Žan96 Objavljeno Oktober 13, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2016 Čez dan šiht in vožnja po 2 kolesih, ponoči vožnja po 6 kolesih katera krije bizarne stroške KTMa siks, Frenk 67, DAMI34 in 2 others 5
Nightmare Objavljeno Oktober 14, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 14, 2016 Pozdravljeni, Tule pa je še moja potresuljca, če se kdaj mogoče kje srečamo. Po 16k km k sreči še brez kakšnih nepredvidenih stroškov poleg pogostih servisov in menjave gum. Lp, Samo Žan96, Kmet2, DAMI34 in 5 others 8
siks Objavljeno Oktober 14, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 14, 2016 pred 32 minutami, Nightmare pravi: Pozdravljeni, Tule pa je še moja potresuljca, če se kdaj mogoče kje srečamo. Po 16k km k sreči še brez kakšnih nepredvidenih stroškov poleg pogostih servisov in menjave gum. Lp, Samo uff. to je po moje prava igrača...lep...do kolko km/h pa suvereno pospešuje? pri katerih obratih/hitrosti je najbolje vozen...dej mal napiši...:-)
Nightmare Objavljeno Oktober 14, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 14, 2016 Res je kar zabaven motorček predvsem pa enostaven za vozit. 120-140 dosežeš hitro pa tudi višje prileze brez kakšnega naprezanja je pa potrebno upoštevati, da se (po števcu) veselje zaključi pri 195km/h kar pa tako ali tako ni neka domena tegale mopeda. Tako, da tudi vožnja med 120 in 140km/h poteka še zelo kultivirano kar je hitreje je pa rahlo naporno že zaradi pomankanja kakršnega koli zavetrja. Se pa vseeno da. Je pa motor zanimiv tako za popoldansko izživljanje po službi kot izlete 500km +. Lp, Samo gsxf750, Kmet2, siks in 2 others 5
jskrablin Objavljeno Oktober 14, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 14, 2016 pred 12 minutami, siks pravi: uff. to je po moje prava igrača...lep...do kolko km/h pa suvereno pospešuje? pri katerih obratih/hitrosti je najbolje vozen...dej mal napiši...:-) 690 Enduro R, z identičnim motorjem... do 130 - 140 je takoj, več ga pa na prvi vožnji nisem gonil. Leti ko hudič... Duke pa je verjetno skoz asfaltne ovinke sploh polna skleda adrenalina gsxf750 1
stuhec Objavljeno Oktober 14, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 14, 2016 S tem kehinom je super, boljse
siks Objavljeno Oktober 14, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 14, 2016 pred 43 minutami, Nightmare pravi: Res je kar zabaven motorček predvsem pa enostaven za vozit. 120-140 dosežeš hitro pa tudi višje prileze brez kakšnega naprezanja je pa potrebno upoštevati, da se (po števcu) veselje zaključi pri 195km/h kar pa tako ali tako ni neka domena tegale mopeda. Tako, da tudi vožnja med 120 in 140km/h poteka še zelo kultivirano kar je hitreje je pa rahlo naporno že zaradi pomankanja kakršnega koli zavetrja. Se pa vseeno da. Je pa motor zanimiv tako za popoldansko izživljanje po službi kot izlete 500km +. Lp, Samo tresljaji? v nizkem, srednjem območju vrtljajev? pred 43 minutami, Nightmare pravi: Res je kar zabaven motorček predvsem pa enostaven za vozit. 120-140 dosežeš hitro pa tudi višje prileze brez kakšnega naprezanja je pa potrebno upoštevati, da se (po števcu) veselje zaključi pri 195km/h kar pa tako ali tako ni neka domena tegale mopeda. Tako, da tudi vožnja med 120 in 140km/h poteka še zelo kultivirano kar je hitreje je pa rahlo naporno že zaradi pomankanja kakršnega koli zavetrja. Se pa vseeno da. Je pa motor zanimiv tako za popoldansko izživljanje po službi kot izlete 500km +. Lp, Samo tresljaji? v nizkem, srednjem območju vrtljajev?
