Skoči na vsebino

MITAS pnevmatike


vonAxl
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

anketa o doseženih kilometrih z Mitas cestno pnevmatiki (SF+ in ToF) ANKETA

Svetovani tlaki (glej spodaj razpredelnico) 

ali poišči na MITAS strani: MITAS

 

Mitas-Recommended-inflation-pressures.pdf

Priporočene objave

Kot omenjeno zgoraj, moja guma SF+EV je na nekaj manj kot 3000 km, zelo blizu indikatorja. Za vikend sem imel prigodo, da sem uspel uloviti športni liter motor, ki je imel nataknjene supercorse in je izgledalo, da ga ne špara a sem se nato vozil za njim, tudi zelo blizu kolena.

Saj ne rečem, da je mogoče primerjati Supercorso s SF+EV ampak še en dokaz, da so SF+EV dejansko vrhunske gume. Po tem dogodku sem spremenil prepričanje, da bom, ko tele zvozim, nataknil Pirelli DR IV Corsa. Za mojo vožnjo mi Mitas čisto odgovarja, čeprav jo izredno hitro asfalt načenja. In kar mi je najpomembneje in kar sem se (neupravičeno) bal, ko sem jo kupil - skozi celotno življenjsko dobo drži super in torej nima tistega sindroma, kot nekatere gume, ko pridejo na določeno obrabo, izgubijo velik del performansa.

Priporočam za lahke motorje (na težkih je obraba verjetno še večja)!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

.. ko boš nataknil novo gumo, jo za štos napumpaj, kot sem napisal par postov nazaj. Hladno v garaži zadnjo gumo na 1,9bar, sprednjo na 2,4 bar.... in se bo tudi manj obrabljala. Če ti ne bo všeč, pač dopumpaj po tvojih občutkih.

V soboto sva se s prijateljem vračala z Jadranke, jaz s fliko v gumi :( ... prijatelj je pa za tja nataknil frišno SF+EV ( imel je prej enih 100km navoženih s to gumo). Vozi FZ1 Fazer GT... ni divjak... prehitel pa naju tudi ni nihče..... ko sva se vrnila, se je na gumi še videla tista črtica od kalupa... pumpana na 1,9bar.... pa moped ni najlažji .... cca 230 kg? (na pamet). Tudi on nima pripomb nad to gumo... nobenega "žwaka" efekta zaradi nizkega tlaka...

...kot pravim... poskusi, ne bo ti žal..... če ne boš poskusil, ne boš vedel..... in videl razlike.

 

...ko boš gumo obrabil do "grablic" , jo malo dopumpaj, na cca 2,2 -2,4 bar, pa zvozi do konca....

Pa še nekaj glede obrabe gume: ... ne gre to linearno toliko in toliko mm na km... ampak ko je guma nova z veliko profila se obrablja počasneje, kot pa potem, ko je že bolj proti koncu....

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj pa se pri nižjem tlaku guma manj obrablja? 

Na pamet bi mislil, da je ravno kontra, saj je manjša stična površina, manj gnetenja, manj pregrevanja, manjsa obraba. 

 

Lp, Samo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...ni bilo tako na splošno mišljeno....

Tu je zmes zelo mehka in zahteva vejčo naležno površino, ker zaradi svoje "mehkobe" ni dovolj "čvrsta " za prenašanje velikih sil....in je "točkovno" preobremenjena.

Ravno zaradi svoje "mehkobe" bolje prenese  gnetenje pri nižjem tlaku in večji naležni površini z asfaltom, kot pa "trganje-svaljkanje" pri višjem tlaku in manjši naležni površini..

...to niso ne vem kako velike razlike..... se pa pozna.

.. upam, da se razumemo, kaj sem hotel napisati....

 

preskus lahko narediš recimo z radirko. Vzemi eno zelo mehko... eno pa trdo.

... če boš z mehko močno pritiskal in drgnil z njo,  jo boš natrgal... nasvaljkal.... in ful grabi po površini... mora biti bolj široka z večjo kontaktno površino, s katero drgneš  po neki površini, da se to ne dogaja..

