Skoči na vsebino

MITAS pnevmatike


vonAxl
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

anketa o doseženih kilometrih z Mitas cestno pnevmatiki (SF+ in ToF) ANKETA

Svetovani tlaki (glej spodaj razpredelnico) 

ali poišči na MITAS strani: MITAS

 

Mitas-Recommended-inflation-pressures.pdf

Priporočene objave

Ob 29. 3. 2022 ob 19:03, DAMI34 pravi:

ja, ne vem kaj točno rabiš, ker kombinirana vožnja tipa 50:50 potem za 07+ dam roko v ogenj. Če se greš resen teren, je dobra na suhem, na šodru, mehki podlagi (grušč, zemlja mivka), ampak za blato pa ni. Verjetno oziroma sem 100% da se s tkc in drugimi kockastimi gumami ne zmore primerjat pri določenih delih terenske vožnje, jih pa zlahka in zelo dobro poseče na pretiravanju po asfaltu, ter po mokrem. 

Ma pa močno karkaso, da se dobro pelje daleč pod "predlaganimi" tlakiA imaš Dakar verzijo, rumena črta ?

 

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, MitcH' pravi:

 

Ne, Dakarca je še bolj..kar kopiram:

The harder rubber compound of the Dakar version (yellow stripe marking) brings 20% more mileage compared to the standard version and almost complete puncture protection thanks to the reinforced carcass. The rubber compound of the standard version (non-Dakar) is better suited for wet roads.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bogi revež v kake pnevmatike so ga prisilili

278126426_525334582283695_9006303311393461134_n.thumb.jpg.a7551ace4a8c0558447a726afad73802.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se moj cent, na novo SF+ evo, cca 500 narjenih km. Prvi obcutki niso lih neki no, nevem, gume se mi zdijo nepredvidljive. Ne recem, drzijo, ni kej, bilo v nedeljo 10*, pusi crte so sle takoj, nism se neki obremenjevov 'nove gume' razn prvih 30km. Ampak silijo motor pokonc pr pospesevanju iz ovinka in nasploh obcutek mi zaenkrat nekako ni vsec. Dunlop roadsmart 3 velik bols obcutek. No, mogoce se jih je treba se mal navadit. 🤔

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 urami, DustOff pravi:

Se moj cent, na novo SF+ evo, cca 500 narjenih km. Prvi obcutki niso lih neki no, nevem, gume se mi zdijo nepredvidljive. Ne recem, drzijo, ni kej, bilo v nedeljo 10*, pusi crte so sle takoj, nism se neki obremenjevov 'nove gume' razn prvih 30km. Ampak silijo motor pokonc pr pospesevanju iz ovinka in nasploh obcutek mi zaenkrat nekako ni vsec. Dunlop roadsmart 3 velik bols obcutek. No, mogoce se jih je treba se mal navadit. 🤔

...na kolko pa pumpaš... pa kateri motor voziš?

...a so tvoja opažanja podobna mojim?

Ob 14. 9. 2021 ob 12:41, Zivnorc pravi:

Mitas SF+ EV

Na sliki se na mokri pnevmatiki lepo vidi prehod med mehko in tršo zmesjo....oz. koliko je široka površina trše zmesi.

Pnevmatika mi je o.k., oz. super - vrhunska, me pa zmoti, ko se čuti tisti prehod med tršo in mehkejšo zmesjo. Ta prehod se čuti pri zelo zmerni vožnji pri  malem nagibu. Čuti se, kot da ti "tunka" zadnji konec, oz. da malo zapelje zadnje kolo navzven. Pri hitrejši, agresivnejši vožnji in pri večjih nagibih tega pojava ni opaziti. Zelo podobno sem občutil tudi recimo pri GP Racer.   .... pri SF+ tega nikoli nisem občutil.

Opazil sem, da se ta pnevmatika celo lepše pelje pri nižjem tlaku, ki je kot standardno predpisan za SF+ (2,4 za zadnjo za sportaka).... sem znižal preskusno (za hec) celo na manj kot 2bar hladno v garaži .... tega prehoda in "tunkanja " zadnjega konca ni bilo več čutiti ....... ne vem pa kako bi se na daljši rok poznalo na kilometrini.... Poskusil sem tudi na 2,9..... pa je lepše peljalo na nižjem tlaku, kot sem napisal zgoraj...

... pnevmatika se lepo pelje pri nižjem tlaku.... ni tistega "žwakanja" oz. občutka "težke gume" oz. napol prazne gume.... 

Čisto tako... moje mnenje:

Pnevmatika je vrhunska, ima pa (po mojem laičnem mnenju) zelo športen karakter, ... zmes se mi zdi precej mehka, zato se tudi verjetno "lepše" pelje pri nižjem tlaku.

... rekel bi takole.... da kdor bi se rad vozil po cesti "normalno - lagano-sportski, tudi do sportski" , se mi zdi, da je skoraj bolj primerna navadna SF+ pnevmatika..... ta pa se mi zdi, da je bolj primerna za na "litrske sportake", za agresivnejšo vožnjo, kjer bi prišla do izraza ta pnevmatika.

