Skoči na vsebino

MITAS pnevmatike


vonAxl
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

anketa o doseženih kilometrih z Mitas cestno pnevmatiki (SF+ in ToF) ANKETA

Svetovani tlaki (glej spodaj razpredelnico) 

ali poišči na MITAS strani: MITAS

 

Mitas-Recommended-inflation-pressures.pdf

Priporočene objave

...sem  napisal moje občutke, pa še občutki drugih so, da je SF+ev zelo športna guma...primerljiva z drugimi hyper sport gumami...in ima temu primerne tudi vozne lastnosti.

...kot praviš "Dunlop je zakon"..

...tudi Dunlop ima mnogo vrst pnevmatik različnih segmentov....zato ne primerjati Dunlop RS3  s SF+ ev...ampak jo primerjaj s Touring Force...

...s SF+ev primerjaj Dunlop GPRacer.....   s SF+pa recimo primerjaj z Dunlop SportSmart..TT...

 

Če ti vozne lastnosti pnevmatike ne odgovarjajo, še ne pomeni, da je pnevmatika zanič... ampak ti pač ne odgovarja...zato še ne pomeni, da je pnevmatika slaba ali zanič.

 

Meni na primer niti približno ni odgovarjala Dunlop RS3..in to na kobilici od dobrih 70 konjev... a drugi jo hvalijo v nedogled...

... drugi primer, Metzeler Z8. ...sem mislil, da je nekaj narobe z mojim motorjem, da mu drsi kuplunga.... mi je pa kolo vrtelo v prazno.... sem se peljal ko po jajcih, dokler nisem zamenjal z drugo... a bila je opevana na MS, kot supr-dupr guma.... meni nikakor.

 

Za SF+ev sem rabil kar nekaj časa, da sem se je navadil... sem govoril s pravim poznavalcem te pnevmatike in sva prišla do skupnih ugotovotev, da je to zelo športna pnevmatika, ki verjetno ne bo všeč vsakomur. Spustiti tlak zadnje na 1,9-2 bar (hladna), pa se bo drugače peljala..... če ti še ne odgovarja, boš bolj zadovoljen s SF+ ... če hočeš še manj športno, je tu Mitas ToF.......ali pa kake druge pnevmatike drugih proizvajalcev...

Popravljeno . Popravil Zivnorc
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam sem ravno po prebiranju tehle postov in priporočila na spletni strani Mitas včeraj poskusil spustiti EV model na 2,3-2,4 obe gumi (prej sem vozil sprednjo 2,4-2,5, zadnjo pa 2,6-2,7). In isti dan sem peljal na koleno, moram reči, da je res bistveno boljša ob nižjem tlaku. Da bi zadnjo spuščal na 2 bara še ne vem... Morda poskusim, ko bo topleje. Če jo primerjam z Metzeler M9RR, ki sem jo vozil predhodno, EV ni za odtenek slabša, razen na zalivkah imam občutek, da motor bolj zapleše na Mitas.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Tromba pravi:

Sam sem ravno po prebiranju tehle postov in priporočila na spletni strani Mitas včeraj poskusil spustiti EV model na 2,3-2,4 obe gumi (prej sem vozil sprednjo 2,4-2,5, zadnjo pa 2,6-2,7). In isti dan sem peljal na koleno, moram reči, da je res bistveno boljša ob nižjem tlaku. Da bi zadnjo spuščal na 2 bara še ne vem... Morda poskusim, ko bo topleje. Če jo primerjam z Metzeler M9RR, ki sem jo vozil predhodno, EV ni za odtenek slabša, razen na zalivkah imam občutek, da motor bolj zapleše na Mitas.

... tudi v tem je poanta.

Topleje ko je, je guma mehkejša, večjo naležno površino potrebuje za optimalen oprijem...

... bolj , ko je hladno, ali pa ko gre guma proti koncu (obraba), je guma trša, ali pa nima več dovolj "mesa" za gnetenje,  je treba za kako desetinko, dve, tri, dopumpati.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 urami, DustOff pravi:

Mhm... Isti motor.. Mislim, da April ni več 'sredi zime'. Kaj pa ima drugacnega Tracer, da se po tvojem mnenju ni za vozit pri takih temperaturah? Ogrevane rocke, vizir,... Letno naredim 15k km, vozim se tja do 7*, kar je manj, mi ni vec zabavno. Jst bi reku, da je bistven obcutek, za motor, ne kaksen motor se vozi. Potem se da tud motor izkoristi do konca. Kaj ti pomaga ful hp, ce je cloveka strah pol na takem motorju. Nc. 

