Skoči na vsebino
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

anketa o doseženih kilometrih z Mitas cestno pnevmatiki (SF+ in ToF) ANKETA

Svetovani tlaki (glej spodaj razpredelnico) 

ali poišči na MITAS strani: MITAS

 

Mitas-Recommended-inflation-pressures.pdf

Priporočene objave

Objavljeno

Če koga zanima, prodam popolnoma nov komplet Touring Force 120/70 in 180/55 R17, kupljene v Panigazu.

Naročil sem jih prejšnji teden, vendar se mi je mudilo in sem vmes že kupil nov komplet v Gumitehni, tele so pa šele danes bile dostavljene. 

Cena: 160eur

Prevzem v Kranju ali Ljubljani

IMG_20220817_101753.jpg

IMG_20220817_101837.jpg

Objavljeno

šparaj za naslednjo sezono, cene bodo norele po mojem

  • Všeč mi je 1
  • Hvala 2
Objavljeno
1 hour ago, DAMI34 said:

šparaj za naslednjo sezono, cene bodo norele po mojem

Do naslednje sezone bodo že pretrde in bo v vsakem ovinku drselo 😂

Objavljeno
pred 2 urami, igor0203 pravi:

Do naslednje sezone bodo že pretrde in bo v vsakem ovinku drselo 😂

že sedaj so mal nevarne :P

 

Objavljeno
Ob 17. 8. 2022 ob 11:58, igor0203 pravi:

Če koga zanima, prodam popolnoma nov komplet Touring Force 120/70 in 180/55 R17, kupljene v Panigazu.

Naročil sem jih prejšnji teden, vendar se mi je mudilo in sem vmes že kupil nov komplet v Gumitehni, tele so pa šele danes bile dostavljene. 

Cena: 160eur

Prevzem v Kranju ali Ljubljani

IMG_20220817_101753.jpg

IMG_20220817_101837.jpg

TE so itak že rabljene, k so se po kombiju peljale :D

Objavljeno
1 hour ago, HyperJack said:

TE so itak že rabljene, k so se po kombiju peljale :D

 

pfbml.jpg

Objavljeno

Nova Mitas E 07 + mi je začela “razpadat”.  Na mestu, kjer so bili ježki. Enkrat sem to že videl na MS, pa se ne spomnim kaj je bila končna razsodba. Kaj naj storim?

 

1. Reklamiraj

2. Ne seri in vozi

3. Ful gas in se vozi po tazadnjem

50789DBA-5C55-4DA0-986F-E1BE08C5F7F8.jpeg

DEFF39B5-62BC-453B-AB2E-22DD1D809FC7.jpeg

Objavljeno
pred 26 minutami, Qay pravi:

Nova Mitas E 07 + mi je začela “razpadat”.  Na mestu, kjer so bili ježki. Enkrat sem to že videl na MS, pa se ne spomnim kaj je bila končna razsodba. Kaj naj storim?

 

1. Reklamiraj

2. Ne seri in vozi

3. Ful gas in se vozi po tazadnjem

50789DBA-5C55-4DA0-986F-E1BE08C5F7F8.jpeg

DEFF39B5-62BC-453B-AB2E-22DD1D809FC7.jpeg

ne sekiri se in se vozi. To ni razpadanje, so v bistvu poškodbe, verjetno od šodranja (tut moja je taka, dakarca je za odtenek bolj vzdržljiva). Verjetno si predlani videl mojo sliko, ko so bile poke pod kvadri, ampak niso leteli ven.

Aja odgovor 2 ali 3 :P

 

 

Objavljeno

Si že očitno vozil po zanjimivem terenu, skrilavec marbit?

Torej, pridružujem se Damijus poudarkom na trojki in dvojki kot vzporednima odločitvama...

