Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
pred 2 urami, Snečer pravi:

navadi se, primerjalna analiza, je fajn še slišat koga drugega ki tracer 700 vozi...

Sem gledal tudi Versysa, Kwake so mi od nekdaj vsec. Tu me je odvrnil 650 cc agregat, vecji Verys pa je ze premocan.

 

Sploh v segmentu sport-touring motociklov ni ravno velike izbire. Vcasih je bil to prevladujoci razred skupaj s sportnimi motorji. Yama ima tako Tracerja, FJR 1300 pa stejem kot potovalni motor. Kwaka ima Versysa, Hondin VFR sploh nisem gledal. Suzuki pa je s SV-jem se mi zdi ze bolj enduro varianta. BMW ima sicer novega 900, ki pa s ceno ze v visjem cenovnem razredu. GS je tudi ze bolj enduro.

Objavljeno
pred 6 minutami, Gassa pravi:

Ja, imel sem tastarega, nisem pa vedel, da je bilo toliko sprememb ob prenovi, meni razen zaradi krmila ergonomija deluje enaka.

Overall imam lepe spomine.

Ja, so ga kar prenovili. Obcutek je drugacen pri sedenju na enem ali drugem. Sedi se visje, pa tudi krmilo je privzdignjeno. Vetrna zascita je pa bolj tako-tako.

Objavljeno

Tu sem se pa res malo zgubil .. od budget motorja pričakuješ morda rahlo preveč .. da ti še wilbers upgrade ne diši, ne vem no .. drži, 700 (in tudi 900) sta prešvoh na podvozju (še posebej za 2 z prtljago - sicer ne vemo o kakih dimenzijah potnikov je govora), ampak z 700€ investicije (pri čarmanu) res lepo poštimaš zadeve .. če pričakuješ več, si pač v osnovi zgrešil nakup .. da pa pri takem mopedu razmišljaš/govoriš o 1.400€ min nadgradnji samo fedrovja, paaa .. ok, vsakemu svoje ...

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 14 urami, spartanbp pravi:

Sedaj ko bo lepse vreme, se bom poskusil z nastavitvijo prednapetosti. Kakor dam rebound vsaj za 1 klik bolj na hard (spredaj) ter 1/4 obrata zadaj, me zacne med voznjo v krizu zbadati. Vec napetosti ne smem dati, potem mi zacne takoj skakati, lahko le manj. Ni vec opcij.

Ja, bi bilo potrebno nabaviti model 9 :)

MT10 je pa raketa, seveda :) Ampak v dvoje ne bi slo na njem, sva ze oba starejsa ;)

guma mora sledit podlagi. Daj zadnjo na 2,5 bara, daj nastavitev rebounda na defolt, pa vsaj po moji oceni kak klik več prednapetsti če si težji od 70kg. Že samo s temperaturo okolja, se spreminja gostota olja, pa bo hitrej dihal.

Objavljeno (popravljeno)
pred 37 minutami, DAMI34 pravi:

guma mora sledit podlagi. Daj zadnjo na 2,5 bara, daj nastavitev rebounda na defolt, pa vsaj po moji oceni kak klik več prednapetsti če si težji od 70kg. Že samo s temperaturo okolja, se spreminja gostota olja, pa bo hitrej dihal.

Zadnja je na 2,5 bara. Prednja na 2,25 bara - fabriška nastavitev. Default re-bound je zadaj na 2 1/4 obrata proti S (soft) ter prednapetost vzmeti 4 , spredaj pa 10 klikov na soft in 15 mm izvleka za vzmet. Imam 90 kg :smoke: 

Re-bound spredaj in zadaj sem dal na max. soft, drugače vzmetenje konkretno "tolče nazaj". Prav useka, da se tako izrazim.

Glede vzmeti oz. prednapetja bom poskusil...nekaj takšnega sem imel v mislih. Hvala za info :)

 

Popravljeno . Popravil spartanbp
Objavljeno (popravljeno)

Da obrazložim, to je situacija spredaj. Tukaj imam na fabriško nastavitev prednapetosti vzmeti 15 mm (razdalja A) ter re-bound na max. 10 klikov (najboljša nastavitev za moj hrbet). Kakor grem na najbolj mehko prednapetost 20 mm, prične motor poskakovati. Če grem na prednapetost 10 mm, postane motor pretrd. Tukaj nimam več kam iti z nastavitvami....

spredaj.png

Zadaj pa takole...sedaj imam standardno nastavitev vzmeti 3, re-bound pa nastavljeno na najbolj soft (po izkušnji je tu najboljši občutek oz. blaži neravnine). Lahko se poigram le še z nastavitvijo vzmeti. Če grem na bolj "hard" le za eno stopnjo prednapetosti, zadnje kolo prične plavati. Imam le varianto, da dam bolj na hard...se pravi na 4 (standard) ali pa na 5. To pa je tudi vse.