Tukej ni bilo govora o oprijemljivosti, guma drzi k zebu v steni. Govora je o samem obcutku odzivnosti motorja iz ovinka v ovinek..

Stestirani pritiski zadaj od 1,9 pa do 2,6bar, spredaj 1,9 do 2,4bar. 

Dunlop, tele grejo pa v prodajo. 💪🙂

Karmen, kaksno furo bo treba it, me zanima kako se Z900 pelje. 🤙

Letos se je zima malo podaljšala, kar pomeni, da je asfalt še vedno kar hladen, ker se kljub višjim temperaturam še ni dovolj ogrel, za polaganje gume do roba. 

Ne rečem, da tega ne počni, ampak mislim, da je to razlog, da te guma ni najbolj prepričala, zato še malo počakaj, potem pa boš povedal, če se je kaj spremenilo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 urami, Tromba pravi:

Sam sem ravno po prebiranju tehle postov in priporočila na spletni strani Mitas včeraj poskusil spustiti EV model na 2,3-2,4 obe gumi (prej sem vozil sprednjo 2,4-2,5, zadnjo pa 2,6-2,7). In isti dan sem peljal na koleno, moram reči, da je res bistveno boljša ob nižjem tlaku. Da bi zadnjo spuščal na 2 bara še ne vem... Morda poskusim, ko bo topleje. Če jo primerjam z Metzeler M9RR, ki sem jo vozil predhodno, EV ni za odtenek slabša, razen na zalivkah imam občutek, da motor bolj zapleše na Mitas.

Enako, pumpal mrzle pritiske, kot omenjeno par postov prej.. In mi ne potegne. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, KARMEN1 pravi:

Letos se je zima malo podaljšala, kar pomeni, da je asfalt še vedno kar hladen, ker se kljub višjim temperaturam še ni dovolj ogrel, za polaganje gume do roba. 

Ne rečem, da tega ne počni, ampak mislim, da je to razlog, da te guma ni najbolj prepričala, zato še malo počakaj, potem pa boš povedal, če se je kaj spremenilo.

Mejckn se je ja, se strinjam. 

Ampak, malo ste zasli... Ne govorim, da guma NE drzi, ali kar kol drugega. Pred Dulopam sem bil na ToF. Tako da, nekako poznam Mitas, in feedback katere dajo. In ko sem sel iz Mitas na Dunlop, meni osebno je bilo wau, nobenga siljenja v ovinek, motor lepo pade v zavoj, cudovit linearen feedback sprednjega in zadnjega konca. 

Priznam, cena me je premamila in sem reskirov, ker dejansko je performance /price pnevmatika. Ampak bo kdo drug nabiral km-je z njima. Sicer so se enkrat drazje ampak... Dunlop SpotSmart TT ze narocene. 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 urami, Zivnorc pravi:

...sem  napisal moje občutke, pa še občutki drugih so, da je SF+ev zelo športna guma...primerljiva z drugimi hyper sport gumami...in ima temu primerne tudi vozne lastnosti.

...kot praviš "Dunlop je zakon"..

...tudi Dunlop ima mnogo vrst pnevmatik različnih segmentov....zato ne primerjati Dunlop RS3  s SF+ ev...ampak jo primerjaj s Touring Force...

...s SF+ev primerjaj Dunlop GPRacer.....   s SF+pa recimo primerjaj z Dunlop SportSmart..TT...

 

Če ti vozne lastnosti pnevmatike ne odgovarjajo, še ne pomeni, da je pnevmatika zanič... ampak ti pač ne odgovarja...zato še ne pomeni, da je pnevmatika slaba ali zanič.

 

Meni na primer niti približno ni odgovarjala Dunlop RS3..in to na kobilici od dobrih 70 konjev... a drugi jo hvalijo v nedogled...

