jskrablin Objavljeno Oktober 12, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2016 Evo KTM v naravnem okolju - na "klocnih" Se kr splača, če znaš kako malenkost sam narediti. Je pa spet odvisno kaj pa kako... Kar se pa hidravlične sklopke tiče - ima boljši občutek od zajle, pa deluje mi mehkejše (čisto subjektivno). Na EXC-ju se v kak zrukan klanec skoz kupla, tako da tista sklopka kot celota doživi (in zaenkrat preživi) precej več zlorabe, kot na cestnem motorju. Je več premičnih delov, več možnosti, da se kaj pokvari. Jebat ga, vse je neki kompromis. stuhec 1
DAMI34 Objavljeno Oktober 12, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2016 pred 2 urami, sayo pravi: Hidravlično sklopko na mopedih so naredili zato da čim večkrat obiščeš servis (€) tako kot so pri avtih pogruntali dvomasni vztrajnik ki crkuje in je drag ko pes... ajooooj, poznam, na lastni koži...cca 700€ sayo 1
TakeALookAround Objavljeno Oktober 12, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2016 Ce mas KTMa, mors met vsaj dva Mavti in DAMI34 2
DAMI34 Objavljeno Oktober 12, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2016 pred eno uro, DinDiin pravi: Ce mas KTMa, mors met vsaj dva premal, če maš ktm, morš met vsaj še en kawasaki vuk76, Frenk 67, skalar36 in 1 other 4
sayo Objavljeno Oktober 12, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2016 pred eno uro, DAMI34 pravi: premal, če maš ktm, morš met vsaj še en kawasaki ...da se voziš ko ti rihtajo cilinder sklopke P.S. a še nihče ni pogruntal, da bi odvajanje sklopke potekalo z zajlo
jskrablin Objavljeno Oktober 12, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2016 pred 2 urami, DinDiin pravi: Ce mas KTMa, mors met vsaj dva Pravi lastnik Yamahe
Kmet2 Objavljeno Oktober 12, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2016 Jz se po terenu vozim z bmfo , KTM -ja sta v garaži na varnem in toplem , nepokvarjena DAMI34 1
Žan96 Objavljeno Oktober 12, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2016 (popravljeno) Da spet mal zagnojim po forumu. Skratka douga zgodba na kratko, kupu sm 690 enduro, enkrat KTM vedno KTM I guess... Problem: Sklopka ne prime, menat morm oring, zravn bi pa komplet olje zamenu. Mi loh kdo pove kakšno olje uporabljate? Vem da je mineralno.... Ker proizvajalec, ime olja.... Če oRing ne bo rešu problema bom naroču nov cilinder od sigutecha. Uporablja kdo tega? Popravljeno Oktober 12, 2016. Popravil Žan96
TakeALookAround Objavljeno Oktober 13, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2016 9 hours ago, jskrablin said: Pravi lastnik Yamahe Ja lej,preveckrat sm Jamnika videval jskrablin 1
jskrablin Objavljeno Oktober 13, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2016 Jaz sem takole gruntal: Pod 180kg > 50KM FI Servisni interval ni v urah (odpadejo stroji tipa EXC 500) ABS je vedno dobra opcija za na cesto (ni pa pogoj) Lahko požre grd teren More bit znosno za po asfaltu In ko odmisliš neznane terene (CCM, SWM), je bila nekaj časa opcija še 660 Tenere. Ki ne ustreza po teži in ne po moči, stock vzmetenje pa je tud najboljše komplet menjat. Ostale opcije so starejši stroji.... ki pa pridejo s svojim naborom izzivov. Kakorkoli obrneš, sodobne endure 'srednje kategorije' skor ni. KTM, Huska. S tem, da je Huska itak skor identična KTM-u, sam dražja. Pa rabljenih ni. Pol je pa kr tema do nišnih proizvajalcev. Kar ponujajo ostali je al obupno zastarelo (tolko, da ni več v ponudbi v EU) al pa pač debelo, zavaljeno, težko in predrago. Sej lahko folk hvali to pa ono... sam ko enkrat na offroad furi pristaneš v malinah je kdaj jeba ven zvlečt onih ~ 105kg EXC-ja (z gorivom). 200+ kilsko kravo pobirat, po možnosti parkrat na furo? Ne, hvala. Nearrain, Joker, franc in 4 others 7
