Jump to content

MITAS pnevmatike


DAMI34
Message added by DAMI34

anketa o doseženih kilometrih z Mitas cestno pnevmatiki (SF+ in ToF) ANKETA

Svetovani tlaki (glej spodaj razpredelnico) 

ali poišči na MITAS strani: MITAS

 

Mitas-Recommended-inflation-pressures.pdf

Recommended Posts

pred 12 minutami, Borutt pravi:

Dejstvo je, da bluziš, da se kar kadi. Je pa žalostno, da želiš svojo laž o 2x večji globini profila in sicer 0,5 cm proti 1 cm, opravičiti z nekimi 0,02 cm razlike v višini indikatorja. Si to izmeril z istim merilom, kot pri TF, kjer si dobil izmerjenih 10 mm ali po tvoje 1,00 cm? 

Ne razumeš, zakaj te lovim na vsaki besedi? Ker stalno bluziš in pametuješ o nečem, kar si prebral v propagandnem materialu. Nekdo, ki te tvoje umotvore bere in te ne pozna, bi mislil, da si najmanj šef razvoja moto pnevmatik pri Savi. 

da, in ti vodja kontrole očitno :ras:

Nekaj kar vozim lahko opišem, prav tako lahko opišem svoja opažanja in občutke, pravzaprav lahko zapišem tudi vsa čustva, ki jih gojim do gume, nenazadnje lahko doživim zraven celo mali orgazemček, pa to tebe prav nič ne briga, ker ni namenjeno tebi.

Si vozil SF+? Si......potem svetuj ali opiši svoja opažanja, mogoče komu prav pridejo.

Nisi? Potem samo nekaj klobasaš, da bi izpadel ________(vstavi sam)

 

Si mogoče zasledil, da sem kdaj napisal kako se pelje Tera force? Nisem, ker je nisem vozil. Vem pa čemu je namenjena in vsaj približno kako se obnaša in koliko kilometrine naredi, saj berem forum in mnenja uporabnikov.

Drugače pa, če ti je dolgčas, potem lovi mene (matr tipično za nekoga) namesto da bi raje svetoval in pisal koristne nasvete uporabniku. In če ti je še bolj dolgčas, potem joči in stoči o ožemanju gasa v temi Mitas.... ampak ti je res dolgčas, če ne veš več kaj bi počel.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • DAMI34

    1012

  • Snečer

    799

  • kronik

    346

  • sesir

    307

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Če so pa lahi tako gor na polproizvod nataknil, skoz samo 200 drgnem, najprej nekaj kompletov prepereli SC SP,  ma je po 2500 km spred in zad zginla, pol sem na metzeler M 7 RR perešaltu, zdržijo tam

tablete je treba pogoutnt, ne sam u usta dat

Posted Images

pred 2 minutami, DAMI34 pravi:

da, in ti vodja kontrole očitno :ras:

Nekaj kar vozim lahko opišem, prav tako lahko opišem svoja opažanja in občutke, pravzaprav lahko zapišem tudi vsa čustva, ki jih gojim do gume, nenazadnje lahko doživim zraven celo mali orgazemček, pa to tebe prav nič ne briga, ker ni namenjeno tebi.

Si vozil SF+? Si......potem svetuj ali opiši svoja opažanja, mogoče komu prav pridejo.

Nisi? Potem samo nekaj klobasaš, da bi izpadel ________(vstavi sam)

 

Si mogoče zasledil, da sem kdaj napisal kako se pelje Tera force? Nisem, ker je nisem vozil. Vem pa čemu je namenjena in vsaj približno kako se obnaša in koliko kilometrine naredi, saj berem forum in mnenja uporabnikov.

Drugače pa, če ti je dolgčas, potem lovi mene (matr tipično za nekoga) namesto da bi raje svetoval in pisal koristne nasvete uporabniku. In če ti je še bolj dolgčas, potem joči in stoči o ožemanju gasa v temi Mitas.... ampak ti je res dolgčas, če ne veš več kaj bi počel.