Nightmare Objavljeno Oktober 14, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 14, 2016 Glede tresljajev pa kakor si navajen. Iz kakšnega uglajenega Japonca bo prestop verjetno kar hud drugače pa to ni nek moteč faktor. Vsaj za mene. Je pa tako, da je pod 3k obr/min motor neuporaben v 5. in 6. prestavi praktično pod 4k. Med samo vožnjo pa res ni moteče. Lp, Samo Kmet2 1
siks Objavljeno Oktober 14, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 14, 2016 pred 9 minutami, Nightmare pravi: Glede tresljajev pa kakor si navajen. Iz kakšnega uglajenega Japonca bo prestop verjetno kar hud drugače pa to ni nek moteč faktor. Vsaj za mene. Je pa tako, da je pod 3k obr/min motor neuporaben v 5. in 6. prestavi praktično pod 4k. Med samo vožnjo pa res ni moteče. Lp, Samo pač v twin KTM
jskrablin Objavljeno Oktober 14, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 14, 2016 Duke 690 je LC4... Kmet2 in siks 2
siks Objavljeno Oktober 14, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 14, 2016 pred 45 minutami, siks pravi: pač v twin KTM sem se zatipkal...ja itak...enovaljni še bolj tresejo...:-)
stuhec Objavljeno Oktober 14, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 14, 2016 pred 45 minutami, siks pravi: pač v twin KTM Pa to je govor o v twin motorju ?
siks Objavljeno Oktober 14, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 14, 2016 (popravljeno) pred 1 minuto, stuhec pravi: Pa to je govor o v twin motorju ? sem se zatipkal......enovaljni še bolj tresejo...:-) Popravljeno Oktober 14, 2016. Popravil siks
Nightmare Objavljeno Oktober 14, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 14, 2016 Je pa res, da se glede tresljajev oz. cukanja veliko pozna pri pospeševanju iz nizkih obratov v kateri mapi voziš ampak ker še nima rešeno tako kot 2016 model z gumbom na ročici ampak je stikalo pod sedežem se zadeva pač bolj malo spreminja. Lp, Samo stuhec 1
Žan96 Objavljeno Oktober 16, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2016 Vprašanje za vse izkušene KTMovce. Večina vozi motorje na servis k Jamniku, zakaj? A je taka razlika med kvaliteto Jamnik-Seles? Lahko kdo napiše kakšno izkušnjo z obema, primerjavo?
Big Py Objavljeno Oktober 16, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2016 Ob 14. 10. 2016 at 11:14, Nightmare pravi: Pozdravljeni, Tule pa je še moja potresuljca, če se kdaj mogoče kje srečamo. Po 16k km k sreči še brez kakšnih nepredvidenih stroškov poleg pogostih servisov in menjave gum. Lp, Samo Kakšen pa je servisni interval?
Nightmare Objavljeno Oktober 16, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2016 Sam sem prvi servis na 1000km opravil pri Selesu ker sem ga tam kupil na 11k km pa pri Jamniku ker grem lahko potem peš do službe in nazaj po motor kar mi je prišlo prav saj je bila potrebna kontrola ventilov in nisem moral enostavno počakat na motor. Drugače je servisni interval za mojega 690 na 10k km vendar ga sam opravim še na 5k. Lp, Samo
jskrablin Objavljeno Oktober 17, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 17, 2016 pred 17 urami, Žan96 pravi: Vprašanje za vse izkušene KTMovce. Večina vozi motorje na servis k Jamniku, zakaj? A je taka razlika med kvaliteto Jamnik-Seles? Lahko kdo napiše kakšno izkušnjo z obema, primerjavo? Meni šravfa EXC-ja en 'čist tretji', ki tudi sam tekmuje v enduro/extreme enduro/crosscountry. Mu zaupam, da mi ne bo 'čaral' po stroju s kerim se vozim po kr zajebanih terenih in se šal iskanja bližnjic. Za 690 bom še videl, samo zaenkrat (poglej tole objavo in ene še ene par kasneje) se Jamnik (na papirju) ni najbolj izkazal. Vmes sem pogruntal, da ima ležaj v zadnjem kolesu na strani zobnika malo lufta. Se pravi do sedaj, ob pri Jamniku poštemplani servisni knjigi: sprednje vilice, ki so mogle takoj na servis (to je bilo sicer načrtovano zaradi kilometrine, bi se pa rajši peljal domov brez da meče olje ven) ležaji v zadnjem kolesu, ki jih bo potrebno tudi menjati (pričakovano glede na kilometre, sam glej spodaj) Ob zadnjem vpisanem servisu, je bil motor še v garanciji. Se pravi nekak ni bilo potrebe 'šparati' pri materialu. Razlika v kilometrih vpisanih pri servisu in ob prevzemu motorja pa pove, da se je iz servisa motor zapeljal