Mitaske pač imajo to lastnost očitno, se same razgradijo in zreciklirajo ;)

Prilagam slikco kolegove E09, 700km od novega, po balkan TET-u, pa ga nisva pretirano srala z ožemanjem... 

image.thumb.jpeg.978675f7f31e273b73ca87f177f53a4a.jpeg

Objavljeno

Kaka je kaj kilometrina na E9? Sploh pa kako kaj prenese ožemanja na asfaltu, al je potrebno pazit nanjo? Oprijem na terenu vidim da je precej boljši kot na 07.

Objavljeno
pred 8 urami, DAMI34 pravi:

Kaka je kaj kilometrina na E9? Sploh pa kako kaj prenese ožemanja na asfaltu, al je potrebno pazit nanjo? Oprijem na terenu vidim da je precej boljši kot na 07.

Sam ne vozim mitask zato ne morem komentirat, kolegu na 790R je prejšnja E9 zdržala cca 2500km voženj po SLO in CRO TET (razmerje asvalt makedam temu primerno) in ožemanja po lokalnih kolovozih.

Slikano E9 je zdelala predvsem podlaga na BIH in CG TET ruti, je pa vseeno zdržala skupno 3100km (od tega cca 1400km asvaltnega transferja), kolega ni ne najhitrejši niti najpoščasnejši na asvaltu, pelje jo do roba, edino za dež pravi da mu ne daje najboljšega občutka kljub TCju...

Objavljeno
pred 21 urami, DAMI34 pravi:

Kaka je kaj kilometrina na E9? Sploh pa kako kaj prenese ožemanja na asfaltu, al je potrebno pazit nanjo? Oprijem na terenu vidim da je precej boljši kot na 07.

Imel sem jih na doktor BIGu. Kar se mene tiče, eno sranje od gume. Zadnjo je na gladkem asfaltu 50 nadušljavih konjev vrtelo v prazno v 4. prestavi, prednja na terenu (zemlja, trava) ne drži nič, se ne vkoplje sploh. Na mokrem asfaltu slab občutek, na makadamu pa je tako ali tako "vsaka dobra". 

Za kilometrino ne vem, ker sem jo vrgel dol po 1000km, bi pa po spominu rekel, da jo je ostalo še ene pol.

Skratka, ne nataknem je več pa če mi jo šenkajo!

Trenutno za moje potrebe zmaga Michelin Tracker.

Objavljeno

Kul hvala za info obema. Počasi študiram en rang boljši oprijem (beri vtis v podlago) kot 07+, ki pa je prekleto dobra za transferje in asfalt, vendar počasi čutim "pomanjkanje" oprijema. Sicer je pa tako menjava gume kot menjava motorja (za lažjega) v nekem srednjeročnem planu in v glavnem nabiram informacije. 

Sem pa vozil Podobnikovega 450exc, ko sva menjala in se je on skor pelu v maline z mojim, men je blo pa dolgčas zadaj na štoflih :P 

Tako da, počasi, korak po korak. Mal teže dol z mopeda, kak štofel manj na pnevmatiki in bo :D

 

Objavljeno

Če odmislim oprijem na asfaltu je obnašanje E09 na terenu pravzaprav pričakovano glede na profil. Ima enostavno prevelike in pregoste čepe pa tudi sama globina profila je premajhna za resno terensko rabo. Je pa res, da jo transferji ne ubijejo tako, kot kakšne res terensko usmerjene gume, ki pa so, roko na srce, namenjene lažjim motorjem in jih tele naše 200 kilske kravetine hitro ubijejo.

  • Všeč mi je 2
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Dons sva dala s tamaumo tud traktorske gume gor 🤣

 

guma 1.jpeg

guma 2.jpeg

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

20220906_183850.jpg

20220906_183841.jpg

 

Po dobrih 7300 km obleganja se je predala. Tudi sprednja.

Sf+evo.

Čaka zamenjavo, kljub podražitvi vztrajam pri istih.

Leva stran, ko je šla proti koncu, precej drsela. 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 56 minutami, a79 pravi:

Teb pa konkretno levi ovinki bolj lezijo...