Spet bluziš in bluziš. To tvoje pisanje o gumah ni svetovanje, ampak bluzenje. Pa še kakšno laž vmes vtakneš. 

Mitas so dobre gume. Sem jih preizkusil. Tudi SF, za katere Dami misli, da jih nisem vozil. Ker on tako ali tako ve eno stran več, kot knjiga. 

Link to post
Share on other sites
Pravkar, Borutt pravi:

Spet bluziš in bluziš. To tvoje pisanje o gumah ni svetovanje, ampak bluzenje. Pa še kakšno laž vmes vtakneš. 

Mitas so dobre gume. Sem jih preizkusil. Tudi SF, za katere Dami misli, da jih nisem vozil. Ker on tako ali tako ve eno stran več, kot knjiga. 

a se lahko umiriš...če nimaš kaj napisat, pač ne tipkat. Ni naslov teme Dami, naslov teme je Mitas.

Link to post
Share on other sites
pred 9 urami, KARMEN1 pravi:

Ja, ampak res!

@thumper je prepričan, da če mu na lajbiču piše Thumper, mora cel svet vedeti, da je to njegovo ime in ni se mu treba predstaviti.

Ne vem kdo so potem tisti, ki jim na lajbiču piše PRESIDENT :hmm:?

ni to moje ime..to je moj nickname.. in ja - če kdo hoče komunicirat z mano se komot predstavi .. neglede na gume..

pred 7 urami, Bostjan L pravi:

Fino bi bilo če bi gumarske firme napisala podatke o gumah kakor Avon.

Tole je za mojo dimenzijo 180/55R17 Trailrider

1119600435_ScreenShot2018-11-12at11_58_10.thumb.png.93e971a097f2430a897100d38fbc5707.png

 

Večina pnevmatik dimenzije 180/55R17 ima globino dezena 5,5mm po mojih meritvah, kar pomeni da jih vozim eno sezono. Z globino 8mm ali (tudi) 9mm vozim pnevmatike dve sezoni. Razlika je približno 150eur na leto.

je pa razlika med merjenjem pnevmatike i merjenjem zmontirane pnevmatike..

pred 6 urami, DAMI34 pravi:

nope, nč ne lažem, sem v tej temi že nekajkrat zapisal. 5mm do indikatorja, 0,8 je indikator. Izračunaj. Nima 1mm kot si misliš

Sicer te pa ne razumem, kaj bi s tem dlakoceplenjem rad pojasnil. Dejstvo je da z 2mm ali 3mm več mase narediš več kmjev, hkrati pa je celo (in ponavadi je) guma mehkejša

bom šel jutri pomerit..sorry pojutrišnjem .. pa km .. se mi zdi , da bom neglede na 2,00mm večjo napisano tovarniško globino naredil primerjano enako  km z 9.5mm kot pa s 7.5mm glede na mm globine.. in ja - sem čisto relevanten kar se tiče sloga vožnje - ker več ne gre.. niso mitas - te še čakam v moji dimenziji..

pred 6 urami, DAMI34 pravi:

da, in ti vodja kontrole očitno :ras:

Nekaj kar vozim lahko opišem, prav tako lahko opišem svoja opažanja in občutke, pravzaprav lahko zapišem tudi vsa čustva, ki jih gojim do gume, nenazadnje lahko doživim zraven celo mali orgazemček, pa to tebe prav nič ne briga, ker ni namenjeno tebi.

Si vozil SF+? Si......potem svetuj ali opiši svoja opažanja, mogoče komu prav pridejo.

Si mogoče zasledil, da sem kdaj napisal kako se pelje Tera force? Nisem, ker je nisem vozil. Vem pa čemu je namenjena in vsaj približno kako se obnaša in koliko kilometrine naredi, saj berem forum in mnenja uporabnikov.

terra force je v rangu conti ta2 kajne...90 /10... a baje je trša , globji profil .. že s ta2 je bilo nekaj malenkostnih zdrsov na zadnji tako , da globoko dvomim , da je TF zmožna kaj več...na mojem mopedu seveda.. seveda - poizkusil bi z veseljem zadaj TF in spredaj SF+ .kot imam sedaj zadaj t2 in spredaj avon rr ...brez razmišljanja..

