Wakasaki Objavljeno Maj 5, 2019 Opozori Objavljeno Maj 5, 2019 Pravkar, XTR pravi: Tisti kiksi so me zmotili... Več rešitev je za eliminiranje štrajfnov, če te res motijo. Verjetno bo najlažje z menjavo sport gum za touring. Lahko pa tudi zakompliciramo z nastavitvami vzmetenja, tlaki (po praznih gre zlahka do roba), tehniko vožnje, šmirgl papirjem... analizo konstrukcije "perfektnega" motorja (lahko kar v Versys temi). Dolgoročno pa pomaga tudi kakšen tečaj varne vožnje... Vprašanje za poznavalce... gresta Touring Force lažje do roba kot SF (99.9% sem prepričan da)? morda zaradi oblike ni temu tako XTR 1
Snečer Objavljeno Maj 5, 2019 Opozori Objavljeno Maj 5, 2019 pred 3 minutami, XTR pravi: Tisti kiksi so me zmotili... zakaj ravno v Mitas temi? Več rešitev je za eliminiranje štrajfnov, če te res motijo. Verjetno bo najlažje z menjavo sport gum za touring. Lahko pa tudi zakompliciramo z nastavitvami vzmetenja, tlaki (po praznih gre zlahka do roba), tehniko vožnje, šmirgl papirjem... analizo konstrukcije "perfektnega" motorja (lahko kar v Versys temi). Dolgoročno pa pomaga tudi kakšen tečaj varne vožnje... Vprašanje za poznavalce... gresta Touring Force lažje do roba kot SF (99.9% sem prepričan da)? če bi si @thetruetheory montiral npr. dunlop roadsmart, bi hitreje in lažje prihajal do roba, ker je bolj "ploščata" thetruetheory, XTR in maxxa 2 1
DAMI34 Objavljeno Maj 5, 2019 Opozori Objavljeno Maj 5, 2019 Pravkar, XTR pravi: Vprašanje za poznavalce... gresta Touring Force lažje do roba kot SF (99.9% sem prepričan da)? nisem poznavalec mi je pa všeč padanje ToFa v ovinek (lepo se preklada). Ampak tudi SF+ mam do roba. Na SF+ lahko več moči spravim na zadnjo gumo (solo vožnja) recimo temu večja kontaktna površina v mojem stilu vožnje. V bistvu moj strah kaka bo ToF v nagibu se je hitro razblinil. To je bila glavna zamera nad večino ST pnevmatik. Filing v ovinku. sesir, kronik, XTR in 1 other 2 1 1
kronik Objavljeno Maj 5, 2019 Opozori Objavljeno Maj 5, 2019 pred 11 urami, XTR pravi: LS-lagano sportski LT-lagano turistički S-sportski T-turistički N-nikakršn KK-ko kura Enega si pozabil Mislim ( ali nisam siguran ) da ti ovdje nedostaje jos koja grupa: Sn - Snecer SSn - Super Snecer SnRAC - Snecer Racing na AutoCesti PL - Polz ( Helix pomatia) P16 - 16 godina na 50/125ccm P18 . 18 godina na 48 konja motoru pa tek onda svi ostali ..... ukica in thetruetheory 1 1
maxxa Objavljeno Maj 5, 2019 Opozori Objavljeno Maj 5, 2019 a se @kronik in @sesir mogoče poznata, družita? thetruetheory in XTR 2
kronik Objavljeno Maj 5, 2019 Opozori Objavljeno Maj 5, 2019 (popravljeno) pred 1 minuto, maxxa pravi: a se @kronik in @sesir mogoče poznata, družita? osobno ne poznajem nikoga sa ovog foruma - a bilo bi mi drago upoznati ekipu i popiti koju rundu pica nakon dobre voznje. Pa makar to bio i Snecer. Popravljeno Maj 5, 2019. Popravil kronik DAMI34, dkee46, sesir in 1 other 2 2
ukica Objavljeno Maj 5, 2019 Opozori Objavljeno Maj 5, 2019 Ajd niso lih razlicne gume, ampak dimenzije. Je pa podobna logika med ST in SS gumo.
