ferek Objavljeno Julij 19, 2016 Opozori Objavljeno Julij 19, 2016 Ob 18. 7. 2016 at 20:01, dlicen pravi: No, danes sem zamenjal še prednjo gumo. Mitas SF+ je spredaj naredila 5500 km, s čimer sem kar zadovoljen. Obraba primerljiva z Dunlop Roadsmart I, tega si ravno ne znam razložiti, ampak je dejstvo. Oprijem seveda boljši, razen na talnih označbah, kjer mi Mitas rad zapleše. Tudi spredaj sem zmontiral še eno. Dej me prosim "razsvetli" kakšna vožnja je tole, glede na to, da naš Ivek na K1200 dela z Mitaskam 14000? ...v bistvu isto kilometrino kot z Z8....
dlicen Objavljeno Julij 19, 2016 Opozori Objavljeno Julij 19, 2016 Očitno nekoliko bolj dinamična od Ivekove. Kmet2 in maxxa 2
ferek Objavljeno Julij 19, 2016 Opozori Objavljeno Julij 19, 2016 JA... 3x bol dinamična... to znam zračunat... se mi pa vseeno zdi 5000 km mizerno malo...
Snečer Objavljeno Julij 20, 2016 Opozori Objavljeno Julij 20, 2016 Verjetno vožnja gas bremza, odpiranje na polno, polna bremza in rezultat je kakršen je.
siks Objavljeno Julij 20, 2016 Opozori Objavljeno Julij 20, 2016 (popravljeno) js z zadnjo SF+ tut ne nardim 5kkm...pa se nimam za divjaka...pa tut prve druge na semaforjih ne nabijam...rad pa odprem gas...za to pa mam motor...:-)...je pa res, da vsak posameznik različno pojmuje hitro, dinamično, lagano sportski vožnjo... Popravljeno Julij 20, 2016. Popravil siks TakeALookAround, dlicen in DAMI34 3
dlicen Objavljeno Julij 20, 2016 Opozori Objavljeno Julij 20, 2016 Tako, kot je siks napisal. Ce bi vozil, kot pravi Snecer, bi naredil 2 jurja.
DAMI34 Objavljeno Julij 20, 2016 Opozori Objavljeno Julij 20, 2016 pred 11 urami, ferek pravi: Dej me prosim "razsvetli" kakšna vožnja je tole, glede na to, da naš Ivek na K1200 dela z Mitaskam 14000? ...v bistvu isto kilometrino kot z Z8.... fantastična Kmet2 1
Kmet2 Objavljeno Julij 20, 2016 Opozori Objavljeno Julij 20, 2016 pred 10 urami, ferek pravi: JA... 3x bol dinamična... to znam zračunat... se mi pa vseeno zdi 5000 km mizerno malo... Ferek 3700km na Versys650 pa so ble obe Mitaske plešaste.....................Tudi jaz lahko po Ivekovo sam........ C eagle, siks, DAMI34 in 1 other 4
Snečer Objavljeno Julij 20, 2016 Opozori Objavljeno Julij 20, 2016 Zgleda, da nimajo nobenega občutka
TakeALookAround Objavljeno Julij 20, 2016 Opozori Objavljeno Julij 20, 2016 Ravno nasprotno,velik obcutkov je maxxa, DAMI34 in skalar36 3
Snečer Objavljeno Julij 20, 2016 Opozori Objavljeno Julij 20, 2016 pred 9 minutami, DinDiin pravi: Ravno nasprotno,velik obcutkov je Če takole obrabljaš gumo, ni občutka, ker jo uničuješ. Z avtom tudi tako voziš, da jo trga?