Link to post
Share on other sites
8 hours ago, Joker said:

Zmeden sem. Kateri TF zdaj?

Terra force ali Touring force :hmm:

Ne bi bilo slabo definirati okrajšave gum... TF in TOF? 

TF- Terra force  (TEF bi bilo tudi ok, samo potem bo spet zmešnjava med novimi in starimi objavami)

TOF- Touring force 

 

  • Like 2
Link to post
Share on other sites
1 hour ago, thumper said:

terra force je v rangu conti ta2 kajne...90 /10... a baje je trša , globji profil .. že s ta2 je bilo nekaj malenkostnih zdrsov na zadnji tako , da globoko dvomim , da je TF zmožna kaj več...na mojem mopedu seveda.. seveda - poizkusil bi z veseljem zadaj TF in spredaj SF+ .kot imam sedaj zadaj t2 in spredaj avon rr ...brez razmišljanja..

 

Thump, komot nataknes teraforce. Cca 8000km, nit enga zdrsa, nit ene “situacije”. V nagibu pošlajsano vse. Moje tace njene tace. kufri...sm jo vozil tud na TDM, dobro je blo. Ne bo pa 10 000km nardila. Ne predna ne zadna. Pa trailattack tud niso nardile 10, nit prblizno. 

Link to post
Share on other sites
Ob 12. 11. 2018 ob 13:08, DAMI34 pravi:

da, in ti vodja kontrole očitno :ras:

Si mogoče zasledil, da sem kdaj napisal kako se pelje Tera force? Nisem, ker je nisem vozil. Vem pa čemu je namenjena in vsaj približno kako se obnaša in koliko kilometrine naredi, saj berem forum in mnenja uporabnikov.

Drugače pa, če ti je dolgčas, potem lovi mene (matr tipično za nekoga) namesto da bi raje svetoval in pisal koristne nasvete uporabniku. In če ti je še bolj dolgčas, potem joči in stoči o ožemanju gasa v temi Mitas.... ampak ti je res dolgčas, če ne veš več kaj bi počel.

maaaate ejga, si ga pa napizdu....!! 

 

Link to post
Share on other sites

Bom tule odgovoril, čeprav sem ti mislil na 4 oka, oziroma na PM, ampak rad vidim da se še kdo sekira in trpi.

1. obvladovanje motorja, ne igra bistvene vloge pri kilometrini gume. Kljub vsemu da močnejšega bolj izkoriščam ( več konjev, močnejša odpiranja iz ovinkov in več vožnje v dvoje (cca 30%)) se na obrabi pnevmatike (predvsem sredina) drastično ali skoraj ne pozna. Veliko vlogo igra pri temu tudi da redko teram dolgotrajno preko 130km/h

2. bolečina nižanja tlaka, ki jo doživljaš, je res brezpredmetna. Poglej zgoraj tabelo, sem ti jo prilepil. Nisem edini, ki v hladnejših mesecih zniža tlak za 0,2 do 0,3, kar je še vedno v rangu in sprejemljivo za 210kg moped (suha teža)

Zakaj: namreč pozimi in ko je hladno se prilagodi tudi stil vožnje in poveča "rezerva". Ker pa imam raje da moped prej zdrsne in bolj kontrolirano drsi, mi malce nižji tlak mnogo bolj odgovarja, tako pri obnašanju motorja, kot da lepše drsi, v primerjavi z optimalnim tlakom, ko guma lima do zadnjega a spusti mnogo bolj na hard.

In prav vseeno mi je kaj kdo misli in ali se kdo zaradi tega sekira, ker če sem znal vozit Barum, bom znal tudi SF+. Pozabljaš da delam 25kkm letno v vseh letnih časih in nekaj malega vem kako je voziti tudi pri -5C.

Link to post
Share on other sites
pred 19 minutami, DAMI34 pravi:

Bom tule odgovoril, čeprav sem ti mislil na 4 oka, oziroma na PM, ampak rad vidim da se še kdo sekira in trpi.

