XTR Objavljeno Maj 4, 2019 Opozori Objavljeno Maj 4, 2019 4 minutes ago, Zok said: Malo neproporcionalno povedano. Vcasih je MS imel malo vec definicij: LT (lagano turisticki), LS (lagano sportski), ST (sportsko turisticki), SS (supersportski),... ...KK (ko kura)... LS-lagano sportski LT-lagano turistički S-sportski T-turistički N-nikakršn KK-ko kura Enega si pozabil vuk76, kronik in Zok 1 2
jvalant Objavljeno Maj 4, 2019 Opozori Objavljeno Maj 4, 2019 (popravljeno) 2 hours ago, Snečer said: če divjaku zdrži 5000, bo meni 15000, na motorju ki ima le 66ps, napram 200 dokaj preprosta matematika tako da so tudi tvoji samomorilski prispevki koristni Men zdrzi SF+ 4000-4500 (pa pol zvlecem na 5000 ze mal nelegalno, ker imam servisni interval na 5000) na motorju ki ima 54ps... Moc motorja nima veliko veze z obrabo.... Popravljeno Maj 4, 2019. Popravil jvalant
GizmoFighter Objavljeno Maj 4, 2019 Opozori Objavljeno Maj 4, 2019 pred 3 minutami, Zok pravi: Tako je z vecino prednjih gum. Imaš prav, so pa izjeme, odvisno od krivulje gume, moja Pirelli DR3, prednja, tlak 2,5, pussy štrajfna še 5mm, še je rezerve v psihi nagiba in kdaj jo bo odneslo, brez kolena na podn, stil LDS ?...je ne maram, preveč klinična brez odziva, pa zelo reklamirana.
Snečer Objavljeno Maj 4, 2019 Opozori Objavljeno Maj 4, 2019 celo poved preberi, divjaku.. na kakem supermotu verjetno tudi samo jurja narediš
GizmoFighter Objavljeno Maj 4, 2019 Opozori Objavljeno Maj 4, 2019 pred 1 minuto, jvalant pravi: Men zdrzi SF+ 4000-4500 na motorju ki ima 59ps... Moc motorja nima veliko veze z obrabo.... Mimo..., ima pa |ne|posredno z voznikom in njegovim stilom vožnje, [Cohonas], kako te konje posreduje na cesto. Preberi si nekatere tukaj, ki naredijo po 10k plus km na njih. Kaj čmo ??. Denar mora krožit...vulkanizerji pa biznis imet. kronik 1
ukica Objavljeno Maj 4, 2019 Opozori Objavljeno Maj 4, 2019 14 minutes ago, Zok said: Malo neproporcionalno povedano. Vcasih je MS imel malo vec definicij: LT (lagano turisticki), LS (lagano sportski), ST (sportsko turisticki), SS (supersportski),... ...KK (ko kura)... To je vzporedno vesolje. Tako je z vecino prednjih gum. Ni zmeraj sem par strani nazaj prilepil sliko moje GPke na Tuoni.. Vprasaj mozakarja ki je bil z rdeco aprilio pri tebi tist dan sva se oba cudila kako to da je sla prva do roba Zok 1
XTR Objavljeno Maj 4, 2019 Opozori Objavljeno Maj 4, 2019 (popravljeno) 25 minutes ago, Snečer said: manjko spanca ima, ker je mitasko testiral na longrunu Izkoriščaš priložnost? Vidiš, Mitas-ke zdržijo več kot voznik... dobre so Quote Vprasaj mozakarja ki je bil z rdeco aprilio pri tebi tist dan sva se oba cudila kako to da je sla prva do roba Širše platišče? Popravljeno Maj 4, 2019. Popravil XTR sesir 1
ukica Objavljeno Maj 4, 2019 Opozori Objavljeno Maj 4, 2019 7 minutes ago, XTR said: Izkoriščaš priložnost? Vidiš, Mitas-ke zdržijo več kot voznik... dobre so Širše platišče? Na istem modelu motorja? Meni najbolj logicna je, da je bil nizek tlak..