Verjetno je večino časa vozil po krožišču :P

Objavljeno

kardan ma na levi :P

 

Objavljeno
pred eno uro, a79 pravi:

Teb pa konkretno levi ovinki bolj lezijo...

Saj vsem.

Levi ovinek zaradi nasprotnega pasu dlje naprej vidiš, kot desni. (jadranka je svetla izjema). Pri meni se to še posebej pozna, ker sem zelo previden..😋.

Resnica pa je, da je bila guma precej enakomerno izrabljena do zadnjih 30 km. Potem sem začel pa v leve ovinke "driftat", rezultat je pa na sliki ...

 

Objavljeno

@Marko P.   in tudi ostali, ki imate iskušnje z  SF in SF Evo. Se splača doplačat za EVO (narediš več km) ali je bolje navadno vzet?

SF sem že vozil na VFR in mi je bila ok, TOF pa mi že na VFRjki ni vlivala pretirane sigurnosti tko, da za  zdajšni motor verjetno to ni to...

zdej mam XRja in razmišljam o SF  ali SF EVO  (trenutna pireli je čisto predraga, kilometraža pa tudi ne tako večja)

Naredim pa kar nekaj Km v dvoje, kar je pa samostojne, je pa mal  hitrejše vožnje

Objavljeno
pred 13 urami, Gricko pravi:

@Marko P.   in tudi ostali, ki imate iskušnje z  SF in SF Evo. Se splača doplačat za EVO (narediš več km) ali je bolje navadno vzet?

SF sem že vozil na VFR in mi je bila ok, TOF pa mi že na VFRjki ni vlivala pretirane sigurnosti tko, da za  zdajšni motor verjetno to ni to...

zdej mam XRja in razmišljam o SF  ali SF EVO  (trenutna pireli je čisto predraga, kilometraža pa tudi ne tako večja)

Naredim pa kar nekaj Km v dvoje, kar je pa samostojne, je pa mal  hitrejše vožnje

EVO niti ni bistveno dražja od "navadne" (razen če ti je 20 EUR za komplet toliko več).

Da bi z EVO naredil več kilometrov jaz ne bi rekel, gre namreč za mehkejšo gumo, ki nudi boljši oprijem v posledici slabše kilometrine. Ampak ne govorimo o polovico slabšem oprijemu ali polovico slabši kilometrini, da ne bo pomote.

Če delaš kilometrino v dvoje in tudi motor ni najlažji, uporabljaš pa morda še kakšno prtljago, bo SF EVO super držala ampak Mitas ima za to gumo priporočila kako jo polniti (najdeš jo na vrhu te teme). S primernim polnjenjem bo guma imela super oprijem a za težke motorje oziroma vožnjo v dvoje s prtljago je jaz ne bi dajal gor, ker jo boš verjetno dokaj hitro uničil. Za opisano vožnjo raje poglej oziroma preizkusi še druge touring gume (npr. Pirelli Angel GT), ki pa znajo biti precej dražje, to pa sem opazil, da ti dela problem...

Ne vem, preizkusi, ne glede na vse se boš dobro peljal, četudi kilometrina ne bo pretirana.

Objavljeno (popravljeno)
Ob 26. 10. 2021 ob 11:30, Zivnorc pravi:

če nadaljujem...

prejšnji teden sem šel do karirastih prtov, pa še malo naokoli do Murterja....

... skratka:

Jadranka, ki je znana kot gumožder, vreme lepo, pozno jesensko, temperature malo pod 20 stopinj, na celini kar frišno.... za nazaj tudi, lepo vreme ob obali, nazaj grede tudi precej frišno.

Vožnja lagano sportska, včasih tudi malo agresivneje čez ovinke.... pretiranega nažiganja ni bilo.

Tlak zadnje pnevmatike doma v garaži 1,8bar. Med vožnjo nisem meril, ko je bila topla... predvidevam pa, da se je tlak dvignil za običajnih 0,3bar. 

