Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)
pred 8 urami, Borutt pravi:

Menjava je na dve leti. Verjetno je odvisno od kvalitete zavorne tekočine, koliko hitro bo postala temnejša. Če si opazil, je nova zavorna tekočina zelo svetla.

Dve leti, ne pa da je po pol leta temna. Ktmjev problem zadnje zavore, veliko pritožb na tujih forumih čez dotični problem in baje odgovor ktmja, da se s temnim oljem ne poslabša zavorni učinek :fyou:

Pa. Menjava je po potrebi, oziroma ko potemni, tako sem prakticiral na kawi

Popravljeno . Popravil DAMI34
Objavljeno
pred 23 urami, DAMI34 pravi:

Tako je, olje rado počrni (zadnja zavora) tudi ker je blizu agregata. Čeprav, zamerim jim, vsaj pri mojem, to se ne bi smelo dogajat pri 6 mesecev starem motorju, pa 10kkm prevoženih, s tem da zadnjo res redko uporabljam itak ima CBS). Da ne gvorim o obrabi prvih ploščic...nekje 15kkm bodo naredile. (zaviram pa pol manj kot na SXu, kjer so ploščice naredile preko 40kkm)

 

Počasi boš skapiral,   da je ktm ktm    :cool:

Objavljeno
pred 4 urami, DAMI34 pravi:

Dve leti, ne pa da je po pol leta temna. Ktmjev problem zadnje zavore, veliko pritožb na tujih forumih čez dotični problem in baje odgovor ktmja, da se s temnim oljem ne poslabša zavorni učinek :fyou:

Pa. Menjava je po potrebi, oziroma ko potemni, tako sem prakticiral na kawi

Saj lahko pogledaš v navodila, kdaj se menjava zavorna tekočina. Mar bi pustili na zajle in bi bil sedaj mir.

Objavljeno
pred 11 urami, Borutt pravi:

Saj lahko pogledaš v navodila, kdaj se menjava zavorna tekočina. Mar bi pustili na zajle in bi bil sedaj mir.

to bi lah tut sklopko tako pustili...ah jebiga, napredek....tut euro4 mi ni všeč, je moped zarad vseh senzorjev, kablov in ostale šare celih 10kg težji

Objavljeno
pred 12 urami, DAMI34 pravi:

to bi lah tut sklopko tako pustili...ah jebiga, napredek....tut euro4 mi ni všeč, je moped zarad vseh senzorjev, kablov in ostale šare celih 10kg težji

Kdo je že tisti, ki pravi, da ga lahko tišči skozi ovinke, saj mu elektronika vse sama naredi oziroma ga obdrži na cesti ? :jezik:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 9 urami, Borutt pravi:

Kdo je že tisti, ki pravi, da ga lahko tišči skozi ovinke, saj mu elektronika vse sama naredi oziroma ga obdrži na cesti ? :jezik:

pa ne ta, govoril sem o drugi elektroniki, tiščal si lahko tut SXa, je KTRC zelo solidno opravljal svoje delo :P

 

Objavljeno

KTM se ne tišči ampak prbija! :jezik:

  • Všeč mi je 2
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Vem, da je tu kar nekaj mojstrov, pa bi vprašal za en nasvet, sicer v service manual še nisem pogledal, vendar se gre za eno težavo, pa se mi ne da garancije uveljavljat, oziroma skakat do servisa.

In sicer, ko je moped hladen ima ročica sklopke precej mrtvega hoda, moram jo stisniti do konca in moped slabo šalta, težko zadanem ler, brzine so trde, ko se moped segreje postane vse normalno in tudi ročica ima manj mrtvega hoda.

Na italijanskem forumu sem prebral, da si fantje zamenjajo hidravlično tekočino in potem je hod normalen in delovanje normalno. Baje je dobra DOT4. Sedaj pa vprašanje:

ali se tekočina menja po klasičnem postopku, kot recimo zamenjaš zavorno tekočino? Stisneš ročico, spodaj odtisneš nipl da špricne ven, zatisneš, spustiš ročico? Ali so to kaki bolj zajebani postopki?

 

Objavljeno

Je sklopka na zavorno olje?

Predvidevam, da imajo Ktm-i podobne sklopke. Pri mojem je na mineralno olje. Najlažje je zamenjati olje od "spodaj" . Jaz sem nataknil cevko na sponji "nipel" , na cevko 50 ml injekcijo (nalil olje v njo), počakal da se mehurčki "nehajo" , "pritisnil injekcijo" ko je olje prišlo v rezervarček je bila zadeva končana (preveri sem, če je potrebno še odzračiti, pa ni bilo potrebe) . Je pa to za 690 in je bila "čisto prazna" ker sem menjal O ring.

Gre pa tudi tako kot si napisal.

lp

Objavljeno
pred 10 minutami, franc pravi:

Je sklopka na zavorno olje?