 

 

Zadaj.png

Popravljeno . Popravil spartanbp
Objavljeno (popravljeno)
1 hour ago, spartanbp said:

Da obrazložim, to je situacija spredaj. Tukaj imam na fabriško nastavitev prednapetosti vzmeti 15 mm (razdalja A) ter re-bound na max. 10 klikov (najboljša nastavitev za moj hrbet). Kakor grem na najbolj mehko prednapetost 20 mm, prične motor poskakovati. Če grem na prednapetost 10 mm, postane motor pretrd. Tukaj nimam več kam iti z nastavitvami....

spredaj.png

Zadaj pa takole...sedaj imam standardno nastavitev vzmeti 3, re-bound pa nastavljeno na najbolj soft (po izkušnji je tu najboljši občutek oz. blaži neravnine). Lahko se poigram le še z nastavitvijo vzmeti. Če grem na bolj "hard" le za eno stopnjo prednapetosti, zadnje kolo prične plavati. Imam le varianto, da dam bolj na hard...se pravi na 4 (standard) ali pa na 5. To pa je tudi vse.

 

 

Zadaj.png

  Hm, se zavedas, da z prednapetostjo vzmeti le te nic ne strsas ali omehcas? Poglej ze samo besedo: preload , pre (pred) load (obremenitev). Z preloadom ne strsas ali omehcas vzmetenja (za to je hidravlicna nastavitev kompresije za stisk in rebounda za razteg) ampak samo kontroliras geometrijo motorja glede na tezo voznika (in ali sovoznice zraven itd), da je motor v pravilni poziciji (ce namesto 70kg got butnes 200kg se motor ze na mestu prevec posede in ti ostane zelo malo hoda vzmetenja, to je pa tisto kar potem obcutis kot cudno). Motor se mora pri staticnem posedu (to se nastavlja z preloadom) posesti za priblizno eno tretjino hoda. Amortizer na enem koncu hodi not in ven, in ko na vrhu "potisnes" vzmet dol, se le ta ne stisne, ker zleze vilica spodaj ven.   Najvecji vzrok za tresenje krmila je pa ta, da ce prevec nasponas preload, se motor (na pamet, na za doticni model) namesto 4 cm posede samo 1 cm naprimer. In vzmetenje nima dovolj raztezka in ce peljes preko vdolbine, se vzmetenje ne more dovolj raztegniti (ker ima samo 1 cm) in kolo zgubi stik z podlago... trese krmilo. Podobno pri mocnem pospesevanju: tezisce se nagne nazaj, prve vilice se popolnoma iztegnejo (kr imajo samo 1 cm) in krmilo plese kot noro... Zdaj 4cm proti 1 cm je mogoce malo veliko, vprasanje ce tvoj motor sploh ima toliko razpona, sem mal pretiraval, da pokazem kaj mislim...

 Samo trdoto se pa nastavlja z nasavitvijo kompresije in raztezka, le to je pa v osnovi ventil, ki doloca koliko olja se lahko pretaka sem in tja. Ker so tekocine nestisljive, bi lahko v teoriji popolnoma zablokiral vilice...   In/ali z trdoto vzmetim kadar je potrebna vecja moc vzmeti ali ni nastavitve kompresije. Ampak v bistvu,  ce je vzmet dovolj mocna, da se motor pod polno obreminitvijo posede kot je treba, je vzmet dovolj mocna. Se posebej z raztezkom je treba biti pazljiv, ker ce se vilice prepocasi raztegujejo, ravno tako lahko pride do izgube stika z podlago. Kompresija je "prisilen" gib, grbina z veliko mocjo nabiije vilico skupaj, narazen gre pa samo tako hitro kot omogoca nastavitev raztezka... Ce amortizer ne omogoca nastavitve kompresije, se pa da do neke mere resiti zadevo z gostejsim ali redkejsim oljem.