franc Objavljeno Oktober 13, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2016 pred 9 urami, Žan96 pravi: Da spet mal zagnojim po forumu. Skratka douga zgodba na kratko, kupu sm 690 enduro, enkrat KTM vedno KTM I guess... Problem: Sklopka ne prime, menat morm oring, zravn bi pa komplet olje zamenu. Mi loh kdo pove kakšno olje uporabljate? Vem da je mineralno.... Ker proizvajalec, ime olja.... Če oRing ne bo rešu problema bom naroču nov cilinder od sigutecha. Uporablja kdo tega? Jaz imam Maguro (Magura blood) , Dobiš pa v Labi Motorex (točnega naziva ne vem) zadnjič ko sem gledal je bil 8€ za 100 ml (v sklopko ga gre kakšnih 30 ml) . Meni je menjava O ringa uredila zadevo. Preglej površino cilindra, če ima kakšne poškodbe. Po nasvetu, sem jaz O ring namazal z ATE mastjo (če je pomagalo ali ne, ne vem, dela pa) . Tukaj imaš nasvete kako in kaj: http://www.thumpertalk.com/topic/681191-clutch-fluid-leak/ lp
skalar36 Objavljeno Oktober 13, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2016 4 hours ago, jskrablin said: Jaz sem takole gruntal: Pod 180kg > 50KM FI Servisni interval ni v urah (odpadejo stroji tipa EXC 500) ABS je vedno dobra opcija za na cesto (ni pa pogoj) Lahko požre grd teren More bit znosno za po asfaltu I Hm. Jes se zdej že malo spogledujem z Yamaho XT660R. Kar je rdeče sicer nima. Se da pa rešit KM z čipom. Zamenjaš še vzmetenje pa maš soliden stroj. Agregat bulletprof. Aja teža. Osnovna ima 188 kg. Akrapoti odbijejo 6 kg. Za 2 kili, pa ne bomo kompliceral, se da shujšat
franc Objavljeno Oktober 13, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2016 pred 1 minuto, skalar36 pravi: Hm. Jes se zdej že malo spogledujem z Yamaho XT660R. Kar je rdeče sicer nima. Se da pa rešit KM z čipom. Zamenjaš še vzmetenje pa maš soliden stroj. Agregat bulletprof. Aja teža. Osnovna ima 188 kg. Akrapoti odbijejo 6 kg. Za 2 kili, pa ne bomo kompliceral, se da shujšat Ko zamenjaš vse, si cenovno na istem, pa je še vedno daleć od 690 in še vedno 50kg težja. Oprema na Ktm-u je neprimerljivo boljša. lp
skalar36 Objavljeno Oktober 13, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2016 4 minutes ago, franc said: Ko zamenjaš vse, si cenovno na istem, pa je še vedno daleć od 690 in še vedno 50kg težja. Oprema na Ktm-u je neprimerljivo boljša. lp Res je. S to izjemo, da Yamaho zelo dobro poznam glede zanesljivosti. KTM-a pa ne. Cenovno pa mislim, da prideš z Yamahco ceneje. Rabljene yamahe se včasih prodajajo pod 3k eur. KTM-a še nisem videl cenje od 4K. Vzmetenje pa ne stane tisočaka. Se pa strinjam, da je veliko boljši KTM. Pa spet je jeba, ker se "nam" pozna vsak evrič. sesir 1
franc Objavljeno Oktober 13, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2016 (popravljeno) Če najdeš rabljeno vzmetenje si tam tam. Moraš zamenjati cel prednji konec (vilice, križi, kolo, zavore... ) , zadnje vzmetenje (pa je nihajka še vedno zanič) . Ko sem jaz kupoval sem bil tudi najprej navdušen nad XT-jko, dokler je nisem šel pogledat od blizu, potem pa je gladko odpadla. Bi vzel kakšnega DRZ-ja, pa mu je takrat potekla homologacija (kupoval sem nov motor) . Tako da sta ostala samo Ktm in Husquarna (630) to se pa potem tudi ni bilo pretirano težko odločiti . Če bi kupoval danes bi verjetno vzel kakšno Hondo CRF 250L (predvsem zaradi cene in za moje potrebe ji nič ne manjka) . lp Popravljeno Oktober 13, 2016. Popravil franc igc1 1
skalar36 Objavljeno Oktober 13, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2016 14 minutes ago, franc said: Če najdeš rabljeno vzmetenje si tam tam. Moraš zamenjati cel prednji konec (vilice, križi, kolo, zavore... ) , zadnje vzmetenje (pa je nihajka še vedno zanič) . Ko sem jaz kupoval sem bil tudi najprej navdušen nad XT-jko, dokler je nisem šel pogledat od blizu, potem pa je gladko odpadla. Bi vzel kakšnega DRZ-ja, pa mu je takrat potekla homologacija (kupoval sem nov motor) . Tako da sta ostala samo Ktm in Husquarna (630) to se pa potem tudi ni bilo pretirano težko odločiti . Če bi kupoval danes bi verjetno vzel kakšno Hondo CRF 250L (predvsem zaradi cene in za moje potrebe ji nič ne manjka) . lp Tole mi ni jasno zakaj?. Xt660r ima spredaj 21". Zavore za teren so hitro "predobre" Mogoče ne govoriva o isti stvari- jaz imam v mislih "soft enduro". Pomoje je jskrblin mislil to, glede na to da ima tudi EXC-ja.
