Gricko Objavljeno September 14, 2022 Opozori Objavljeno September 14, 2022 @Tromba pri vprašanju "ali se splača" sem dopisal, da je vprašanje kilometrine, ne denarja Z SF sem bil zadovoljen, sem pa sredino hitreje pojedel, kot boke. iz tega razga sem gledal SF evo, ki je dualcomp. , ampak sem pričakoval, da bodo bočnice ostale, sredina pa trša napram navadni SF. Za mojo vožnjo je z SF dovolj oprijema. glede touring gum, TOF ni bila napačna, ni pa mi dajala takega zaupanja na bokih, kot SF, zato na trenutni motor nisem računal tega. trenutno vozim Prepareli Angel gt2, ki je ok, pa vseeno nimam pravega zaupanja v njo v hitrejši solo vožnji ( na črtah tudi suhih zelo rada zdrsne), za v dvoje je več kot dovolj. Sem pa tukaj prej pojedel boke kot sredino ( guma izgleda zelo podobno obrabljena kot od @marko p. na zadnji sliki- sredina še kakšen mm do indikatorja, leva stran gladka, desna pa nekje vmes) Ker sem bil z SF zadovoljen, z GT2 malo manj, kilometraže pa z GT2 nisem naredil bistveno večje ter razliko v ceni ( 2x SF je podobno kot 1x GT2), se mi bolj splača vzeti SF. Zato je bilo vprašanje SF ali SF evo, če bi prišel nekam med ti dve gumi, ampak očitno ne bom. Hvala za mnenje. @Zivnorc, sem prebral kar nekaj strani nazaj in tudi tvoje mnenje. glede prehodov sem imel na Michelinki power 2 podoben problem, ki me je zelo motil, medtem ko na TOF in GT2 tega nisem toliko zaznal. hvala @Karmen- hvala @Marko P. - hvala Mislim, da bo SF+ prava izbira za mene ( vsaj trenutno), da vidim, kako se obnese s trenutnim motorjem. Me pa preseneča, koliko Km naredite z SF (SF evo), jaz na VFR čez 6kKm nisem prišel, na trenutnem pa z GT2 imam za seboj 5,5kKm, od tega cca 70% v dvoje, sem pa kupil motor s to gumo in je prejšni lastnik že nekaj oddelal ampak po mojem ne kaj dosti več kot 2kKm (pa še to bolj po sredi) glede na stanje gume in na pogovor z njim- torej bo zdržala cca 8kKm hvala vsem za mnenje Zivnorc in Kugelschreiber 2
Kugelschreiber Objavljeno September 14, 2022 Opozori Objavljeno September 14, 2022 Slabše niso, če so ZATE bolše, pa itak samo ti lahko poveš. Najbolš de ene natakneš znucaš in se javiš z opažanjem.
DustOff Objavljeno September 14, 2022 Opozori Objavljeno September 14, 2022 pred 5 urami, Gricko pravi: @Tromba pri vprašanju "ali se splača" sem dopisal, da je vprašanje kilometrine, ne denarja Z SF sem bil zadovoljen, sem pa sredino hitreje pojedel, kot boke. iz tega razga sem gledal SF evo, ki je dualcomp. , ampak sem pričakoval, da bodo bočnice ostale, sredina pa trša napram navadni SF. Za mojo vožnjo je z SF dovolj oprijema. glede touring gum, TOF ni bila napačna, ni pa mi dajala takega zaupanja na bokih, kot SF, zato na trenutni motor nisem računal tega. trenutno vozim Prepareli Angel gt2, ki je ok, pa vseeno nimam pravega zaupanja v njo v hitrejši solo vožnji ( na črtah tudi suhih zelo rada zdrsne), za v dvoje je več kot dovolj. Sem pa tukaj prej pojedel boke kot sredino ( guma izgleda zelo podobno obrabljena kot od @marko p. na zadnji sliki- sredina še kakšen mm do indikatorja, leva stran gladka, desna pa nekje vmes) Ker sem bil z SF zadovoljen, z GT2 malo manj, kilometraže pa z GT2 nisem naredil bistveno večje ter razliko v ceni ( 2x SF je podobno kot 1x GT2), se mi bolj splača vzeti SF. Zato je