Skoči na vsebino

MITAS pnevmatike


vonAxl
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

anketa o doseženih kilometrih z Mitas cestno pnevmatiki (SF+ in ToF) ANKETA

Svetovani tlaki (glej spodaj razpredelnico) 

ali poišči na MITAS strani: MITAS

 

Mitas-Recommended-inflation-pressures.pdf

Priporočene objave

20210605_110733_HDR.thumb.jpg.a3f75316f8dcc368b63b3075deb05adb.jpg

E07+ zdej majo že 2 jurja, prva kot nova, zadnja pa gre hitro (prehitro). upam, da se bo ščasoma obraba mal znižala.

na asfaltni podlagi, če nočeš da jo žre pretirano, rabiš (za moj motor) vsaj 2,4 tlak obe. Lima fino v nagibe gre zanesljivo, neglede na podlago (čisto, umazano itd..) Zaviranje v ovinek in v ovinku, pa ni ravno bleščeče (pri malce bolj objestni vožnji), prvo kar mal zvija pa ven jo nese, zadnja pa ne pleše ćetudi si pred ali v vstopu pregrob.

na makedamski/offroad podlagi: tlak 2,4 je NOGO, oziroma meni moteče, je pretrda in prehitro moped drsi, kot bi vozil po podlagi, al pa kot bi vozil bolj cestno gumo, kot da se ne bi vtrla v podlago. S tlakom 2,0 ali celo mal manj, je ćisto drug svet, postane mehka grabi, požira neravnine, nasploh je vožnja bolj udobna, pa v nagibih daje dober občutek oprijema in stabilnega drsenja, sploh pri slajdanju iz ovinka, ali popravljanju s plinom ter zavoro.

moker teren: ni pripomb (kar sem pač prevozil, veliko ravno ne)

moker asfalt: na jadranki sem kar mal preklinjal, pa vozil kot po jajcih, pa ne da bi guma drsela kaj pretirano, ampak ko sem dal čevelj dol na asfalt med vožnjo, je kar drsel, potem pa človek rata mal paranoičen :P V glavnem, nisem imel pravega fidbeka oziroma mere, kdaj in kako se bo obnašala. Tako da tule si dajem mal rezerve, oziroma nimam nekega pravega mnenja. ni pa mokra vožnja izklučen faktor oziroma toliko pomemben faktor. Se bom pač prilagodil.

Mnenje: če se človek res fura izven asfaltne podlage vsaj 30% ali več, potem jo nekako predlagam, pa cena tut ni tok slaba v primerjavi s konkurenco. Ampak če se ne, znajo biti 20:80 oziroma kake malce bolj cestne gume veliko boljša izbira, na koncu lahko tudi več kmjev naredijo, bolj so uravnotežene in boljše na mokrem (verjetno), ter visokih hitrostih.

Če bom z zadnjo naredil vsaj 6 jurjev in ne bo neke pretirane izgube pri oprijemu tako na kot izven asfalta, potem bom verjetno še vzel 07+

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

27 minutes ago, Snečer said:

zakaj se sili v polaganja in tvega padec? 

če želi pobrati robove in podrsati vse živo, evo grobnika, če ga sname je več možnosti, da še sam pride domov

https://www.24ur.com/novice/slovenija/motoristi_2.html

Da je z gumo naredil 8500 oziroma da bo za 10.000km je povsem običajna, povprečna vožnja.

Povprečen motorist prej obrabi sredino, avtocesta, obtežitev, dva na motorju itd.

