siks Objavljeno Junij 17, 2016 Opozori Objavljeno Junij 17, 2016 ...tukaj pa lahko delim lastno izkušnjo z AS...na cb1000r, ki sem jo pred leti vozil, je prišlo do serijske napake (puščanje olja na tesnilu pokrova motorja-napako so poznali, bilo je par podobnih primerov). ko sem opazil, je še bilo par dni do izteka garancije...ker sem po dogovoru z mehanikom zadevo nekaj časa opazoval, je garancijski rok potekel...cca mesec po poteku pa sem se dogovoril za popravilo, ki so ga opravili v okviru garancije. zahtevali so potrjeno servisno knjigo, ki sem jo seveda imel. takšno ravnanje bi seveda moralo biti vedno normalno. maxxa, Bmflar, ciciban in 2 others 5
Miha X Objavljeno Junij 17, 2016 Opozori Objavljeno Junij 17, 2016 On 15 June 2016 at 6:24 AM, Kmet2 said: Ljublaja -Zagreb je pa pot zastonj oz. košta s ćasom ,amortizacijo in gorivom 37€ .........je res za razmislit ? Ja, dober da ste načeli servis v ZG. Niti nisem pomislil, da lahko tam delam servis, pa še najbližje mi je. Hvala fantje Sicer sem na prvega jurja pravkar naredil servis v CE, ampak bom planiral naslednji servis v ZG. On 15 June 2016 at 7:45 AM, luxsa said: Prejsnji teden so me obrili v Avtovalu,ker me ostrizt ne morjo k sem bolj celav,servis na 10000 170 eur,olje,filter,zavorna tekocina,dolili v kardanu in hladilno tekocino.Mislim da je to ene 25 eur.drazje kot za japonca na uradnem servisu,ali pa tudi ne. Potem si pa poceni prišel skozi. Men so v CE računal 198,90 EUR za servis na 1000 km, pa niso menjal zavorne tekočine ali hladilne tekočine.
thumper Objavljeno Junij 18, 2016 Opozori Objavljeno Junij 18, 2016 kaj ta servis na 1000 km je zato ker mora it full opilkov od povsod ven? pa kao fabrško ulaufane mašine po nekaterih informacijah tukaj .. a se samo meni zdi to malo izključujoče ?
motolover Objavljeno Junij 20, 2016 Avtor Opozori Objavljeno Junij 20, 2016 Niso tovarniko ulaufane ampak laufane. Na mizi naredi par km, da preverijo ali vse dela preden ga dajo ven.
Dr.SPEED Objavljeno April 15, 2017 Opozori Objavljeno April 15, 2017 R1200GS Adventure 2016,8200km.redni servis...kam vozite in koliko vas stane
poggy Objavljeno Maj 20, 2017 Opozori Objavljeno Maj 20, 2017 Ob 17. 6. 2016 ob 19:26, Miha X pravi: Ja, dober da ste načeli servis v ZG. Niti nisem pomislil, da lahko tam delam servis, pa še najbližje mi je. Hvala fantje Sicer sem na prvega jurja pravkar naredil servis v CE, ampak bom planiral naslednji servis v ZG. Potem si pa poceni prišel skozi. Men so v CE računal 198,90 EUR za servis na 1000 km, pa niso menjal zavorne tekočine ali hladilne tekočine. Slabo si se zdilal, v Lj je bil 1. servis na 1000km gratis...
S1000R Objavljeno Maj 21, 2017 Opozori Objavljeno Maj 21, 2017 pozna kdo koga ki ima tester GS 911 za reset servis lučke ???
motolover Objavljeno Maj 21, 2017 Avtor Opozori Objavljeno Maj 21, 2017 On 17/06/2016 at 7:26 PM, Miha X said: Potem si pa poceni prišel skozi. Men so v CE računal 198,90 EUR za servis na 1000 km, pa niso menjal zavorne tekočine ali hladilne tekočine. Govoriš o NineT? Ta nima hladilne tekočine. Najbrž so olje močno zasolili, kaj drugega ni moglo biti. Na oko izračunano te stane pri njih oljni filter 15€, olje 85€ in kakih 6 AW dela. Mogoče prilepiš račun (samo postavke) kaj vse so računali?
