DAMI34 Objavljeno September 21, 2016 Opozori Objavljeno September 21, 2016 Neb vedu, pač zajla je zajla Zavorne ploščice bodo pa komaj 15kkm naredile, pa zaviram manj kot prej na SXu (naredile cca 40kkm) podoben "problem" ima kar nekaj lastnikov GTja
KilleRBee Objavljeno September 21, 2016 Opozori Objavljeno September 21, 2016 1 hour ago, franc said: Hudo dvomim, da ti je zavrelo olje (kaj pa naj bi ga grelo? ) . Po simptomih ti je enostavno zmanjkalo olja. Malo nadziraj nivo, verjetno je gumica na "spodnjem cilindru" slaba (pa ATF olje ji ravno ne pomaga) . Jaz bi na tvojem mestu razdrl "podrejeni" (spodnji) cilinder in preveril morebitno obrabo ( O ring je par centov, ni ga ravno pod nadomestnimi deli ampak je "standardna" dimenzija) . lp Živjo Franc, poznam, cilinderček redno spucam in nadziram kaj se dogaja z njim. ATF je mineralno olje tako, da v tem ne vidim problema ima pa veliko višje vrelišče kot Motul FORK OIL 5W, ki je zapisan na Motulovi specifikaciji za moj motor in sem pač slepo zaupal ker do sedaj nisem imel z Motulom problemov, zadevo zamenjal in prezračil ( Nisem to delal prvič tako, da zrak v sistemu odpade saj je imel nekaj 100km kasneje tisti črni 950sm isti problem.). Z oljem, ki enkrat zavre je konec saj v sistem pride zrak. To, da se MAGURO sistem poleg puščanja tudi pregreva je znano. Prilagam eno izmed rešitev za pregrevanje (Googlaj: KTM Hydraulic Clutch Cooler ) Tega jaz nebom menjal, ker je bila pri meni najbolj verjetna napaka v slabem olju (Motul) bom pa verjetno menjal tisti cilinderček elegantno rešeno Oberon z dve O-ringa in takrat menjal tekočino za Magurino... Je pa fajn poleg tega cilindra spodaj obnoviti tudi tega v Ročici... ( http://www.ktmsmt.com/viewtopic.php?t=6578 ) V glavnem winter projects z obveznim sikspekom. Pa, da neboš mislil sem tudi jaz prvo pomsilil na cilinderček ampak očitno je kar ok sploh pa ker je ta vikend prepeljal 1850km po balkanu BP. LP Č.
Kmet2 Objavljeno September 21, 2016 Opozori Objavljeno September 21, 2016 Splošno znano in hiba KTM so tej cilindri za sklopko , na 990 sem ga menjal takoj za oberon , kljub temu da je bil originalni še bp , toda na potovanjih sem res rad brezkrben . Pri novih so to hibo odpravili ! DAMI34, Bmflar in KilleRBee 3
stuhec Objavljeno September 21, 2016 Opozori Objavljeno September 21, 2016 S Sami k..... Bmflar, Kmet2, KilleRBee in 1 other 4
nemo Objavljeno September 22, 2016 Opozori Objavljeno September 22, 2016 pred 17 urami, DAMI34 pravi: Men osebno tut ni preveč všeč hidravlična sklopka, mam občutek, da se je spremenila pozicija na ročici, prijema pozno, odpušča pa takoj, šele ko se moped segreje, je bolj normalna. Preveri, verjetno so sledi olja na zaščitni gumi, ki pokriva mehanizem ročke in cilindra. Če se pozicija prijemanja sklopke spremeni (izboljša) po nekaj pritiskih na ročico, je znak, da je potrebno menjati bat, tesnilo... (obstaja kit). Mislim, da temperatura motorja ni vzrok za izboljšanje, ampak število stiskov ročice. DAMI34 1
DAMI34 Objavljeno September 22, 2016 Opozori Objavljeno September 22, 2016 pred 2 urami, nemo pravi: Preveri, verjetno so sledi olja na zaščitni gumi, ki pokriva mehanizem ročke in cilindra. Če se pozicija prijemanja sklopke spremeni (izboljša) po nekaj pritiskih na ročico, je znak, da je potrebno menjati bat, tesnilo... (obstaja kit). Mislim, da temperatura motorja ni vzrok za izboljšanje, ampak število stiskov ročice. Olja ni (ne pušča), posodica ima enako količino kot prej, so pa za isti moped rešili problem z zamenjavo olja. Bom na servisu na 15kkm to uredil, pa bomo videli. Bmflar 1
DAMI34 Objavljeno September 22, 2016 Opozori Objavljeno September 22, 2016 pred 5 minutami, alko1 pravi: Reva A še nimaš 15K cca 11kkm, od tega 80% narejeno v bolniški, pa sej se trudm no KilleRBee, Bmflar, stuhec in 1 other 4
stuhec Objavljeno September 23, 2016 Opozori Objavljeno September 23, 2016 Ob Thursday, September 22, 2016 at 8:59, DAMI34 pravi: cca 11kkm, od tega 80% narejeno v bolniški, pa sej se trudm no Kakšna te to bolniška je ko se voziš ktmom ?
