MiNa Objavljeno September 18, 2020 Opozori Objavljeno September 18, 2020 pred 45 minutami, 3nity pravi: Na bokserju se sinhronizacija ventilov zelo pozna @3nity če uporabljamo pravo terminologijo, potem se ventili ne sinhronizirajo. Pri ventilih se kontrolira zračnost "valve clearance". Reža med ventilom in aktuatorjem le tega. Takole nekako to izgleda...Tule na sliki je odmična gred direktno nad ventili, seveda je vmes še dročnik in distančnik, ki se menja v primeru, da zračnost ni pravilna. Pri stalih "Airheadih" je za nastavitev odmika vijak, zato se tudi kontrolira na vsakih 10Kkm. Na novejših modelih bokserjen je kontrola na 20Kkm, še vedno so hlajeni zračno-tekočinsko. BMW sicer "zahteva" kontrolo tudi na 800ccm motorjih, ki pa so "kopija" antomobilskih motorjev, kar se tiče principa krmiljenja ventilov. Na prejšnjem "sivčku", so bili ventili ob vsaki kontroli v specifikacijah proizvajalca tudi po 120Kkm. Sinhronizacija se pa izvaja (starejših modeli BMW) na sesalnem delu tule je pojasnjeno kako in kaj.... Snečer, Joker, Quest in 4 others 7
luxsa Objavljeno September 18, 2020 Opozori Objavljeno September 18, 2020 Vse lepo razlozeno,ampak japaner ljubcem to nic ne pomeni ker hocjo na vsak nacin dokazat da so bemflni kurac od ovce in da se nenormalno kvarijo,glede na to da naredijo povprecno max 4000 km na leto se jim na japanerih res ne more nic pokvarit,ne vem pa v cem je fora da morjo hodit srat v temo o bmw? 3nity, MiNa, Bmflar in 1 other 1 3
DAMI34 Objavljeno September 18, 2020 Opozori Objavljeno September 18, 2020 pred 14 urami, Darko3g pravi: Spisek je konkreten ampak: Kdaj ste preverjali zračnost ventilov pri avtih? Kaj so motorji iz prejšnjega tisočletja? Pa preverjanje gladkega gibanja stranske tačke in centralnega stojala - obstaja kakšno specialno orodje za to (npr. leva noga)? Ali je kalibrirana? In vse to za 375 €, Samo preverjanje ali tudi zamenjava, če je kaj slabega oz. podmazanje, še se tačka trdo odpira. preverjanje je pri vse motorjih, po knjigici, vse od gasa, sklopke, tačke itd..ni sam pri bmw, kr poglej v svoja navodila luxsa, MiNa in 3nity 3
DAMI34 Objavljeno September 18, 2020 Opozori Objavljeno September 18, 2020 pred 2 minutami, luxsa pravi: Vse lepo razlozeno,ampak japaner ljubcem to nic ne pomeni ker hocjo na vsak nacin dokazat da so bemflni kurac od ovce in da se nenormalno kvarijo,glede na to da naredijo povprecno max 4000 km na leto se jim na japanerih res ne more nic pokvarit,ne vem pa v cem je fora da morjo hodit srat v temo o bmw? dej, pa sem ti večkrat napisal, ne jokaj toliko pa ne pluvaj, a si prav rabiš na tak način dvigovat moralo? Vprašanje je čisto na mestu. 375€ pa človeka pač zanima kaj vse ti naredijo za ta dnar.oziroma bi morali. (servis na 20 kek) Operejo ga, to je bistvo Mislim, da pri nobeni blagovni znamki (tudi japanoljubci ne) te ne pride cenej, komplet vsi filtri in olje, sveče in kontrola ventilov. Je res da so kontrole ventilov pri drugih znamkah nekoliko al celo v 2x daljšem obdobju, so pa cifre tam okrog 500€ Bmflar 1
Darko3g Objavljeno September 18, 2020 Opozori Objavljeno September 18, 2020 (popravljeno) Nisem želel prcat, niti ne proti BMW ampak na splošno, pri avtomobilih se menja olje, filtre, svečke, pa na 160K ali več še jermen odmične. Pri motorjih pa vsakih 20.000 vse živo, kot da imamo GP motorje, kjer po vsaki tekmi menjajo pol motorja. Saj to ni preobremenjen motor (res da ima več kot 100 konjev na 1200 kubikov, ampak premika dosti manj mase, kot avto, zato ne verjamem, da so obrabe toliko večje ali izdelava toliko slabša) Da je cena konkretna pa ni problem le BMWja ampak večine servisov. Glede spiska servisa pa je nekaj resnega dela (olje, filter, svečke, kardan, kontrola zračnosti, kar je konkreten poseg (razdiranje glave, menjava tesnil,...) ostalo pa bolj ali manj vizualni pregled, ki ne traja skupaj 5 minut, bistvu je pol stvari takšnih, ki jih navodila priporočajo pred vsako vožnjo (tlak, profil, luči, hod sklopke in zavore). Mimogrede se sprašujem tudi, zakaj je kardan boljši od verige ali jermena, če je potrebno vsakih 20.000 menjati olje. Verigo mažeš in menjaš, ko je zanič, jermen pa le kontroliraš in menjaš po potrebi (pri 110.000 še ni potrebe) Popravljeno September 18, 2020. Popravil Darko3g Tedybear 1