bilo vprašanje SF ali SF evo, če bi prišel nekam med ti dve gumi, ampak očitno ne bom. Hvala za mnenje. @Zivnorc, sem prebral kar nekaj strani nazaj in tudi tvoje mnenje. glede prehodov sem imel na Michelinki power 2 podoben problem, ki me je zelo motil, medtem ko na TOF in GT2 tega nisem toliko zaznal. hvala @Karmen- hvala @Marko P. - hvala Mislim, da bo SF+ prava izbira za mene ( vsaj trenutno), da vidim, kako se obnese s trenutnim motorjem. Me pa preseneča, koliko Km naredite z SF (SF evo), jaz na VFR čez 6kKm nisem prišel, na trenutnem pa z GT2 imam za seboj 5,5kKm, od tega cca 70% v dvoje, sem pa kupil motor s to gumo in je prejšni lastnik že nekaj oddelal ampak po mojem ne kaj dosti več kot 2kKm (pa še to bolj po sredi) glede na stanje gume in na pogovor z njim- torej bo zdržala cca 8kKm hvala vsem za mnenje Zadaj natakni Dunlop RoadSmart 4, ali 3, spredaj pa Sport Smart TT. Zadnja bo lepo drzala na kilometeini, itak je tud vec zmesna, tako da ni bojazni na bokih glede oprijema, sprednja, TT- track technology ti ze ime pove, drzi k klop, supr obcutek, lahko vozih na nizjem tlaku,... Ne bos vec Mitasa pogledov. In ne, Mitaske so dalec od slabih gum, za ta denar cudovite, vozil TOF, SF evo +, tastar jih testira za Mitas. Moje osebno mnenje. Prosim, ne zapenjajte. 🤙👍 Zivnorc 1
jvalant Objavljeno September 16, 2022 Opozori Objavljeno September 16, 2022 (popravljeno) On 9/14/2022 at 3:19 PM, DustOff said: Zadaj natakni Dunlop RoadSmart 4, ali 3, spredaj pa Sport Smart TT. Zadnja bo lepo drzala na kilometeini, itak je tud vec zmesna, tako da ni bojazni na bokih glede oprijema, sprednja, TT- track technology ti ze ime pove, drzi k klop, supr obcutek, lahko vozih na nizjem tlaku,... Ne bos vec Mitasa pogledov. In ne, Mitaske so dalec od slabih gum, za ta denar cudovite, vozil TOF, SF evo +, tastar jih testira za Mitas. Moje osebno mnenje. Prosim, ne zapenjajte. Se strinjam, se posebej okrog prve pnevmatike. SF mi je zelo vsec, ampak se mi res precej cudno obrablja in je kmlau ze trikotna. In po 3-4 tisoc ze toliko, da moti in je obcutek precej zoprn, ceprav je se dalec do nelegalnosti. Po kakih 7-8k pa profila na bokih skoraj ni bilo vec, na sredini je pa ostalo se 2 milimetra do indikatorja. Malce cudno se prelozi v zavoj, se slabse pa je pri hitrejsi voznji, ce se nagne se malce bolj kot je guma obrabljena. Sem pa kako leto nazaj dobil par let staro GP Racer skorajda zastonj. Kar se tice prelaganja in obcutkov zelo podobna, ampak se pa skoraj ni obrabila v trikotnik. Naslednja je zato bila TT, ker roko na srce, ne potrebujem GP racer gume za to kar imam jaz jajc. Sicer se malo obrabi v trikotnik, ampak se zdalec ne toliko kot Mitas. Pri zadnji ostajam na SF+ in/ali Evo. Popravljeno September 16, 2022. Popravil jvalant Zivnorc, Kugelschreiber, Kawasaki_rider in 1 other 4