GizmoFighter Objavljeno Maj 5, 2019 Opozori Objavljeno Maj 5, 2019 pred 1 minuto, maxxa pravi: a se @kronik in @sesir mogoče poznata, družita? Tale ljubezen med njima se poglablja, izven okvirjev debate o gumah Mitas. @DAMI34 naredi rez počasi... maxxa, KARMEN1 in XTR 1 2
maxxa Objavljeno Maj 5, 2019 Opozori Objavljeno Maj 5, 2019 Pravkar, kronik pravi: osobno ne poznajem nikoga sa ovog foruma - a bilo bi mi drago upoznati ekipu i popiti koju rundu pica nakon dobre voznje Bereš sesrijeve objave? jih razumes? jaz velikokrat obupam brati, predem naštudiram, kaj je hotel napisati. vendar nisem mislila, ce ga poznas s slovnicnega vidika, ampak iz vsebinskega
DAMI34 Objavljeno Maj 5, 2019 Opozori Objavljeno Maj 5, 2019 REZ prosim izključite osebno obračunavanje, čveka naj se o gumi/gumah... GizmoFighter, XTR, Wakasaki in 2 others 2 2 1
maxxa Objavljeno Maj 5, 2019 Opozori Objavljeno Maj 5, 2019 pred 2 minutami, ukica pravi: Ajd niso lih razlicne gume, ampak dimenzije. Je pa podobna logika med ST in SS gumo. Vozim zame idealno dimenzijo 180/55
kronik Objavljeno Maj 5, 2019 Opozori Objavljeno Maj 5, 2019 pred 16 minutami, XTR pravi: Vprašanje za poznavalce... gresta Touring Force lažje do roba kot SF (99.9% sem prepričan da)? Iskreno ne bih ti znao reci koja ide lakse do ruba. Idu obje gume lako. Pitanje je povjerenja u gumu. Isto kao i kod s.xa - ili vjerujes gumi ili ne! DAMI34 in GizmoFighter 2
DAMI34 Objavljeno Maj 5, 2019 Opozori Objavljeno Maj 5, 2019 Pravkar, ukica pravi: Ajd niso lih razlicne gume, ampak dimenzije. Je pa podobna logika med ST in SS gumo. 190/50 je bila kar muka na SXu. OK pretiravam, ampak je rabil moped malo več energije in posiljevanja v nagib. 190/55 je igrača, pa še mal višji moped in je nagibanje večji užitek. sesir in ukica 1 1
thetruetheory Objavljeno Maj 5, 2019 Opozori Objavljeno Maj 5, 2019 pred 10 minutami, Snečer pravi: če bi si @thetruetheory montiral npr. dunlop roadsmart, bi hitreje in lažje prihajal do roba, ker je bolj "ploščata" Hotel sem montirati Touring Force pa dimenzij v začetku marca še ni bilo.... Ostale pnevmatike pa niti nisem gledal razen Continenental cenovne verzije, ker sem mnenja, da raje vsako leto en komplet novih SF+ naročim za 140€ kot pa, da imam komplet gum za 300€ 3 leta... ? Glede roba na pnevmatikah je bila to bolj moja provokacija kot karkoli drugega. Sem bolj kot ne začetnik na odprti kategoriji in tega se ne sramujem, moti pa me obnašanje nekaterih "profijev" na cesti.? maxxa, Wakasaki in Akito 3
DAMI34 Objavljeno Maj 5, 2019 Opozori Objavljeno Maj 5, 2019 Pravkar, thetruetheory pravi: Hotel sem montirati Touring Force pa dimenzij v začetku marca še ni bilo.... Ostale pnevmatike pa niti nisem gledal razen Continenental cenovne verzije, ker sem mnenja, da raje vsako leto en komplet novih SF+ naročim za 140€ kot pa, da imam komplet gum za 300€ 3 leta... ? Glede roba na pnevmatikah je bila to bolj moja provokacija kot karkoli drugega. Sem bolj kot ne začetnik na odprti kategoriji in tega se ne sramujem, moti pa me obnašanje nekaterih "profijev" na cesti.? obnašanje profijev ali začetnikov je problem in zato so ustvarjene druge teme. Blagor takim, ki ne skurite veliko gum saj si lahko privoščite SF+ in jo imate celo sezono, ostali žal posegamo po kompromisih. maxxa, thetruetheory, KARMEN1 in 1 other 3 1
Snečer Objavljeno Maj 5, 2019 Opozori Objavljeno Maj 5, 2019 pri meni je rob na gumi že 10 let enak XTR, GizmoFighter, thetruetheory in 2 others 1 1 2 1