MiNa Objavljeno September 18, 2020 Opozori Objavljeno September 18, 2020 Kaj tu ni jasno? Servis je del poprodajne "skrbi" za kupca,ne za izdelek. Tako trdijo "proizvajalci" in ve se zakaj. Če te na servisu "nosijo po rokah", imaš pač občutek kako je vse "oh in sploh". Smo pač bitja ki potrebujejo pozornost, in to vedo, ker na tak način nam izpulijo € mi pa imamo občutek kako smo pomembni. Ekonomija. Tudi Ubermašine bi se vrtele kot japanerji s pol manj "SERVISIRANJA". Ampak ko "odkartaš" 25 jurjev za novo "igračo" potem 350 € enkrat ali dvakrat na leto menda ne pomeni finančnega propada, ali se morda motim? Sicer pa je kdo tukaj, ki opravi pregled pred vožnjo, kot ga "zapoveduje" uporabniško navodilo?? Ali pritisk na daljinca garažnih vrat, pritisk na start gumb, prva in gaaaasssa.... GregorM, car_freak, Tedybear in 3 others 4 2
ftp Objavljeno September 18, 2020 Opozori Objavljeno September 18, 2020 1 hour ago, Darko3g said: Saj to ni preobremenjen motor (res da ima več kot 100 konjev na 1200 kubikov, ampak premika dosti manj mase, kot avto, zato ne verjamem, da so obrabe toliko večje ali izdelava toliko slabša) Motorji se vrtijo od 9 do 15k obratov, avtomobili max 6500. Saj potem lahko primerjaš avtomobil ki ima servis povprečno na 20 - 30k km s tovornjaki ki je preko 100k km. Zakaj? 1 hour ago, Darko3g said: Glede spiska servisa pa je nekaj resnega dela (olje, filter, svečke, kardan, kontrola zračnosti, kar je konkreten poseg (razdiranje glave, menjava tesnil,...) ostalo pa bolj ali manj vizualni pregled, ki ne traja skupaj 5 minut, bistvu je pol stvari takšnih, ki jih navodila priporočajo pred vsako vožnjo (tlak, profil, luči, hod sklopke in zavore). Glej kaj serviser dela, pa ti bo jasno zakaj porabi 3 ure. 1 hour ago, Darko3g said: Mimogrede se sprašujem tudi, zakaj je kardan boljši od verige ali jermena, če je potrebno vsakih 20.000 menjati olje. Verigo mažeš in menjaš, ko je zanič, jermen pa le kontroliraš in menjaš po potrebi (pri 110.000 še ni potrebe) Mu dež in prah ne škodi in na daljši poti ne rabiš mazat. MiNa, nejc74, luxsa in 1 other 4
TakeALookAround Objavljeno September 20, 2020 Opozori Objavljeno September 20, 2020 K bos 1000 odlepu za servis, se ti bo zdel 375 kr uredu. Mavti, 3nity, MiNa in 2 others 1 3 1
gasperX Objavljeno September 21, 2020 Opozori Objavljeno September 21, 2020 Kvaj to jurja?? jst sm ze navajen ? TakeALookAround 1
DAMI34 Objavljeno September 21, 2020 Opozori Objavljeno September 21, 2020 pred 20 urami, DinDiin pravi: K bos 1000 odlepu za servis, se ti bo zdel 375 kr uredu. kdo pa odkarta na 20kkm jurja? Kera firma? Mogoče ducati na 24 jurjev :D pred 37 minutami, gasperX pravi: Kvaj to jurja?? jst sm ze navajen ? ti maš višji štandard :P gasperX 1
madrider Objavljeno September 21, 2020 Opozori Objavljeno September 21, 2020 Imam GS 1250 letnik 2020. Med zadnjo potjo po dolomitih sem opazil zanimivo zadevo Ob štartu od doma sem nastavil oba potovalna računalnika na 0. Ok koncu prvega dne in cca 600 km je bila povprečna poraba tam nekje 5,1 l na obeh. Drugi dan, ko se je "dnevni" resetiral na 0 sem po cca 30 km preveril ... in kar na enkrat obe povprečni porabi tako dnevna kot skupna 4,6. To zadevo sem nato opazoval še parkrat in vedno se sočasno spreminjata obe porabi. Kilometrina in ostali podatki pa so lepo ločeni. Zadeva mi je malo "čudna", saj bi po vseh kriterijih morala biti tudi povprečna poraba ločena tako na nivoju skupnega potovalnega računalnika kot tudi na nivoju dnevnega, ne pa da imaš samo prikazano isto številko na dveh zavihkih pod dvema oznakama. V avtomobilih navadno imamo dve ločeni povprečni porabi, ki kažeta različno (tudi na bmwjih ) Med potovanjem se mi je prižgala tudi lučka za motor, tako da so mi naložili najnovejši software tako za motor kot tudi TFT, vendar je "napaka" ostala. Se to pojavlja tudi drugim ?