1. obvladovanje motorja, ne igra bistvene vloge pri kilometrini gume. Kljub vsemu da močnejšega bolj izkoriščam ( več konjev, močnejša odpiranja iz ovinkov in več vožnje v dvoje (cca 30%)) se na obrabi pnevmatike (predvsem sredina) drastično ali skoraj ne pozna. Veliko vlogo igra pri temu tudi da redko teram dolgotrajno preko 130km/h

2. bolečina nižanja tlaka, ki jo doživljaš, je res brezpredmetna. Poglej zgoraj tabelo, sem ti jo prilepil. Nisem edini, ki v hladnejših mesecih zniža tlak za 0,2 do 0,3, kar je še vedno v rangu in sprejemljivo za 210kg moped (suha teža)

Zakaj: namreč pozimi in ko je hladno se prilagodi tudi stil vožnje in poveča "rezerva". Ker pa imam raje da moped prej zdrsne in bolj kontrolirano drsi, mi malce nižji tlak mnogo bolj odgovarja, tako pri obnašanju motorja, kot da lepše drsi, v primerjavi z optimalnim tlakom, ko guma lima do zadnjega a spusti mnogo bolj na hard.

In prav vseeno mi je kaj kdo misli in ali se kdo zaradi tega sekira, ker če sem znal vozit Barum, bom znal tudi SF+. Pozabljaš da delam 25kkm letno v vseh letnih časih in nekaj malega vem kako je voziti tudi pri -5C.

Močnejši motor je za ravnine, ker za ovinke je tudi 125 kubikov dovolj. Torej tiščiš po ravnem (si sam napisal, da odpiraš iz ovinkov), ker je za ovinke premočan in prehiter. Kdor zna, je tudi z manj konji hiter med ovinki. Ker menda se z manj konji uči tehniko. 

Ti kar nižaj tlak v mrazu. Samo poskusi koga zgrešiti. 

Imaš raje, da motor prej zdrsne in to celo kontrolirano? Pojdi na tržnico s takšnimi forami. Pravzaprav pa spusti tlak na 0,5 bara in boš nonstop drsel. Ne vem pa, če bo to kontrolirano. Kot ne vem, če je tudi drugače. 

25kkm na leto in to v vseh vremenskih razmerah? Hvala q... za vsa elektronska pomagala. Da popravljajo, namreč. 

Ni ne vem kako velika kilometrina. Pač nekaj srednjega. Jaz naredim približno toliko ali pa še več z več različnimi motorji. Tudi skozi celo leto in z nekaterimi brez elektronskih pomagal. Pač ne tiščim po ravnem. 

Link to post
Share on other sites
pred 25 minutami, Borutt pravi:

Močnejši motor je za ravnine, ker za ovinke je tudi 125 kubikov dovolj. Torej tiščiš po ravnem (si sam napisal, da odpiraš iz ovinkov), ker je za ovinke premočan in prehiter. Kdor zna, je tudi z manj konji hiter med ovinki. Ker menda se z manj konji uči tehniko. 

Ti kar nižaj tlak v mrazu. Samo poskusi koga zgrešiti. 

Imaš raje, da motor prej zdrsne in to celo kontrolirano? Pojdi na tržnico s takšnimi forami. Pravzaprav pa spusti tlak na 0,5 bara in boš nonstop drsel. Ne vem pa, če bo to kontrolirano. Kot ne vem, če je tudi drugače. 

25kkm na leto in to v vseh vremenskih razmerah? Hvala q... za vsa elektronska pomagala. Da popravljajo, namreč. 

Ni ne vem kako velika kilometrina. Pač nekaj srednjega. Jaz naredim približno toliko ali pa še več z več različnimi motorji. Tudi skozi celo leto in z nekaterimi brez elektronskih pomagal. Pač ne tiščim po ravnem. 

najbrž še nisi slišal za izrek: live and let live, al pa live and let die

Jaz se tebi ne rabim dokazovat, tudi tvoje čvekanje, o nekih konjih in odpiranjih požre že samo moja izjava, da delam enako kilometrino z zadnjo na SDGT (več konjev, vsaj 30% v dvoje) kot z Z900. Ja, preberi še 1x pa modruj.