 

 Eno je siljenje, zelja cimprej priti do roba, samo zaradi ideje same (tu se strinjam), drugo pa je dotik roba, ali tacke zaradi dinamicne voznje (ki nekaterim pac pase, ne da dirkajo zaradi dirkanja samega), na zavitih in preglednih cestah, ala Weissbriach itd. Ali na Jezerskem, tam tudi priblizno na vecini ovinkov ne prekoracis hitrosti. To sta dve popolnoma drugacni zadevi  Dinamicna voznja, uzivanje v njej tudi ne podrazumeva sekanje ovinkov, ipd, kar mnogi pocasnejsi delajo, to pa je zelo nevarno. (Sem peljal za parom ki vozi od pamtiveka - FAP manj seka ovinke) Taka voznja je tudi lahko precej varna, ce se naprimer med ravninami na zaganja voznik kot nor, pa potem ostro zavira, kar je spet zelo nevarno. Da se lepo dinamicno, hitro in zelo tekoce (meni to zelo pase ) peljati skozi zavite dele. Ne prehiter vstop v zavoj (se posebej brez mocnega zaviranja) pa veliko nagiba in lepo z kontrolo ven je precej varna zadeva, pa tudi ce tacka podrsa. Ja pa taka voznja bolj obremenjujoca za zadnjo gumo, in je kilometrina pac manjsa...  Me ni zdrzi prva dve zadnji, je pa zelo spicasta, ker kot sem ze rekel, res redko zaviram z prvo pred zavojem,  kak meter prej spustim gas, in po potrebi malo pribremzam z zadnjo.  Vecina slabih padcev je rezultat zaviranja pred in v zavoj in zdrs prve, ko te odnese direkt v ograjo, pod avto. Ali slaba ocena, in prehiter vstop... Ne pa zaradi nagiba do roba (na suhi, ne prehladni podlagi itd, seveda).

 

 Ni vsaka podrsana tacka, ali rob gume nevarna in divjanje, kot zelis ti prikazati.

Popravljeno . Popravil jvalant
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, DAMI34 said:

se opravičujem, sem razumel da zadnjo. Tvoj citat, tako nakazuje.

Jaz tudi ne sprednje, gredo vedno prej boki. Ampak iz zgornjih slik je razvidno, da je sprednja še zelo dobra, niti ni izrabljena, niti trikotna

Tretja slika malo zavaja, pa nič hudega. Ostajam pri svojem mnenju, sploh pa v primeru enake kilometrine sprednje in zadnje gume. 

 

35 minutes ago, DustOff said:

Zakaj bi drsal koleno, ce pa lahko tacke od motorja izkoristim do konca!? So cenej k scitniki, I guess?? ???

Med drsanjem stopalke in kolena včasih nepričakovano drsajo tudi plastike. Malo izpili tehniko pa ne bo nič drsalo, tudi stopalke ne. 

 

19 minutes ago, Snečer said:

zakaj se sili v polaganja in tvega padec? 

Nihče ne sili, samo malo podražim, ker se ne ujemajo slike z opisom.. "Motor se ne spara, gume se drzijo v piko, obraba simetricna", ko se doda še nekaj "pametnih" o nastavitvah vzmetenja in prilepi sliko podrsanih stopalk.... mi gre pa na smeh. Preveč youtub-a in premalo prakse. Taki so nevarni.

Sem zagovornik dinamične, tekoče vožnje, v razumnih mejah, nikakor pa ne podpiram brezglavo divjanje na limitu svojih sposobnosti.  Vožnje na silo, z drsanjem stopalk tudi ne zagovarjam. Ko boš na tem nivoju, boš razumel... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Snečer, zato, ker imamo nekateri tudi nekaj smisla za humor, ki pa tebi manjka ?.