Bomo videli, kako bo , ko bo malo bolj znucana..... pri navadni  SF+ sem jo najprej ponucal ravno tam, kjer je ta prehod med trdo in mehko zmesjo...ali pa mogoče še malo bolj na bok..... sredina mi je ostala kak mm .... je pa to seveda čisto odvisno, kje se voziš.... kako se voziš....itd .... (nikolinenažigamporavninah ... oz. zelo redko).

Še enkrat: To je moje čisto laično/amatersko mnenje.... lahko, da nimam tistih pravih občutkov, ker sem letos vozil res čisto malo.... ampak tako sem občutil to gumo.

Prikazan je element IMG_20210913_183636_resized_20210914_084543612.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tko nekako ja, zadej 2,5 spredaj 2,3. Jih bom pa definitivno spustu, ker se mi zdi prevec. Dunlop po drugu strani, majo rade isti pritisk. Res da mam letos sele cca 2k kilometrov, pa tud asvalt je se mal cungalungast.  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poskusita pumpat zadnjo na 1,9 (sportak ali lažji motor) do 2 bar (sporttouring)...sprednjo pa 2,4 do 2,5.....v garaži...hladno pnevmatiko..

 

...tudi obraba bo manjša...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A top, spregledov tole, 700 Tracer, 196kg moker. Definitivno bom spustu. Prvic, da sem spustu sprednjo gumo med vozno, v nedeljo k sm sel iz zegnjanja v Rog. Slatina v Mirno Pec. Ampak za te €, so gume rees dobre. Tastar jih gon na FJR1300, sicer mu grejo v maline kar hitro, ampak tud zadovoljen. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sprašujem lastnike manj močnih motociklov ali pa take, ki imajo te izkušnje. 

A vpliva profil - dezen pnevmatike na končno hitrost?? Konkretno Mitas TerraForceR primerjam z E07+?

Je možno da bi bolj "štoplasta pnevmatika" imela toliko večji kotalni upor, da bi se poznalo na končni hitrosti?? Motocikel Transalp.

LP Bajsi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, bajsi pravi:

Sprašujem lastnike manj močnih motociklov ali pa take, ki imajo te izkušnje. 

A vpliva profil - dezen pnevmatike na končno hitrost?? Konkretno Mitas TerraForceR primerjam z E07+?

Je možno da bi bolj "štoplasta pnevmatika" imela toliko večji kotalni upor, da bi se poznalo na končni hitrosti?? Motocikel Transalp.

LP Bajsi

S čim meriš hitrost?

Več profila običajno pomeni tudi večji obseg in posledično števec bolj "laže" . Lahko pa to tudi (malenkostno) vpliva na dejanske zmogljivosti.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sprašujem o hitrosti po števcu, nisem meril z GPS ali čim podobnim, razlike dobrih 10-15 km/h

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej ti je franc povedu, bolj štoplasta guma ma večji obseg, ker brzinomer meri obrate, ti kaže manjšo hitrost.  Ni pa to neka huda razlika. Bolj teorija kot praksa. Če štopli povečajo premer za 2 cm, obseg gume je cca 200 cm, pol je to ene 3%.

Popravljeno . Popravil Frenk 67
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

..ima Franc čisto prav. Veliko se pozna pri dimenziji gume....

Vzemi telefon.... naloži aplikacijo za hitrost.... zalepi na balanco pa probaj. Po navadi kar konkretno lažejo števci, če pa bi ti s tanovo gumo kazalo približno točno, pomeni točno to, kar je napisal Franc.

 

...kot vidim, imaš tudi sportaka, pa si verjetno že kdaj peljal Grobnik... recimo pri vstopu v ciljno, zmečeš v 6. prestavo že sredi zavoja v nagibu...in zgleda, kot da nisi šaltal.. mašina se vrti skoraj na istih obratih, kot  pred zavojem v 4. in potem v 5. in 6. prestavi... potem pa ko poravnavaš, čutiš, da ti "obrati stojijo" , čeprav na polnopospešuješ iz ovinka ...in ko poravnavaš motor, se pelje po čedalje večjem premeru kolesa.... s tem hitrost po GPS narašča, na števcu pa ne toliko...

... kaj hočem reči....

... da se ogromno pozna pri "laganju" števca, če je premer recimo za 20mm večji, kot prej.... lahko celo za celo "prestavno razmerje ene brzine", kar sem hotel "povedati" s prejšnjim odstavkom...

Izračunaj, koliko je samo razlike med novo in obrabljeno gumo, ko zradiraš štople po sredini....  tko na oko groba ocena cca 5%... pa se verjetno nisem zmotil kaj dosti...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne verjamem, da prideš na 5%. En primer. Če bi okoli zemlje potegnu štrik (cca 40.000 km), za kolk bi ga mogu podaljšat, da bi ga po vsem obsegu zemlje tolk dvignu od zemlje, da bi povsod lahko šel maček spodi?  Za cca 1 meter in bi ga lahko povsod dvignu od zemlje za cc 16cm.

