Skoči na vsebino

BMW servisi in podpora


motolover

Priporočene objave

Če je volja, nekaj znanja, orodje in ljubezen do znamke se da vse....če tega ni pa pač malo več €

lp

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se že kaj več ve o "ukinitvi servisa za motorje na Cosmosu.

Gredo serviserji na svoje, saj imajo nekateri doma že prav lično urejene delavnice?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 23 urami, builder pravi:

vsak, ki je kdaj sam šaraufu, je sposoben zamenjat sklopko na R motorju Nobene znanosti:) Enostavna zadeva, zato je to najboljši motor na svetu:winkiss:

Imaš prav ali prepusti servisu in odpri srce in denarnico, ker pogled na črevesje ni blagodejen:blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 urami, Kawl pravi:

Ima kdo doma ključ Castle wrench? Rabil bi menjati semering na R1200GS.

 

11qsmtf.jpg

bo treba še lager, zato ponavadi spusti semering, ko dobi lufta:P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 28. 8. 2017 ob 13:42, builder pravi:

vsak, ki je kdaj sam šaraufu, je sposoben zamenjat sklopko na R motorju Nobene znanosti:) Enostavna zadeva, zato je to najboljši motor na svetu:winkiss:

Za delo, demontaža in montaža sklopke so mi računali 186€ (brez ddv)

Ne grem nikoli sam za ta denar tega razdirat. :(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 20 minutami, vandrovec pravi:

Za delo, demontaža in montaža sklopke so mi računali 186€ (brez ddv)

Ne grem nikoli sam za ta denar tega razdirat. :(

če nimaš časa, je OK, drugače pa raje sam, kot da sedim pred televizijo in zgubljam čas :D 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 18 urami, builder pravi:

bo treba še lager, zato ponavadi spusti semering, ko dobi lufta:P

 

Ja sej to mi je jasno.... Mi bodo zdaj drugi uredil. Za ta kotni prenos rabim preveč enih abcigrov da bi se sam hecal. Najbolje je potem verjetno kar celega obnovit, ker če ces lager ven dobit je pa tako treba vse podret :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 urami, Kawl pravi:

Ja sej to mi je jasno.... Mi bodo zdaj drugi uredil. Za ta kotni prenos rabim preveč enih abcigrov da bi se sam hecal. Najbolje je potem verjetno kar celega obnovit, ker če ces lager ven dobit je pa tako treba vse podret :)

tukaj maš narisano ves potek, semeringa in ležeja sta za zamenjat, koštajo skupaj manj kot 100€ in moraš še narediti pripravo za abciganje:P

http://advrider.com/index.php?threads/final-drive-bearing-replacement-07-r1200gsa.682413/

 

 
 

če boš rabil dimenzije ležajev in semeringov, mi povej, pri SKF jih imajo, imam pa tudi kataloške številke, oriđiđi Bmw, sam tam so cene malo jače, 4x:kva2: 

Zdaj grem pa zopet malo na dopust z mopedom, Vis vabi:yea1:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 18 urami, builder pravi:

tukaj maš narisano ves potek, semeringa in ležeja sta za zamenjat, koštajo skupaj manj kot 100€ in moraš še narediti pripravo za abciganje:P

http://advrider.com/index.php?threads/final-drive-bearing-replacement-07-r1200gsa.682413/

 

 
 

če boš rabil dimenzije ležajev in semeringov, mi povej, pri SKF jih imajo, imam pa tudi kataloške številke, oriđiđi Bmw, sam tam so cene malo jače, 4x:kva2: 

Zdaj grem pa zopet malo na dopust z mopedom, Vis vabi:yea1:

Sicer sem dal zdaj zrihtat Perotu iz MB, ker bo glede nato da sem moped kupil pred 14dnevo šlo pod garancijo.

Ampak vseeno pošlji kataloške sigurno bo prav prišlo še komu. Drugače sem si tale link kr podrobno pregledal... ta sicer malo pretirava z vsemi abcigri sem tule našel pravega maharja :)

http://www.roamafrica.co.za/forum/index.php?topic=2455.0

Ja lagerji so pri original bmw dražji kar precej.... sem gledal na realoem cene so kar bogate. Sam za tak užitek se splača plačat- motorček je res fenomenalen.