Popravljeno . Popravil KARMEN1
  • Všeč mi je 2
  • Haha 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 29 minutami, jvalant pravi:

 Eno je siljenje, zelja cimprej priti do roba, samo zaradi ideje same (tu se strinjam), drugo pa je dotik roba, ali tacke zaradi dinamicne voznje (ki nekaterim pac pase, ne da dirkajo zaradi dirkanja samega), na zavitih in preglednih cestah, ala Weissbriach itd. Ali na Jezerskem, tam tudi priblizno na vecini ovinkov ne prekoracis hitrosti. To sta dve popolnoma drugacni zadevi  Dinamicna voznja, uzivanje v njej tudi ne podrazumeva sekanje ovinkov, ipd, kar mnogi pocasnejsi delajo, to pa je zelo nevarno. (Sem peljal za parom ki vozi od pamtiveka - FAP manj seka ovinke) Taka voznja je tudi lahko precej varna, ce se naprimer med ravninami na zaganja voznik kot nor, pa potem ostro zavira, kar je spet zelo nevarno. Da se lepo dinamicno, hitro in zelo tekoce (meni to zelo pase ) peljati skozi zavite dele. Ne prehiter vstop v zavoj (se posebej brez mocnega zaviranja) pa veliko nagiba in lepo z kontrolo ven je precej varna zadeva, pa tudi ce tacka podrsa. Ja pa taka voznja bolj obremenjujoca za zadnjo gumo, in je kilometrina pac manjsa...  Me ni zdrzi prva dve zadnji, je pa zelo spicasta, ker kot sem ze rekel, res redko zaviram z prvo pred zavojem,  kak meter prej spustim gas, in po potrebi malo pribremzam z zadnjo.  Vecina slabih padcev je rezultat zaviranja pred in v zavoj in zdrs prve, ko te odnese direkt v ograjo, pod avto. Ali slaba ocena, in prehiter vstop... Ne pa zaradi nagiba do roba (na suhi, ne prehladni podlagi itd, seveda).

 

 Ni vsaka podrsana tacka, ali rob gume nevarna in divjanje, kot zelis ti prikazati.

Če s kovino drsaš po asfaltu, to ne more biti varna vožnja.

Dinamična vožnja? (neumen izraz brez primere) drug izraz za divjanje.

Motorizem je bolj ali manj eno samo divjanje.

V avtomobilizmu ne najdem debate in tem, da bi se menilo o obrabi gum ...

Še k temi: če bo naredil 10.000km z mitasko touring force, bo to povsem spodobna kilometrina, ki pa seveda marsikaj pove tudi o načinu vožnje.

p.s.

men še tačka na sedanjem motorju v 60k km+ ni nikoli podrsala...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

10 minutes ago, Snečer said:

men še tačka na sedanjem motorju v 60k km+ ni nikoli podrsala...

In zato si TI edini merodajen?  Imam novico zate: veliko vec voznikov motorjev poznam ki NIKOLI ne potegnejo z kovino po tleh, pa bi se za zivo glavo in groznjo z smrtjo ne usedel k njim. Bi pa se (in sem tudi se) k parim ki pa imajo kaj podrsano. Ti trdis eno in isto... na pamet. Vozniki zacetniki, pa mal zmedeni, pa nevajeni in trdi so najnevarnejsi vozniki, pa z nicemer ne drsajo po tleh, za njimi so hudi divjaki (in vecinoma sekajo ovinke, ker ne nagnejo, to pa tebe pac ne moti)... Se enkrat, kaj ima veze ce tebi tacka ni podrsala?  Sosedovemu Franclnu tudi ni, razen kadar se zvrne pr 15 na uro, pa v kriziscu in kadar ga mal ma pod kapo... Se vse kaj drugega in precej bolj pomembenga kot podrsana tacka (pri 40 na uro kjer je omejitev 90) ali rob gume je pomembno za varnega voznika. In da, se tudi avtomobilisti pogovarjajo koliko jim zdrzi guma. Pa eden najglasnejsih govrocev o kilometrini si pa ti. (btw tule je nisem (pa xtr tudi ne) omenjal sploh)... Meh bv, ti mas zmeraj prav

 

Popravljeno . Popravil jvalant
  • Všeč mi je 2
  • Hvala 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, jvalant pravi:

