DAMI34 Objavljeno Junij 15, 2016 Opozori Objavljeno Junij 15, 2016 Pravkar, luxsa pravi: Zakaj pa samo zadnje zavore,valjda so vse zamenal. nije to bmfla, nepotrebno, menjava je na 20kkm.
luxsa Objavljeno Junij 15, 2016 Opozori Objavljeno Junij 15, 2016 8 minutes ago, DAMI34 said: nije to bmfla, nepotrebno, menjava je na 20kkm. Zihr so te nategnil,oziroma obril,use tist kar si prsparu pri japaneru ti bojo zdej na ktm pobral.
DAMI34 Objavljeno Junij 15, 2016 Opozori Objavljeno Junij 15, 2016 pred 22 minutami, luxsa pravi: Zihr so te nategnil,oziroma obril,use tist kar si prsparu pri japaneru ti bojo zdej na ktm pobral. 120€ prvi servis,, rabiš račun? Pa na 15kkm je interval Bmflar in thumper 2
siks Objavljeno Junij 15, 2016 Opozori Objavljeno Junij 15, 2016 (popravljeno) pred 3 minutami, DAMI34 pravi: 120€ prvi servis,, rabiš račun? Pa na 15kkm je interval prlimaj za foro, da bojo vsi vidli... Popravljeno Junij 15, 2016. Popravil siks DAMI34 in Bmflar 2
DAMI34 Objavljeno Junij 15, 2016 Opozori Objavljeno Junij 15, 2016 pred 7 minutami, siks pravi: prlimaj za foro, da bojo vsi vidli... ne bom, naj trpijo thumper in Bmflar 2
Borutt Objavljeno Junij 15, 2016 Opozori Objavljeno Junij 15, 2016 Suzuki V-Strom 650 2012 je izpod japonskega čekiča. Pa primerjajte cene servisa s ceno servisa nemške mašine. Motor je bil kupljen v Avstriji, kjer je bil narejen nulti servis in servis na 1000 km (računa nimam), nato pa pri 6000 km pri Panigazu (prvi račun brez kilometrov). Vsi nadaljnji servisi so bili narejeni v Motomehaniki Hervatin. Pa ne se preveč razburjati zaradi oznake olja, ker je iste znamke, vendar nekoliko drugačno in diši bolj po sintetiki. Servis je predpisan na 6000 km, čeprav je za model z oznako XT predpisan na 12000 km. Glede teh servisnih intervalov je kakor kje, ker je prišel Italijan na servis z modelom XT in mu je pisalo na 6000 km, pri drugih sem pa videl na 12000 km. Spodaj imate račune. Da ne bo samo rekla kazala, kakor je nekaterim v navadi. Kmet2, Bmflar, ciciban in 1 other 4
siks Objavljeno Junij 15, 2016 Opozori Objavljeno Junij 15, 2016 pošteno. cena oljnega filtra se giblje gor dol...olje je blo pa motul cenejše (10€/L). zakaj si šel na castrol? pa svečke maš menjane na 30 in 40tkm. a ne iridium zdrži dlje?
luxsa Objavljeno Junij 15, 2016 Opozori Objavljeno Junij 15, 2016 2 hours ago, DAMI34 said: 120€ prvi servis,, rabiš račun? Pa na 15kkm je interval Prvi servis na 1000km je pri bemflnu isto 120 eur,pol pri naslednjem te pa obrijejo. Sploh pa je nabijat a je 30 erov manj ali vec brez veze,kot je ze en ugotovil je motorizem drag hobi,seveda ce se vozis,lahko se pa tudi s kolesom vozis pa bo malenkost cenejs. Aja pa se to,v US sem dal za prvi servis 400$ pa sem glih tako prezivu,me niso samo obril ampak tudi ogulil.