DAMI34 Objavljeno September 23, 2016 Opozori Objavljeno September 23, 2016 pred 6 minutami, stuhec pravi: Kakšna te to bolniška je ko se voziš ktmom ? naporna lukec, Bmflar in stuhec 3
Bmflar Objavljeno September 23, 2016 Opozori Objavljeno September 23, 2016 (popravljeno) pred 11 minutami, stuhec pravi: Kakšna te to bolniška je ko se voziš ktmom ? Najboljša ! Pa še bokanje je natreniral Popravljeno September 23, 2016. Popravil HD-Dyna
DAMI34 Objavljeno September 23, 2016 Opozori Objavljeno September 23, 2016 pred 4 minutami, HD-Dyna pravi: Najboljša ! Pa še bokanje je natreniral nje pa nje, bokal sem že v delovnem razmerju Drgač pa ja, men je zdravnik predpisal rehabilitacijo s čimveč gibanja v naravi. Kaj češ lepše kot pa se gibat v naravi z motorjem Bmflar 1
stuhec Objavljeno September 23, 2016 Opozori Objavljeno September 23, 2016 pred 21 minutami, DAMI34 pravi: nje pa nje, bokal sem že v delovnem razmerju Drgač pa ja, men je zdravnik predpisal rehabilitacijo s čimveč gibanja v naravi. Kaj češ lepše kot pa se gibat v naravi z motorjem Gibanje .... Sam ti pa sediš Tako bi bolj moral Frenk 67, C eagle in DAMI34 3
lukec Objavljeno September 23, 2016 Opozori Objavljeno September 23, 2016 zadnjič tudi meni odpovedala zadnja zavora,sm jo pregrel,me je kr mal razpi...l saj se mi je to dagajal na 950ad.zdej dela normalno,bom pa čez zimo zamenjal olje KilleRBee 1
KilleRBee Objavljeno September 23, 2016 Opozori Objavljeno September 23, 2016 Na kateremu se ti je pregleda 1050 ali 450? Tudi za to imaš rešitve... Če pa pomaga pa ne vem, naj bi... Še ena fotka 950SMra...
siks Objavljeno September 23, 2016 Opozori Objavljeno September 23, 2016 ...tut meni se je to zgodilo...olje v zadnji zavori se je pregrelo/zavrelo in potem sploh ni zavornega učinka več...očitno je to težava na 990/950....po menjavi olja občutno bolje...
stuhec Objavljeno September 23, 2016 Opozori Objavljeno September 23, 2016 pred 6 minutami, siks pravi: ...tut meni se je to zgodilo...olje v zadnji zavori se je pregrelo/zavrelo in potem sploh ni zavornega učinka več...očitno je to težava na 990/950....po menjavi olja občutno bolje... Pa tvojem občutku si tolko bremzal, da se je pregrelo ?