Na začetku, preden se je guma ogrela, je bilo malo občutka, da je v pnevmatiki nižji tlak..... ko pa se je začela malo bolj "sportska" vožnja, pa tega ni bilo čutiti (verjetno tudi zaradi tega, ko hitro in agresivneje nagibaš). Bilo je vmes tudi nekaj AC... od Gornjega Jelenja pa do krožišča pri Jadranovem (nazaj grede pa sem šel samo do odcepa za Grobnik, pa potem po stari do Delnic).

Pnevmatika se je proti mojim pričakovanjem zaradi nižjega tlaka obnašala zelo stabilno (mogoče imam tudi tak občutek zato, ker sem vajen voziti  slick  pnevmatike po pisti, in včasih občutiš, da malenkost "zaplavajo", če pelješ bolj počasi z ne povsem ogretimi gumami, ko pa nagneš v zavoj, pa se "uležejo in zagrabijo"... ali pa se še vedno malo občuti tisti prehod med mehko in tršo zmesjo....ne vem... nisem dosti pameten, da bi znal točno oceniti). Tudi nad obrabo sem presenečen. Površina je sicer bila malenkost "nasvaljkana", ne pa pretirano, kot se je to že dogajalo, sicer pod drugimi vremenskimi pogoji in na"navadni" SF+. Lepa "nakosmatena" površina, po celotni površini.  Na običajni SF+ je pri tlaku 2,5bar kar pošteno svaljkalo površino, SF+ EV pnevmatiki pa očitno zaradi mehke zmesi paše nižji tlak, da dosežemo večjo naležno površino, oz. ji paše manjši površinski pritisk. Pri višjem tlaku v pnevmatiki, je očitno preveč točkovno obremenjena in mehka zmes tega ne prenese.

Sedaj sem z obrabo cca 1mm nad "grabljicami"... bomo videli spomladi naprej, kako bo šlo obnašanje pnevmatike glede na obrabo. Do sedaj pa sem s pnevmatiko prevozil, mislim da cca 2500km.

 

... se ponavljam:

... to je moje laično amatersko mnenje. Kot vsakič trdim in prepičujem, vedno je potrebno primerjati pnevmatike na istem asfaltu, pod enakimi vremenskimi pogoji, najbolje v istem dnevu ob približno enakem času, ker na oprijem res močno vpliva milijon dejavnikov, ki se dnevno spreminjajo.... od navadnega prahu, če dolgo ni bilo dežja... cvetni prah spomladi... temperatura... vlaga asfalta...itd....

... kot pravim.. nisem neka referenca in expert ali dirkač..... ampak tako pač občutim novo SF+EV

 

... ne vem, koliko ti kaj pomeni moje mnenje, ki sem ga napisal par strani nazaj....

 

Ob 14. 9. 2021 ob 12:41, Zivnorc pravi:

Mitas SF+ EV

Na sliki se na mokri pnevmatiki lepo vidi prehod med mehko in tršo zmesjo....oz. koliko je široka površina trše zmesi.

Pnevmatika mi je o.k., oz. super - vrhunska, me pa zmoti, ko se čuti tisti prehod med tršo in mehkejšo zmesjo. Ta prehod se čuti pri zelo zmerni vožnji pri  malem nagibu. Čuti se, kot da ti "tunka" zadnji konec, oz. da malo zapelje zadnje kolo navzven. Pri hitrejši, agresivnejši vožnji in pri večjih nagibih tega pojava ni opaziti. Zelo podobno sem občutil tudi recimo pri GP Racer.   .... pri SF+ tega nikoli nisem občutil.

Opazil sem, da se ta pnevmatika celo lepše pelje pri nižjem tlaku, ki je kot standardno predpisan za SF+ (2,4 za zadnjo za sportaka).... sem znižal preskusno (za hec) celo na manj kot 2bar hladno v garaži .... tega prehoda in "tunkanja " zadnjega konca ni bilo več čutiti ....... ne vem pa kako bi se na daljši rok poznalo na kilometrini.... Poskusil sem tudi na 2,9..... pa je lepše peljalo na nižjem tlaku, kot sem napisal zgoraj...