Borutt Objavljeno Junij 15, 2016 Opozori Objavljeno Junij 15, 2016 pred 47 minutami, siks pravi: pošteno. cena oljnega filtra se giblje gor dol...olje je blo pa motul cenejše (10€/L). zakaj si šel na castrol? pa svečke maš menjane na 30 in 40tkm. a ne iridium zdrži dlje? Servisni interval je predpisan na 6000 km, kar se meni zdi malenkost čudno, saj imajo ostali že veliko časa na 10000 km ali več. In sem sam nekoliko podaljšal ta interval (je vidno na računu). Olje je druge znamke, ker je tudi drugi serviser. Vse si videl in preveril, nisi pa opazil razlike v delu. Ni pa samo razlika v delu, ampak tudi v kvaliteti. Menjava svečk je na 12000 km. Serviser se drži navodil proizvajalca.
siks Objavljeno Junij 15, 2016 Opozori Objavljeno Junij 15, 2016 pred 18 minutami, Borutt pravi: Servisni interval je predpisan na 6000 km, kar se meni zdi malenkost čudno, saj imajo ostali že veliko časa na 10000 km ali več. In sem sam nekoliko podaljšal ta interval (je vidno na računu). Olje je druge znamke, ker je tudi drugi serviser. Vse si videl in preveril, nisi pa opazil razlike v delu. Ni pa samo razlika v delu, ampak tudi v kvaliteti. Menjava svečk je na 12000 km. Serviser se drži navodil proizvajalca. sem opazil, a ni na servisu na 30kkm tudi nastavitev ventilov? zato verjetno dve uri več na računu?!
MiNa Objavljeno Junij 15, 2016 Opozori Objavljeno Junij 15, 2016 (popravljeno) Že pred leti je bilo "govora" pisanja s strani proizvajalcev, da haube motorja 100Kkm ne bo potrebno odpirat. S tem bi serviserji zgubili lep kos pogače, ki si jo režejo z "britjem in striženjem" nas uporabnikov. Še posebej takih, ki slišijo "travo rast" in čutijo kako njihova "ljubica" z novo znamko olja zadovoljno prede, čeprav ni povsem jasno zakaj je 1,5-2x dražja. BMW se je zaletel s svojim kotnim prenosom (brez vzdrževanja) in filtrom za bencin pri motociklih. Pri mojem modelu, F800 me je menjava stala cca 18€ delo sem seveda opravil sam. Na servisu bi menjali cel sklop, ki pa stane cca 400€ in seveda delo. Pri vzdrževanju se da prihraniti € za marsikakšen kilometer, komu je to v veselje ali pa se "mora" nategovat s serviserji za vsak deci olja več ali manj. V primeru, da opravijo vse po "zahtevah" proizvajalca so pa "check liste" kar dolge in temu primerne tudi višine računov. Ja res, naš hobi ni poceni. Popravljeno Junij 15, 2016. Popravil MiNa luxsa, Joker, ciciban in 1 other 4
DAMI34 Objavljeno Junij 15, 2016 Opozori Objavljeno Junij 15, 2016 (popravljeno) pred 31 minutami, Borutt pravi: Servisni interval je predpisan na 6000 km, kar se meni zdi malenkost čudno, saj imajo ostali že veliko časa na 10000 km ali več. In sem sam nekoliko podaljšal ta interval (je vidno na računu). Olje je druge znamke, ker je tudi drugi serviser. Vse si videl in preveril, nisi pa opazil razlike v delu. Ni pa samo razlika v delu, ampak tudi v kvaliteti. Menjava svečk je na 12000 km. Serviser se drži navodil proizvajalca. sej cene so več al manj iste, vsi serviserji majo podobno ceno, noben se ne bo zgubil od njih, je pa res da recimo konkretno SX ma interval menjave olja na 12kkm, ventile na 42kkm, iridium sveča naredi najmanj 40kkm, potem pa lahko zračunaš: 1. na 1000km cca 120€ 2. na 10kkm med 100-120€ 3. na 20kkm isto 4, na 30kkm isto 5. na 40kkm sem ponavadi naredil veliki servis cca 400€ (nastavitev ventilov + sveče) +nekje v tej kilometrini ponavadi porabim prve zavorne ploščice 140€ Torej, najboljša kalkulacija bi bila seštet vse račune do 50kkm, da se vidi koliko posamezen