Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
MARJA

TRIUMPH Trophy 1200

Recommended Posts

Fazer03

Sam res .... kam so šle cene nekaterih firm. Spisek opreme (osnovne) kot pri avtomobilu in na koncu temu primerna cena. Sedaj nekdo bo vso to kramo od nastavitev rabil, nekdo pa ne - ampak ni možnosti izbire - je samo vzemi ali pusti. Na koncu manjka samo še da doplačaš metalno ali biserno barvo in je to to.

Share this post


Link to post
Share on other sites
KeC

Če koga zanima imajo ta vikend (20 in 21.10) v Murski Soboti na ogled novega Trophy-a.

Testne vožnje pa bodo možne v naslednjem mesecu.

post-3574-0-32836700-1350712058_thumb.jpg

Edited by KeC

Share this post


Link to post
Share on other sites
motoguzi

Pozdravljeni,

Zanima me ali kdo tukaj vozi Triumph Trophy 1200, zadnjo verzijo od 2012 naprej? Kakšne so kaj izkušnje, ali so kakšne okvare? Gledam po avtonetu pa ni nikogar na netu pa me zanima kako pa kaj ce bi ga uvozil...cene so bistveno nižje od RT..

Share this post


Link to post
Share on other sites
raza

Glej vsaj od letnika 2014 naprej, kajti letniki12-13 je enako kot Explorer (gre za enak pogonski sklop motor-kardan) imel težavo z ventili v motorni glavi. Sicer, če je v garancijskem roku sanirano - zamenjana motorna glava z ventili vret, je potem stroj OK in ni nobenih problemov kar se agregata tiče. Drugače verjetno lahko lastnike Triumph Trophy 1200 pri nas v SLO na prste prešteješ. Še vedno Triumph velja za eksota, za katerega ni prav velikega zanimanja,  pa sploh ni slab motor saj se z Explorerjem vozim že 7. leto brez večjih problemov.

Share this post


Link to post
Share on other sites
thumper

sem vprašal o "gostoti " novejših trophy-jev jermana - pri njemu se servisirata 2 .. cene rabljenih v tujini so kar konkretne vsaj kar sem jaz gledal..

Share this post


Link to post
Share on other sites
thumper

imam eno prošnjo.

rabil bi mnenje sopotnice na trophy-ju.. po možnosti ko je etapa dolga 700+ km  motor pa polno naložen.

hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites
thumper

ja kaj hočem.. mogoče pa se najde .. malo sem ergonomijo gledal zase pa trophy še najbolj odgovarja .. za goldo ne sežem tako visoko pa če grem v mesto mi je pretežka po raznih kockah in tramvajskih šinah..v igri je še norge , ki je veliko cenejši a tudi eno stopnjo-če ne celo dve - nižjega ranga..pa kar nekaj lažji.. ker noben od gledanih motorjev nima rikverca kot golda je teža pomembna za manevriranje na mestu.. 

p.s.(tiger 800 mi ne zgleda za sopotnico tako primeren , tiger 1200 pa mi je občutno previsok)

Share this post


Link to post
Share on other sites
MARJA
pred 3 urami, thumper pravi:

p.s.( tiger 1200 pa mi je občutno previsok)

Sej maš low varianto. Tovarniško znižanega.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
thumper

mal čudn bi zgledal na tolk velikem motorju .. če bo kdaj low za peljat bom probal .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rocky
pred eno uro, thumper pravi:

mal čudn bi zgledal na tolk velikem motorju .. če bo kdaj low za peljat bom probal .

Seos Thumper. Sma že dva, ki iščeva enak motor. Kot zaprisežen Triumphator mi je težko iti na probno vožnjo novega BMW-a RT, čeprav sem dobil povabilo. Je pa res, da sem rahlo besen na angleže, ker v svojem segmentu nimajo klasičnega turing motorja ali pa sport turerja kot je bil Sprint ST - Sprint GT. Žal me Tiger potovalni enduro nekako ne potegne, čeprav sam ne vem zakaj ne. Je pa res, da sem se po 16 letih naveličal dobrega starega Trophy-ja. Malo gledam po Mobile-De,kjer je v povprečju v prodaji okoli 10 novejših Trophy-jev.  

Share this post


Link to post
Share on other sites
thumper

saj bmfla je verjetno čisto v redu motor.. samo glede na ceno pa - najdražji na mobilede je 12000e - prvi lastnik 2013 12000km , najcenejši pa 2014 z 72000km za 7600e ..

najcenejši rt je pri nas 9500e  2013 z 51000km , najdražji pa 13500e  2014 z 47000km ..

