Jump to content

MITAS pnevmatike


vonAxl
DAMI34
Message added by DAMI34

anketa o doseženih kilometrih z Mitas cestno pnevmatiki (SF+ in ToF) ANKETA

Svetovani tlaki (glej spodaj razpredelnico) 

ali poišči na MITAS strani: MITAS

 

Mitas-Recommended-inflation-pressures.pdf

Recommended Posts

3 hours ago, ukica said:

Nevem kaj je bilo, me ni bilo tam.. sam povem.

A3B60E2F-CEBC-4F4F-88E1-BFCCF33F32AC.png

  Padec na pisti, pri takih casih... kaj pa je tu cudnega? Tudi z KR ali SC se to dogaja. Dejstvo se vseeno ostaja, da je SF+ EV zelo dobra guma, se posebej za nas tule in na cesti, ki niti blizu ne pridemo takemu tempu. In nikjer ni receno, da je padel zaradi gum.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Čas pa je imel dober 💪!

Drugače pa sf+ ev ni primerna za pisto, temu je namenjen drugi model.

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, KARMEN1 said:

Čas pa je imel dober 💪!

Drugače pa sf+ ev ni primerna za pisto, temu je namenjen drugi model.

Seveda ni, imas prav. Ampak 1:34, 9 krogov zapored, vseeno pomeni da guma drzi in zdrzi veliko. In da velika vecina debat za sankom, pa tule, o tem kako drzi ali kako ne drzi, nima smisla. To je PRECEJ hitreje kot se 99% nas tule svaljka po Jadranki, ipd. Zaenkrat se meni zdi samo Jure merodajen, da pove koliko SF+ EV v resnici zmore. In tudi, CE  je sucajno padel zaradi gume, nas to nima kaj skrbeti. Ce pa kdo pelje grobnik vsaj blizu 1:34, se mu pa oproscam, lahko ga skrbi.  ;)

Edited by jvalant
Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, KARMEN1 said:

Drugače pa sf+ ev ni primerna za pisto, temu je namenjen drugi model.

Ja za kam pa je primerna? Samo za nažiganje po Jadranki? Kje jih pa ogrevate z grelci, kar na parkirišču? :) 

Je primerna za na pisto, verjetno pa ni najbolj primerna za postavljanje rekordnih časov.

Z uradne strani... 

"Street legal tire for track days"

Link to comment
Share on other sites

Danes je vsaka sport guma, primerna za trackday. Zanimivo bi bilo videti TC lucko.

Ne pravim da se neda vozit.. vprasanje je kako.

Edited by ukica
Link to comment
Share on other sites

pred 10 urami, XTR pravi:

Ja za kam pa je primerna? Samo za nažiganje po Jadranki? Kje jih pa ogrevate z grelci, kar na parkirišču? :) 

Je primerna za na pisto, verjetno pa ni najbolj primerna za postavljanje rekordnih časov.

Z uradne strani... 

"Street legal tire for track days"

https://www.mitas-moto.com/en/products/motorcycle-on-road-tires/motorcycle-sport-tires/sport-force-plus-rs

Link to comment
Share on other sites

 

Mitas E 07+

Zadnja posodobitev. 100km manj kot 7 jurčkov. Bolj kot je izrabljena zadnja, počasneje se troši. Slike v prilogi..zadnja še 2mm do senzorja...torej cca jurčka. Računam 8 kek z zadnjo.

20211016_153113_HDR.thumb.jpg.0f0ace01db9fd92d1dab16381c480239.jpg

20211016_153121_HDR.thumb.jpg.7fffce31fa185bef65c64b36b229232d.jpg

Prva enako 7 do sedaj. Se vedno lepo okrogla. Malce se pozna objestno zalaganje, a v voznji se ne cuti. Kilometrina..kdo bi vedu 😄

Bom kar dalje nazigal isto.

20211016_153207_HDR.thumb.jpg.d6c7b93afc7454e339b882da1515e2be.jpg

20211016_153135_HDR.thumb.jpg.283bee798a9afe49c038c875e3351cf8.jpg

Moje mnenje:

Se jih bom dal. Km ji zadnje so sprejemljivi. Oprijem izven asfaltne podlage sprejemljiv. Seveda ni knofarca in gladka hitro zavrti na sodru, ma to je za vzeti v obzir, sploh ker nisem neki tezki strokovnjak za terensko voznjo in zadeve opravim zlahka umirjeno, tudi v prvi brzini v stilu pk, pk...

