MARJA Objavljeno Julij 22, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Julij 22, 2005 StormBringer, dobrodošel med Triumphatorji. Mam 1200 in brez prblemov že čez 64000 km. Upam da se kdaj srečamo.
Rocky Objavljeno Julij 22, 2005 Opozori Objavljeno Julij 22, 2005 Jes sn s svojo 900-tko zaenkrat po 3K km zadovoljen ko vrag. :OK: Papa mi malo čez 5l, leti ko vrag, vozim se pa tak udobno kot v Merdžotu mod.123 SE, ki sn ga mel pred leti. :afro1: No vidiš Štef, kaj sem ti rekel. Sem res vesel zate, da ti služi triumfatorsko. :OK: Kaj drugega sploh nisem pričakoval. :D Dragi moji Triumphatorji, zdaj pa bi že bil počasi čas, da kje pridemo skupaj. Upam, da nam rata še do konca letošmje sezone. AVE in lep pozdrav izpod vinogradov! ROCKY B)
MARJA Objavljeno November 1, 2006 Avtor Opozori Objavljeno November 1, 2006 In števec se je ustavil na 88733 km. Mislim da je konc sezone.
bajker Objavljeno Januar 17, 2007 Opozori Objavljeno Januar 17, 2007 Evo, Trophy 900 NAPRODAJ, še vedno v moji garaži, le ULR oglasa se je spremenil: http://www.motosvet.com/oglasi/ads_show.php?cid=0_19327_0_-1
scor2000 Objavljeno Januar 6, 2010 Opozori Objavljeno Januar 6, 2010 potrebujem nasvet bajkerji!!!! tale recesija je tudi mene zdelala tako da razmišljam o nakupu:? kako se obnese Triumph Trophy-a 900 l.2002 z 30.000km za slabe 3200euro dober? slab? vožnja glede 900ccm? popravila in težave? hvaležen za odgovor
MARJA Objavljeno Januar 7, 2010 Avtor Opozori Objavljeno Januar 7, 2010 (popravljeno) potrebujem nasvet bajkerji!!!! tale recesija je tudi mene zdelala tako da razmišljam o nakupu:? kako se obnese Triumph Trophy-a 900 l.2002 z 30.000km za slabe 3200euro dober? slab? vožnja glede 900ccm? popravila in težave? hvaležen za odgovor Če maš šanse vzam raj 1200. V osnovi sta ista, samo da ima 900 3 cilindre, 1200 pa 4. Jaz imam 1200 letnik 2001 na števcu že 160 000 km in ga ne dam. Dela k šus. Težav ni, razen tko k pri vseh znamkah. Če hočeš ti pa povem še kaj na 4 oči. Jaz sem zelo zadovoljen. Pa še čista klasika je ( fergazerji ) in ni nepotebne elektronske navlake :naughty: Popravljeno Januar 7, 2010. Popravil MARJA
bmwslo Objavljeno Februar 24, 2012 Opozori Objavljeno Februar 24, 2012 No, v predstavitvi je precej govora o tem, da sta si novi Trphy in BMW podobna le po tem, da imata oba po dva kolesa. A ste sigurno še takega mnenja ?? Jaz nisem .
Like2play Objavljeno Februar 26, 2012 Opozori Objavljeno Februar 26, 2012 -vetrobransko steklo je iste barve kot ga ima bmw pa še spredaj je nameščeno barabe neizvirne ! -pa kufri zaobljeni in enak zadej montirani kot na bmw ...da jih ni sram -pa luči OMG :glare: isto ko na bmw-ju spredi so jih dal total neizvirno -pa žmigovci levo desno TOTAL isto kot na bmw še clo tolk deleč so šli da so dal levga na levo stran desnga pa na desno tko ke na bmw Nekaj se šušlja da bojo vse to spremenl ravno zaradi govoric o podobnosti z bmw Zdej ko to vidm sm pa tud o ACTI mnenje spremenu I30, jupiter in Like2play 3
I30 Objavljeno Februar 26, 2012 Opozori Objavljeno Februar 26, 2012 No, v predstavitvi je precej govora o tem, da sta si novi Trphy in BMW podobna le po tem, da imata oba po dva kolesa. A ste sigurno še takega mnenja ?? Jaz nisem . Definitivno obstaja bistvena razlika. Triumph v svoje motorje ne vgrajuje traktorskih agregatov! hilton in klimbra 2
tosemjaz Objavljeno Februar 27, 2012 Opozori Objavljeno Februar 27, 2012 Definitivno obstaja bistvena razlika. Triumph v svoje motorje ne vgrajuje traktorskih agregatov! Verjetno obstaja razlog, zakaj so bmw-jevi motorji z bokser agregatom dosegli "kultni status" in jih tudi ohoho prodali - pa verjetno ne zaradi tega, ker so slabi (oz kot praviš "traktorski") ...