Predvidevam, da imajo Ktm-i podobne sklopke. Pri mojem je na mineralno olje. Najlažje je zamenjati olje od "spodaj" . Jaz sem nataknil cevko na sponji "nipel" , na cevko 50 ml injekcijo (nalil olje v njo), počakal da se mehurčki "nehajo" , "pritisnil injekcijo" ko je olje prišlo v rezervarček je bila zadeva končana (preveri sem, če je potrebno še odzračiti, pa ni bilo potrebe) . Je pa to za 690 in je bila "čisto prazna" ker sem menjal O ring.

Gre pa tudi tako kot si napisal.

lp

ja, sem pogledal v service manual, zavorno olje dot4, in je na tak način kot si ti napisal

Objavljeno

Pri svojem sem zamenjal olje, ker je imel iste simptome kot ti..

Uporabil sem Global Ultra 5 (hidravlično mineralno olje za sklopke in zavore), saj ne razžira gumic. Naj povem, da je to olje predpisano za KTM sklopke tudi po nasvetu serviserja.

http://www.trialsmonkey.com/shop/lubricants-oils/global-ultra-5/

Sistem menjave pa isti kot pri zavorah.. Očistiš cilinder, naliješ olje, nato pa prezračevanje dokler ni več zraka..

Sklopka je sedaj milina kot še nikoli dosedaj.

Če pa si kdaj na gorenjskem, ga ti odstopim, saj ga dobiš samo v 500ml flaškah, porabiš pa ga komaj kaj..

lp

Objavljeno

Jzt se tudi nisem lotil revrse brake bleed-a ampak sem kar navadno verzijo usekal en zgoraj naliva in stiska jaz pa sem spodaj odvajal,... Dela BP. 

Objavljeno

YU3 grem do Mihata, pa bo menjal.

Objavljeno

Ne vem pa, če bo dobra zavorna tekočina vsaj pri mojem ni ok - ker je preveč agresivna do gumic pri meni še ekstra piše zgoraj na ročici mineral oil only...  Miha bo že vedel. 

Objavljeno (popravljeno)
pred 1 minuto, KilleRBee pravi:

Ne vem pa, če bo dobra zavorna tekočina vsaj pri mojem ni ok - ker je preveč agresivna do gumic pri meni še ekstra piše zgoraj na ročici mineral oil only...  Miha bo že vedel. 

pr men pa use brake fluid DOT 4, not 5,1 :D

sicer pa Miha bo pravi naslov, zato se pa nočem zezat sam.

Popravljeno . Popravil DAMI34
Objavljeno

Miha je na hitr reku mineralc, nakar sva šla čekirat "service manual" kjer piše use onli brake fluid DOT4. Mal sva odzračila zgoraj in spodaj, trije mali mehurčki so ušli ven in sklopka je spet odlična (jooj kawa pogrešam tvojo zajlo od sklopke :D)

Narediil sem še servis, zamenjali smo zračni filter in makina poje da je veselje gas ožemat. Aja delo, dela je 3x več kot pri kavi, celo uro da snameš rezervar pa menjaš zračni filter, pr kavi sem samo butnil dol stranske plastike, dviginil rezervar in menjal zračni filter.

cenovno: kawasaki servis na 10-12kkm, ček ventilov na 42kkm, zavorne ploščice naredijo vsaj 40kkm

                ktm 15kkm, ček ventilov na 30kkm, zavorne če bo sreča bodo naredille 25kkm

razlika, v korist kawe vsaj 30% kar se tiče vzdrževanja.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Razlika v veselju med vožnjo vsaj xx%? :blush:

Objavljeno
pred 14 minutami, KilleRBee pravi:

Razlika v veselju med vožnjo vsaj xx%? :blush:

Hm...sigrn ne taka, da bi mirno požrl vse felerje, sicer pa uživanje ne Mopedi ni razumsko dejanje, mnogokrat je tudi skregano logiko varčevanja. 

Če mene vprašaš, užival sem prej, uživam sedaj, verjetno bi na novi kavi l.2017 še bolj...ampak pustimo se presenetiti :cool:

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 2 urami, DAMI34 pravi:

Hm...sigrn ne taka, da bi mirno požrl vse felerje, sicer pa uživanje ne Mopedi ni razumsko dejanje, mnogokrat je tudi skregano logiko varčevanja. 