Mokra podlaga je zajebana, ker na suhi vliva zaupenje. Ni vazno al je asfalt, soder al pa trava, ampak mokra hitro odnese.

Na asfaltu je pa nic ne briga. Ne temperature ne umazanija. Dela dobro, celo prevec, ker ne ves kje so meje. Sele ko po zadnjih stoflih peljes vidis TC kako utripa in cutis odnasanje zadnjega konca. K sreci odnasanje prvega se nisem zaznal. 

Ps. Standard tlak za 790ko je 2, 4. Ma to je prevec. Na 2.0 se pa fantasticno pelje na vseh podlagah...za moj stil seveda.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Le glej, da si pravi čas nabaviš nove. Tudi v tej branži se spopadajo z pomankanjem repromaterjala.
 

To je bilo meseca marca🤪

 

E2849A62-DA55-448C-A379-268CE931A8F2.jpeg

Link to comment
Share on other sites

pred 32 minutami, SAR-Solo Adventure rider pravi:

Le glej, da si pravi čas nabaviš nove. Tudi v tej branži se spopadajo z pomankanjem repromaterjala.
 

To je bilo meseca marca🤪

 

E2849A62-DA55-448C-A379-268CE931A8F2.jpeg

žal vemo že dolgo to zadevo /nekej na msju smo tudi jokali o pomanjkanju)..sploh 18 col..nekaj bom že našel, drgač bo pa SX zimo oddelal

Link to comment
Share on other sites

pred 1 uro, Voodoo pravi:

So na KTM-u serijsko SF gor?

hm..na 1290 adv so serijsko terraforce. Zna biti da so na duku res.

 

Link to comment
Share on other sites

On 10/19/2021 at 11:47 AM, Voodoo said:

So na KTM-u serijsko SF gor?

Ne, R kot je na posnetku ima Michelin Power Cup Evo navaden pa ContiRoad.

 

Lp, Samo

Link to comment
Share on other sites

ToF in MCTT (multi compound) glede na dimenzijo? Ko sem pred enim letom kupoval gume, sem zavestno vzel za probo ToF z enotno zmesjo, ker imam širino zadnje gume 160. Takrat se spomnim dokumenta, kjer je bilo navedeno, da ima ToF MCTT šele pri širših dimenzijah, od 170 dalje.

No, oprijem me ni navdušil, guma je v nagibu zdrsavala "za brezveze", zato bi se vrnil na SF+, ki so limale kot pri norcih.

Ampak ko gledam trenutno ponudbo in novosti, tistega dokumenta z navedbo MCTT glede na dimenzijo na najdem več. So kakšne spremembe in imajo vse ToF za zadnjo os po novem MCTT? Ali Mitas skriva specifikacije? Ali pa sem samo jest smotan, da ne najdem več specifikacij? 

Edited by bwaz
Link to comment
Share on other sites

Ob 14. 9. 2021 ob 12:41, Zivnorc pravi:

Mitas SF+ EV

Na sliki se na mokri pnevmatiki lepo vidi prehod med mehko in tršo zmesjo....oz. koliko je široka površina trše zmesi.

Pnevmatika mi je o.k., oz. super - vrhunska, me pa zmoti, ko se čuti tisti prehod med tršo in mehkejšo zmesjo. Ta prehod se čuti pri zelo zmerni vožnji pri  malem nagibu. Čuti se, kot da ti "tunka" zadnji konec, oz. da malo zapelje zadnje kolo navzven. Pri hitrejši, agresivnejši vožnji in pri večjih nagibih tega pojava ni opaziti. Zelo podobno sem občutil tudi recimo pri GP Racer.   .... pri SF+ tega nikoli nisem občutil.

Opazil sem, da se ta pnevmatika celo lepše pelje pri nižjem tlaku, ki je kot standardno predpisan za SF+ (2,4 za zadnjo za sportaka).... sem znižal preskusno (za hec) celo na manj kot 2bar hladno v garaži .... tega prehoda in "tunkanja " zadnjega konca ni bilo več čutiti ....... ne vem pa kako bi se na daljši rok poznalo na kilometrini.... Poskusil sem tudi na 2,9..... pa je lepše peljalo na nižjem tlaku, kot sem napisal zgoraj...