Popravljeno . Popravil Frenk 67
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

"Kalkulator pravi" pri 4 mm profila manj, 26 mm manj obsega, na "uč" 1,5% ,lahko pa da narobe razumem številke.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 27 minutami, franc pravi:

"Kalkulator pravi" pri 4 mm profila manj, 26 mm manj obsega, na "uč" 1,5% ,lahko pa da narobe razumem številke.

lp

Čist prou. In to ni nič, ker ti vsak števc že "tovarniško" laže ene 5%.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

..pri 10mm znucanih  štoplah je to 20mm po premeru....je to že 62mm obsega..

...in ja , Frenk...noben ne razume tega, kar si napisal...še vsak mi je pribil na 1000če kilometrov...   🤪

...in tudi procentualno 1m na 12.000km premera  je mnooooogo manj, kot 10mm na 650mm premera kolesa.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 urami, bajsi pravi:

Sprašujem lastnike manj močnih motociklov ali pa take, ki imajo te izkušnje. 

A vpliva profil - dezen pnevmatike na končno hitrost?? Konkretno Mitas TerraForceR primerjam z E07+?

Je možno da bi bolj "štoplasta pnevmatika" imela toliko večji kotalni upor, da bi se poznalo na končni hitrosti?? Motocikel Transalp.

LP Bajsi

Jop

Nekaj še navrže vzmetenje, ciklistika, centriranje predvsem pa teža. E07+ je težka. Ampak jebeš končno brzino. Kdo sploh gleda tistih 5km/h

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Super, hvala za razlage. Če povem, da je med obema podatkoma vsaj 20kkm, boste me vsi nekam poslali... Zelo redko sem na AC, pa še takrat ko sem ne gonim.

In ravno toliko so svečke naredile, pa zračni filter, ki je bil lani v Turčiji v pesku, pa veter, da sem se postrani vozil ene 3 ure namesto naravnost in pol pridem na AC, odprem plin iz obupa in utrujenosti in groza, motor ne leti tak kot je pred 3 leti...

Porabe olja v vsem času nisem zaznal, pa višje porabe goriva tudi ne, vsaj tako na oko ne. In je začel črv dvoma vrtati, toliko da sem takoj nabavil olje, oba filtra in sveče. Pa tudi leto bo okoli od zadnjega servisa...

 

LP Bajsi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 19. 4. 2022 ob 21:37, DustOff pravi:

Se moj cent, na novo SF+ evo, cca 500 narjenih km. Prvi obcutki niso lih neki no, nevem, gume se mi zdijo nepredvidljive. Ne recem, drzijo, ni kej, bilo v nedeljo 10*, pusi crte so sle takoj, nism se neki obremenjevov 'nove gume' razn prvih 30km. Ampak silijo motor pokonc pr pospesevanju iz ovinka in nasploh obcutek mi zaenkrat nekako ni vsec. Dunlop roadsmart 3 velik bols obcutek. No, mogoce se jih je treba se mal navadit. 🤔

Si dunlopke vozil na istem motorju, pri isti temp.zraka, tudi do roba?

Mislim, da s Tracerko 700, pri 10*, skoraj še sredi zime, asfalt še nima dovolj temp.za polaganje gum do roba. Nobenih. Raje počakaj, da se malo ogreje.

Vozim Z900, tudi vso zimo, pa nisem prav z nobenimi gumami pri takih temp.peglala do roba. 

Probala pa sem jih kar nekaj, dokler nisem pristala na SF+EV in se jih zaenkrat držim.

Poročaj, ko bo asfalt dosegel neko konstantno spomladansko temp.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, KARMEN1 pravi:

Si dunlopke vozil na istem motorju, pri isti temp.zraka, tudi do roba?

Mislim, da s Tracerko 700, pri 10*, skoraj še sredi zime, asfalt še nima dovolj temp.za polaganje gum do roba. Nobenih. Raje počakaj, da se malo ogreje.

Vozim Z900, tudi vso zimo, pa nisem prav z nobenimi gumami pri takih temp.peglala do roba. 

Probala pa sem jih kar nekaj, dokler nisem pristala na SF+EV in se jih zaenkrat držim.

Poročaj, ko bo asfalt dosegel neko konstantno spomladansko temp.

Mhm... Isti motor.. Mislim, da April ni več 'sredi zime'. Kaj pa ima drugacnega Tracer, da se po tvojem mnenju ni za vozit pri takih temperaturah? Ogrevane rocke, vizir,... Letno naredim 15k km, vozim se tja do 7*, kar je manj, mi ni vec zabavno. Jst bi reku, da je bistven obcutek, za motor, ne kaksen motor se vozi. Potem se da tud motor izkoristi do konca. Kaj ti pomaga ful hp, ce je cloveka strah pol na takem motorju. Nc. 

Tukej ni bilo govora o oprijemljivosti, guma drzi k zebu v steni. Govora je o samem obcutku odzivnosti motorja iz ovinka v ovinek..

Stestirani pritiski zadaj od 1,9 pa do 2,6bar, spredaj 1,9 do 2,4bar. 

Dunlop, tele grejo pa v prodajo. 💪🙂

Karmen, kaksno furo bo treba it, me zanima kako se Z900 pelje. 🤙

Popravljeno . Popravil DustOff
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!