Skoči na vsebino
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

anketa o doseženih kilometrih z Mitas cestno pnevmatiki (SF+ in ToF) ANKETA

Svetovani tlaki (glej spodaj razpredelnico) 

ali poišči na MITAS strani: MITAS

 

Mitas-Recommended-inflation-pressures.pdf

Priporočene objave

Objavljeno

No pa še eno moje opažanje. Ravno sem na R1200RT namestil tretji komplet TouringForce. In sicer sem s prvim kompletom naredil 16kkm z drugim pa 11kkm. Razlika je bila nekako samo v tem, da sem prvi komplet zvozil v načinu ROAD drugega pa v DINAMIC.  Pa s prvim kompletom sem za dopust prevozil Poljsko, kjer je vse bol naravnost in ni takega pospeševanja, kot je bilo pri drugem kompletu s katerim sem bil v Dolomitih.

Evo tol za enkrat.

Objavljeno

preverjeno, kombinacija terraforce in blato polom .

Zaprli cesto , ma bomo našli mimovoz,

pesek ni panike, vse bp, 20metrov kozje stezice z blatno podlago polom,oprijem 0%.

Po pričakovanju, zdej še sprobano20210520-165830.JPG.b849e873443b0f32b6039d73f1afed15.JPG20210520_165948.thumb.jpg.aa3b500095a6f0bd6457366c7b3c78c0.jpg20210520_165951.thumb.jpg.ccb6287f2cd2ef474210dcf1aa0450b8.jpg

Objavljeno

Tudi mokra trava je čisti užitek... 

Objavljeno

Po enem letu uporabe in 5k kilometrov.

Ali je še zadosti mehka za letošnjo sezono??? Hmmmm, nič mi ni jasno, mogoče narobe preverjam trdoto?

 

 

Objavljeno

Kaj si postal detel ????

Na koliko jo imaš napumpano?

Objavljeno
6 hours ago, KARMEN1 said:

Kaj si postal detel ????

Na koliko jo imaš napumpano?

2.2 bar, (tovarniško bi morala biti 2,5 bar) temperatura zraka 16C.

Objavljeno (popravljeno)
pred 8 urami, Bostjan L pravi:

Po enem letu uporabe in 5k kilometrov.

Ali je še zadosti mehka za letošnjo sezono??? Hmmmm, nič mi ni jasno, mogoče narobe preverjam trdoto?

 

 

 

z nohtom pravokotno na gumo poskusi, če se noht ugrezne .

 

Popravljeno . Popravil Wakasaki
Objavljeno
Ob 30. 5. 2021 ob 9:05, BRANE pravi:

Tudi mokra trava je čisti užitek... 

z E-09 so bile vse podlage užitek?, razen asvalta seveda

Objavljeno

Fajn bi blo sprobat Mitas MC23 Rockrider 40-60 guma problem so nekatere dimenzije in seveda rabis zracnico.... 

Objavljeno

Malo updejta.. 

Yamaha Tracer 700 GT

Mitas TF

8400km

Motor se ne spara, gume se drzijo v piko, obraba simetricna, racunam se na cca 2k pri moji voznji, ko se bo asvalt normalno segrel. Ne marajo pa zalivk v asfaltu. 

Dober feedbac na rocke, voznja pa cca 10%, ostalo vse drugje. 

2,3bar sprednja

2,5bar zadnja

Skupna teza z mano  cca 185kg. 

Lp, M

IMG_20210605_172836.jpg

IMG_20210605_172845.jpg

IMG_20210605_172916.jpg

IMG_20210605_172925.jpg

IMG_20210605_172950.jpg

IMG_20210605_172958.jpg

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

predzadnja fotka je že ilegalna guma :D najbrž bi stisnil še 2 jurja ampak zakaj? Da te policaji kasirajo, nima smisla, pa še prepuščaš jo hitrej, preverjeno.

Objavljeno (popravljeno)
pred 1 uro, Snečer pravi:

Pri skupni teži si najbrž mislil 285kg?

Uff, jaja, moja napaka. ?

Sredina zadaj res, da je ze do mejnika, kar se merka, sploh ce je spolzko, sprednji se fali dober mm, boki na zadnji so pa se cudoviti. ? Ce bi se bal policajev, nebi bil za na motor. ?

Popravljeno . Popravil DustOff
Objavljeno

In kaj je vprašanje?

Kako obrabiti boke?

Začni vozit tudi v ovinke, pa tisto bunkico odšraufaj dol s stopalke ???

Objavljeno
pred 7 urami, KARMEN1 pravi:

In kaj je vprašanje?

Kako obrabiti boke?

Začni vozit tudi v ovinke, pa tisto bunkico odšraufaj dol s stopalke ???

Bunkica ostane, je najbol sexy del motorja! ?? 

Se bom probov nehat izogibat ovinkom, oblubm. ?

Objavljeno

Ok, pusti bunkico gor.

Očitno so tracerji narejeni za vozit samo ravno ?.

  • Haha 2
Objavljeno
13 hours ago, DustOff said:

Sredina zadaj res, da je ze do mejnika, kar se merka, sploh ce je spolzko, sprednji se fali dober mm, boki na zadnji so pa se cudoviti. ? Ce bi se bal policajev, nebi bil za na motor. ?

Mene bolj skrbi obraba sprednje gume. Povprečen motorist namreč prej obrabi boke. Malo manj nažiganja med semaforji in več dinamike v ovinkih... Kilometrina bo enaka, gume pa lepše obrabljene.  Boj se lastnega neznanja in pretirane samozavesti.