moped košta. pred 38 minutami, luxsa pravi: Prvi servis na 1000km je pri bemflnu isto 120 eur,pol pri naslednjem te pa obrijejo. Sploh pa je nabijat a je 30 erov manj ali vec brez veze,kot je ze en ugotovil je motorizem drag hobi,seveda ce se vozis,lahko se pa tudi s kolesom vozis pa bo malenkost cenejs. Aja pa se to,v US sem dal za prvi servis 400$ pa sem glih tako prezivu,me niso samo obril ampak tudi ogulil. mal te šalim, men je odpustil 20€ za diagnostiko pa smo že na 140, toliko bo približno na 15.000km. Na 30 mam pa ventile,če se ne motim. Popravljeno Junij 15, 2016. Popravil DAMI34 Kmet2, ciciban in Bmflar 3
vandrovec Objavljeno Junij 15, 2016 Opozori Objavljeno Junij 15, 2016 Meni je prejšnji lastnik svetoval Avtoval in res nisem bil lani razočaran. Letos bo servis narejen doma, predvsem zato, ker mi gre en dan dopusta, če ga vozim na drug konec države. ciciban, Pepper, DAMI34 in 3 others 6
Borutt Objavljeno Junij 15, 2016 Opozori Objavljeno Junij 15, 2016 pred 55 minutami, siks pravi: sem opazil, a ni na servisu na 30kkm tudi nastavitev ventilov? zato verjetno dve uri več na računu?! Točno tako. Ni pa ta poseg nekaj enostavnega oziroma hitrega, ker je veliko dela, da sploh prideš do ventilov. So Japonci nekoliko zakomplicirali in vse skupaj bolj skrili, kot je na prejšnjem modelu oziroma, kot je na bokser motorjih. Vsak motor ima neke svoje finte. In so potem takoj različne cene zaradi dolgotrajnejšega razstavljanja in sestavljanja. pred 48 minutami, DAMI34 pravi: sej cene so več al manj iste, vsi serviserji majo podobno ceno, noben se ne bo zgubil od njih, je pa res da recimo konkretno SX ma interval menjave olja na 12kkm, ventile na 42kkm, iridium sveča naredi najmanj 40kkm, potem pa lahko zračunaš: 1. na 1000km cca 120€ 2. na 10kkm med 100-120€ 3. na 20kkm isto 4, na 30kkm isto 5. na 40kkm sem ponavadi naredil veliki servis cca 400€ (nastavitev ventilov + sveče) +nekje v tej kilometrini ponavadi porabim prve zavorne ploščice 140€ Torej, najboljša kalkulacija bi bila seštet vse račune do 50kkm, da se vidi koliko posamezen moped košta. mal te šalim, men je odpustil 20€ za diagnostiko pa smo že na 140, toliko bo približno na 15.000km. Na 30 mam pa ventile,če se ne motim. Brez računa ne velja. siks 1
DAMI34 Objavljeno Junij 15, 2016 Opozori Objavljeno Junij 15, 2016 pred 16 minutami, Borutt pravi: Brez računa ne velja. a štempelj v servisni ti ni dovolj, a res moram račune skenirat?
solorider Objavljeno Junij 15, 2016 Opozori Objavljeno Junij 15, 2016 Lover, svečke se menjajo na 40.000.... Kmet2 1
Kmet2 Objavljeno Junij 15, 2016 Opozori Objavljeno Junij 15, 2016 Motolover Pri motorju km ne šparam, drugo je z avtom, kjer se ne vozim za veselje. Če bi gledal na prevožene km, se ne bi vozil na Jadranko ali kam drugam. Do Zagreba grem velikokrat do prijatelja na kavo, koliko me stane ta kava? Briga me, čas imam, vozim se z veseljem in raje dam za bencin in gume, kot preveč za servis. Servis je tam ceneje, to je dejstvo, zakaj je pri nas dražji je drugo vprašanje. Ne vidim osnove, ker nismo nič bolj bogati od Hrvatov. Še DDV imajo višji od nas. Če bi bilo vse to res kar praviš , ne bi izpostavljal cene oz. kje je ceneje in moril po servisih za 0.2 l olja .....saj ti je pa motorizem ja v veselje
motolover Objavljeno Junij 15, 2016 Avtor Opozori Objavljeno Junij 15, 2016 16 minutes ago, solorider said: Lover, svečke se menjajo na 40.000.... 20, 40, 60, 80, 100,... Isto kot kontrola ventilov. vir: navodila za uporabo in vzdrževanje.