... pnevmatika se lepo pelje pri nižjem tlaku.... ni tistega "žwakanja" oz. občutka "težke gume" oz. napol prazne gume.... 

Čisto tako... moje mnenje:

Pnevmatika je vrhunska, ima pa (po mojem laičnem mnenju) zelo športen karakter, ... zmes se mi zdi precej mehka, zato se tudi verjetno "lepše" pelje pri nižjem tlaku.

... rekel bi takole.... da kdor bi se rad vozil po cesti "normalno - lagano-sportski, tudi do sportski" , se mi zdi, da je skoraj bolj primerna navadna SF+ pnevmatika..... ta pa se mi zdi, da je bolj primerna za na "litrske sportake", za agresivnejšo vožnjo, kjer bi prišla do izraza ta pnevmatika.

Bomo videli, kako bo , ko bo malo bolj znucana..... pri navadni  SF+ sem jo najprej ponucal ravno tam, kjer je ta prehod med trdo in mehko zmesjo...ali pa mogoče še malo bolj na bok..... sredina mi je ostala kak mm .... je pa to seveda čisto odvisno, kje se voziš.... kako se voziš....itd .... (nikolinenažigamporavninah ... oz. zelo redko).

Še enkrat: To je moje čisto laično/amatersko mnenje.... lahko, da nimam tistih pravih občutkov, ker sem letos vozil res čisto malo.... ampak tako sem občutil to gumo.

 

če nadaljujem...

prejšnji teden sem šel do karirastih prtov, pa še malo naokoli do Murterja....

... skratka:

Jadranka, ki je znana kot gumožder, vreme lepo, pozno jesensko, temperature malo pod 20 stopinj, na celini kar frišno.... za nazaj tudi, lepo vreme ob obali, nazaj grede tudi precej frišno.

Vožnja lagano sportska, včasih tudi malo agresivneje čez ovinke.... pretiranega nažiganja ni bilo.

Tlak zadnje pnevmatike doma v garaži 1,8bar. Med vožnjo nisem meril, ko je bila topla... predvidevam pa, da se je tlak dvignil za običajnih 0,3bar. 

Na začetku, preden se je guma ogrela, je bilo malo občutka, da je v pnevmatiki nižji tlak..... ko pa se je začela malo bolj "sportska" vožnja, pa tega ni bilo čutiti (verjetno tudi zaradi tega, ko hitro in agresivneje nagibaš). Bilo je vmes tudi nekaj AC... od Gornjega Jelenja pa do krožišča pri Jadranovem (nazaj grede pa sem šel samo do odcepa za Grobnik, pa potem po stari do Delnic).

Pnevmatika se je proti mojim pričakovanjem zaradi nižjega tlaka obnašala zelo stabilno (mogoče imam tudi tak občutek zato, ker sem vajen voziti  slick  pnevmatike po pisti, in včasih občutiš, da malenkost "zaplavajo", če pelješ bolj počasi z ne povsem ogretimi gumami, ko pa nagneš v zavoj, pa se "uležejo in zagrabijo"... ali pa se še vedno malo občuti tisti prehod med mehko in tršo zmesjo....ne vem... nisem dosti pameten, da bi znal točno oceniti). Tudi nad obrabo sem presenečen. Površina je sicer bila malenkost "nasvaljkana", ne pa pretirano, kot se je to že dogajalo, sicer pod drugimi vremenskimi pogoji in na"navadni" SF+. Lepa "nakosmatena" površina, po celotni površini.  Na običajni SF+ je pri tlaku 2,5bar kar pošteno svaljkalo površino, SF+ EV pnevmatiki pa očitno zaradi mehke zmesi paše nižji tlak, da dosežemo večjo naležno površino, oz. ji paše manjši površinski pritisk. Pri višjem tlaku v pnevmatiki, je očitno preveč točkovno obremenjena in mehka zmes tega ne prenese.

Sedaj sem z obrabo cca 1mm nad "grabljicami"... bomo videli spomladi naprej, kako bo šlo obnašanje pnevmatike glede na obrabo. Do sedaj pa sem s pnevmatiko prevozil, mislim da cca 2500km.

 

... se ponavljam:

... to je moje laično amatersko mnenje. Kot vsakič trdim in prepičujem, vedno je potrebno primerjati pnevmatike na istem asfaltu, pod enakimi vremenskimi pogoji, najbolje v istem dnevu ob približno enakem času, ker na oprijem res močno vpliva milijon dejavnikov, ki se dnevno spreminjajo.... od navadnega prahu, če dolgo ni bilo dežja... cvetni prah spomladi... temperatura... vlaga asfalta...itd....