DAMI34 Objavljeno Maj 5, 2019 Opozori Objavljeno Maj 5, 2019 pred 8 minutami, Snečer pravi: pri meni je rob na gumi že 10 let enak lej tudi pri meni so bili robovi še za vsaj 3000km. Žal je guma po raznoraznih tripih umrla po sredini. sesir 1
jvalant Objavljeno Maj 5, 2019 Opozori Objavljeno Maj 5, 2019 34 minutes ago, XTR said: Tisti kiksi so me zmotili... zakaj ravno v Mitas temi? Več rešitev je za eliminiranje štrajfnov, če te res motijo. Verjetno bo najlažje z menjavo sport gum za touring. Lahko pa tudi zakompliciramo z nastavitvami vzmetenja, tlaki (po praznih gre zlahka do roba), tehniko vožnje, šmirgl papirjem... analizo konstrukcije "perfektnega" motorja (lahko kar v Versys temi). Dolgoročno pa pomaga tudi kakšen tečaj varne vožnje... Vprašanje za poznavalce... gresta Touring Force lažje do roba kot SF (99.9% sem prepričan da)? Pismo, ne vem ce.... XTR 1
jvalant Objavljeno Maj 5, 2019 Opozori Objavljeno Maj 5, 2019 26 minutes ago, ukica said: Ajd niso lih razlicne gume, ampak dimenzije. Je pa podobna logika med ST in SS gumo. Tule bi dodal da vecina te razlike nastane tudi ali predvsem zaradi platisca. Vem da ima Duke platisce, katero ima raje 150 kot 160 (obe homologirani). Gume postajajo malenkost sirse zadnje case (pri istih napisanih dimenzijah) in ozje platisce na Duku 160 gumo "potegne malo navznoter" in je oblika se bolj ekstremna kot tule roznata, zato je precej tezko priti do roba - stopalka se zacne dotikati ceste ko guma se ni na robu. Tega problema ni bilo z original gumo, ki pa je bila dizajnirana okoli 2000. leta. Odnos dimenzija gume in platisca je najbolj odgovoren za lazje ali tezje doseganje roba, ne pa sama sirina gume. In pa seveda tudi za obcutek v voznji. 160/55 ali 180/55 imata priblizno enako parabolo na odgovarjajocem platiscu. bikez in XTR 1 1
jvalant Objavljeno Maj 5, 2019 Opozori Objavljeno Maj 5, 2019 (popravljeno) 18 minutes ago, jvalant said: Pismo, ne vem ce.... Hehe, ker zbegano gledas: Sem dal gor ToF in naredil blizu tisoc kilometrov. Sploh ni lahko priti do roba in tudi parabola gume izgleda ZELO podobno kot SF+, z globoko "potegnjenimi" robovi, izgleda skoraj kot kaksna prva guma. Ni kar tako enostavno priti do roba... KTM990SM in 180/55 zadnja v obeh primerih. Popravljeno Maj 5, 2019. Popravil jvalant XTR 1
ukica Objavljeno Maj 5, 2019 Opozori Objavljeno Maj 5, 2019 Ja to je pa valda znano da 180/55 dunlop ni ista kot 180/55 mitas? Dunlop pa res siroko gumo..
DAMI34 Objavljeno Maj 5, 2019 Opozori Objavljeno Maj 5, 2019 pred 2 urami, ukica pravi: Ja to je pa valda znano da 180/55 dunlop ni ista kot 180/55 mitas? Dunlop pa res siroko gumo.. bridgestone bt16 ali S20 je vsaj na pogled ožja sesir 1
vuk76 Objavljeno Maj 5, 2019 Opozori Objavljeno Maj 5, 2019 SF+ je drzal tudi bp na XRu na Sardiniji. Frend pravi da je zadovoljen, pa je hitrejsi voznik kot jaz. Wakasaki in DAMI34 2
bikez Objavljeno Maj 5, 2019 Opozori Objavljeno Maj 5, 2019 (popravljeno) pred 10 urami, DAMI34 pravi: 190/50 je bila kar muka na SXu. OK pretiravam, ampak je rabil moped malo več energije in posiljevanja v nagib. 190/55 je igrača, pa še mal višji moped in je nagibanje večji užitek. Imaš v homologaciji obe dimenzije? Večina jih nima. V splošnem velja, da guma, ki gre v ovinek lažje, je manj stabilna na ravnini in obratno. Popravljeno Maj 5, 2019. Popravil bikez sesir 1
DAMI34 Objavljeno Maj 6, 2019 Opozori Objavljeno Maj 6, 2019 pred 11 urami, bikez pravi: Imaš v homologaciji obe dimenzije? Večina jih nima. V splošnem velja, da guma, ki gre v ovinek lažje, je manj stabilna na ravnini in obratno. ne, dva različna mopeda. tudi 180/55 se lepše premetuje kot 190/50 sesir in ukica 1 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se