siks Objavljeno September 23, 2016 Opozori Objavljeno September 23, 2016 (popravljeno) pred 4 minutami, stuhec pravi: Pa tvojem občutku si tolko bremzal, da se je pregrelo ? ko sem kupil motor je že bilo takšno stanje...očitno je gospod v zrelih letih-prejšnji lastnik-veliko uporabljal zadnjo zavoro. čeprav ploščice pa niso pretirano obrabljene. potem sem pa omenil na servisu in mi je zamenjal olje...kot noč in dan...zadnja zavora res dobro prime v primerjavi z japonci, ki sem jih prej vozil... Popravljeno September 23, 2016. Popravil siks stuhec 1
Nearrain Objavljeno September 23, 2016 Opozori Objavljeno September 23, 2016 (popravljeno) Meni se je to zgodilo na Duku 620. Menjava olja in vseh gumic, oringov, semeringov etc je resila zadevo. Da pride do pregrevanja olja je moznih vec vzrokov in se najmanjsi problem pri tem je staro, "iztroseno" olje. Ce je vidno pregrevanje na zavornem disku je mozen problem v zvitem disku ali zavorni celjusti ... mozno je tudi, da je nekdo nevede stalno stiskal pomalem zavoro. Ce ni, je mozna voda ali zrak v zavornem sistemu. Obe zadevi znizata vrelisce olju. My point is... zavorno olje treba menjat ( ne sparat ). Ce ne ves kdaj je bilo nazadnje menjano, ga zamenjaj preventivno. Sploh, ce ima motor malo vec kilometrov. Ce pa je pregrevanje in mehka rocka/tacka ze v igri, pa poleg menjave zavornega olja tudi revidirat cel zavorni sistem in zamenjat potrosne kose v sistemu. IMHO Popravljeno September 23, 2016. Popravil Nearrain DAMI34, KilleRBee, Frenk 67 in 1 other 4
DAMI34 Objavljeno September 23, 2016 Opozori Objavljeno September 23, 2016 (popravljeno) Tako je, olje rado počrni (zadnja zavora) tudi ker je blizu agregata. Čeprav, zamerim jim, vsaj pri mojem, to se ne bi smelo dogajat pri 6 mesecev starem motorju, pa 10kkm prevoženih, s tem da zadnjo res redko uporabljam itak ima CBS). Da ne gvorim o obrabi prvih ploščic...nekje 15kkm bodo naredile. (zaviram pa pol manj kot na SXu, kjer so ploščice naredile preko 40kkm) Popravljeno September 23, 2016. Popravil DAMI34 Bmflar 1
jskrablin Objavljeno September 23, 2016 Opozori Objavljeno September 23, 2016 Ready to race ima svojo ceno stuhec in DAMI34 2
DAMI34 Objavljeno September 23, 2016 Opozori Objavljeno September 23, 2016 pred 4 minutami, jskrablin pravi: Ready to race ima svojo ceno če mi ne bi tok zlezu pod kožo in če ne bi bil jaz tak razposajenc, majkemi, bi prodal pa vzel nek potovalnik...sam kaj k sm po duši razigran, pa mi še kr prihaja, sploh ko še v 4 brzini na zadnje kolo skače Frenk 67, jskrablin, Bmflar in 1 other 4
Borutt Objavljeno September 23, 2016 Opozori Objavljeno September 23, 2016 Zavorna tekočina je higroskopična. Če nekdo odlaša z zamenjavo omenjene tekočine, so lahko razne težave. gsxf750 in jskrablin 2
DAMI34 Objavljeno September 24, 2016 Opozori Objavljeno September 24, 2016 pred 12 urami, Borutt pravi: Zavorna tekočina je higroskopična. Če nekdo odlaša z zamenjavo omenjene tekočine, so lahko razne težave. Da, vendar naj bi zdržale vsak eno leto pa neki 15-20kkm Bmflar 1
Borutt Objavljeno September 24, 2016 Opozori Objavljeno September 24, 2016 pred 32 minutami, DAMI34 pravi: Da, vendar naj bi zdržale vsak eno leto pa neki 15-20kkm Menjava je na dve leti. Verjetno je odvisno od kvalitete zavorne tekočine, koliko hitro bo postala temnejša. Če si opazil, je nova zavorna tekočina zelo svetla. Frenk 67 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se