower (207 with ram air in full effect) and weigh just 436 pounds. That means it just barely has a better power-to-weight ratio than the previously all-conquering BMW S 1000 RR, which makes 193 horses and weighs about 450 pounds. Sadly, the American version of the bike, while still impressive, is expected to put out roughly 10 fewer ponies... dang the EPA! Sicer pa ni vse v konjih. Ali pa..
simonsi Objavljeno Oktober 17, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 17, 2010 za po cesti je vseeno 170 al 200km, če se gre za agregat z istimi lastnostmi. ok, 150 ponijev iz moje r1 je recimo ravno prav zame, čeprav kadar se mi mal lušta, kako bi jih recimo 200 zgledal
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se