DAMI34 Objavljeno September 21, 2020 Opozori Objavljeno September 21, 2020 pred 6 minutami, madrider pravi: Imam GS 1250 letnik 2020. Med zadnjo potjo po dolomitih sem opazil zanimivo zadevo Ob štartu od doma sem nastavil oba potovalna računalnika na 0. Ok koncu prvega dne in cca 600 km je bila povprečna poraba tam nekje 5,1 l na obeh. Drugi dan, ko se je "dnevni" resetiral na 0 sem po cca 30 km preveril ... in kar na enkrat obe povprečni porabi tako dnevna kot skupna 4,6. To zadevo sem nato opazoval še parkrat in vedno se sočasno spreminjata obe porabi. Kilometrina in ostali podatki pa so lepo ločeni. Zadeva mi je malo "čudna", saj bi po vseh kriterijih morala biti tudi povprečna poraba ločena tako na nivoju skupnega potovalnega računalnika kot tudi na nivoju dnevnega, ne pa da imaš samo prikazano isto številko na dveh zavihkih pod dvema oznakama. V avtomobilih navadno imamo dve ločeni povprečni porabi, ki kažeta različno (tudi na bmwjih ) Med potovanjem se mi je prižgala tudi lučka za motor, tako da so mi naložili najnovejši software tako za motor kot tudi TFT, vendar je "napaka" ostala. Se to pojavlja tudi drugim ? trenutno si prestavljen semle. Lahko pa objavo/post skopiraš tudi v temo GS 1250. Načeloma, če imaš dva prikaza porabe vezana na pretekle kilometre bi morala biti različna, če je en sam jemlje povprečje od trenutka ko si resetiral povprečje, al pa primarni dnevni števec. Napaka, ne sme ostati, če je vse ok. Oredlagam obisk servisa, da izbrišejo napako, oziroma, da prevereijo, zakaj se napaka pojavlja. Itak je motor v garanciji.
madrider Objavljeno September 21, 2020 Opozori Objavljeno September 21, 2020 pred 21 minutami, DAMI34 pravi: trenutno si prestavljen semle. Lahko pa objavo/post skopiraš tudi v temo GS 1250. Načeloma, če imaš dva prikaza porabe vezana na pretekle kilometre bi morala biti različna, če je en sam jemlje povprečje od trenutka ko si resetiral povprečje, al pa primarni dnevni števec. Napaka, ne sme ostati, če je vse ok. Oredlagam obisk servisa, da izbrišejo napako, oziroma, da prevereijo, zakaj se napaka pojavlja. Itak je motor v garanciji. Ok morda sem se malo nerodno izrazil. Osnovno napako so seveda odpravili . Baje bila potrebna le nadgradnja softwerja. Ostala je le "napaka" glede povprečne porabe kljub najnovejšemu softwerju.
DAMI34 Objavljeno September 21, 2020 Opozori Objavljeno September 21, 2020 pred 22 minutami, madrider pravi: Ok morda sem se malo nerodno izrazil. Osnovno napako so seveda odpravili . Baje bila potrebna le nadgradnja softwerja. Ostala je le "napaka" glede povprečne porabe kljub najnovejšemu softwerju. največ in formacij si boš lahko izmenjal v tejle temi z lastniki : če hočeš lahko tvojo objavo kar tja premaknem, ali pa jo sam skopiraj tja
Vito23 Objavljeno September 21, 2020 Opozori Objavljeno September 21, 2020 Povprečna poraba se ti zmeraj resetira čez nekaj časa. Tudi jaz sem gledal čukasto na začetku. Pač se resetira čez nekaj časa. Je pa čudno ja zakaj imajo to tako naštimano in, da tudi ni trenutne porabe.