In zato si TI edini merodajen?  Imam novico zate: veliko vec voznikov motorjev poznam ki NIKOLI ne potegnejo z kovino po tleh, pa bi se za zivo glavo in groznjo z smrtjo ne usedek k njim. Bi pa se (in se tudi se) k parim ki pa imajo kaj podrsano. Ti trdis eno in isto... na pamet. Vozniki zacetniki, pa mal zmedeni, pa nevajeni in trdi so najnevarnejsi vozniki, pa z necemer ne drsajo po tleh, za njimi so hudi divjaki... Se enkrat, kaj ima veze ce tebi tacka ni podrsala?  Sosedovemu Franclnu tudi ni, razen kadar se zvrne pr 15 na uro, pa v kriziscu in kadar ga mal ma pod kapo...

Poskusi kdaj v nagibu na polno zavreti, tudi z Mitasko.

Povsem na mestu je, da opozarjam, da se motorista ne sili v vožnjo v prevelik nagib, brušenja roba in iskanja limita oziroma konca. Vedno bom opozarjal. 

Za voznika začetnika je najbolj nevaren "izkušen dinamični voznik", ki ga sili preko njegovega limita, nezavedno.

Tačka ni za drsanje, ampak da imaš gor nogo, osnove motorizma. In ne kot večina račkaso, da so še čevlji podrsani, ampak na blazinicah.

Večina motoristov divja, to je dejstvo, mislim da sem v teh letih v prometu to pravilno ugotovil.

Mitas je narejena za 10.000km in ne za 1000km.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

13 minutes ago, Snečer said:

 

Dinamična vožnja? (neumen izraz brez primere) drug izraz za divjanje.

 

 Ze instruktorji vbijajo v glavo, da je treba biti dinamicen. In na cesti so najvecja nevarnost stojece ovire, meckaci in neodlocnezi in tako naprej...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, jvalant pravi:

 Ze instruktorji vbijajo v glavo, da je treba biti dinamicen. In na cesti so najvecja nevarnost stojece ovire, meckaci in neodlocnezi in tako naprej...

Če pa je pojem nejasen. Kaj to sploh pomeni? Gibljiva vožnja? nekdo si je izmislil ta neumen izraz, ki zakriva dejansko divjaško in objestno vožnjo. Ker se pač lepše in bolj učeno sliši.

Da pa folk rad operira s "strokovnimi" izrazi in "tujkami" pa je itak znano.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

11 minutes ago, Snečer said:

Povsem na mestu je, da opozarjam, da se motorista ne sili v vožnjo v prevelik nagib, brušenja roba in iskanja limita oziroma konca. Vedno bom opozarjal. 

Jaz tudi opozarjam na to. :) Vožnja z manjšim nagibom je vsekakor bolj varna. Malo se presedeš, hitrost bo večja, drsalo ne bo nič. Koleno po potrebi malo potegneš k sebi... Limit pa.. ko pride, pride.  

10k km ni nič posebnega za touring gumo. Tudi z dobro mero "dnamike" jih dosežeš.   

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

11 minutes ago, Snečer said:

Če pa je pojem nejasen. Kaj to sploh pomeni? Gibljiva vožnja? nekdo si je izmislil ta neumen izraz, ki zakriva dejansko divjaško in objestno vožnjo. Ker se pač lepše in bolj učeno sliši.

Da pa folk rad operira s "strokovnimi" izrazi in "tujkami" pa je itak znano.

 Dinamika, je cisto lepa slovenska beseda, po SSKJ.  Kaj ima pa to z tole debato pa mi ni cisto jasno.... Ali je tujka, ali ne? Mimogrede: ni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 minutami, XTR pravi:

10k km ni nič posebnega za touring gumo. Tudi z dobro mero "dnamike" jih dosežeš.   

tudi s šport pnevmatiko (jaz vozim namreč najboljšo pnevmatiko na svetu in bližnji okolici) ni problem naresti 8-9 taužnt.

kar se tiče pa brušenja tačk sem pa jaz odločno proti .. raj se presesti kot drajsati s tačkami in štender ... hitro zapneš za kakšno razpoko v asfaltu in ko distančnik zapne (saj se odlomi) lahko voznika toliko zmoti, da naredi napako ...

to je moje laično mnenje ;) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 50 minutami, XTR pravi:

Tretja slika malo zavaja, pa nič hudega. Ostajam pri svojem mnenju, sploh pa v primeru enake kilometrine sprednje in zadnje gume. 