Popravljeno . Popravil jvalant
  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 8 minutami, jvalant pravi:

  Hm, se zavedas, da z prednapetostjo vzmeti le te nic ne strsas ali omehcas? Poglej ze samo besedo: preload , pre (pred) load (obremenitev). Z preloadom ne strsas ali omehcas vzmetenja (za to je hidravlicna nastavitev kompresije za stisk in rebounda za razteg) ampak samo kontroliras geometrijo motorja glede na tezo voznika (in ali sovoznice zraven itd), da je motor v pravilni poziciji (ce namesto 70kg got butnes 200kg se motor ze na mestu prevec posede in ti ostane zelo malo hoda vzmetenja, to je pa tisto kar potem obcutis kot cudno). Motor se mora pri staticnem posedu (to se nastavlja z preloadom) posesti za priblizno eno tretjino hoda. Amortizer na enem koncu hodi not in ven, in ko na vrhu "potisnes" vzmet dol, se le ta ne stisne, ker zleze vilica spodaj ven.   Najvecji vzrok za tresenje krmila je pa ta, da ce prevec nasponas preload, se motor (na pamet, na za doticni model) namesto 4 cm posede samo 1 cm naprimer. In vzmetenje nima dovolj raztezka in ce peljes preko vdolbine, se vzmetenje ne more dovolj raztegniti (ker ima samo 1 cm) in kolo zgubi stik z podlago... trese krmilo. Podobno pri mocnem pospesevanju: tezisce se nagne nazaj, prve vilice se popolnoma iztegnejo (kr imajo samo 1 cm) in krmilo plese kot noro... Zdaj 4cm proti 1 cm je mogoce malo veliko, vprasanje ce tvoj motor sploh ima toliko razpona, sem mal pretiraval, da pokazem kaj mislim...

Na razpolago imam 15 mm prednapetosti vzmeti spredaj, lahko se premikam le v tem območju spredaj. 40 mm je res veliko :) Zadaj na oko enih 20 mm.

Krmilo ne trese, to ne (razen seveda zaradi vibracij 2-valjnika, ampak to je standard pri CP2 motorju). Težava je, da motor skače čez grbine. Se bom malo še poigral s prednapetostjo, saj druga ne preostane.

 

 

Objavljeno (popravljeno)
5 minutes ago, spartanbp said:

Na razpolago imam 15 mm prednapetosti vzmeti spredaj, lahko se premikam le v tem območju spredaj. 40 mm je res veliko :) Zadaj na oko enih 20 mm.

Krmilo ne trese, to ne (razen seveda zaradi vibracij 2-valjnika, ampak to je standard pri CP2 motorju). Težava je, da motor skače čez grbine. Se bom malo še poigral s prednapetostjo, saj druga ne preostane.

 

 

 Hm...  nekako bi ne rekel, da ima mt07 serijsko tako trdo vzmetenje. Poigraj se z metrom:  izmeri razdaljo med osjo prvega kolesa, in recimo vijakom na krizu, ko so vilice popolnoma iztegnjene (kolo v zraku, najboljse). Potem pa enako stvar izmeri (rabis pomoc), ko bos sedel na motorju v opremi.  Razlika naj bi bila okoli tretjine hoda, ali vsaj 35-40mm. Zadaj podobno... In, ce motor ni  nov, preveri olje v vilicah. Lahko da je zanic, ali pa je prejsni lastnik imel svoje ideje o udobju  :)

 

Popravljeno . Popravil jvalant
Objavljeno
7 minutes ago, spartanbp said:

Na razpolago imam 15 mm prednapetosti vzmeti spredaj, lahko se premikam le v tem območju spredaj. 40 mm je res veliko :) Zadaj na oko enih 20 mm.

Krmilo ne trese, to ne (razen seveda zaradi vibracij 2-valjnika, ampak to je standard pri CP2 motorju). Težava je, da motor skače čez grbine. Se bom malo še poigral s prednapetostjo, saj druga ne preostane.

 

 

 Se en hiter test:  zagugaj prvi konec kar mocno ga mores, mocno ga pritisni navzdol, vrne naj se pa sam: lahko se vrne, malo provzdigne in zaustavi... Ce niha gor in dol, potem dusenje ni najboljse.

Objavljeno
pred 6 minutami, jvalant pravi:

 Hm...  nekako bi ne rekel, da ima mt07 serijsko tako trdo vzmetenje. Poigraj se z metrom:  izmeri razdaljo med osjo prvega kolesa, in recimo vijakom na krizu, ko so vilice popolnoma iztegnjene (kolo v zraku, najboljse). Potem pa enako stvar izmeri (rabis pomoc), ko bos sedel na motorju v opremi.  Razlika naj bi bila okoli tretjine hoda, ali vsaj 35-40mm. Zadaj podobno... In, ce motor ni  nov, preveri olje v vilicah. Lahko da je zanic, ali pa je prejsni lastnik imel svoje ideje o udobju  :)

 

Moped je povsem nov.

pred 4 minutami, jvalant pravi:

 Se en hiter test:  zagugaj prvi konec kar mocno ga mores, mocno ga pritisni navzdol, vrne naj se pa sam: lahko se vrne, malo provzdigne in zaustavi... Ce niha gor in dol, potem dusenje ni najboljse.