DAMI34 Objavljeno Junij 15, 2016 Opozori Objavljeno Junij 15, 2016 pred 2 minutami, motolover pravi: 20, 40, 60, 80, 100,... Isto kot kontrola ventilov. vir: navodila za uporabo in vzdrževanje. odvisno od dogovora s serviserjem in poznavanjem materiala, ki je vgrajen. Iridium sveče naredijo 40kkm, pa jih kawa predpiše tudi na 20kkm menjat. Lahko jih, lahk pa ne....jaz ji ne
solorider Objavljeno Junij 15, 2016 Opozori Objavljeno Junij 15, 2016 pred leti so res bile na 20, ko sem kupil 1200gs sem jih menjal na 40, 80, 120.... DAMI34 in Kmet2 2
Kmet2 Objavljeno Junij 15, 2016 Opozori Objavljeno Junij 15, 2016 pred 3 urami, solorider pravi: pred leti so res bile na 20, ko sem kupil 1200gs sem jih menjal na 40, 80, 120.... Ker ima motor pod garancijo mora menjat , kar piše v navodilih ! Ko gre iz garancije jih sploh več ne rabiš menjat tud ventile se da preverit po posluhu pri garažnem mojstru ........ glavno da je lep ,čeprav ni al nekaj takšnega ......pozor,zdej bo 3 2 1 ..... TakeALookAround in solorider 2
Snečer Objavljeno Junij 15, 2016 Opozori Objavljeno Junij 15, 2016 če voziš "po knjigi", ventilov ni treba nonstop štelat, laser iridium ngk pa je 70k+ km...
vandrovec Objavljeno Junij 15, 2016 Opozori Objavljeno Junij 15, 2016 AutoScan Report GS-911 version: 1603.1 Datapack version: 4.1 Serial Number: GS70450419 Firmware version: 0.21.C Registered to: **** Date: 13.6.2016 Time: 15:31:07 Motorcycle Information VIN: **** Mileage: 154452.0 km Cluster date: 13 junij 2016 Next service date: 13 junij 2017 Next service distance: 164452 km Factory I-Level: K024-07-10-500 Actual I-Level: K024-13-08-500 BMS-KP2 BMS type: BMS-KP2 Part No.: 7722565 Hardware Index: 10 Coding Index: 02 Manufacture Date (YY/MM/DD): 2007-09-01 MCV: 0.6.0 FSV: 0.77.35 OSV: 2.3.1 Manufacturer: Bosch HWOE No.: **** Program status: 350I Date release: QC10 Factory I-Level: K024-07-10-500 Actual I-Level: K024-13-08-500 VIN model year: 2008 No fault codes found .... Ventile na boxerju ni problem štelat, letos jih bom pogledal, pa svečke...
vandrovec Objavljeno Junij 15, 2016 Opozori Objavljeno Junij 15, 2016 pred 8 urami, Borutt pravi: Suzuki V-Strom 650 2012 je izpod japonskega čekiča. Pa primerjajte cene servisa s ceno servisa nemške mašine. Ne razumem, na 30 kkm in 39 kkm so bile menjane svečke, obakrat 4 kom, ima motor 4 cilindre?
Kmet2 Objavljeno Junij 15, 2016 Opozori Objavljeno Junij 15, 2016 pred 51 minutami, Snecer pravi: če voziš "po knjigi", ventilov ni treba nonstop štelat, laser iridium ngk pa je 70k+ km... Sej ne voziš po knjigi , po knjigi vzdržuješ in utekuješ . Pa ventile ne nastavljaš temveč preveriš , pa ne na posluh Scarabeo 500, DAMI34 in Bmflar 3
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se