če primerjam je cca 1500e trophy cenejši  zunaj pa mogoče dobiš bolj ohranjenega z manj km za kakšnih 500e manj in še kakšen tempomat povrhu.. pa trophy je  lepši .. 

pa nebi imel bmfle v garaži kaj čem.. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rocky

Thumper, BMW 1200, (1250) RT je odličen motor v segmentu turerjev zagotovo v sami špici. To je dejstvo in neumnost bi bilo temu oporekati. To tako veš tudi sam! Kot tudi veš sam, ko se ti zareže angleško jeklo v kri bi bilo bogokletno jahat kaj drugega kot Triumph-a. Zagotovo večina tega ne šteka, zaradi teh ali drugih razlogov, vendar je to njihov problem. Sam kot tak pa spoštujem vsakega pravega motorista, ne glede na znamko motocikla.

Nekje enako ohranjenega Trophy-ja lahko v povprečju z nekaj več sreče dobiš tudi do 2000 Eur ceneje, napram RT-ju, (AT, DE). Je pa temu treba dodati še MD.(za Trophy, okoli 1400 Eur). Ne vem pa kakšne so kaj cene v Angliji. V bistvu ne poznam nobene njihove spletne strani rabljenih motorjev. Bi bil vesel, če kdo napiše kakšno znano spletno stran, (kjer se ne rabiš prijavljat). 

V bistvu se mi glih ne mudi. Kot sem napisal zgoraj, tastari Trophy l.2003, špila dobro, ampak se ne bi niti malo branil novejšega. Mislim, da bom še počakal kakšno leto ali dve. Morda se možem iz Hinckley-a končno posveti na podstrešju in presenetijo s kakšnim turerjem ali sport turerjem. Namreč 6 vrst različnih Tigrovih Enduro potovalnikov. To much!

Pozdrav izpod vinogradov!

Rocky

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
thumper
pred 5 minutami, Rocky pravi:

Thumper, BMW 1200, (1250) RT je odličen motor v segmentu turerjev zagotovo v sami špici. To je dejstvo in neumnost bi bilo temu oporekati. To tako veš tudi sam! Kot tudi veš sam, ko se ti zareže angleško jeklo v kri bi bilo bogokletno jahat kaj drugega kot Triumph-a. Zagotovo večina tega ne šteka, zaradi teh ali drugih razlogov, vendar je to njihov problem. Sam kot tak pa spoštujem vsakega pravega motorista, ne glede na znamko motocikla.

Nekje enako ohranjenega Trophy-ja lahko v povprečju z nekaj več sreče dobiš tudi do 2000 Eur ceneje, napram RT-ju, (AT, DE). Je pa temu treba dodati še MD.(za Trophy, okoli 1400 Eur). Ne vem pa kakšne so kaj cene v Angliji. V bistvu ne poznam nobene njihove spletne strani rabljenih motorjev. Bi bil vesel, če kdo napiše kakšno znano spletno stran, (kjer se ne rabiš prijavljat). 

V bistvu se mi glih ne mudi. Kot sem napisal zgoraj, tastari Trophy l.2003, špila dobro, ampak se ne bi niti malo branil novejšega. Mislim, da bom še počakal kakšno leto ali dve. Morda se možem iz Hinckley-a končno posveti na podstrešju in presenetijo s kakšnim turerjem ali sport turerjem. Namreč 6 vrst različnih Tigrovih Enduro potovalnikov. To much!

Pozdrav izpod vinogradov!

Rocky

jaz rad počnem neumnosti..  res je ,da letos nismo doživeli nobene okvare.. ni pa bilo rt-ja - samo gs in 1600gt..

kolega je rekel , da je bilo letos srečno leto - nobena bmfla ni obstala.. prvič od 2013..takrat je šla transalpka z rjavo ketno do stalingrada in nazaj..bmfla pa obstala zaradi sklopke..

zdaj sta 2 na nizozemskem.. https://gocar.be/fr/europe/motovlan/moto/Triumph/tous-modele?customer=&sort=upsellOnTop%3ADESC||days_in_stock%3ADESC&country=be&kw_from=&kw_to=&emission_to=&euronorm=&age=&warranty=&warranty_program=&mkey=&dkey=&service_book=&color=&xenon=&sunroof=&coupling=&aircondition=&navi=&leather=&windowlifter=&aux_heating=&seat_heater=&parkDistanceControl=&traction_control=&central_locking=&abs=&accident=&speed_control=&allwheel=&vat=&ctype=5&manufacturer=62&searchstring=TROPHY&mobCountry=&gas=&gears=&private_ad=&price_from=4000&price_to=7000&km_from=&km_to=&reg_date_from=&reg_date_to=