... drugi primer, Metzeler Z8. ...sem mislil, da je nekaj narobe z mojim motorjem, da mu drsi kuplunga.... mi je pa kolo vrtelo v prazno.... sem se peljal ko po jajcih, dokler nisem zamenjal z drugo... a bila je opevana na MS, kot supr-dupr guma.... meni nikakor.

 

Za SF+ev sem rabil kar nekaj časa, da sem se je navadil... sem govoril s pravim poznavalcem te pnevmatike in sva prišla do skupnih ugotovotev, da je to zelo športna pnevmatika, ki verjetno ne bo všeč vsakomur. Spustiti tlak zadnje na 1,9-2 bar (hladna), pa se bo drugače peljala..... če ti še ne odgovarja, boš bolj zadovoljen s SF+ ... če hočeš še manj športno, je tu Mitas ToF.......ali pa kake druge pnevmatike drugih proizvajalcev...

Ah kje, ne kujem Dunlopa v nebo. Dalec od tega. Meni pase, na mojo prdo sede njena oblika gume za moj stil voznje. Ja se strinjam, glede ToF vs RS3 primerjave. Meni RS3 bols. ToF tud top, ampak vodljivost je bla boljsa na RS3. Oba sta pa super v dezju. Lansko leto, me je enkrat zacel rees prati iz vrha Vrsica vse Kranja. Premocen do gat, dobesedno. Obcutek na ToF-v dezju-vrhunski. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Če se prav spomnim je bilo pred leti govora kako so SF+ vsako leto nekoliko drugačne ker še iščejo tisti pravi recept. Se kaj ve ali je pri TOURING FORCE enak proces? Namreč ToF kupljena in montirana na mojega GT pred dvemi leti ni naredila kakšne opazne razlike v kilometrini v primerjavi z SF+Ev katere sem nataknil na motor lani in z njimi naredil dobrih 5k km. Problem je seveda sredina. Ker se veliko voziva v dvoje in (pre)večkrat koristim tudi AC je ta izdahnila prej kot robovi ampak dokaj podobno je izgledala tudi ToF. 

Ker je potrebna menjava tako sprdaj kot zadaj kolebam kaj naj nataknem na motor.

 

IMG_20220430_140323_edit_1126949009600432.thumb.jpg.c2da36793ad7d710bdf923560f670f5a.jpgIMG_20220430_140111.thumb.jpg.6b198a343565fe80bcf267a9396e60f2.jpg

 

Lp, Samo

  • Šokiran 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, Nightmare pravi:

Če se prav spomnim je bilo pred leti govora kako so SF+ vsako leto nekoliko drugačne ker še iščejo tisti pravi recept. Se kaj ve ali je pri TOURING FORCE enak proces? Namreč ToF kupljena in montirana na mojega GT pred dvemi leti ni naredila kakšne opazne razlike v kilometrini v primerjavi z SF+Ev katere sem nataknil na motor lani in z njimi naredil dobrih 5k km. Problem je seveda sredina. Ker se veliko voziva v dvoje in (pre)večkrat koristim tudi AC je ta izdahnila prej kot robovi ampak dokaj podobno je izgledala tudi ToF. 

Ker je potrebna menjava tako sprdaj kot zadaj kolebam kaj naj nataknem na motor.

 

IMG_20220430_140323_edit_1126949009600432.thumb.jpg.c2da36793ad7d710bdf923560f670f5a.jpgIMG_20220430_140111.thumb.jpg.6b198a343565fe80bcf267a9396e60f2.jpg

 

Lp, Samo

Vsa čast, res lepo pobrane in nasvaljkane.

Tudi sam vozim SF+EV, ki so trenutno nekje na 3000 km, imajo pa še za max 1000 km do indikatorja (torej bodo zdržale cca 4000km), pa nikoli niso bile takole nasvaljkane po celotni širini, sploh ne sprednja.

Res, kako ti to uspe?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V tej temi sem napisal, med drugim so tudi cifre za SDGT, pa Z1000sx aka ninja 1000sx, kaj uspem dobit iz ToFa in kaj me moti.