motolover Objavljeno Maj 21, 2017 Avtor Opozori Objavljeno Maj 21, 2017 19 minutes ago, S1000R said: pozna kdo koga ki ima tester GS 911 za reset servis lučke ??? Mora imeti "pro" verzijo, navaden "enthusiast" verzija je omejena na rabo za deset motorjev. MiNa in S1000R 2
Miha X Objavljeno Maj 21, 2017 Opozori Objavljeno Maj 21, 2017 1 hour ago, motolover said: Govoriš o NineT? Ta nima hladilne tekočine. Najbrž so olje močno zasolili, kaj drugega ni moglo biti. Na oko izračunano te stane pri njih oljni filter 15€, olje 85€ in kakih 6 AW dela. Mogoče prilepiš račun (samo postavke) kaj vse so računali? Bom prilepil postavke na računu, ko pridem naslednji teden domov. Za olje vem da je 15 EUR/Liter (če ga kupiš posebej je 18 EUR). Sicer pa sem naredil letos drugi servis (prvi je bil lani na prvih prevoženih 1000 km, drugi pa po enem letu ali 10000 km), ki je bil 247,53 EUR. In ja, govorim o nineT.
MiNa Objavljeno Maj 21, 2017 Opozori Objavljeno Maj 21, 2017 pred 2 urami, motolover pravi: Mora imeti "pro" verzijo, navaden "enthusiast" verzija je omejena na rabo za deset motorjev. Lahko napraviš "nadgradnjo" na PRO verzijo vendar zadeva ni poceni. Osnovna Wi-Fi verzija je trenutno zaradi davka najcenejša v CH, 331€ plus 6% davka. Seveda pa si omejen s servisiranjem 10-ih motorjev.
motolover Objavljeno Maj 21, 2017 Avtor Opozori Objavljeno Maj 21, 2017 42 minutes ago, Miha X said: Bom prilepil postavke na računu, ko pridem naslednji teden domov. Za olje vem da je 15 EUR/Liter (če ga kupiš posebej je 18 EUR). Sicer pa sem naredil letos drugi servis (prvi je bil lani na prvih prevoženih 1000 km, drugi pa po enem letu ali 10000 km), ki je bil 247,53 EUR. In ja, govorim o nineT. Poglej te cene materiala še enkrat, servisi napišejo cene brez DDV, na koncu ga dodajo. Tako, da npr. tvoje olje ni stalo samo 15, ampak 15 plus DDV. Verjetno tudi govoriva o cenah z 10% popusta, kolikor ga servisi navadno dajo. Olje predpisano za NineT (in ostale zračno hlajene bokserje) te pride v Nemčiji 7,50€ na liter, sem ga ravno pripeljal prijatelju, zato vem.
Miha X Objavljeno Maj 21, 2017 Opozori Objavljeno Maj 21, 2017 (popravljeno) Enkrat v začetku leta sem kupil liter olja, v Selmarju računajo 18,00 EUR/Liter - BMW Motorrad Advantec PRO (SAE 15W - 50). Sem to olje iskal po celem Posavju, pa ga niso imeli, tako da nisem imel druge, kot na Selmar. Popravljeno Maj 21, 2017. Popravil Miha X
kasti Objavljeno Maj 22, 2017 Opozori Objavljeno Maj 22, 2017 Ob 21. 5. 2017 ob 10:38, S1000R pravi: pozna kdo koga ki ima tester GS 911 za reset servis lučke ??? Tole nabavi: Motoscan app vandrovec 1
Miha X Objavljeno Maj 29, 2017 Opozori Objavljeno Maj 29, 2017 On 5/21/2017 at 1:27 PM, motolover said: Poglej te cene materiala še enkrat, servisi napišejo cene brez DDV, na koncu ga dodajo. Tako, da npr. tvoje olje ni stalo samo 15, ampak 15 plus DDV. Verjetno tudi govoriva o cenah z 10% popusta, kolikor ga servisi navadno dajo. Olje predpisano za NineT (in ostale zračno hlajene bokserje) te pride v Nemčiji 7,50€ na liter, sem ga ravno pripeljal prijatelju, zato vem. Bi pričakoval, da imajo pooblaščeni servisi enako ali podobno ceno za enako storitev. Po opravljenem servisu sem se odpeljal domov, tako da sem naredil še kakih 300 km. Zanimalo me je, ali so natočili olje do vrha. Ku.ca! Malo čez polovico okenčka ga je bilo. Servis na 1000 km in prvi redni servis.