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rocky

Explorer in Joker, najlepša hvala!!! Sem malo bukov, dobivam sporočila od MCN-a, pozabim pa na prodajo rabljenih motorjev iz dotične strani.😎

Share this post


Link to post
Share on other sites
mapso

Zdravo

Vidim da vas je še nekaj ki iščete Trophy-a zadnji model. Tut jaz ga pa vse kar najdem je na severu daleč u tri ... . Ni mi pa uspelo najt nobenega lastnika v Sloveniji da bi se lahko vsedo na njega zaradi položaja. No v Sloveniji naj bi jih bilo zelo malo. Ampak upanje umre zadnje !!! 

Gledal sem jih tut v Angliji na strani Avtotrader kjer so kar zanimive cene. A ve kdo za koga ki je uvozil motor iz Anglije. Eden od serviserjev Triumphov mi je odsvetoval uvoz iz Anglije zaradi tega ker so večinoma voženi po dežju in to slanem dežju zaradi česr je rja rada njihova prijateljica.  Mnenje ??? To drži al ne

Share this post


Link to post
Share on other sites
thumper
pred 13 minutami, mapso pravi:

Zdravo

Vidim da vas je še nekaj ki iščete Trophy-a zadnji model. Tut jaz ga pa vse kar najdem je na severu daleč u tri ... . Ni mi pa uspelo najt nobenega lastnika v Sloveniji da bi se lahko vsedo na njega zaradi položaja. No v Sloveniji naj bi jih bilo zelo malo. Ampak upanje umre zadnje !!! 

Gledal sem jih tut v Angliji na strani Avtotrader kjer so kar zanimive cene. A ve kdo za koga ki je uvozil motor iz Anglije. Eden od serviserjev Triumphov mi je odsvetoval uvoz iz Anglije zaradi tega ker so večinoma voženi po dežju in to slanem dežju zaradi česr je rja rada njihova prijateljica.  Mnenje ??? To drži al ne

hmmm.. 1000 ali 1300km v eno stran ni tako porazno.. nemčija poljska litva ..francija zna biti ugodna..

za angleške motorje res velja kar se tiče soli..pa moraš računati - večinoma - na zamenjavo prednjih luči , ker so "rezane" v kontra kot pri nas..

1215 SE so verjetno 3-5kom v slo... pa tisti , ki ga je kupil ga verjetno ne bo prodal..mogoče njegova vnukinja..

Share this post


Link to post
Share on other sites
raza
pred 2 urami, mapso pravi:

Zdravo

Ni mi pa uspelo najt nobenega lastnika v Sloveniji da bi se lahko vsedo na njega zaradi položaja. No v Sloveniji naj bi jih bilo zelo malo. Ampak upanje umre zadnje !!! 

Pokliči Jermana v Depalo vas, mogoče kdo servisira pri njem, pa da ti zaupa njegov naslov, tel. številko mogoče in se dogovoriš za ogled.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rocky
Ob 20. 11. 2019 ob 19:17, mapso pravi:

Zdravo

Vidim da vas je še nekaj ki iščete Trophy-a zadnji model. Tut jaz ga pa vse kar najdem je na severu daleč u tri ... . Ni mi pa uspelo najt nobenega lastnika v Sloveniji da bi se lahko vsedo na njega zaradi položaja. No v Sloveniji naj bi jih bilo zelo malo. Ampak upanje umre zadnje !!! 

Gledal sem jih tut v Angliji na strani Avtotrader kjer so kar zanimive cene. A ve kdo za koga ki je uvozil motor iz Anglije. Eden od serviserjev Triumphov mi je odsvetoval uvoz iz Anglije zaradi tega ker so večinoma voženi po dežju in to slanem dežju zaradi česr je rja rada njihova prijateljica.  Mnenje ??? To drži al ne