Vrne se vzmetenje samo, tukaj ni težave. Problem je ko  sprednjo fedro odvijem ali zadnjo, prične motor noro poskakovati preko neravnin na cesti. Oziroma prične plavati. Če pa fedre bolj stisnem, pa postane zadeva trda kot satan.

 

Je pa res, da lahko spremenim tudi položaj vilic malo...gor ali dol. To bi šlo.

Objavljeno (popravljeno)
24 minutes ago, spartanbp said:

Moped je povsem nov.

Vrne se vzmetenje samo, tukaj ni težave. Problem je ko  sprednjo fedro odvijem ali zadnjo, prične motor noro poskakovati preko neravnin na cesti. Oziroma prične plavati. Če pa fedre bolj stisnem, pa postane zadeva trda kot satan.

 

Je pa res, da lahko spremenim tudi položaj vilic malo...gor ali dol. To bi šlo.

Preden se lotis zadev, si poglej tole. Dave Moss je car in govori o MT07 vzmetenju, ki ima problem!
 

 

Prevec nihanja in premalo poseda...    To je motor iz trgovine.   Dave je zaupanja vreden mozak.  Mi lahko filozofiramo, on pa ve! :)

 

 In se filmcek KAKO urediti zadevo:


 

Popravljeno . Popravil jvalant
  • Všeč mi je 2
  • Hvala 1
Objavljeno (popravljeno)

Ti motorji...Tracer, Versys, TDM...vsaj meni ne sedejo. Nekdo je napisal, da se je zlil z nakedom, jaz sem se našel na enduru. Vzmetenje cestno, položaj enduro...se mi zdi, da ni ravno najbolje, ampak imajo precej kupcev. Jaz vem, da bi namesto Tracerja 700 vzel Tenere 700

Popravljeno . Popravil vandrovec
Objavljeno

Ja, smo različni :) Enemu je všeč to, drugemu zopet nekaj drugega. Je pa vzmetenje cestno ja, položaj pa enduro.

Objavljeno
pred 3 urami, spartanbp pravi:

Zadnja je na 2,5 bara. Prednja na 2,25 bara - fabriška nastavitev. Default re-bound je zadaj na 2 1/4 obrata proti S (soft) ter prednapetost vzmeti 4 , spredaj pa 10 klikov na soft in 15 mm izvleka za vzmet. Imam 90 kg :smoke: 

Re-bound spredaj in zadaj sem dal na max. soft, drugače vzmetenje konkretno "tolče nazaj". Prav useka, da se tako izrazim.

Glede vzmeti oz. prednapetja bom poskusil...nekaj takšnega sem imel v mislih. Hvala za info :)

 

90 kg je moja teža in defolt je zihr premalo zategnjena vzmet. Ko boš to izmeril, bo nehalo nabijat. To kar imaš sedaj ni prav, ampak je prej prešvoh kot premočno, samo ti imaš filing da zabija nazaj.

Prava prednapetost/višina bo omogočilo pravilen hod amortizerja in hkrati preneslo začetno silo (tvojo težo) da ne bo amortizer preveč poseden takoj. Ker mam filing da te prej zabija, kot odbija.

Aja pišem za zadaj.

Jaz bi itak nekaj 1000km prevozil s tovarniškimi nastavitvami, da se vse skupaj udela. Drgač pa je na yutubi svega i svašta, tut za mt07

 

Objavljeno
pred 7 urami, DAMI34 pravi:

90 kg je moja teža in defolt je zihr premalo zategnjena vzmet. Ko boš to izmeril, bo nehalo nabijat. To kar imaš sedaj ni prav, ampak je prej prešvoh kot premočno, samo ti imaš filing da zabija nazaj.

Prava prednapetost/višina bo omogočilo pravilen hod amortizerja in hkrati preneslo začetno silo (tvojo težo) da ne bo amortizer preveč poseden takoj. Ker mam filing da te prej zabija, kot odbija.

Aja pišem za zadaj.