 

Med drsanjem stopalke in kolena včasih nepričakovano drsajo tudi plastike. Malo izpili tehniko pa ne bo nič drsalo, tudi stopalke ne. 

 

Nihče ne sili, samo malo podražim, ker se ne ujemajo slike z opisom.. "Motor se ne spara, gume se drzijo v piko, obraba simetricna", ko se doda še nekaj "pametnih" o nastavitvah vzmetenja in prilepi sliko podrsanih stopalk.... mi gre pa na smeh. Preveč youtub-a in premalo prakse. Taki so nevarni.

Sem zagovornik dinamične, tekoče vožnje, v razumnih mejah, nikakor pa ne podpiram brezglavo divjanje na limitu svojih sposobnosti.  Vožnje na silo, z drsanjem stopalk tudi ne zagovarjam. Ko boš na tem nivoju, boš razumel... 

čakamo slike...dinamike :P

ps. se strinjam z drsanjem stopalk.

ps. stopalke se komot ruži, predvsem pri "podhranjenih" motorjih s sagom. Diavela sem ružil ko kravo, pa tok bi rad šel v ovinek, 240 guma zadaj, pa moč, pa sem presedal, pa koleno dol...ništa...ružil...guma da, okvir in moped ne :(

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, maus pravi:

tudi s šport pnevmatiko (jaz vozim namreč najboljšo pnevmatiko na svetu in bližnji okolici) ni problem naresti 8-9 taužnt.

kar se tiče pa brušenja tačk sem pa jaz odločno proti .. raj se presesti kot drajsati s tačkami in štender ... hitro zapneš za kakšno razpoko v asfaltu in ko distančnik zapne (saj se odlomi) lahko voznika toliko zmoti, da naredi napako ...

to je moje laično mnenje ;) 

za tvojih 40 kg, ajd s perutničkami vred 51kg.

Mislim, da so kilometrine znane, na vrhu je anketa. Ti pa pri svojih pnevmatikah in lepo solo vožnjo, čeprav po kolenu spadaš v sam vrh dosega. Saj vam privošim, sam ne pravit kok se nardi z določeno gumo, če je vse večal manj znano.

Samo toliko o kilometrinah, o tačkah maš moj palec gor. Vse kar drajsa je nevarno. Tudi posiljevanje kolena v tla, al pa ruženje s tačko, pa vmes še kontra nagib, da je bolj slišat :D

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 32 minutami, jvalant pravi:

 Dinamika, je cisto lepa slovenska beseda, po SSKJ.  Kaj ima pa to z tole debato pa mi ni cisto jasno.... Ali je tujka, ali ne? Mimogrede: ni.

Dinamika ni čisto lepa slovenska beseda, vse, kar je v SSKJ ni čisto lepo slovensko, je iz grščine.

Tudi meni ni jasno, kaj ima dinamika veze z dinamično vožnjo, ker je vožnja že sama po sebi gibanje.

Isto ko vprašam, kaj je to ciklistika.

Gostilniški moto izrazi za neumnosti, noben pa ne zna povedat, kaj to je :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

18 minutes ago, DAMI34 said:

čakamo slike...dinamike :P

ps. se strinjam z drsanjem stopalk.

ps. stopalke se komot ruži, predvsem pri "podhranjenih" motorjih s sagom. Diavela sem ružil ko kravo, pa tok bi rad šel v ovinek, 240 guma zadaj, pa moč, pa sem presedal, pa koleno dol...ništa...ružil...guma da, okvir in moped ne :(

Vse je že objavljeno na forumu.  Posnetki moje nadpovprečne "dinamike" in slike touring gume z 10k kilometri. Nič ne skrivam.  