Ja, cene so kar zanimive. Tudi sam iščem novejšega Trophy-ja. Kar se sedenja tiče, me še najmanj skrbi. Že na starem se dobro sedi. Novejši pa zagotovo ni nič slabši. Pri vseh testih omenjajo zelo dobro sedenje. Ok, kar se soli tiče ni neke panike. Res, da se angleži vozijo skozi vse leto, res pa redko kdo v plundri in še redkeje v snegu, pa če že, to le v severnem delu Anglije in na Škotskem. Tako, da je to bolj kot ne manj verjetno. Je pa res jeba kar se tiče kratkih luči zaradi levega smernega kota in pa delno tudi zaradi tahometra, ki je v miljah je pa v manjši velikosti številčnica tudi v km/h. Predvidevam, da bi imel težave pri homologaciji in na tehničnem pregledu predvsem zaradi kratkih luči. Drugače pa bi prej uvozil motor iz Anglije, (o čem resno razmišljam) kot pa iz Italije, čeprav lahko pride cena zaradi prevoza iz Otoka dražja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • raza
      Ne poznam programa s katerim ustvarjaš .gpx. Izgleda, da planirano pot ustvari v obliki sledi, postavljene točke pa da v planirano pot kot POI.
    • motozajebant
      Verjetno si ne želim
    • motozajebant
      Kaj pa tebi dogaja? Obešam na tvoje poste? Lol  Vem da si napisal za stroške, da so. Jaz sem sam ddv v številki napisal, nič takega. Za turistično sem napisal da je minimalna, ker točne cifre ne vem (2 eur je? Al neki tazga). V čem je zdaj problem? Ubistvu je bil sam dodatek k tvoji info in posledično strinjanje s tabo. Verjetno si narobe razumel...  Opozicija-koalicija. Zamenjal sem besedi. Kaj želiš povedat? Da se nikol ne zmotiš?  
    • Andrej P
      https://www.tirol.gv.at/verkehr/verkehrsrecht/motorrad-fahrverbot/allgemeines-informationsblatt/ Avstrijci pa znajo... Bo treba denar kje drugje trošit... Še dodatna informacija; https://www.oe24.at/oesterreich/chronik/tirol/Gruene-sperren-Strecken-fuer-laute-Motorraeder/431572370  
    • truckdriver
      Članek z nekega spletnega portala pod katerim se rade volje podpišem:   Diskurz leve politike Ob dialogu o družbenih vprašanjih dobi povprečen konservativec/pripadnik politične desnice večina časa občutek, da pripadniki levega političnega pola nanj gledajo zviška, njegove odgovore na določeno družbeno tematiko obravnavajo kot pristranske, nerazumne, nevredne obravnave, ter po drugi strani oblastiželjne in nevarne… Zaradi takšnega pogleda je dialog onemogočen in edino kar ostane so napadi ad personam. Prisotna vzvišenost je dobro opazna tudi v trenutni politični situaciji, ter v odnosu protestnikov, ki sebe dojemajo kot bojevnike za Dobro in Pravično. Od kod ta samozaverovanost? Po drugi svetovni vojni so nekateri intelektualci Frankfurtske šole neomarksizma, ki so imeli osebne izkušnje z nacizmom pričeli ta pojav preučevati. Tako je Adorno govoril o psihopatologiji ekstremne desnice, pri čemer je obravnaval več osebnostnih lastnosti, ki se v visoki izraženosti skupaj seštejejo v pojav nacizma. Predpostavka, ki so jo zastavili je bila, da lahko nacizem še pred svojim nastankom zaznajo in preprečijo. Ta pristop je vprašljiv iz dveh plasti. Prva je ta, da izhajajo iz poenostavljenega pogleda, da se zgodovina ponavlja, ter da bo naslednja vojna v Evropi tudi zaradi iste oblike vladanja, ki smo jo doživeli leta 1945, vendar bi nas daljši pogled v zgodovino prepričal v to, da je možnih razlogov za vojno več, da so pestri, ter zmeraj v rahlo drugačni obliki. Kot primer lahko navedem trenutno krizo s koronavirusom, katero so vsi psi čuvaji Evrope popolnoma spregledali, medtem ko so bili pozorni na vzpon desnice v Evropi, trenutno smo v vrtincu nepredvidljivosti in nihče od njih ne zna navesti kam bomo zašli, možno je marsikaj. Druga spornost pa je, da se kot patološko obravnava vsakršno bolj konzervativno politično potezo, katero se pozorno spremlja in v obsesivni-kompulzivni nameri interpretira vse nadaljnje poteze kot drsenje proti fašizmu. Primer tega predstavlja Orban, ki je zaradi uspešne zaustavitve migrantskega vala pod budnim očesom evropskih birokratov, ki si v njihovi maniri presežnega užitka birokrata, ki si nenehno izmišljuje nova uradniška pravila, za katera zahteva, da se jih ljudstvo drži, nenehno poenostavljeno reinterpretirajo vsakršne družbene dogodke na Madžarskem kot znake fašizma o katerih nato beremo v sredstvih družbenega obveščanja. Spornost takšnega pristopa lažje vidimo, če si predstavljamo, da bi vsakršno družbeno solidarnost videli že kot rojevajoč se komunizem. Podobno se avtoritarnost in diktatura trenutne vlade lahko opazi le z dovolj domišljije in z zavrnitvijo konservativnih vrednot kot apriori patološke in vodeče v avtoritarnost.   