DAMI34 Objavljeno Julij 20, 2016 Opozori Objavljeno Julij 20, 2016 pred 10 minutami, DinDiin pravi: Ravno nasprotno,velik obcutkov je in to bažanskih
jskrablin Objavljeno Julij 20, 2016 Opozori Objavljeno Julij 20, 2016 Jaz bom zadnjo 'rumeno' EF-07 krepnil v ene 20 urah vožnje... a to pomeni da nimam občutka Joker 1
dlicen Objavljeno Julij 20, 2016 Opozori Objavljeno Julij 20, 2016 Snecer se vztrajno dela (vsaj upam), da ne razume, da smo si ljudje različni. Nekdo uživa v popolnoma umirjeni vožnji, drugi v manj umirjeni. Jaz mislim, da s tem v osnovi ni nič narobe. On misli, da je samo njegova izbira prava. TakeALookAround, Kmet2 in siks 3
Snečer Objavljeno Julij 20, 2016 Opozori Objavljeno Julij 20, 2016 "Izbiro" vožnje so nam predpisali. Če tega ne razumeš, nisi za cesto. Za dirkaške užitke se preseli na kakšno dirkališče ipd. Na civilni cesti pa imamo pravilo, ki so za vse enaka. Objestna vožnja ni dovoljena. Z normalno vožnjo ne moreš tako uničiti gum. siks 1
dlicen Objavljeno Julij 20, 2016 Opozori Objavljeno Julij 20, 2016 Evo, še ena binarna izbira. 0 ali 1, črno ali belo, vse ali nič. Tudi prav.
Snečer Objavljeno Julij 20, 2016 Opozori Objavljeno Julij 20, 2016 pred 20 minutami, dlicen pravi: Evo, še ena binarna izbira. 0 ali 1, črno ali belo, vse ali nič. Tudi prav. Razpon imaš, tako da ni samo črnobelo. Ko te v Avstriji ustavijo z "občutkom" ti prvo pogleda zadnjo gumo. Od izgleda gume je odvisno nadaljevanje postopka in končen obračun. Jaz se pa trudim, da vozim tako, kot se pričakuje, da se vozi v cestnem prometu in kot je predpisano.
siks Objavljeno Julij 20, 2016 Opozori Objavljeno Julij 20, 2016 pred 2 minutami, Snecer pravi: Razpon imaš, tako da ni samo črnobelo. Ko te v Avstriji ustavijo z "občutkom" ti prvo pogleda zadnjo gumo. Od izgleda gume je odvisno nadaljevanje postopka in končen obračun. :-)
Snečer Objavljeno Julij 20, 2016 Opozori Objavljeno Julij 20, 2016 Pravkar, siks pravi: :-) Ja, enkrat me je ustavil pred Železno kaplo, še pred pozdravom je bil na zadnji gumi in videl "resice" na točkah pregleda Nato je pogledal papirje in zaželel srečno vožnjo. siks 1
jskrablin Objavljeno Julij 20, 2016 Opozori Objavljeno Julij 20, 2016 Na marsikaki cesti se da v okviru omejitev peljati zelo dinamično. Cerknica - Rakita naprimer. Večino časa je tam gor veljavna omejitev 90 km/h. Tačka gre po tleh med 50 - 60 km/h v večini ovinkov na vzponu, v kakem pa še pri nižji hitrosti. Komplet legalno, skoz po svojem pasu. Gume pa... imajo kaj za delat. Se parkrat takole zapelješ, pa je sprednje gume na bokih vidno manj. Zadnja niti ne trpi kaj dosti, če lih ne pospešuješ na polno iz ovinka. Isto gre na navadni cesti. Nikjer ne piše, da moraš bremzat pred vsakim ovinkom. Komplet legalno in v mejah omejitev. Sam eni bojo šli skoz ovinek 70 pa jim bo rit stiskalo, eni pa 90 skoz isti ovinek pa bo še z rezervo. Kaj bi naj zadnja guma povedala policiji, mi pa tudi ni jasno. Globina profila mora biti seveda legalna, od roba do roba pa se jo lahko pobrusi pri navadni osmici, hitrost ranga ~ 10 km/h. MMF in TakeALookAround 2
siks Objavljeno Julij 20, 2016 Opozori Objavljeno Julij 20, 2016 pred 3 minutami, Snecer pravi: Ja, enkrat me je ustavil pred Železno kaplo, še pred pozdravom je bil na zadnji gumi in videl "resice" na točkah pregleda Nato je pogledal papirje in zaželel srečno vožnjo. ..pogledal je globino profila...na to so zelooo alergični krajtlihi...