... pnevmatika se lepo pelje pri nižjem tlaku.... ni tistega "žwakanja" oz. občutka "težke gume" oz. napol prazne gume.... 

Čisto tako... moje mnenje:

Pnevmatika je vrhunska, ima pa (po mojem laičnem mnenju) zelo športen karakter, ... zmes se mi zdi precej mehka, zato se tudi verjetno "lepše" pelje pri nižjem tlaku.

... rekel bi takole.... da kdor bi se rad vozil po cesti "normalno - lagano-sportski, tudi do sportski" , se mi zdi, da je skoraj bolj primerna navadna SF+ pnevmatika..... ta pa se mi zdi, da je bolj primerna za na "litrske sportake", za agresivnejšo vožnjo, kjer bi prišla do izraza ta pnevmatika.

Bomo videli, kako bo , ko bo malo bolj znucana..... pri navadni  SF+ sem jo najprej ponucal ravno tam, kjer je ta prehod med trdo in mehko zmesjo...ali pa mogoče še malo bolj na bok..... sredina mi je ostala kak mm .... je pa to seveda čisto odvisno, kje se voziš.... kako se voziš....itd .... (nikolinenažigamporavninah ... oz. zelo redko).

Še enkrat: To je moje čisto laično/amatersko mnenje.... lahko, da nimam tistih pravih občutkov, ker sem letos vozil res čisto malo.... ampak tako sem občutil to gumo.

Prikazan je element IMG_20210913_183636_resized_20210914_084543612.jpg

 

Popravljeno . Popravil Zivnorc
Objavljeno
pred 21 urami, Gricko pravi:

@Marko P.   in tudi ostali, ki imate iskušnje z  SF in SF Evo. Se splača doplačat za EVO (narediš več km) ali je bolje navadno vzet?

SF sem že vozil na VFR in mi je bila ok, TOF pa mi že na VFRjki ni vlivala pretirane sigurnosti tko, da za  zdajšni motor verjetno to ni to...

zdej mam XRja in razmišljam o SF  ali SF EVO  (trenutna pireli je čisto predraga, kilometraža pa tudi ne tako večja)

Naredim pa kar nekaj Km v dvoje, kar je pa samostojne, je pa mal  hitrejše vožnje

S SF+EV ne naredim več km.

Za vožnjo v dvoje in natovorjen, je ne bi priporočala.

Objavljeno
pred 23 urami, Gricko pravi:

@Marko P.   in tudi ostali, ki imate iskušnje z  SF in SF Evo. Se splača doplačat za EVO (narediš več km) ali je bolje navadno vzet?

SF sem že vozil na VFR in mi je bila ok, TOF pa mi že na VFRjki ni vlivala pretirane sigurnosti tko, da za  zdajšni motor verjetno to ni to...

zdej mam XRja in razmišljam o SF  ali SF EVO  (trenutna pireli je čisto predraga, kilometraža pa tudi ne tako večja)

Naredim pa kar nekaj Km v dvoje, kar je pa samostojne, je pa mal  hitrejše vožnje

Neke revolucije med sf+ in sf+evo ne opazim.

Sf+evo je dual compaund, torej v nagibu bolje drži in robovi se hitreje obrabljajo kot pri navadni. Z zadnjo, ki je malo nazaj na sliki sem sam s kovčki prevozil cca 4500 km, zraven je bila AC do Beograda in nazaj (do 150km/h), ter 2x transalpina precej agresivno. 2000 km sem napravil v dvoje s prtljago, vendar je takrat vožnja z veliko manj močnega odpiranja plina in močnega zaviranja (ker me začno rebra boleti😂)...

Ostalo do 7300 sam brez prtljage, lahko bi rekel zelo dinamične vožnje. Po moje so te gume prava izbira za tvoj motor. Sf+ ali Sf+evo se odloči sam, jaz odkar obstaja evo, kupujem evo.

  • Všeč mi je 1

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!