Za razumevanje našega trenutnega odnosa do konservativnih vrednot je potreben tudi vpogled v našo prejšnjo državo in ideologijo, ki jo je prežemala. Nietzsche je pravilno uganil, ko je jedro socializma videl v resentimentu, zagrenjenosti in užaljenosti nasproti tistim, ki so višje na družbeni lestvici. Ne gre torej za sočutje, ampak za maščevanje nad razrednim sovražnikom. Eden izmed razrednih sovražnikov je bilo meščansko jedro. Na spletni strani zgodovina na dlani najdem zapis: Slovenci so največjo družbeno diferenciacijo v materialnem smislu dosegli prav z meščanstvom, ne glede na nekatere razvojne posebnosti. Slovensko meščanstvo[9] doseže vrh v tridesetih letih 20. stoletja, tik pred drugo svetovno vojno. Ta vrh bi gotovo presegli in nadgradili, če ne bi prišlo do socialistične revolucije. Socializem je v meščanstvu spoznal najhujšega razrednega sovražnika in temu primerno proti njemu tudi ukrepal. Meščanstvo in t.i. meščanske vrednote, so bile najprej nezaželene, nato postavljene na stranski tir in sčasoma skoraj docela izničene. Stare vrednote, tradicije in običaje so uničili do te mere, da so v večji meri propadle in zamrle. Po vojni so mnoge pobili, pozaprli, mnogi so se izselili, druge so razlastili, nekateri so šli v partijo in s tem (nekateri tudi nehote) izdali meščansko tradicijo. Na sedanjost pa je prav tako močno vplival tedanji izobraževalni sistem družboslovja, kajti ideologija, prejšnje države je zahtevala doktorske disertacije, ki niso bile v nasprotju z marksističnem pogledu na svet. Morda je bil lahko kdo do prevladujoče ideologije tudi kritičen, vendar si je s tem zaprl nadaljnji akademski vzpon. Iz osebnih pričevanj vemo, da je bil zaradi politične nekorektnosti nekaj časa nezaposlen tudi Slavoj Žižek, ki zase trdi da je marksist. Ob razumevanju destrukcije meščanskega sloja Slovencev in indoktrinacije v družboslovju, ki je potekala več desetletij, lažje razumemo zakaj še sedaj desni odgovori na politična vprašanja veljajo za manjvredne in nerazumne.   Če povzamem. Levi politični pol obravnava desnega kot nerazumnega, manjvrednega in patološkega, ob tem pa sebe predstavlja kot naslednika razsvetljenskih vrednot, socialnega in čutečega, a pod površjem socialnosti in dobrote se po Nietzscheju nahaja resentiment in gola volja do moči, ki jo najbolje ubesedijo besede, ki se po navedbah prič naj bi izrekle s strani sodnika Branko Masleša:˝Sf***** ga je potrebno, popolnoma ga je potrebno s******.˝ Besede namenjene trenutnemu predsedniku vlade.   Psiholog Kahneman je govoril o dveh sistemih razmišljanja, hitrem in počasnem. Hitri je tisti, ki ga ljudje največkrat uporabljamo, saj je energetsko najmanj potraten in nas najmanj utrudi. Hitri sistem bazira na asociacijah, ki se tvorijo glede na to kolikokrat kakšno stvar slišimo. Če v sredstvih množičnega obveščanja, večkrat dnevno slišimo, da je trenutna vlada slaba, zločinska in polna korupcije, ter da nas pelje v diktaturo, si bo veliko ljudi to zapomnilo kot resnico, ter na podlagi tega tudi ravnalo. Za to pa bodo dovzetni sploh mladi ljudje, ki politiko navadno ne spremljajo in zato ne pričakujejo umazano igro manipulacij na katero je potrebno biti pozoren, zato ni nenavadno, da kar nekaj mladine tudi odide na kolesarske proteste, ter si ob tem dejansko misli, da se bori za Dobro. Edini način borbe proti manipulaciji je zavedno konzumiranje ene in iste novice prek različnih medijev, tako desnih kot levih, ter nato še ogled neposrednega posnetka dogodka, če je na volja, kar vse pa je seveda naporno.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!