Če mene vprašaš, užival sem prej, uživam sedaj, verjetno bi na novi kavi l.2017 še bolj...ampak pustimo se presenetiti :cool:

K si mel Kawo, se mi zdi, da si bil bolj srečen fnt

Objavljeno
pred 8 urami, sayo pravi:

K si mel Kawo, se mi zdi, da si bil bolj srečen fnt

Ja pa jokav in stokav je tud na vsak makedamček k je zapeljal je pol pod motorjem ležal in štel vdrtinice na katalizatorju :lol1:

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 12 urami, sayo pravi:

K si mel Kawo, se mi zdi, da si bil bolj srečen fnt

dokler sem mel celo kawo sem bil bolj cel fnt. :D
Drgač pa čist resno, mene reševanje reklamacij stane, vsakokrat moram v Ljubljano in nazaj, zdej pa zračunaj, v 15kkm 2x reševat drobnarije , vzet dopust, se dogovarjat z mehanikom itd itd). Je pa tko, da sem iz lj, me ne stane nič, pač zapeljem do servisa in to je to. 

Kot sem rekel, zadeve opisujem , komentiram ugotavljam razlike. Moj moto v lajfu je do sedaj bil, da se nikol ne kupi najboljšega, najnovejšega, najbolj sofisticiranega, ker obstaja večja verjetnost ,da gredo določene drobnarije narobe. No 1x sem si privoščil mimo tega, pa zgleda da bom moral ta moto spet uporabiti.

Recimo primer, ki sem ga sedaj imel, faking hidravlična sklopka, kjer smo skoraj doktorirali katero olje gre not in trije res mali, mali zračni mehurčki. 

Hidravlična sklopka naj bi bila naprednejša od sklopke katero premika zajla....naj tule jasno in glasno povem, NI, nobene razlike NI, niti pri delovanju, SX je mel prav tako mehko sklopko kot jo ima KTM. Oba pa že imata zdrsne sklopke. 

In kar je najbolj pomembno, mene zanima moped na dolgi rok, kdo mi garantira, da se take zajebancije več ne ponovijo??? 

Mogoč sem zato prej zgledal bolj srečn fnt, ker se mi ni bilo potrebno ubadati z mopedom :D

Ampak v opravičilo, tut zdej sm srečn, če ne prej, pa ko se s servisa vračam, ko vse dela kot mora :P

 

pred 3 urami, Kmet2 pravi:

Ja pa jokav in stokav je tud na vsak makedamček k je zapeljal je pol pod motorjem ležal in štel vdrtinice na katalizatorju :lol1:

 

to pa res, odkar sm legu, nimam več tok čustev do mopeda :(

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 51 minutami, DAMI34 pravi:

Drgač pa čist resno, mene reševanje reklamacij stane, vsakokrat moram v Ljubljano in nazaj, zdej pa zračunaj, v 15kkm 2x reševat drobnarije...

Jest sm bil pa ful prepričan, da se rad voziš s KTMom ....:blush:

Sej je useen kam se člowk pele - sam da se !

Pomisli, da bi ga moral Mihatu dostavljat na prikoli :eek:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred eno uro, HD-Dyna pravi:

Jest sm bil pa ful prepričan, da se rad voziš s KTMom ....:blush:

Sej je useen kam se člowk pele - sam da se !

Pomisli, da bi ga moral Mihatu dostavljat na prikoli :eek:

 ne, dalč od tega da ne uživam, uživam tok, da ga nočem prodat, ciklistika fantastična, oprema odlična, varnost noro dobra, agregat-ta prav zame in mojo razopisajenost :D

študiram varianto, da nabavim nekaj za 6-7k€ in da mam za dnevno drkanje gori doli, in tega obdržim za bolj resne fure, sploh v dvoje.

Objavljeno

Hidravlično sklopko na mopedih so naredili zato da čim večkrat obiščeš servis (€) tako kot so pri avtih pogruntali dvomasni vztrajnik ki crkuje in je drag ko pes...

Objavljeno
pred 20 urami, DAMI34 pravi:

Miha je na hitr reku mineralc, nakar sva šla čekirat "service manual" kjer piše use onli brake fluid DOT4. Mal sva odzračila zgoraj in spodaj, trije mali mehurčki so ušli ven in sklopka je spet odlična (jooj kawa pogrešam tvojo zajlo od sklopke :D)

Narediil sem še servis, zamenjali smo zračni filter in makina poje da je veselje gas ožemat. Aja delo, dela je 3x več kot pri kavi, celo uro da snameš rezervar pa menjaš zračni filter, pr kavi sem samo butnil dol stranske plastike, dviginil rezervar in menjal zračni filter.

cenovno: kawasaki servis na 10-12kkm, ček ventilov na 42kkm, zavorne ploščice naredijo vsaj 40kkm

                ktm 15kkm, ček ventilov na 30kkm, zavorne če bo sreča bodo naredille 25kkm

razlika, v korist kawe vsaj 30% kar se tiče vzdrževanja.

...to js trobim že dolgo...pri 990 je zadeva še dražja, saj je kontrola ventilov vsakih 15kkm...pa upoštevati je potrebno še višino urne postavke za mehanično delo...(ktm minimalno 30€+ddv)...pa cena priporočenega olja (motorex)...ampak, kot si rekel...motoriranje ni racionalen hobi...:-),  

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!