... trda radirka pa ne grabi toliko...in zahteva večjo silo (glede na površino), da "prime" na površini... ..in če bo tatrda radirka "predebela", bo bolj kot ne drsela po površini in bolj malo radirala..... zato mora biti manjša stična površina, da dovolj "zagrabi" da kej poradira...   :P

(upam, da nisem preveč zabluzil s primerjavo..... :P )

 

ko je pnevmatika enkrat na polovici profila.... ni več toliko "mesa" za gnetenje... posledično  se ta guma obnaša, kot da je iz malo trše zmesi (ker se je ne more več toliko "ugnesti" v asfalt...in to se z obrabo samo še slabša... zato bi bilo priporočljivo tlak malo in postopoma zviševati, ko gre guma proti koncu, da je manjša naležna površina (da pač povečaš površinski pritisk na asfalt) in gumo "malo bolj na silo ugneteš" v asfalt....

 

Upam, da sem kolikor toliko razumljivo napisal....   :P

Če se kdo ne strinja s to filozofijo.... naj napiše, kaj sem napisal narobe..  :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 5/17/2022 at 9:38 PM, Zivnorc said:

 

Če se kdo ne strinja s to filozofijo.... naj napiše, kaj sem napisal narobe..  :D

  Je treba locit trganje in svaljkanje... trganje se dogaja nekako zato kot si napisal,  svaljkanje pa zaradi pregretja povrsinske plasti (le ta  pa se pregreje zaradi gnetenja, torej vec je nalezne povrsine, vec je gnetenja, bolj se greje. Zato se na vrocem asfaltu gumo dopumpa, ce se svaljka) ki se pac nato odsvaljka zaradi mehkobe. Moje izkusnje so take:  vecji tlak, zmanjsa obrabo in nove in izrabljene gume. Ko gre guma h koncu, vedno povecam tlak, da pridem lazje domov ce sem dalec, ali da guma zdrzi se kak ekstra kilometer, da uspem zamenjat gumo.  Zmanjsa pa oprijem. To je sicer tezko dokazati/obcutiti  ce ne tiscis do zdrsov gume, in jaz ne. Se je pa opazilo ko sem vozil ToF (na 2.9 da bo orenk kilometrino imela) pa mi je na mojih cestah, zadnja zelo rada postempljala. Na 2.5 in SF pa ne...

 

  Mi pa ne gre v glavo en post prej: guma na 1.9 bara (razen ce si govoril o prvi, pa se to sem skepticen): Sam se enkrat dobil idejo, da napumpam gume tako, kot pise v navodilih za motor (2.2 in 2.2)  Pri precej normalni voznji,  res nobenega resnega divjanja, in ne v pretirani vrocini, je bila guma grozna. Tudi prva je ze imela "cufke" Takoj je sla na 2.6, kar je resilo zadevo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Tako, krača ima novo prednjo in zadnjo SF+EV. Zadnja je zdržala 5100km prednja pa cca 9000. Glede na kilometrino, ki jo delam zadnja leta in pa ceno ter dejstvo, da nad gumo nimam nobene pripombe res nisem prav dosti razmišljal kaj naj ponovno nataknem na motor.

Prvič od kar imam GTja imam istočasno prednjo in zadnjo novo tako, da že komaj čakam prve kilometre. :quad:

 

Lp, Samo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Pozdrav, po dolgem cajtu spet na mitas :)

Gumi sta na idikatorjih, kolk km trenutno nimam pojma, ker mi je motor stal 2 leti, ampak je zadnja začela kr veselo drset...mogoče tudi zaradi starosti. Kakorkoli, motor je lahek, jaz pa tudi, vozim pa sorazmerno hitro. Bo pomagalo, če malo spustim pritisk, in za kolko? Aja, gre se za SF. Grem pa drug tedn za par dni na jadranko,...čem menjat ali jih tam zližem do konca?

Pa srečno vsem!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jadranka žre gumo. 1mm/jurčka al pa še več..zdej pa računaj, če si na indikatorju. :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Uf, dobr vem kolk žre, sm pustu par kompletov tam :D namen je, da pripeljem semi-slick gume domov. Bol me to odnašanje zanima, oz. če kej spuščate te gume. Rumenko je reku, da niso lih vesele na nizkih pritiskih, če se prav spomnim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Voodoo pravi:

Uf, dobr vem kolk žre, sm pustu par kompletov tam :D namen je, da pripeljem semi-slick gume domov. Bol me to odnašanje zanima, oz. če kej spuščate te gume. Rumenko je reku, da niso lih vesele na nizkih pritiskih, če se prav spomnim.

tako je...ampak če zadnji namesto 2,9 daš 2,5 al celo 2,4 ni nič narobe (solo vožnja), na dirkalnih tlakih pa niso vesele :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne tok cela, kot

gladka guma se hitro prepušča :(

preverjeno.

aja, ko sem bil blizu senzorjev sem vedno vozil 0,2 al 0,3 manjši tlak od predpisanega. Zakaj: ker mi je tako sedlo.