Moje ugotovitve so in kar potrjuje tudi link na vrhu strani (doseženi kmji po tipu mitas pnevmatike)

ToF je za 2 osebi (tlak 2,9), Tof doseže 6-8 in več jurjev pri meni, če je segret in ga mučiš v dvoje, v nasprotnem je pretrd in za solo vožnjo zahteva nižji tlak od predpisanega , torej 2,5 na pa 2,9, pa še mikrodrsenje ga radira inn ni bistvenega dobička pri kilometrni.

ToF se v zimsko/spomladnem obdobju in solovožnji prekleto kuri, da skoraj ni razlike z verzijami SF+a 

Tof ni tako zabaven pri bočnem naleganju kot SF+ ampak vseeno bolj zabaven in ima boljši izkoristek kot konkurenčno blago (npr angel GT)

ToF dela dobro tudi v mokrem.

pred eno uro, Tromba pravi:

Vsa čast, res lepo pobrane in nasvaljkane.

Tudi sam vozim SF+EV, ki so trenutno nekje na 3000 km, imajo pa še za max 1000 km do indikatorja (torej bodo zdržale cca 4000km), pa nikoli niso bile takole nasvaljkane po celotni širini, sploh ne sprednja.

Res, kako ti to uspe?

you need to push :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, Tromba said:

Vsa čast, res lepo pobrane in nasvaljkane.

Tudi sam vozim SF+EV, ki so trenutno nekje na 3000 km, imajo pa še za max 1000 km do indikatorja (torej bodo zdržale cca 4000km), pa nikoli niso bile takole nasvaljkane po celotni širini, sploh ne sprednja.

Res, kako ti to uspe?

Zgolj lagano/sportski izlet v dvoje do Karlobaga. Drugod ni tako nasvalkana. 😅

 

12 minutes ago, DAMI34 said:

V tej temi sem napisal, med drugim so tudi cifre za SDGT, pa Z1000sx aka ninja 1000sx, kaj uspem dobit iz ToFa in kaj me moti.

Moje ugotovitve so in kar potrjuje tudi link na vrhu strani (doseženi kmji po tipu mitas pnevmatike)

ToF je za 2 osebi (tlak 2,9), Tof doseže 6-8 in več jurjev pri meni, če je segret in ga mučiš v dvoje, v nasprotnem je pretrd in za solo vožnjo zahteva nižji tlak od predpisanega , torej 2,5 na pa 2,9, pa še mikrodrsenje ga radira inn ni bistvenega dobička pri kilometrni.

ToF se v zimsko/spomladnem obdobju in solovožnji prekleto kuri, da skoraj ni razlike z verzijami SF+a 

Tof ni tako zabaven pri bočnem naleganju kot SF+ ampak vseeno bolj zabaven in ima boljši izkoristek kot konkurenčno blago (npr angel GT)

ToF dela dobro tudi v mokrem.

you need to push :P

 

Vse to mi je jasno in ravno zaradi te praktično neopazne razlike v KM bi raje ostal na SF. Zato pa sprašujem, če so Tof že kej updateal in nove verzije vseeno zdržijo kaj dlje.

 

Lp, Samo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 minutami, Nightmare pravi:

Vse to mi je jasno in ravno zaradi te praktično neopazne razlike v KM bi raje ostal na SF. Zato pa sprašujem, če so Tof že kej updateal in nove verzije vseeno zdržijo kaj dlje.

 

Lp, Samo

to pa sam bog ve in tudi sami po mojem ne :P

Moje mnenje je, nažigaj klasik SF+ tistih 5 jurčkov bo z nasmehom in to je to. Sem testiral nekaj ST pnevmatik tipa:

bridgestone: no go T30, ne dela kot hočem ,kilometrina zanemarljivo višja, občasno odnaša zadnji konec

pirelli GT: jurčka več, izhodi iz ovinkov, tc sveti, dela dobro 6 jurčkov

conti: 5 jurjev in mrtva, dela dobro

dunlop i hate dunlop :P

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 5/9/2022 at 2:58 PM, Nightmare said:

Zgolj lagano/sportski izlet v dvoje do Karlobaga. Drugod ni tako nasvalkana. 😅

 

Vse to mi je jasno in ravno zaradi te praktično neopazne razlike v KM bi raje ostal na SF. Zato pa sprašujem, če so Tof že kej updateal in nove verzije vseeno zdržijo kaj dlje.