 

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Kawl pravi:

Ampak vseeno pošlji kataloške sigurno bo prav prišlo še komu.

Sem že dal tole povezavo pa še tukaj za tiste, ki so prezrli. Kataloške številke s cenami sicer v $ ampak po preračnu je cena pri nas v podobna.

Podatki pa so praktično za vse letnike in modele.

Pred cca 2 mesecema sem menjal ležaje krmila po tem katalogu cena 80,40$ pri nas podobna v €. Pri lokalnem specialistu pa cena 31€.

Popravljeno . Popravil MiNa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 31. 8. 2017 ob 14:09, MiNa pravi:

Sem že dal tole povezavo pa še tukaj za tiste, ki so prezrli. Kataloške številke s cenami sicer v $ ampak po preračnu je cena pri nas v podobna.

Podatki pa so praktično za vse letnike in modele.

Pred cca 2 mesecema sem menjal ležaje krmila po tem katalogu cena 80,40$ pri nas podobna v €. Pri lokalnem specialistu pa cena 31€.

Jaz sem mislil kataloške tistih brez nalepke BMW. Te kataloške poznamo - hvala vseeno :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 30. 8. 2017 ob 17:32, builder pravi:

tukaj maš narisano ves potek, semeringa in ležeja sta za zamenjat, koštajo skupaj manj kot 100€ in moraš še narediti pripravo za abciganje:P

http://advrider.com/index.php?threads/final-drive-bearing-replacement-07-r1200gsa.682413/

 

 
 

če boš rabil dimenzije ležajev in semeringov, mi povej, pri SKF jih imajo, imam pa tudi kataloške številke, oriđiđi Bmw, sam tam so cene malo jače, 4x:kva2: 

Zdaj grem pa zopet malo na dopust z mopedom, Vis vabi:yea1:

Kr precej priprav, idej, orodja, strojev za en ležaj menjat.

Pomoje si more vsak pri sebi preračunat kolkrat bo ležaj menjeval. Če bi še drugim servisiral verjetno ja. Za enkratno uporabo pa je preveč vseskupaj :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, _luke_ pravi:

Kr precej priprav, idej, orodja, strojev za en ležaj menjat.

Pomoje si more vsak pri sebi preračunat kolkrat bo ležaj menjeval. Če bi še drugim servisiral verjetno ja. Za enkratno uporabo pa je preveč vseskupaj :D

Zato sem jaz tole zaupal drugemu. 

Drugače vse naredim sam, tudi generalko na mašini, ampak tuki je pa enostavno preveč abcigrov in se mi ne ljub s tem ukvarjat.

Mogoče edino res da bi sam prinesel ležaje majstru in bi računal samo delo, ležaje pa itak dobiš precej ceneje če ne kupiš z BMW nalepko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, Kawl pravi:

Jaz sem mislil kataloške tistih brez nalepke BMW. Te kataloške poznamo - hvala vseeno :)

09  33 11 7 722 799  GROOVED BALL BEARING 0.93  1   $143.55

 

Za nekatere ležaje veliki modri POZABI zapisat mere poleg kataloške številke. V tem primeru jaz iščem ležaj po kataloški številki in Google hitro najde kar iščem.

V primeru, da ima znak BMW je večinoma težko dobavljiv izven njihove mreže.

Vsi ležaji in semeringi, ki sem jih do sedaj menjal so imeli oznako proizvajalca NTN (ali kakšnega znanega) in bili standardnih mer.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 17 urami, Kawl pravi:

Jaz sem mislil kataloške tistih brez nalepke BMW. Te kataloške poznamo - hvala vseeno :)

Na kakšnem torrentu najdi "TECDOC" program ali pa samo vprašaj Mr. GOOGLE, on vse ve.

:grupni:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 1. 9. 2017 ob 19:15, _luke_ pravi:

Kr precej priprav, idej, orodja, strojev za en ležaj menjat.