DustOff Objavljeno September 17, 2022 Opozori Objavljeno September 17, 2022 pred 11 urami, jvalant pravi: Se strinjam, se posebej okrog prve pnevmatike. SF mi je zelo vsec, ampak se mi res precej cudno obrablja in je kmlau ze trikotna. In po 3-4 tisoc ze toliko, da moti in je obcutek precej zoprn, ceprav je se dalec do nelegalnosti. Po kakih 7-8k pa profila na bokih skoraj ni bilo vec, na sredini je pa ostalo se 2 milimetra do indikatorja. Malce cudno se prelozi v zavoj, se slabse pa je pri hitrejsi voznji, ce se nagne se malce bolj kot je guma obrabljena. Sem pa kako leto nazaj dobil par let staro GP Racer skorajda zastonj. Kar se tice prelaganja in obcutkov zelo podobna, ampak se pa skoraj ni obrabila v trikotnik. Naslednja je zato bila TT, ker roko na srce, ne potrebujem GP racer gume za to kar imam jaz jajc. Sicer se malo obrabi v trikotnik, ampak se zdalec ne toliko kot Mitas. Pri zadnji ostajam na SF+ in/ali Evo. Nizji tlak vozi, lepse se bo obrabljala. Razen ce se vozis v dvoje. Sam recimo, imam tovarnisko priporoceno zadaj 2,5bar, spredaj 2,3bar. Ampak vozim spredaj na TT, ko je temperatura visja od 20* 2.0bar poleti ko je vroce, 1.9bar, zadaj 2.2. Junija nataknil RS 4 zadej, po 8500km je zrela za menjavo, ampak lepo obrabljen. Pri TOF mi je sredino pobralo kot tebi. Plus je se to, da imas vecji contact patch. Gume se ponavadi segrejejo za cca 0,3 do 0,4bar. Teza mojga je 196kg. Motor mislm. 😅😅 Kawasaki_rider in jvalant 1 1
jvalant Objavljeno September 17, 2022 Opozori Objavljeno September 17, 2022 (popravljeno) 6 hours ago, DustOff said: Nizji tlak vozi, lepse se bo obrabljala. Razen ce se vozis v dvoje. Sam recimo, imam tovarnisko priporoceno zadaj 2,5bar, spredaj 2,3bar. Ampak vozim spredaj na TT, ko je temperatura visja od 20* 2.0bar poleti ko je vroce, 1.9bar, zadaj 2.2. Junija nataknil RS 4 zadej, po 8500km je zrela za menjavo, ampak lepo obrabljen. Pri TOF mi je sredino pobralo kot tebi. Plus je se to, da imas vecji contact patch. Gume se ponavadi segrejejo za cca 0,3 do 0,4bar. Teza mojga je 196kg. Motor mislm. 😅😅 Bom poizkusil, manjsi tlak zna pomagati. Ceprav mislim, da je najvecji krivec moj nacin voznje, ki je je prakticno brez prve zavore, ki jo uporabljam res redko, se ne zaganjam med zavoji. Raje malo prej popustim plin, pribremzam z zadnjo in zato verjetno ni velike obrabe prve pnevmatike. Vozim se vecinoma sam, tlak pa imam 2.2/2.5. Moj ima pa 190kg, tud mislim na motor Je pa isto z Dukom, ki jih ma 150. Zato pa jaz precej kompenziram lahkoto mopeda Zadaj pa ponucam SF v priblizno 5k in ToF v 6, 6.5k. Vecinoma ker malce pocasneje vstopam v zavoj, pa potem z malo vec gasa ven in je obraba zadnje zato vecja kot jo ima marsikateri hitrejsi voznik.. Prva pa rata takakle: Popravljeno September 17, 2022. Popravil jvalant
DAMI34 Objavljeno September 27, 2022 Opozori Objavljeno September 27, 2022 kaj natakniti na ropotuljo se je preselil v splošni čvek...in ni več v povezavi s temo
knedl Objavljeno Oktober 19, 2022 Opozori Objavljeno Oktober 19, 2022 Sem sveži motoris na starem motorju. Po 25 letih brez motorja sem po smešni ceni kupil Hondo devill 650. Stara skoraj kot jaz p vendar z prevoženih 50.000 kilometrov, letnik 2000. Ker se vedno splača povprašat ljudi z več izkušnjami me zanima katere gume kupit. Sedanje niso obrabljene so po letnik 2017. Pa hvala za nasvet. Kugelschreiber in Zivnorc 2