... kot pravim.. nisem neka referenca in expert ali dirkač..... ampak tako pač občutim novo SF+EV

 

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

pred 14 urami, bwaz pravi:

ToF in MCTT (multi compound) glede na dimenzijo? Ko sem pred enim letom kupoval gume, sem zavestno vzel za probo ToF z enotno zmesjo, ker imam širino zadnje gume 160. Takrat se spomnim dokumenta, kjer je bilo navedeno, da ima ToF MCTT šele pri širših dimenzijah, od 170 dalje.

No, oprijem me ni navdušil, guma je v nagibu zdrsavala "za brezveze", zato bi se vrnil na SF+, ki so limale kot pri norcih.

Ampak ko gledam trenutno ponudbo in novosti, tistega dokumenta z navedbo MCTT glede na dimenzijo na najdem več. So kakšne spremembe in imajo vse ToF za zadnjo os po novem MCTT? Ali Mitas skriva specifikacije? Ali pa sem samo jest smotan, da ne najdem več specifikacij? 

nihče ga ni našel, ker smo o tem že špekulirali oziroma debatirali v tej temi. Tudi jaz se spomnim da 160 je bila mono. Možno, da so kaj spremenili, ampak če ti ni sedla, potem raje SF+ vzemi

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.



  • Similar Content

    • timi121
      By timi121
      Zdravo! 
      Zanimam se za nakup skuterja, ker bom ravnokar opravil izpit za kategotija A1, ampak binrad zacel z necim malo manjsim kot je skuter ali moped, ampak mi klasicen izgled skuterja ni vsec, zato bi rad nekaj bol sportnega kot je Gillera DNA ali Aprillia RS, pa me zanima ce veste mogoce za se kak podoben skuter z sportnim izgledom? 
    • Snečer
      By Snečer
      Navodila:
      V posameznem vprašanju je možen 1 odgovor, odgovor je moč večkrat spremeniti (klik nazaj na anketo). Imena glasovalcev so javna. Dovoljen je samo opis vožnje, solo, v dvoje, poleti pozimi in način...vse ostalo, razna citiranja, jokanja, frustracije bo brisano!!
      Če kdo smatra, da anketa ni pravilna lahko ustvari novo, svojo.
       
      Dami
       
       
       
       
       
       
       
       
      S prvim setom sem naredil 12k+, z drugim pa 9k+, ko je sprednja dobila bulo in sem preventivno menjal.
      Verjetno obkrožim zadnjo, ker bi tudi šlo čez 10k.
      Pišem za zadnjo, ker prednja je po mertivah za 20k+.
      Vožnja solo z zmerno prtljago in zmerno težo šoferja. Sama vožnja pa dinamična, vendar pretežno zaviranje z motorjem in brez naglih manevrov, veliko AC do v povprečju brzina 115kmh.
      Motor Kawasaki z Wilbers vzmetenjem.
    • Dr_Jakob
      By Dr_Jakob
      Hej!

      Naš domač tank, Mitsubishi Pajero Sport 2.5 TD potrebuje dobrega mehanika. Napaka v pogonih, kar je v osnovi najslabše, kar je lahko. K uradnem, ki je zadevo v osnovi zaj**al, ne grem več. Pozna kdo kakega majstra, ki se spozna na terence, posebej na Mitsubishije?
    • Samo Brodnik
      By Samo Brodnik
      Živjo!
       
      A mi lahko kdo priskrbi uradne podatke na koliko tlaka se morajo polniti dunlop roadsmart pnevmatike, ker se menda vsake pnevamatike polnijo z drugačnim tlakom? Sem prebrskal že hudiča in pol, pa mi jih vsi samo ponujajo, o tlaku pa ne duha ne sluha. Prav tako ne najdem njihovega vodnika.
       
      Hvala in lp,
       
      Samo
    • hotschko
      By hotschko
      Ali kdo kaj ve o tem, da Sava dela tudi gume za motorje ... imeli naj bi namrec cel program gum za motorje, so celo sponzorji neke dirklane ekipe in bojo letos imeli štant na IMOT-u ... :?: :?: :?: Kdo kaj slišal ?? Tipi in modeli gum, cene ... ??
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!