 

38 minutes ago, DustOff said:

Bunkica ostane, je najbol sexy del motorja! ?? 

Obrabljene bunkice lahko odstraniš, ker jih povsem nadomestijo zdrsani kolenčniki... :P   

Objavljeno

povprečen motorist, lahko čist normalno obrabi sredino pred boki, mal več potovanj, pa gre sredina, če pa drgneš samo ovinke okrog bajte, ja, pol gredo boki :P

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)
59 minutes ago, DustOff said:

Bunkica ostane, je najbol sexy del motorja! ?? 

Se bom probov nehat izogibat ovinkom, oblubm. ?

Kar pusti bunkice, so dober indikator kdaj je nekako dosti in se varno za voznjo po cesti... moji mopedi jih nimajo, pa sem se navadil rahlo obrniti nogo ven, da drsnik popraska... Ni najboljsa resitev, ker po dveh letih spraskam in drsnik in cevelj, pa ma mezincek zracenje. Pa nove skornje je treba. Noge pa ne smrdijo po celodnevni voznji poleti ;)

 

 Sredina zadaj pa se obrabi, se posebej pri transferju do ovinkov, kot j ze povedano. Je pa vse precej odvisno od stila voznje. Meni se prva SF vec ali manj obrabi samo po bokih, ze skoraj ni videti profila, na sredini pa se 2 mm. To pa zato, ker se med ovinki ne zaganjam in zelo redko sploh uporabljam prvo zavoro, pa ni neke resne obrabe na sredini. Ce nekdo vec uporablja sprednjo pred zavoji, je pa guma tudi manj "spicasta". Zadnja mi gre pa prej po sredini, ker se vedno moram nekam peljati do ovinkov (Jezersko, Zaga ipd).   Ne sekiraj se, vozi in uzivaj kot ti pase.

Popravljeno . Popravil jvalant
  • Všeč mi je 2
Objavljeno
1 minute ago, DAMI34 said:

povprečen motorist, lahko čist normalno obrabi sredino pred boki, mal več potovanj, pa gre sredina, če pa drgneš samo ovinke okrog bajte, ja, pol gredo boki :P

Sprednje nisem še nobene zradiral po sredini, tudi kot čisti začetnik ne. Zadnje nisem komentiral. 

Objavljeno
pred 4 minutami, XTR pravi:

Sprednje nisem še nobene zradiral po sredini, tudi kot čisti začetnik ne. Zadnje nisem komentiral. 

se opravičujem, sem razumel da zadnjo. Tvoj citat, tako nakazuje.

Jaz tudi ne sprednje, gredo vedno prej boki. Ampak iz zgornjih slik je razvidno, da je sprednja še zelo dobra, niti ni izrabljena, niti trikotna

Objavljeno (popravljeno)
pred 46 minutami, DAMI34 pravi:

povprečen motorist, lahko čist normalno obrabi sredino pred boki, mal več potovanj, pa gre sredina, če pa drgneš samo ovinke okrog bajte, ja, pol gredo boki :P

 

Bravo, tocno to. 

 

Skratka, mene ne moti nic, oddal sem samo feed back glede gum.. Pa na katerem motorju so. 

Vendar le, je tema o Mitas pnevmatikah. 

Z letos prevozenimi 6400km, pri 5* pa vse do sedaj, gume delajo tako kot morajo. 

Nekdo je omenil voznjo po kolenu.. 

Zakaj bi drsal koleno, ce pa lahko tacke od motorja izkoristim do konca!? So cenej k scitniki, I guess?? ???

 

Popravljeno . Popravil DustOff
Objavljeno

Kljucno vlogo igra tudi samo vzmetenje in sama nastavitev le tega, sepravi preload, rebound, compression motorja. Pa staticni SAG, kar je bistvo, sploh zadnjega dela. Tako da ni samo voznja faktor. Sploh na mocnejsih motorji to pride do izraza, kjer je moci do stratosfere, in je oprijem se toliko bolj ranljiv. 

 

Objavljeno

če drsajo tačke si že prenizek (prednapetost pa to), jaz ne maram drsat s tačkami. Raj mal s kolenom, sicer pa je vse odvisno od položaja voznika. (presedanje, nepresedanje ali celo porivanje motorja v ovinek

Kar pa se ToFa tiče, 8,5 jurčkov je čisto solidna kilometrina. 

Objavljeno
pred eno uro, XTR pravi:

Mene bolj skrbi obraba sprednje gume. Povprečen motorist namreč prej obrabi boke. Malo manj nažiganja med semaforji in več dinamike v ovinkih... Kilometrina bo enaka, gume pa lepše obrabljene.  Boj se lastnega neznanja in pretirane samozavesti.

 

Obrabljene bunkice lahko odstraniš, ker jih povsem nadomestijo zdrsani kolenčniki... :P   

zakaj se sili v polaganja in tvega padec? 

če želi pobrati robove in podrsati vse živo, evo grobnika, če ga sname je več možnosti, da še sam pride domov

https://www.24ur.com/novice/slovenija/motoristi_2.html

Da je z gumo naredil 8500 oziroma da bo za 10.000km je povsem običajna, povprečna vožnja.

Povprečen motorist prej obrabi sredino, avtocesta, obtežitev, dva na motorju itd.

 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!