Pomoje si more vsak pri sebi preračunat kolkrat bo ležaj menjeval. Če bi še drugim servisiral verjetno ja. Za enkratno uporabo pa je preveč vseskupaj :D

:O

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pred 14 dnevi sem pustil motor na servisu, da odpravijo napako pod garancijo (iztekanje olja iz leve vilice). Dvakrat sem šel pogledat na servis in motor stoji tam, kot pred 14 dnevi, ker še niso dobili naročenih delov.

Če bi imeli razervne dele na zalogi v centralnem skladišču, traja dobava max. 2 dni. Če pa nimajo pa traja dlje (ne povejo koliko dlje).

A kdo ve, kdo je tisti, ki dobavlja rezervne dele našim pooblaščencem. Ali naj kako ostro napišem na BMW group Slovenija? Ali komu drugemu j.. m..?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 27 minutami, Miha X pravi:

Pred 14 dnevi sem pustil motor na servisu, da odpravijo napako pod garancijo (iztekanje olja iz leve vilice). Dvakrat sem šel pogledat na servis in motor stoji tam, kot pred 14 dnevi, ker še niso dobili naročenih delov.

Če bi imeli razervne dele na zalogi v centralnem skladišču, traja dobava max. 2 dni. Če pa nimajo pa traja dlje (ne povejo koliko dlje).

A kdo ve, kdo je tisti, ki dobavlja rezervne dele našim pooblaščencem. Ali naj kako ostro napišem na BMW group Slovenija? Ali komu drugemu j.. m..?

Jaz bi motor samo pokazal, da vidijo kaj je narobe, da naročijo del. Potem pa naj pokličejo, ko ga dobijo.

Scarabeo

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

semeringe "dela" kitajc in bi jih z biciklom dostavil prej kot v štirinajsti dnevih. 

Za prejšnji motor (R1150GS) sem gumijasto podložko črpalke goriva čakal štiri tedne, seveda sredi sezone.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

3 hours ago, Miha X said:

Pred 14 dnevi sem pustil motor na servisu, da odpravijo napako pod garancijo (iztekanje olja iz leve vilice). Dvakrat sem šel pogledat na servis in motor stoji tam, kot pred 14 dnevi, ker še niso dobili naročenih delov.

Če bi imeli razervne dele na zalogi v centralnem skladišču, traja dobava max. 2 dni. Če pa nimajo pa traja dlje (ne povejo koliko dlje).

A kdo ve, kdo je tisti, ki dobavlja rezervne dele našim pooblaščencem. Ali naj kako ostro napišem na BMW group Slovenija? Ali komu drugemu j.. m..?

Sem se nasmejal ko sem prebral. :lol1::lol1:kje pa ti živiš?

Avstrija ? 

Hrvaška?

Italija?

 

 

A ti res ni jasno, da BMW SLO BOLI KURAC, NE MOREM DRUGAČE REČI za tvoje vilice in tvoj moped! Kakšno ostro pismo, moj mail so prebrali po dveh mesecih, pa je bil moped mesec dni star in je nevozen stal na servisu sredi sezone zaradi teh debilov.

Dobili so svoje EEE in njim je to važno. Veselo sedijo v svojih pisarnah v Kristalni palači BTCja, modrujejo ter se praskajo po Brazilsko depiliranih jajcih. V vsakournemu 60 minutnemu odmoru za kavo pa pametujejo, koliko lastnikov mopedov jim je ta dan uspelo na suho pokavsati v rito!

 

 

Če pa  je slučajno  šel njihov  tehnični VeleUm za področje Motorrad SLO na polletni dopust, bo tvoj moped toliko časa stal na servisu. In niti približno se ga ne bo v garanciji nihče drznil  dotaknit. 

 

takle mamo,....

 

lp, andrej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ponavadi so vsi deli tukaj v dveh dneh. Dele dobijo iz skladišča v Nemčiji, če tam nimajo, ne morejo poslati. Kolikor poznam se zelo potrudijo, da bi dobili in si znotraj mreže pomagajo če kdo kje ima. Tudi snamejo s kakega salonskega motorja, da uredijo na hitro. Za kateri model motorja gre?

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!