thetruetheory Objavljeno Maj 4, 2019 Opozori Objavljeno Maj 4, 2019 (popravljeno) pred 38 minutami, XTR pravi: Samo nekaj vprašanj... Kakšna je definicija izkušenega voznika in ustreznega motorja, da se mu odpusti radiranje robov na cestišču? Vzor, z divjanjem na cesti? Hrsk, Hrsk česa? Da ne gre samo za slabo tehniko vožnje... Kaj pomeni to v mejah normale? Pri taki obrabi gum ti bo strah vzel motor izpod riti ! Če te pa res mučijo "pussy štrajfni", lahko pa nekoliko znižaš tlak, da se malo bolj spodvijajo gume. Vem, med vso to solato je težko najti ta nasvet.... Moderatorjev ni več na tem forumu? Definicijo izkušenega voznika sem napisal. Odpusti radiranje.... Hmm, malo v zanesenosti sem napisal tu in tam par bedarij, ki jih ne mislim popravljati, ker nima smisla. Zanimiv nasvet glede tlaka. Sam sem bil nekako mnenja, da gume malo bolj napumpam oziroma v zgornji meji po knjigi zaradi sopotnice, da zadnja guma ne bi postala kvadratna... No tega, da mi bo strah vzel motor pri taki obrabi se ne strinjam, nekako nevem kako bi zadnji del gume sploh porabil razen, da se v vsak ovinek peljem po tačkah, ali pa da spustim tlak, tega še nisem probal.... Moj post z jezo vred je bil namenjem tistim %, ki jih je omenil Snecer, to kar sem doživel, da motroist motorista postavlja v nezavidnjive situacije v prometu je popolnoma idiotsko. Razumem, da prehitiš tam kjer je to na meji optimalnega ampak, v škarje, tako, da drugemu motoristu vzameš pol cestišča ga zrineš v ograjo in se mu pridružiš na voznem pasu, tega ne razumem in ne bom razumel. Kot nagiba glede na cestišče je z Naked ali Sport motorjem veliko lažje doseči kot s touring motorjem, vsaj po moje, ker nižji motor lažje prevračaš iz ene strani na drugo. Vem, da moje stokanje glede obnašanja ne sodi v temo o gumah tako, da lahko brišete ipd. ? Popravljeno Maj 4, 2019. Popravil thetruetheory
jvalant Objavljeno Maj 4, 2019 Opozori Objavljeno Maj 4, 2019 (popravljeno) 1 hour ago, GizmoFighter said: Mimo..., ima pa |ne|posredno z voznikom in njegovim stilom vožnje, [Cohonas], kako te konje posreduje na cesto. Preberi si nekatere tukaj, ki naredijo po 10k plus km na njih. Kaj čmo ??. Denar mora krožit...vulkanizerji pa biznis imet. Najvec ima opraviti z stilom voznje in jajci, se strinjam. Vendar pa vec jajc ne pomeni nujno vecje obrabe. Zase lahko povem, da grem rajsi malce pocasneje v zavoj in to potem kompenziram z vec plina iz zavoja, kar pomeni vecjo obrabo. V druzbi imam tudi hitrejse od mene, ki hitreje vstopijo v zavoj, skozi zavoj ohranijo vec hitrosti in potem mehkeje odpeljejo ven iz zavoja. In z hitrejso voznjo, vec konji, prevozijo kar nekaj vec kilometrov na enakih gumah. Popravljeno Maj 4, 2019. Popravil jvalant DAMI34, GizmoFighter in ukica 3
Snečer Objavljeno Maj 5, 2019 Opozori Objavljeno Maj 5, 2019 pred 10 urami, jvalant pravi: Men zdrzi SF+ 4000-4500 (pa pol zvlecem na 5000 ze mal nelegalno, ker imam servisni interval na 5000) na motorju ki ima 54ps... Moc motorja nima veliko veze z obrabo.... kateri motor je to?
kronik Objavljeno Maj 5, 2019 Opozori Objavljeno Maj 5, 2019 pred 1 minuto, Snečer pravi: kateri motor je to? sve ti je rekao: " Moc motorja nima veliko veze z obrabo.... " ili ako je potreban prijevod: " stvar je u vozacu!" A mozda opet ne zelis razumijeti
Snečer Objavljeno Maj 5, 2019 Opozori Objavljeno Maj 5, 2019 pred 1 minuto, kronik pravi: sve ti je rekao: " Moc motorja nima veliko veze z obrabo.... " ili ako je potreban prijevod: " stvar je u vozacu!" A mozda opet ne zelis razumijeti v tečaj slovenščine se vpiši, če nisi razumel, kaj sem vprašal jasno je, da je en kriterij obrabe divjaštvo, ti si šolski primer v kombinaciji s sneto sekiro drug kriterij je motor basbas, maxxa in CINDAPP 3
basbas Objavljeno Maj 5, 2019 Opozori Objavljeno Maj 5, 2019 Haha ,vedno bolj zabavno ratuje tle gor? maxxa, Kugelschreiber in XTR 2 1
Wakasaki Objavljeno Maj 5, 2019 Opozori Objavljeno Maj 5, 2019 pred 9 urami, jvalant pravi: Najvec ima opraviti z stilom voznje in jajci, se strinjam. Vendar pa vec jajc ne pomeni nujno vecje obrabe. Zase lahko povem, da grem rajsi malce pocasneje v zavoj in to potem kompenziram z vec plina iz zavoja, kar pomeni vecjo obrabo. V druzbi imam tudi hitrejse od mene, ki hitreje vstopijo v zavoj, skozi zavoj ohranijo vec hitrosti in potem mehkeje odpeljejo ven iz zavoja. In z hitrejso voznjo, vec konji, prevozijo kar nekaj vec kilometrov na enakih gumah. kolega na bmw supermoto znuca obe gumi v slabih 4k km, je pa en unih k jih nočeš met za sabo med ovinkih...na polno v, čez in iz ovinka. Motor nekje 55 konj, pa cca 160 kg