KeC Objavljeno Februar 27, 2012 Opozori Objavljeno Februar 27, 2012 Na prvi strani je bila kot primerjava podana slika K1300gt, tam neke hudo očitne podobnosti nisem videl (nič bolj kot napram kakšni FJR ali pa PanEuropean ali pa Norge). Ko pa se da zraven slikca tegale r1200rt pa je . Res upam, da bodo naredili spremembo, ker tole je pa res preveč podobno. škoda za Triumph, da bi kaj takšnega spravil ven.
I30 Objavljeno Februar 27, 2012 Opozori Objavljeno Februar 27, 2012 (popravljeno) Verjetno obstaja razlog, zakaj so bmw-jevi motorji z bokser agregatom dosegli "kultni status" in jih tudi ohoho prodali - pa verjetno ne zaradi tega, ker so slabi (oz kot praviš "traktorski") ... Kdo pa pravi, da so slabi? Prav fino parirajo Tomo Vinkoviču, Fergusonu, IMT in ostalim zvezdam s tega področja. Popravljeno Februar 27, 2012. Popravil I30
I30 Objavljeno Februar 27, 2012 Opozori Objavljeno Februar 27, 2012 Na prvi strani je bila kot primerjava podana slika K1300gt, tam neke hudo očitne podobnosti nisem videl (nič bolj kot napram kakšni FJR ali pa PanEuropean ali pa Norge). Ko pa se da zraven slikca tegale r1200rt pa je . Res upam, da bodo naredili spremembo, ker tole je pa res preveč podobno. škoda za Triumph, da bi kaj takšnega spravil ven. Čak mal Kec, saj veš, da se pred končno izdelavo za testne vožnje prototipov vedno zadevo zamaskira. In to vedno nagravžno zgleda. Nič bat!
schani_ Objavljeno Februar 27, 2012 Opozori Objavljeno Februar 27, 2012 Glede na to da je r 1200 rt najbolj prodajan tourer v Angliji, pri triumphu že vejo zakaj kopirat.
biker77 Objavljeno Februar 27, 2012 Opozori Objavljeno Februar 27, 2012 Glede na to da je r 1200 rt najbolj prodajan tourer v Angliji, pri triumphu že vejo zakaj kopirat. saj so tudi GS-a namerno skorpiral..in naredl boljšega..baje..
KeC Objavljeno Februar 27, 2012 Opozori Objavljeno Februar 27, 2012 V zadnjih letih so imeli zelo srečno roko pri konstruiranju, čakam (pa ne privoščljivo) da pač jim enkrat ne rata.
I30 Objavljeno Februar 29, 2012 Opozori Objavljeno Februar 29, 2012 Kdo pa pravi, da so slabi? Prav fino parirajo Tomo Vinkoviču, Fergusonu, IMT in ostalim zvezdam s tega področja. A ste porajtali vlečno kljuko? Pa naj še kdo reče, da niso traktorji!
Kmet2 Objavljeno Februar 29, 2012 Opozori Objavljeno Februar 29, 2012 A ste porajtali vlečno kljuko? Pa naj še kdo reče, da niso traktorji! Ja motor za vsestransko uporabo,prikolica,potovanje ,oranje,vzdržljivost,moč,udobje,pluženje...... Kaj boš pa ti z unim svojim Vmax...še prikolce ne morš zapet
MARJA Objavljeno Junij 26, 2012 Avtor Opozori Objavljeno Junij 26, 2012 http://www.webbikeworld.com/triumph-motorcycles/2013-triumph-trophy/ Pa smo ga dočakali.
nordkap Objavljeno Junij 26, 2012 Opozori Objavljeno Junij 26, 2012 http://www.webbikewo...triumph-trophy/ Pa smo ga dočakali. ni kaj lep, vendar cena v neboder, verjetno glih vštric z rt-jem, tk, da jok brate odpade.
Kmet2 Objavljeno Junij 26, 2012 Opozori Objavljeno Junij 26, 2012 ni kaj lep, vendar cena v neboder, verjetno glih vštric z rt-jem, tk, da jok brate odpade. Triumph bo dražji,ker ma en bat več... ni kaj lep, vendar cena v neboder, verjetno glih vštric z rt-jem, tk, da jok brate odpade. Triumph bo dražji,ker ma en bat več...
nordkap Objavljeno Junij 26, 2012 Opozori Objavljeno Junij 26, 2012 Triumph bo dražji,ker ma en bat več... Triumph bo dražji,ker ma en bat več... Ja saj, no pa še to, tk, da jeb ga Kmet2 1
KeC Objavljeno September 11, 2012 Opozori Objavljeno September 11, 2012 "Triumph is agile, fast turning and the best handling touring bike you can buy." Dober test: http://www.ashonbikes.com/content/triumph-trophy-review
MARJA Objavljeno September 25, 2012 Avtor Opozori Objavljeno September 25, 2012 Znane so cene. Od 18 500 do 20 000 € ( SE model ).
nordkap Objavljeno September 25, 2012 Opozori Objavljeno September 25, 2012 Znane so cene. Od 18 500 do 20 000 € ( SE model ). :eek:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se