 

24 minutes ago, maus said:

kar se tiče pa brušenja tačk sem pa jaz odločno proti .. raj se presesti kot drajsati s tačkami in štender ... hitro zapneš za kakšno razpoko v asfaltu in ko distančnik zapne (saj se odlomi) lahko voznika toliko zmoti, da naredi napako ...

to je moje laično mnenje ;) 

Zmoti te do te mere, da lahko zaradi napačne reakcije odletiš v maline. Sploh prvič, ko nepričakovano podrsaš s stopalko. Zaruži, trzneš, poravnaš motor in letiš proti zunanjemu robu ceste, narišeš rjavo črtico.... Zato pa vsakemu priporočam odkrivanje mej na manjšem dirkališču, da premaga tisti začetni strah.

@Snečer.. drugič gre že brez rjave črtice, ni tako hudo in se navadiš. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Snečer pravi:

A tebi je še kar smešno, da se "sedaj" sama voziš ... 

Tega pa ne mešaj, ker ni primerljivo z našo debato!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, KARMEN1 pravi:

Tega pa ne mešaj, ker ni primerljivo z našo debato!

Pa še kako je to na mestu. Zato pa ti pravim, da ne reklamiraj vožnje do roba, še v motogp padaju, pa so profiji.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Snečer pravi:

zakaj se sili v polaganja in tvega padec? 

če želi pobrati robove in podrsati vse živo, evo grobnika, če ga sname je več možnosti, da še sam pride domov

https://www.24ur.com/novice/slovenija/motoristi_2.html

Da je z gumo naredil 8500 oziroma da bo za 10.000km je povsem običajna, povprečna vožnja.

Povprečen motorist prej obrabi sredino, avtocesta, obtežitev, dva na motorju itd.

 

??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, XTR pravi:

Nihče ne sili, samo malo podražim, ker se ne ujemajo slike z opisom.. "Motor se ne spara, gume se drzijo v piko, obraba simetricna", ko se doda še nekaj "pametnih" o nastavitvah vzmetenja in prilepi sliko podrsanih stopalk.... mi gre pa na smeh.

...isto sem sam hotel komentirati, pa si me prehitel...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede gum, racunam na cca 10k, nic vec, to je bila poanta vsega kar sem mislil, na tem motorju. Osebno se mi ne gre, da bi naredil xx kilometeov. Rajsi 1k manj. Vem, da so ze zrele za menjavo. Glede tega drajsanja mejnikov na tackah nevem, jest vozim po mojih zmoznostij, po mojem obcutku, ne obsojam nobenga in ne pametujem nobenmu. Vsak ve, koliko je zmozen. Tacko lahko tudi v kroznem kroziscu vsak podrajsa, ni nobena umetnost. Meni osebno drsanje pove, kje sem z nagibom in mi je dokaj kljucni faktor. 

Po zje*** cesti pa mislim da ze zdrav razum da vozniku vedit, da ni pametn do meje. Sploh na nasih zaflikanih cestah. 

Vse ostalo je osebni strah in podzavest. 

Kaksne imate izkusnje z Road smart3? Kolebam med spet TF in med temi..? 

pred eno uro, siks pravi:

...isto sem sam hotel komentirati, pa si me prehitel...

Jp, vsak po svoje je pametn. Kar je cudovito. ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 16 minutami, DustOff pravi:

Vsak ve, koliko je zmozen. 

Večina jih misli, da je zmožna več ... v tem je poanta ;) 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, DustOff pravi:

Sej to. ?

Smesno mi je to, da ze po eni objavljeni sliki, ljudje popredalckajo cloveka. A bistven je feedback od gum. Vec glav vec ve, vec informacij, lazje pade odlocitev pri nabavi le te. 

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!