 

Lp, Samo

 Ne vem, meni je ToF naredila 25-30% vec kot SF ( SF: prblizno 4000-4500 napram ToF: priblizno 5000-5500 mal odvisno od sezone, vremena ipd). To ni ravno neopazno bi rekel. Me je pa ToF zivcirala zaradi stempljanja zadaj, pa sem jo zato pumpal malce manj za kompenzacijo)

Popravljeno . Popravil jvalant
  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 5/9/2022 at 1:28 PM, Tromba said:

Tudi sam vozim SF+EV, ki so trenutno nekje na 3000 km, imajo pa še za max 1000 km do indikatorja (torej bodo zdržale cca 4000km), pa nikoli niso bile takole nasvaljkane po celotni širini, sploh ne sprednja.

Res, kako ti to uspe?

   Al malo bolj tiscis, ali pa malo spustil tlak v pnevmatiki...  Dodaj se vroc asfalt, pa bo ;)

Popravljeno . Popravil jvalant
  • Haha 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

   Se moja opazanja po par letih z Mitasom: se kar sem precej zadovoljen z njimi, razen z obrabo prve pnevmatike: le to mi pobere ZELO v trikotnik, in je na koncu obcutek precej motec. Se posebej ce je clovek kak dan razpolozen. Takat guma ob se malce vecjem nagibu, ko grez cez ovrabljeno povrsino, neprijetno reagira... Zato sem lani zvozil prvo GP racer (nataknil sem jo pa ker se je mudilo, mitaske vulkanizer ni ime, pa mi je ponudil 3 leta staro GP Racer. V sami voznosti in oprijemu nisem obcutil neke razlike (posteno povedano: da ocenis oprijem, je treba gumo priganjti v zdrse, pred zdrsom vsaka guma drzi, in jaz nisem tak kaveljc, da bi gume tipa SF+, GP Racer ali katerokoli prvo pnevmatiko priganjal v zdrse, priznam. V suhem, ali dezju. Zato ne vem ali bolj drzi Mitas ali Dunlop. Zato kapo dol vsem ki RES poznajo razliko v oprijemu SF+, EV, ali GPR, itd...) Se je pa GP Racer precej lepo obrablila po  celi paraboli, ne samo po straneh. Kilometrino pa tezko tocno ocenim, ker redko sploh pogledam stevec kilometrov. Po obcutku vec kot Mitas. Zato imam sedaj spredaj Dunlop TT, da se njo sprobam... To je moja edina "zamera" do Mitas prednje gume, in razlog za preklop na Dunlop:  zoprn obcutek zaradi trikotne gume. Zadaj pa se kar vozim Mitas. Za moj tempo se obnesejo odlicno. Tudi zdrsi zadnje se pojavijo le kadar me malce razganja, pri normalni, dinamicni voznji je pa vse ok... Kar se mene tice so gume odlicne...  (Usmodil sem pa z Dunlopom in Contijem, ker je guma spustila. Pa ne ker so zanic, ampak ker sem jaz bedarije naredil. Je ni  gume ki drzi ob nasih bedarijah) Tudi stempljanje ToF je verjetno posledica moje voznje... Klinc, ce je prjatlca hitra, pa ego trpi!! ;)

 

 Mislim, da je to posledica mojega stila voznje in ker res redko uporabim prvo zavoro, vec ali manj za ustavljanje v sili ali ce je res treba malo bolj zavreti. Drugace se pa med ovinki (Jezersko,  Zaga-Tarcento, Weissbriach) ne zaganjam precec po ravnini, zato pred zavojem malo pribremzam z zadnjo in to je to. Zato se sredina prve ne obrablja veliko, je pa poraba zadnje malo vecja verjetno...

 

PS: Slika prve, ob boki precej brez profila ze, na sredini pa skoraj nic ne  manjka do indikatorja. Na Duku in 990 je podobno, vendar na 990 bolj izrazito

 

 

profil.jpg

Popravljeno . Popravil jvalant
  • Všeč mi je 4
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pepozno nasel sliko Dunlopa:  sicer se ne do kraja zvozena, ampak se vidi da je parabola precej okrogla, ne trikotna. Mitas zacenja dobivati trikotno obliko ze tm po kakih 2000-3000 km. Prva mi zdrzi dve zadnji, od oka...