Kugelschreiber Objavljeno Oktober 19, 2022 Opozori Objavljeno Oktober 19, 2022 16 minutes ago, knedl said: Sem sveži motoris na starem motorju. Po 25 letih brez motorja sem po smešni ceni kupil Hondo devill 650. Stara skoraj kot jaz p vendar z prevoženih 50.000 kilometrov, letnik 2000. Ker se vedno splača povprašat ljudi z več izkušnjami me zanima katere gume kupit. Sedanje niso obrabljene so po letnik 2017. Pa hvala za nasvet. A to ima zadaj 150/70-17, spredaj 120/70-17? Pri mitasu imas 3 pretezno cestne serije gum. Sport force, Touring force in Terra force-r. Od teh je verjetno touring force bolj smiselna izbira kot sport force. Sprednja Terra force ne obstaja v tej meri. Vozil sem vse tri tipe, oprijema zame vedno dovolj, kilometrina med 5 in 8 000km. Nekateri naredijo tudi 2x toliko, jaz žal nikoli. Na trenutnem motorju je tretji par touring forcov. ce imajo gume ze 5 let jih je smiselno menjat. Karkoli novega obujes, bo super. Srecno voznjo. DAMI34 in Zivnorc 2
DustOff Objavljeno Oktober 20, 2022 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2022 S Touring force nimas kaj falit. Ugodne in dobre gume. Zivnorc 1
bajkr88 Objavljeno Oktober 20, 2022 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2022 Ni vazn tlak, pac rata trikotna ... Sm zdej na mišelinu in je po 5 jurjih spredaj kot nova ..lepo okrogla....
Rok8 Objavljeno Oktober 21, 2022 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2022 Trenutno sem na mitas sf+ pa me zanima iz izkušenj kaj je bolj optimalno za nižje temperature. Sf+ ali touring? Po eni strani je sf+ mehkejsa ampak verjetno narejena za višje temperature. Tisti ki ste imeli obe, katera se je bolje obnesla za jesenske, zimske in spomladanske temperature?
KARMEN1 Objavljeno Oktober 22, 2022 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2022 SF+. V vseh vremenskih pogojih, v vseh letnih časih. bajkr88 in Rok8 1 1
DAMI34 Objavljeno Oktober 22, 2022 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2022 pred 13 urami, Rok8 pravi: Trenutno sem na mitas sf+ pa me zanima iz izkušenj kaj je bolj optimalno za nižje temperature. Sf+ ali touring? Po eni strani je sf+ mehkejsa ampak verjetno narejena za višje temperature. Tisti ki ste imeli obe, katera se je bolje obnesla za jesenske, zimske in spomladanske temperature? nisem opazil bistvenih razlik na mrzlem. Pravzaprav obe delata dobro hladni. Ne rabita nekega ogrevanja. Nisem imel spuščanj, ali kakih presenečenj v hladnem, pa se vozim tudi pozimi. Tudi na -5C. V dežju je za odtenek boljša ToF. Rok8 1
DAMI34 Objavljeno Oktober 22, 2022 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2022 Mitasarji pravijo, pravkar zasledil na fb: Today some of our riders took our new and upgraded Mitas 𝗦𝗣𝗢𝗥𝗧 𝗙𝗢𝗥𝗖𝗘+ 𝗥𝗦 tyre to the test https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/tec/1/16/1f3cd.pnghttps://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/tc3/1/16/1f4a8.png. They rode the tyre on the international circuit of Misano Adriatico. https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t4c/1/16/25aa.png First impressions - they love it! https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t50/1/16/1f525.png Soon we will share more info and feedback with you.
ProdriveR Objavljeno Oktober 22, 2022 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2022 A tole majo še v fazi razvoja? Ker na njihovi strani majo samo do dimenzije 140 xx 17??
jvalant Objavljeno Oktober 22, 2022 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2022 4 hours ago, KARMEN1 said: SF+. V vseh vremenskih pogojih, v vseh letnih časih. Tudi v snegu in poledici?