Snečer Objavljeno September 21, 2020 Opozori Objavljeno September 21, 2020 pred 38 minutami, Vito23 pravi: Povprečna poraba se ti zmeraj resetira čez nekaj časa. Tudi jaz sem gledal čukasto na začetku. Pač se resetira čez nekaj časa. Je pa čudno ja zakaj imajo to tako naštimano in, da tudi ni trenutne porabe. diši po VW softweru MiNa 1
MiNa Objavljeno September 22, 2020 Opozori Objavljeno September 22, 2020 Ob 18. 9. 2020 ob 13:02, MiNa pravi: Servis je del poprodajne "skrbi" za kupca, ne za izdelek. Takole sem zapisal. In po končani garanciji (5let) če si jo seveda doplačal, ja "no free meal", boš za svoje kinte še vedno redni gost v njihovem "lokalu", če ne boš prej obupal in menjal. Sicer pa tudi drugje ne bo veliko drugače...
Vito23 Objavljeno September 22, 2020 Opozori Objavljeno September 22, 2020 pred 21 urami, Snečer pravi: diši po VW softweru Hahah še res je Mi je pa čudno, da na 1200 so pa imeli trenutno porabo... čudno res ne vem kaj tem švabom piska v glavi MiNa 1
franko Objavljeno Oktober 6, 2020 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2020 ce komu pride prav... BMW Motorrad Repair and Service Data BMW RSD 09.2017 https://drive.google.com/uc?id=1eq-RaCX3i0TIyrVb9B3tUDhreuJFljlw&export=download car_freak in MiNa 1 1
zundapp Objavljeno Oktober 17, 2020 Opozori Objavljeno Oktober 17, 2020 Zdravo Potrebujem točno tak regulator napetosti, bmw 1200 (morda tudi 1150, 1250) Seveda ne sme biti drag ? ! Če ve kdo za motor po delih, naj pove- hvala
DAMI34 Objavljeno Oktober 17, 2020 Opozori Objavljeno Oktober 17, 2020 Pravkar, zundapp pravi: Zdravo Potrebujem točno tak regulator napetosti, bmw 1200 (morda tudi 1150, 1250) Seveda ne sme biti drag ? ! Če ve kdo za motor po delih, naj pove- hvala ba kar tule prava tema. Isto zadevo se lahko objavi tudi v temi o dotičnem motorju, ali pa sam svoj mehanik
MiNa Objavljeno Oktober 17, 2020 Opozori Objavljeno Oktober 17, 2020 pred 5 urami, zundapp pravi: Potrebujem točno tak regulator napetosti, bmw 1200 https://www.ebay.com/itm/SHINDENGEN-MOSFET-FH020AA-REGULATOR-RECTIFIER-KIT-REPLACES-FH012AA-/380704480069?mkevt=1&siteid=1&mkcid=2&mkrid=711-153320-877673-6&source_name=google&mktype=dsa&campaignid=9475911349&groupid=97894735124&crlp=420351124044&keyword=&targeted=dsa-19959388920&MT_ID=b&adpos=&device=c&googleloc=9062555&geo_id=182&gclid=CjwKCAjwrKr8BRB_EiwA7eFapnpvEzB7A1a7vP3352bBtr6SmRyWWtGeJ3KaCjn3hy_WkeR2UllEpxoCo5EQAvD_BwE Lahko pa malo "gemblaš" ... https://www.banggood.com/Regulator-Rectifier-Upgrade-Kit-Replaces-FH012AA-For-SHINDENGEN-MOSFET-FH020AA-p-1220209.html?utm_source=google&utm_medium=cpc_fashion&utm_content=michelle&utm_campaign=Michelle-snew-ele-projector-ds-1010&ad_id=471984370282&cur_warehouse=CN R1150 in R1200 je imel klasičen alternator gnan z jermenom in kot je navada integriran regulator. Letniki 13+ tekočinsko hlajeni pa imajo tak regulator CINDAPP in DAMI34 2
Joker Objavljeno November 7, 2020 Opozori Objavljeno November 7, 2020 (popravljeno) Ugodno prodam GS911 USB Enthusiast z enim uporabljenim VIN-om. Cena: prava prilika! 120€ Popravljeno November 7, 2020. Popravil Joker MiNa 1
MiNa Objavljeno December 1, 2020 Opozori Objavljeno December 1, 2020 V primeru, da vam izpiše napako.... MitcH', tomash in Quest 2 1
Vito23 Objavljeno December 8, 2020 Opozori Objavljeno December 8, 2020 Da ne bo kdo rekel, da ni videl! Imam 3400km do naslednjega servisa in razmišljam, da bi poklical http://www.avtoval.si/novice-avtoval-grosuplje/novice-bmw-motorrad/261-bmw-motorrad-zimska-akcija Bmflar, CINDAPP in MiNa 3
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se