O elektroniki, pozabljaš , da sem se vozil in se še vedno tudi z motorji brez elektronskih pomagal (razen ABS) in sem se vozil, ko si bil ti še skoraj v plenicah. (beri v Tacnu) :P

Pravzaprav, se ti niti ne mislim zagovarjat ker me gladko BK (boli qurac), vozim kot meni ustreza in še sem živ. Marsikdo vozi kot njemu ustreza, pa me ne vidiš, da mu najedam. Je tako al ni?

 

Link to post
Share on other sites
pred 16 minutami, DAMI34 pravi:

Pravzaprav, se ti niti ne mislim zagovarjat ker me gladko BK (boli qurac), vozim kot meni ustreza in še sem živ. Marsikdo vozi kot njemu ustreza, pa me ne vidiš, da mu najedam. Je tako al ni?

 

Nasplosno naj nezaljivo najeda kar ima "prav" on pa zaljivo najeda stvar ki jo tuji strokovnjaki ovrzejo...on pa se kr...

Ka je borutt zajebano pametovat in uspet ko vsa resnica na netu.. 

Edited by sesir
Link to post
Share on other sites

bistvo tlaka je: vozi tak tlak, ko ti je najboljš in se najbolj na njemu počutiš. Če rabiš šparat s pnevmatiko, potem se pa le drži predpisanega al pa v primeru povečane obremenitve motorja celo 0,1 več (itak pade)

Link to post
Share on other sites
12 minutes ago, KARMEN1 said:

Grem po kokice :panic:

Kaj te vem, zgleda da počasi zamira zadeva.. Sva mogoče rahlo prepozna za kokice.. 

Ps: kaj pa drugače z Mitaskami SF+, ste zadovoljni? Drsijo kaj? Kakšen tlak pa kaj priporocate? Pa prosim za mnenja od koga ki je že zvozil kompletov, ne pa od raznih @DAMI34jev in podobnih.. Mogoče @sesir al kdo z podobnimi izkusnjami? 

:ninja:

Edited by Tex
Link to post
Share on other sites
pred 4 minutami, Tex pravi:

Kaj te vem, zgleda da počasi zamira zadeva.. Sva mogoče rahlo prepozna za kokice.. 

Ps: kaj pa drugače z Mitaskami, ste zadovoljni? Drsijo kaj? Kakšen tlak pa kaj priporocate? Pa prosim za mnenja od koga ki je že zvozil kompletov, ne pa od raznih @DAMI34jev in podobnih.. Mogoče sesir al kdo z podobnimi izkusnjami? 

:ninja:

jaz sem malo kompletov zvozil, ker dolgo držijo

optimalni tlak je zadaj 39-40, spredaj 34, merit pred vsako dirko

drsijo, ko je spolzko (zanimivo...) :) hm

tu gledam, vrhunski enduro

http://minsk-moto.by/en/enduro/erx-250.html

serijsko na Mitas

  • Front tire/brake
    80-100/21" / discMitas Enduro Trail E-09 90/90-21" / 240mm disc
  • Rear tire/brake
    Mitas Enduro Trail E-09 100/90-18" / 220mm disc

 

Link to post
Share on other sites
pred 11 urami, Tex pravi:

Kaj te vem, zgleda da počasi zamira zadeva.. Sva mogoče rahlo prepozna za kokice.. 

Ps: kaj pa drugače z Mitaskami SF+, ste zadovoljni? Drsijo kaj? Kakšen tlak pa kaj priporocate? Pa prosim za mnenja od koga ki je že zvozil kompletov, ne pa od raznih @DAMI34jev in podobnih.. Mogoče @sesir al kdo z podobnimi izkusnjami? 

:ninja:

Šešir se je vtej temi popolnoma izpel :P

 

Link to post
Share on other sites
13 hours ago, DAMI34 said:

bistvo tlaka je: vozi tak tlak, ko ti je najboljš in se najbolj na njemu počutiš. Če rabiš šparat s pnevmatiko, potem se pa le drži predpisanega al pa v primeru povečane obremenitve motorja celo 0,1 več (itak pade)

Tlak pade? Kako to mislis?