Jaz bi itak nekaj 1000km prevozil s tovarniškimi nastavitvami, da se vse skupaj udela. Drgač pa je na yutubi svega i svašta, tut za mt07

 

Upam, da imas prav. Ker nameravam tako zadnjo kot sprednjo vzmet malo bolj stisniti. Standardna nastavitev vzmeti je stopnja 4....nikjer v knjigi (ne v angl. in ne v nemski verziji) pa niso opisani kilogrami voznika. Torej koliko kg je za standardno nastavitev, koliko za najvisjo in koliko za najnizjo.

Objavljeno
pred 15 urami, vandrovec pravi:

Ti motorji...Tracer, Versys, TDM...vsaj meni ne sedejo. Nekdo je napisal, da se je zlil z nakedom, jaz sem se našel na enduru. Vzmetenje cestno, položaj enduro...se mi zdi, da ni ravno najbolje, ampak imajo precej kupcev. Jaz vem, da bi namesto Tracerja 700 vzel Tenere 700

na GS se enako sedi kot na omenjenih... 

Objavljeno (popravljeno)
6 hours ago, spartanbp said:

Upam, da imas prav. Ker nameravam tako zadnjo kot sprednjo vzmet malo bolj stisniti. Standardna nastavitev vzmeti je stopnja 4....nikjer v knjigi (ne v angl. in ne v nemski verziji) pa niso opisani kilogrami voznika. Torej koliko kg je za standardno nastavitev, koliko za najvisjo in koliko za najnizjo.

 Dave Moss pravi tole: standardne teze voznika ni: normalni norvezan je popolnoma druga rec kot normalni tajec, ali american itd. Zato poklicat prjatla na pivo, pa meter v roke!  :)

Popravljeno . Popravil jvalant
Objavljeno

Odgovor strokovnjakov, ki se s tem ukvarjajo glede na izkušnje s tem modelom je;

- motor ima poddimenzioniran zadnji amortizer. Potrebna menjava amortizerja.

- spredaj je potrebna menjava vzmeti ter drugo olje.

- težava rešena, strošek 1.000 €.

Objavljeno
pred eno uro, spartanbp pravi:

- motor ima poddimenzioniran zadnji amortizer.

Saj ti že od začetka "svetujemo" nadgradnjo...

Ivo Boscarol je nekoč izjavil, ni problem izdelat ultra lahko letalo za 2 povprečna kitajca, ker imata povpreno težo malo čez 100kg, medtem ko imata 2 povprečna amerikanca skupaj skoraj 300kg.

Nekaj podobnega se pojavlja skoraj pri vseh proizvodij... (mi v evropi smo pa nekje vmes):naughty:

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 27 minutami, MiNa pravi:

Saj ti že od začetka "svetujemo" nadgradnjo...

Ivo Boscarol je nekoč izjavil, ni problem izdelat ultra lahko letalo za 2 povprečna kitajca, ker imata povpreno težo malo čez 100kg, medtem ko imata 2 povprečna amerikanca skupaj skoraj 300kg.

Nekaj podobnega se pojavlja skoraj pri vseh proizvodij... (mi v evropi smo pa nekje vmes):naughty:

 

Ne dam jurja, ni šans. Saj se ne bom oženil z motorjem :)

Sem si raje pogledal na Hyperpro prednje in zadnje vzmeti...pride 240,00 € komplet skupaj z oljem...prirejeno za ta model.

Na izbiro pa imam tudi Öhlins prednje vzmeti 9.5 Nm...pridejo 120 € (brez olja). Za zadaj bi se pa tudi moral pozanimati.

Objavljeno
pred 17 urami, spartanbp pravi:

Upam, da imas prav. Ker nameravam tako zadnjo kot sprednjo vzmet malo bolj stisniti. Standardna nastavitev vzmeti je stopnja 4....nikjer v knjigi (ne v angl. in ne v nemski verziji) pa niso opisani kilogrami voznika. Torej koliko kg je za standardno nastavitev, koliko za najvisjo in koliko za najnizjo.

Ne na pamet. Izmeri prej. Poglej posnetke na tubi. 3/4 problema rešiš če zadaj prav narediš in spredaj je defolt.

Objavljeno
pred 8 urami, spartanbp pravi:

Odgovor strokovnjakov, ki se s tem ukvarjajo glede na izkušnje s tem modelom je;

- motor ima poddimenzioniran zadnji amortizer. Potrebna menjava amortizerja.

- spredaj je potrebna menjava vzmeti ter drugo olje.

- težava rešena, strošek 1.000 €.

Saj to ti vs čas govorim. Poddimrnzioniran...ne pa pre...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!