Untitled.jpg

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, sam sem zadnjo ToF menjal po 4k km, ki jo je sicer nataknil že Dami ampak misli, da prav dosti km z njo ni naredil. Pa tudi ne spomnim se prav dobro v kakšnem stanju je bila ko sem jo pred dopustom zamenjal z SF+EV. Je bila pa prav sigurno proti koncu. 

ToF mi je bila pretrd že v dimenziji 160 na Duke 690 in prav tako v 190 na GTju. Pa se minimalna razlika v ceni pa sem za naslednjih 5500 kolikor jih bo očitno naredila (ali jih je že, pozabil) se 1x vzel komplet SF+EV . Sprednja mi lepo zdrži dve zadnji. Je osiljena vendar ne prav zelo moteče. 

Tlak pa imam vedno 2.5 spredaj in 2.9 zadaj. Edino za dopust sem ga še nekoliko dvignil. 

 

Lp, Samo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 9. 5. 2022 ob 14:58, Nightmare pravi:

Zgolj lagano/sportski izlet v dvoje do Karlobaga. Drugod ni tako nasvalkana. 😅

Ne paše sem v to temo pa vseeno-sorry moderatorji-

 

haha lagano sportski, ja po tvojem občutku.

Zanivo , pa je ker te redko kdo dohiti ozirome kaj šele prehiti.Haha

Zgodba pri spustu iz Vršiča, vsake par ovinkov nobenga v ogledalih(bilo nas je 5 motorjev), počakam se pojavijo in dalje in spet nekaj ovinkov nikjer nikogar wtf, ustavim počakam in navalim kje ste ?dobim odgovor "pa si ti normalen", meni se ni zdelo nič več kot lagano sportski............

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No ma sam zase res ne bi trdil, da vozim hitro. Se najdejo tudi taki, ki gredo mimo, brez skrbi. 😄

 

Taka guma je res praktično samo na Jadranki. 

 

Lp, Samo 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

men je na tracer 700 mitas sf+ sprednja nardila 9 jurjov zdej in jo bom menju, drgac se ok vozi kljub trikotni obliki,  samo zarad policajev ....

 

IMG_20220515_195624.jpg

IMG_20220515_195657.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes sem meril globino profila od zadnje Terraforce in ugotovi da ima še 4mm.

Bolj me je presenetilo, ko sem pogledal pri katerih kilometrih sem jo dal gor ;)

Trenutno ima mitaska 19000 kilometrov. Neverjetna trdoživost na kilometre.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 5/15/2022 at 8:12 PM, Bostjan L said:

Danes sem meril globino profila od zadnje Terraforce in ugotovi da ima še 4mm.

Bolj me je presenetilo, ko sem pogledal pri katerih kilometrih sem jo dal gor ;)

Trenutno ima mitaska 19000 kilometrov. Neverjetna trdoživost na kilometre.

Pred dnevi sem narobe napisal.

Moja zadnja guma ima še štiri milimetre profila z odpeljanimi 13000 kilometri.

Super kilometrina.

Rob gume vestno šparam za na Grobnik :)

917102460_terraforce170.thumb.jpg.eaf6add8fb796442a5ffec14d515c545.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

59 minutes ago, Bostjan L said:

Pred dnevi sem narobe napisal.

Moja zadnja guma ima še štiri milimetre profila z odpeljanimi 13000 kilometri.

Super kilometrina.

Rob gume vestno šparam za na Grobnik :)

917102460_terraforce170.thumb.jpg.eaf6add8fb796442a5ffec14d515c545.jpg

uf. odlično.  Niti sanjat ne morem. Koliko pumpaš? a je 170 širina in s tem multi compound tread, ne? 150 so enokomponentne. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

7 minutes ago, Kugelschreiber said:

uf. odlično.  Niti sanjat ne morem. Koliko pumpaš? a je 170 širina in s tem multi compound tread, ne? 150 so enokomponentne. 

Širina 170. Če sva gor dva, pumpam 2,9 bar, če sem sam 2,7.

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!