maus Objavljeno Julij 20, 2016 Opozori Objavljeno Julij 20, 2016 pred 1 uro, Snecer pravi: Zgleda, da nimajo nobenega občutka ti si ćist brez ćustew DAMI34 1
Snečer Objavljeno Julij 20, 2016 Opozori Objavljeno Julij 20, 2016 pred 18 minutami, jskrablin pravi: Na marsikaki cesti se da v okviru omejitev peljati zelo dinamično. Cerknica - Rakita naprimer. Večino časa je tam gor veljavna omejitev 90 km/h. Tačka gre po tleh med 50 - 60 km/h v večini ovinkov na vzponu, v kakem pa še pri nižji hitrosti. Komplet legalno, skoz po svojem pasu. Gume pa... imajo kaj za delat. Se parkrat takole zapelješ, pa je sprednje gume na bokih vidno manj. Zadnja niti ne trpi kaj dosti, če lih ne pospešuješ na polno iz ovinka. Isto gre na navadni cesti. Nikjer ne piše, da moraš bremzat pred vsakim ovinkom. Komplet legalno in v mejah omejitev. Sam eni bojo šli skoz ovinek 70 pa jim bo rit stiskalo, eni pa 90 skoz isti ovinek pa bo še z rezervo. Kaj bi naj zadnja guma povedala policiji, mi pa tudi ni jasno. Globina profila mora biti seveda legalna, od roba do roba pa se jo lahko pobrusi pri navadni osmici, hitrost ranga ~ 10 km/h. Če ti gre tačka po tleh v okviru omejitev, je nekaj narobe s tehniko vožnje ali nastavitvami motorja. Tečaj in posvet z mehanikom. Sicer pa vse piše, lahko pa vprašaš miličnika, ki obiskuje ta forum, on vse ve, ti bo z občutkom razložil. Citiraj (1) Voznik mora hitrost in način vožnje prilagoditi poteku, tehničnim in drugim lastnostim ceste, stanju vozišča, preglednosti, vidljivosti, prometnim in vremenskim razmeram, stanju vozila in tovora ter svojim vozniškim sposobnostim tako, da ves čas vožnje obvladuje vozilo oziroma, da ga lahko ustavi pred oviro, ki jo, glede na okoliščine, lahko pričakuje. (2) Voznik, ki se približuje križišču, prehodu ceste čez železniško progo, prehodu za pešce, kolesarski stezi, prehodu za kolesarje ali drugi prometni površini, mora voziti posebno previdno. Voziti sme s takšno hitrostjo, da lahko varno ustavi in pusti mimo vozila in druge udeležence cestnega prometa, ki imajo na križišču prednost, da lahko varno ustavi pred prehodom za pešce, pred prehodom ceste čez železniško progo oziroma, da lahko vozilo ustavi, če bi z vožnjo preko prehoda ogrožal pešce in kolesarje. (3) Prepovedano je sunkovito speljevanje, zaviranje ali ustavljanje, razen v nevarnosti. Voznik dvoslednega vozila mora voziti tako, da ne zmanjšuje stabilnosti vozila, zlasti ne sme izpuščati krmila ali se voziti po dveh kolesih. Voznik enoslednega vozila mora voziti tako, da ne zmanjšuje stabilnosti vozila, zlasti ne sme izpuščati krmila ali se voziti po enem kolesu. Generalna določba za objestnost v točki 3. S polaganjem do tačke, da brusiš, zmanjšuješ stabilnost in si bližje zdrsu. Naj ti miličnik razloži.
maus Objavljeno Julij 20, 2016 Opozori Objavljeno Julij 20, 2016 ko se naslonim na kolen, sem bolj stabilen, saj se tal dotikam na treh točkah, kar je bolj varno kot na dve ... lep primer je, ko daš tačko dol... motor stoji .. ko tačko umakneš ... motor pade ... štekaš matr sm brihtn C eagle, DAMI34, Igi Pop in 2 others 5
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se