franc Objavljeno Oktober 13, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2016 Sem razumel da je za soft, samo če hočeš kaj spremeniti rabiš prednji konec od WR, drugače nisi kaj dosti naredil. Za moje pojme je XT "dobra" takšna kot je (če ti ustreza) , ni pa vredna kakšnih resnejših predelav in je neuporabna na terenu (moje mnenje) . lp
Borutt Objavljeno Oktober 13, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2016 Skalar, Franc ima prav. Yamaha je neki povprečnež. In ta tvoj soft enduro bo postal hitro enduro, če ne celo hard enduro. Potem bo pa jok in stok ter jeza zaradi povprečneža. Z Yamaho se lahko voziš po kakšnem makadamu in nič več. Poznam nekoga s KTM 690, kateri naredi ogromno kilometrov brez problemov. Ampak ta KTM zahteva veliko pameti v gozdu, ker je zelo hiter. In, ko voznik misli, da zna, ... igc1 1
skalar36 Objavljeno Oktober 13, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2016 Sej men srce pa glava, skoz vpijeta KTM, KTM... Sam denarnica pa na veliko tuli Yamaha.... igc1 1
DAMI34 Objavljeno Oktober 13, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2016 pred 30 minutami, skalar36 pravi: Sej men srce pa glava, skoz vpijeta KTM, KTM... Sam denarnica pa na veliko tuli Yamaha.... men tut skoz v glavi zvoni, KTM, ktm, ktm Bmflar 1
siks Objavljeno Oktober 13, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2016 vse je odvisno od tega, kaj želiš....kak teren oz. podlago bož vozil in na kake ture...na hard enduro ne moreš obesit neke prtljage...na soft to gre...na hard so ponavadi tut hard gume, ki niso za neke daljše transferje po asfaltu...za hard teren in hard vožnjo je 120 kil polna kapa...so pa vedno kompromisi...kolko berem grand enduro temo, se fantje z xtjkami po kar solidnem terenu preganjajo... sam do ktm nimam "romantičnih" nagnjenj, v tem trenutku je to edini/eden izmed redkih mopedov, ki: (meni) solidno/dobro zgleda, se dobro pelje tudi z dvema in na daljše relacije (udobje vzmetenja, vetrna zaščita) ima zaradi dobrih komponent dobro ciklistiko in zavore...za še sprejemljivo ceno. seveda pa zraven prihaja tudi par negativnih stvari...o katerih so pa že (ne)lastniki pisali...:-)
Žan96 Objavljeno Oktober 13, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2016 Hvala za pomoč, Zrihtu sm tko da sm v altes kupu oRing 23.52mm debeline 1.78mm, 1.04€, v Selesu olje motorex, 100ml 10€. Kr dobr sm rešu če vzamem da je nov cilinder cca 150€. Sklopka dela k nova
Nearrain Objavljeno Oktober 13, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2016 Tole se da obesit na vsako hard enduro igc1 1
jskrablin Objavljeno Oktober 13, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2016 pred 3 urami, franc pravi: Če bi kupoval danes bi verjetno vzel kakšno Hondo CRF 250L (predvsem zaradi cene in za moje potrebe ji nič ne manjka) . Mam eno parkirano direkt za 690 na sliki. Pozabi, tisto ima šele za en k vzmetenje (pogo sticks pa to) - jaz sem ga začel resno zlorabljati po parih urah na motorju. Pol pa sem EXC-ja kupil, ko drugače bi šla CRF-ka v kose, jaz pa verjetno z njo. Morem to počasi na avtonet dati, ko trenutno sam gužvo dela v garaži. pred 3 urami, skalar36 pravi: Mogoče ne govoriva o isti stvari- jaz imam v mislih "soft enduro". Pomoje je jskrblin mislil to, glede na to da ima tudi EXC-ja. Pri meni je EXC za v jebe in športno udejstvovanje. MX proge, enduro poligoni in podobno. 690 sem nabavil (menjal za CB-jko), ker se mi ekskluzivno po cestah sploh ni več vozit, CB 1300 pa nekak ni motor za izven asfalta. EXC s svojo živčno 2T mašino, precej extremnim končnim prenosom in servisnim intervalom v urah ni lih izbira za velikopotezno nabiranje on/off kilometrine. Definitno pa tud 690 ne bo samo za soft enduro... ker komot prebavi kaj bolj resnega od lokalnega makedama. igc1 1
DAMI34 Objavljeno Oktober 13, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2016 To ni tema o hard enduru, to je tema o hard mopedih (včasih tut hard za vzdrževanje) sam kaj ko so tok jebačko lepi, pa tok lepo tresejo, da .......wiwiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii šipco dubu Kmet2, Bmflar, dAlencc87 in 3 others 6
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se