motolover Objavljeno Maj 29, 2017 Avtor Opozori Objavljeno Maj 29, 2017 (popravljeno) Relax! Pravilna količina točenja je do polovice okenčka. Glede cene olja, so izgleda kupil 1l posebej in ti niso dali popusta. Moraš reči, sami se ne bodo silili Popravljeno Maj 29, 2017. Popravil motolover
S1000R Objavljeno Maj 29, 2017 Opozori Objavljeno Maj 29, 2017 Pri vročem motorju mora biti cel okenček... hladen je malo manj
motolover Objavljeno Maj 29, 2017 Avtor Opozori Objavljeno Maj 29, 2017 2 hours ago, S1000R said: Pri vročem motorju mora biti cel okenček... hladen je malo manj Drži. Pravilno se meri tako: temperatura motorja mora biti delovna, motor se ugasne, postavi vertikalno, ter počaka pet minut in nato pogleda na okence. Količina olja mora biti vmes med min in max. Notri gre točno 4l, kolikor se ga nalije ob menjavi z menjavo oljnega filtra. S1000R in Quest 2
motolover Objavljeno Maj 30, 2017 Avtor Opozori Objavljeno Maj 30, 2017 (popravljeno) Pri odgovoru, da drži sem malo zaj., oziroma bil površen. Drži za del, ko je treba meriti količino olja pri ogretem motorju in ne drži, da mora biti količina olja do vrha okenčka. Najbolje je, da je količina v sredini. Predvsem pri bokser motorjih lahko večja količina olja povzroča težje delovanje menjalnika. Popravljeno Maj 30, 2017. Popravil motolover
builder Objavljeno Maj 30, 2017 Opozori Objavljeno Maj 30, 2017 pred 3 urami, motolover pravi: Pri odgovoru, da drži sem malo zaj., oziroma bil površen. Drži za del, ko je treba meriti količino olja pri ogretem motorju in ne drži, da mora biti količina olja do vrha okenčka. Najbolje je, da je količina v sredini. Predvsem pri bokser motorjih lahko večja količina olja povzroča težje delovanje menjalnika. olje v menjalniku in motorju, eno z drugim nema veze
Quest Objavljeno Maj 30, 2017 Opozori Objavljeno Maj 30, 2017 pred 1 minuto, builder pravi: olje v menjalniku in motorju, eno z drugim nema veze Ima pri LC, ki imajo isto olje v mašini in menjalniku. Zračno hlajeni pa ne. builder in MiNa 2
builder Objavljeno Maj 30, 2017 Opozori Objavljeno Maj 30, 2017 pred 7 minutami, Quest pravi: Ima pri LC, ki imajo isto olje v mašini in menjalniku. Zračno hlajeni pa ne. zdaj je pa to že logično, nisem vedel, da so to spremenili, seveda na slabše Quest 1
motolover Objavljeno Maj 30, 2017 Avtor Opozori Objavljeno Maj 30, 2017 Zračnega še nisem imel, bratov ne šteje, ker ga jaz nisem vzdrževal in je tudi že trideset leta od tega. Pri vodnem količin olja na sredini okenčka ne povzroča nikakršnih težav npr. kje na poti, ker ga med servisnimi intervali ne porabi praktično nič.
rozzman Objavljeno Julij 16, 2017 Opozori Objavljeno Julij 16, 2017 Pozna kdo kakšne šifre imajo prodajalci in serviserji BMW-jev v Sloveniji oz. kdo ima naslednje šifre: 25489, 33372, 32510 (kakšen link do strani)? Hvala, lep pozdrav Miro
luxsa Objavljeno Avgust 19, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2017 Sem bil vceraj na rednem servisu na Avtovalu,po mojem mnenju se najboljsi uradni servis bmw pri nas, za sefico se ne sekiram kako je oblecena,krajs kilklo k ma bols je,vazno da mehanik vedo kaj delajo. Someone12 in Bmflar 2
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se