Snečer Objavljeno Maj 5, 2019 Opozori Objavljeno Maj 5, 2019 pred 13 minutami, Wakasaki pravi: kolega na bmw supermoto znuca obe gumi v slabih 4k km, je pa en unih k jih nočeš met za sabo med ovinkih...na polno v, čez in iz ovinka. Motor nekje 55 konj, pa cca 160 kg tu potem pride v poštev tisti članek od @3nity da je vse skupaj prelahko in mu gumo zdrsa še prej verjetno nekdo s kurjenjem gume na kakšnem srečanju tudi samo 500 prevozi
Wakasaki Objavljeno Maj 5, 2019 Opozori Objavljeno Maj 5, 2019 pred 2 minutami, Snečer pravi: tu potem pride v poštev tisti članek od @3nity da je vse skupaj prelahko in mu gumo zdrsa še prej verjetno nekdo s kurjenjem gume na kakšnem srečanju tudi samo 500 prevozi zna bit , vzmetenje k kamen, tlaki gum verjetno nižji, drsi pri vstopu, skozi in iz ovinka, verjtno tudi med vožnjo naravnost čez neravnine... supermoto kaj češ...je jamru da bi rad več naredu z gumo, mu nataknem z8 metzeler je bla pa večna, ja itak če ni mogu tko prbijat , rekoč zdrsuje v naklonu, po 6kkm je šla nazaj mitas gor
DAMI34 Objavljeno Maj 5, 2019 Opozori Objavljeno Maj 5, 2019 pred 14 urami, Kugelschreiber pravi: Pa dejansko na zja lahk usadis tud teraforce. Bol sm na kronika mislu. Ampak princip je podoben. ST guma. Waaaaaaawuuuuuuu. Jez se vam samo smejem. Edit. De ne bo pomote, profil ST gum je meni na cesti top. Za najmanj 85% cajta. če se smeješ še ne pomeni , da razumeš Marsikdo se smeje...ampak meni je bolj pomembno da se smeje lastniku. Sem omenil pred časom, da bi radi imeli SF+ s trdo sredico? Sem , mar ne in marsikdo si je podobno želel. Dobili smo soliden približek. Kugelschreiber, kronik in sesir 1 1 1
Snečer Objavljeno Maj 5, 2019 Opozori Objavljeno Maj 5, 2019 pri supermoto je zaradi tehnike vožnje in risanja po cesti skoraj nemogoče pričakovat neke hude kilometrine Wakasaki 1
DAMI34 Objavljeno Maj 5, 2019 Opozori Objavljeno Maj 5, 2019 pred 11 urami, 3nity pravi: Vir: Continental no, saj ravno o tem sem špekuliral sesir 1
Wakasaki Objavljeno Maj 5, 2019 Opozori Objavljeno Maj 5, 2019 pred 5 minutami, Snečer pravi: pri supermoto je zaradi tehnike vožnje in risanja po cesti skoraj nemogoče pričakovat neke hude kilometrine jasno ko beli dan
XTR Objavljeno Maj 5, 2019 Opozori Objavljeno Maj 5, 2019 (popravljeno) 11 hours ago, thetruetheory said: Vem, da moje stokanje glede obnašanja ne sodi v temo o gumah tako, da lahko brišete ipd. ? Tisti kiksi so me zmotili... zakaj ravno v Mitas temi? Več rešitev je za eliminiranje štrajfnov, če te res motijo. Verjetno bo najlažje z menjavo sport gum za touring. Lahko pa tudi zakompliciramo z nastavitvami vzmetenja, tlaki (po praznih gre zlahka do roba), tehniko vožnje, šmirgl papirjem... analizo konstrukcije "perfektnega" motorja (lahko kar v Versys temi). Dolgoročno pa pomaga tudi kakšen tečaj varne vožnje... Vprašanje za poznavalce... gresta Touring Force lažje do roba kot SF (99.9% sem prepričan da)? Popravljeno Maj 5, 2019. Popravil XTR
DAMI34 Objavljeno Maj 5, 2019 Opozori Objavljeno Maj 5, 2019 pred 11 urami, Snečer pravi: manjko spanca ima, ker je mitasko testiral na longrunu je že prinesel vse not...je pa težko nekaj čistiti, ker bi dejansko moral vse poradirati. ps. a me kdo od "iskalcev modov" plača? Vsaj s kavo? Samprašam. sesir 1
kronik Objavljeno Maj 5, 2019 Opozori Objavljeno Maj 5, 2019 pred eno uro, Snečer pravi: v tečaj slovenščine se vpiši, če nisi razumel, kaj sem vprašal jasno je, da je en kriterij obrabe divjaštvo, ti si šolski primer v kombinaciji s sneto sekiro drug kriterij je motor ne vidim razloga za tecaj slovenscine dokle god ti ne odradis posjet opticaru jer sve lijepo pise. Samo treba znati procitati. 3nity, maxxa in jvalant 1 1 1
DAMI34 Objavljeno Maj 5, 2019 Opozori Objavljeno Maj 5, 2019 pred 11 urami, Snečer pravi: zanimivo, vendar ko sem tovor zadaj vozil, mi je gumo bolj pobiralo, pa kot vidimo pri lahkih šoferjih in motorjih guma drži bistveno dlje in ne bistveno manj meni guma ne drsi pri solo vožnji in je tako ne radira premal kojnu sesir 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se