DAMI34 Objavljeno Oktober 22, 2022 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2022 kere normalne gume pa so za sneg in poledico? pred 2 urami, ProdriveR pravi: A tole majo še v fazi razvoja? Ker na njihovi strani majo samo do dimenzije 140 xx 17?? ja, po slikah sodeč bodo tudi druge dimenzije. Do sedaj je pa res bila sam ena dimezija. aja, pa še okrog cen...cifre letijo v nebo. Vsakokrat ko menjam 07+ je plus 10€...pa mam že tretjo letos
DAMI34 Objavljeno November 27, 2022 Opozori Objavljeno November 27, 2022 E07+ Dakar zadnja se še kar drži. Fotke na 6kkm. Razen oprijema v mokrem, nimam pripomb. Lahko je 6C in je suverena. Rabi pa nižji tlak, vsaj zame od 1.8 do 2.2 je optimum. IF7 1
bajsi Objavljeno December 14, 2022 Opozori Objavljeno December 14, 2022 Po 17Kkm na Transalpu, povečini na asfaltu, do 10% na neasfaltiranih površinah bo E07 treba zamenjat. Vožena 99% mirno, včasih kak prelaz malo hitreje. Z oprijemom sem zadovoljen, moja izkušnje so pozitivne, največja težava je bila vročina, pri temperaturi 35°C+ in pri zaviranju v "območju regulacije ABS" je tulila in cvilila. V mokrem nisem preizkušal mej oprijema, za pravo blato ni, vse ostalo pa "momački" prenese. Prava guma za okoli sveta. Kupil nove E07+ oz. Dakar. LP Bajsi MitcH', Qay, bugy2004 in 1 other 3 1
Tromba Objavljeno Januar 26, 2023 Opozori Objavljeno Januar 26, 2023 Glede na to, da je Mitas že oktobra lani objavil, da kmalu prihajajo gume Mitas Sportforce + RS v dimenzijah 180 in 190 za zadnjo gumo, me zanima če so kakšne informacije kdaj naj bi bile lansirane na trg oziroma jih bo mogoče kupiti. Moje EV so že blizu indikatorjev in bi poskusil RS, tiste male dimenzije pa nimam kam nataknit
Voodoo Objavljeno Februar 14, 2023 Opozori Objavljeno Februar 14, 2023 Kakšna je zdej scena za športne motorje? SF, al te SF ev…ne sledim. Katere imamo radi in katere ne?
Tromba Objavljeno Februar 15, 2023 Opozori Objavljeno Februar 15, 2023 pred 15 urami, Voodoo pravi: Kakšna je zdej scena za športne motorje? SF, al te SF ev…ne sledim. Katere imamo radi in katere ne? EV je novejša, predvidoma naprednejša in tudi izkušnje uporabnikov so takšne, da bolje držijo. Kilometrine prenesejo nekaj manj (morda so nekoliko mehkejše) a z boljšim oprijemom. Predlagam polnjenje po njihovih predlogih cca 2,3 bar sprednja in 2,4 bar zadnja guma. Ko sem polnil 2,8-2,9 zadnjo, pri močnem odpiranju plina v nagibu zdrsuje, pri nižjem tlaku pa ne (a je večja obraba - če jo paziš (nežnost) morda iztržiš 5000km). Voodoo in DustOff 2
Voodoo Objavljeno Februar 15, 2023 Opozori Objavljeno Februar 15, 2023 Če nardim 5k bo solidno, ponavadi mam tako kilometrino z ST gumami. Res bo pa to prva sezona z MT-09.
DAMI34 Objavljeno Februar 16, 2023 Opozori Objavljeno Februar 16, 2023 pred 16 urami, Voodoo pravi: Če nardim 5k bo solidno, ponavadi mam tako kilometrino z ST gumami. Res bo pa to prva sezona z MT-09. Če nardiš 5kkm varno in brez stresa:btk 😁
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se