Na traktorcah pa itak vozim ful manj. ampak majo precej tršo konstrukcijo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pomeni, da se prepušča? Predre? Sm na žalost tudi to ugotovil predlani, sredi hrvaške vukujebine ob polnoči :D:D 

Na endurci mam pa mitaske, neko dakar zadevo, pa sm se s prazno komot domov pripelal...mal sm se na tank vsedu, pa še to nebi blo treba :D  sam vulkanizer me je preklel, ker jo je res jeba gor pa dol dobit.

Popravljeno . Popravil Voodoo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, Voodoo pravi:

Pozdrav, po dolgem cajtu spet na mitas :)

Gumi sta na idikatorjih, kolk km trenutno nimam pojma, ker mi je motor stal 2 leti, ampak je zadnja začela kr veselo drset...mogoče tudi zaradi starosti. Kakorkoli, motor je lahek, jaz pa tudi, vozim pa sorazmerno hitro. Bo pomagalo, če malo spustim pritisk, in za kolko? Aja, gre se za SF. Grem pa drug tedn za par dni na jadranko,...čem menjat ali jih tam zližem do konca?

Pa srečno vsem!

Menjaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 31 minutami, Voodoo pravi:

Kaj pomeni, da se prepušča? Predre? Sm na žalost tudi to ugotovil predlani, sredi hrvaške vukujebine ob polnoči :D:D 

Na endurci mam pa mitaske, neko dakar zadevo, pa sm se s prazno komot domov pripelal...mal sm se na tank vsedu, pa še to nebi blo treba :D  sam vulkanizer me je preklel, ker jo je res jeba gor pa dol dobit.

no saj si si sam odgovoril. SF+ je hitro luknjasta. 

Kar se teren gum tiče so dakarce izredno trde po zgradbi in namenjene točno temu kar si zapisal. Jaz sicer dakarce na e07+ nočem, ker mi je vseeno pretrda.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 minute ago, DAMI34 said:

no saj si si sam odgovoril. SF+ je hitro luknjasta. 

Kar se teren gum tiče so dakarce izredno trde po zgradbi in namenjene točno temu kar si zapisal. Jaz sicer dakarce na e07+ nočem, ker mi je vseeno pretrda.

Ja, sej js je tudi nism hotu, lih zarad tega da je nebom mogu zaflikat na terenu, ampak je blo to lani enkrat, nikjer za dobit pametnih gum, in to je blo edni kar sm dobu v moji dimeziji. Ampak, kot sm reku, se je izkazalo, da je ni blo treba flikat :D  vsaj do doma ne.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

vroče :P

19554155_1446504458752435_9034933747264408290_n.jpg.6bb4b10ed8bd56128344ee58ba2bbf64.jpg

  • Všeč mi je 2
  • Haha 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

https://www.mitas-moto.com/en/products/motorcycle-trail-tires/terra-force-r

vsaj na njihovi strani adv modela ni..al pa ne znam poiskati

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 urami, DAMI34 pravi:

https://www.mitas-moto.com/en/products/motorcycle-trail-tires/terra-force-r

vsaj na njihovi strani adv modela ni..al pa ne znam poiskati

 

Sem tudi gledal in ne najdem... Sem pa našel en nemški test terra force adv, kjer govori o njih kot naslednici terra force R... Ne vem... Ali lahko kdo primerja terra force R z ToF ali road attack ali road 5, itd... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tretji komplet touring force. 110/80-19 in 150/70-17.   Zelo vesel. Tud mokro, se mi zdi občutno bolš kot prejšnje. Z drugim kompletom od prvega kilometra nism mel lih top filinga, morda je bil malo šrotast, ne vem. slabšega občutka se nikoli nism znebil. Ne vem točno, nekih 7000 je nardila. Na zalivkah so še zmer mal nervozne.  

Popravljeno . Popravil Kugelschreiber
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 urami, siks pravi:

Sem tudi gledal in ne najdem... Sem pa našel en nemški test terra force adv, kjer govori o njih kot naslednici terra force R... Ne vem... Ali lahko kdo primerja terra force R z ToF ali road attack ali road 5, itd... 

https://www.bmw-motorrad-portal.de/test-01-2021-mitas-terra-force-r-adv/

Mogoče tole ?
Bi pa tudi mene zanimala razlika ...

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!