Link to post
Share on other sites
11 hours ago, Snecer said:

optimalni tlak je zadaj 39-40, spredaj 34

Ne vem od kje si ti, ampak enote kot so "psi", "atmosfera" niso dovoljene.

Pogojno se lahko uporablja "bar", pravilna pa je enota pascal, Pa.

 

Primer:

Jaz, snecer, imam v prednji pnevmatiki 230kPa, v zadnji pa 270kPa.

Preverim pred vsako dirko.

:D

Edited by krucymucy
  • Thanks 1
  • Haha 2
Link to post
Share on other sites

Pro vseh gumah malenkost pade sam od sebe, pri Mitas pa kar konkretno.

Jaz tlak pregledujem vsaj na dva tedna, medtem ko pri drugih skoraj vedno pade za eno črtico, pade pri Mitas tudi za tri.......

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




  • Similar Content

    • timi121
      By timi121
      Zdravo! 
      Zanimam se za nakup skuterja, ker bom ravnokar opravil izpit za kategotija A1, ampak binrad zacel z necim malo manjsim kot je skuter ali moped, ampak mi klasicen izgled skuterja ni vsec, zato bi rad nekaj bol sportnega kot je Gillera DNA ali Aprillia RS, pa me zanima ce veste mogoce za se kak podoben skuter z sportnim izgledom? 
    • Snečer
      By Snečer
      Navodila:
      V posameznem vprašanju je možen 1 odgovor, odgovor je moč večkrat spremeniti (klik nazaj na anketo). Imena glasovalcev so javna. Dovoljen je samo opis vožnje, solo, v dvoje, poleti pozimi in način...vse ostalo, razna citiranja, jokanja, frustracije bo brisano!!
      Če kdo smatra, da anketa ni pravilna lahko ustvari novo, svojo.
       
      Dami
       
       
       
       
       
       
       
       
      S prvim setom sem naredil 12k+, z drugim pa 9k+, ko je sprednja dobila bulo in sem preventivno menjal.
      Verjetno obkrožim zadnjo, ker bi tudi šlo čez 10k.
      Pišem za zadnjo, ker prednja je po mertivah za 20k+.
      Vožnja solo z zmerno prtljago in zmerno težo šoferja. Sama vožnja pa dinamična, vendar pretežno zaviranje z motorjem in brez naglih manevrov, veliko AC do v povprečju brzina 115kmh.
      Motor Kawasaki z Wilbers vzmetenjem.
    • Dr_Jakob
      By Dr_Jakob
      Hej!

      Naš domač tank, Mitsubishi Pajero Sport 2.5 TD potrebuje dobrega mehanika. Napaka v pogonih, kar je v osnovi najslabše, kar je lahko. K uradnem, ki je zadevo v osnovi zaj**al, ne grem več. Pozna kdo kakega majstra, ki se spozna na terence, posebej na Mitsubishije?
    • Samo Brodnik
      By Samo Brodnik
      Živjo!
       
      A mi lahko kdo priskrbi uradne podatke na koliko tlaka se morajo polniti dunlop roadsmart pnevmatike, ker se menda vsake pnevamatike polnijo z drugačnim tlakom? Sem prebrskal že hudiča in pol, pa mi jih vsi samo ponujajo, o tlaku pa ne duha ne sluha. Prav tako ne najdem njihovega vodnika.
       
      Hvala in lp,
       
      Samo
    • hotschko
      By hotschko
      Ali kdo kaj ve o tem, da Sava dela tudi gume za motorje ... imeli naj bi namrec cel program gum za motorje, so celo sponzorji neke dirklane ekipe in bojo letos imeli štant na IMOT-u ... :?: :?: :?: Kdo kaj slišal ?? Tipi in modeli gum, cene ... ??

Motosvet Chat

Motosvet Chat

    You don't have permission to chat.
    ×
    ×
    • Create New...

    Important Information

    By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!