do trgovine. Pove mi tudi, da pri Axle niso povedali vsega, o tem bom z njimi še kako rekel. Kak je Seles, pa ne vem. Vem da je malo hecne sorte, ko se z njim pogovarjaš o nabavi motorja (jaz sem iskal točno določen stroj, pa mi je na vse pretege ponujal nekaj čisto drugega, na koncu pa ponudbe ni bil pripravljen dati na papirju). Tekmuje sicer tudi sam in podpira zelo spodobno ekipo tekmovalcev, tako da jim je tam verjetno bolj jasno, da je servis še kaj drugega kot menjava olja pa kontrola ventilov. Izkušnje ostalih pa so lahko tudi drugačne. Pod črto pa je najbolj pomembno, da se ne zanašaš 100% na serviserja. Od pravilno delujočega motorja (ali avta, bicikla, kamiona, aviona, česarkoli) kot celote, je odvisna tvoja/moja/pa še kaka tretja glava. Se pravi, redno preverjati stanje motorja ('pretresti' kolesa, vilice, nihajko, amortizer/je, kontrolirati stanje gum, olja, verige/kardana/jermena, gledati da kje kaj ne spušča ali kaplja, da so zavorne čeljusti v redu pritrjene, ipd) tudi sam, ker serviser lahko kaj spregleda. Al pa oceni, da še ni tak problem, pa rata problem par deset/sto/tisoč kilometrov kasneje. stuhec in Žan96 2
franc Objavljeno Oktober 17, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 17, 2016 Ležaji ne grejo pod garancijo (tako, da je malo logike v šparanju) . Pa enkrat sem videl kako zgleda servis pred prodajo (pri istem) . Menjava plastik ipd. Enkrat sem že povedal svoje mnenje (pa ga ne bom ponavljal) . lp jskrablin 1
Kmet2 Objavljeno Oktober 17, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 17, 2016 pred 6 urami, franc pravi: Ležaji ne grejo pod garancijo (tako, da je malo logike v šparanju) . Pa enkrat sem videl kako zgleda servis pred prodajo (pri istem) . Menjava plastik ipd. Enkrat sem že povedal svoje mnenje (pa ga ne bom ponavljal) . lp Ne razumem ??? Kaj ima serviser tu poleg če mu stranka naroči , zamenjaj plastike itd ker se bo motor prodajal ?? Ali narobe razumem tvoj post ?
stuhec Objavljeno Oktober 17, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 17, 2016 pred 8 urami, franc pravi: Ležaji ne grejo pod garancijo (tako, da je malo logike v šparanju) . Pa enkrat sem videl kako zgleda servis pred prodajo (pri istem) . Menjava plastik ipd. Enkrat sem že povedal svoje mnenje (pa ga ne bom ponavljal) . lp Večina menja plastike ko prodaja m Sem ne dolgo kupil 1 tazga Rabljene pa mi je zdraven dal
jskrablin Objavljeno Oktober 17, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 17, 2016 Ah, fora s plastikami je znana za hard enduro/MX stroje. So mi rekli, da naj nove plastike lepo dol poberem in shranim, gor pa navesim ene poceni neoriginalne. Razlog - lepo izgledajoč motor je lažje prodati, kot takega s spraskanimi plastikami. Kot dodaten bonus pa v oglas napišeš 'motor ni bil vožen na progi'. Ker kdo pa se vozi s hard enduro al pa MX strojem po progi? Jaz že ne, moj EXC vidi samo lep asfalt, še dežja ne sme biti Pomoje je @franc mislil tole. Slabo vzdrževan in zgonjen motor z novimi plastikami, da zgleda kao ok. Če ti da pa zbite neoriginalne poleg... pol je pa bolj poštene sorte. stuhec, KilleRBee in franc 3
Borutt Objavljeno Oktober 17, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 17, 2016 pred 12 minutami, jskrablin pravi: Ah, fora s plastikami je znana za hard enduro/MX stroje. So mi rekli, da naj nove plastike lepo dol poberem in shranim, gor pa navesim ene poceni neoriginalne. Razlog - lepo izgledajoč motor je lažje prodati, kot takega s spraskanimi plastikami. Kot dodaten bonus pa v oglas napišeš 'motor ni bil vožen na progi'. Ker kdo pa se vozi s hard enduro al pa MX strojem po progi? Jaz že ne, moj EXC vidi samo lep asfalt, še dežja ne sme biti Pomoje je @franc mislil tole. Slabo vzdrževan in zgonjen motor z novimi plastikami, da zgleda kao ok. Če ti da pa zbite neoriginalne poleg... pol je pa bolj poštene sorte. Si kupil rabljenega KTM-ja pri AXLE ? Kmet2 1
DAMI34 Objavljeno Oktober 17, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 17, 2016 Ampak če stranka naroči menjavo plastik, se vprašam, kaj je serviser kriv? In če je, je čisto prav, da se tule opiše kaj je kriv in zakaj je kriv? stuhec in Kmet2 2
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se