Skoči na vsebino

BMW servisi in podpora


Priporočene objave

Objavljeno
pred 45 minutami, 3nity pravi:

Na bokserju se sinhronizacija ventilov zelo pozna

@3nity če uporabljamo pravo terminologijo, potem se ventili ne sinhronizirajo. Pri ventilih se kontrolira zračnost "valve clearance". Reža med ventilom in aktuatorjem le tega.

valve-clearance-image-source-www.transmoto.com_.au_.thumb.jpg.47c7ea8c6620d440ad133588db7194e0.jpg

Takole nekako to izgleda...Tule na sliki je odmična gred direktno nad ventili, seveda je vmes še dročnik in distančnik, ki se menja v primeru, da zračnost ni pravilna.

Pri stalih "Airheadih" je za nastavitev odmika vijak, zato se tudi kontrolira na vsakih 10Kkm.

Na novejših modelih bokserjen je kontrola na 20Kkm, še vedno so hlajeni zračno-tekočinsko. BMW sicer "zahteva" kontrolo tudi na 800ccm motorjih, ki pa so "kopija" antomobilskih motorjev, kar se tiče principa krmiljenja ventilov. Na prejšnjem "sivčku", so bili ventili ob vsaki kontroli v specifikacijah proizvajalca tudi po 120Kkm.

Sinhronizacija se pa izvaja (starejših modeli BMW) na sesalnem delu

tule je pojasnjeno kako in kaj....

 

 

Objavljeno

Vse lepo razlozeno,ampak japaner ljubcem to nic ne pomeni ker hocjo na vsak nacin dokazat da so bemflni kurac od ovce in da se nenormalno kvarijo,glede na to da naredijo povprecno max 4000 km na leto se jim na japanerih res ne more nic pokvarit,ne vem pa v cem je fora da morjo hodit srat v temo o bmw?

Objavljeno
pred 14 urami, Darko3g pravi:

Spisek je konkreten ampak: Kdaj ste preverjali zračnost ventilov pri avtih? Kaj so motorji iz prejšnjega tisočletja?

Pa preverjanje gladkega gibanja stranske tačke in centralnega stojala - obstaja kakšno specialno orodje za to (npr. leva noga)? Ali je kalibrirana?

In vse to za 375 €, Samo preverjanje ali tudi zamenjava, če je kaj slabega oz. podmazanje, še se tačka trdo odpira.

preverjanje je pri vse motorjih, po knjigici, vse od gasa, sklopke, tačke itd..ni sam pri bmw, kr poglej v svoja navodila

 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 2 minutami, luxsa pravi:

Vse lepo razlozeno,ampak japaner ljubcem to nic ne pomeni ker hocjo na vsak nacin dokazat da so bemflni kurac od ovce in da se nenormalno kvarijo,glede na to da naredijo povprecno max 4000 km na leto se jim na japanerih res ne more nic pokvarit,ne vem pa v cem je fora da morjo hodit srat v temo o bmw?

dej, pa sem ti večkrat napisal, ne jokaj toliko pa ne pluvaj, a si prav rabiš na tak način dvigovat moralo?

Vprašanje je čisto na mestu.

375€ pa človeka pač zanima kaj vse ti naredijo za ta dnar.oziroma bi morali. (servis na 20 kek)

Operejo ga, to je bistvo :P

Mislim, da pri nobeni blagovni znamki (tudi japanoljubci ne)

te ne pride cenej, komplet vsi filtri in olje, sveče in kontrola ventilov.

Je res da so kontrole ventilov pri drugih znamkah nekoliko al celo v 2x daljšem obdobju, so pa cifre tam okrog 500€

 

 

Objavljeno (popravljeno)

Nisem želel prcat, niti ne proti BMW ampak na splošno, pri avtomobilih se menja olje, filtre, svečke, pa na 160K ali več še jermen odmične. Pri motorjih pa vsakih 20.000 vse živo, kot da imamo GP motorje, kjer po vsaki tekmi menjajo pol motorja. Saj to ni preobremenjen motor (res da ima več kot 100 konjev na 1200 kubikov, ampak premika dosti manj mase, kot avto, zato ne verjamem, da so obrabe toliko večje ali izdelava toliko slabša)

Da je cena konkretna pa ni problem le BMWja ampak večine servisov.

Glede spiska servisa pa je nekaj resnega dela (olje, filter, svečke, kardan, kontrola zračnosti, kar je konkreten poseg (razdiranje glave, menjava tesnil,...) ostalo pa bolj ali manj vizualni pregled, ki ne traja skupaj 5 minut, bistvu je pol stvari takšnih, ki jih navodila priporočajo pred vsako vožnjo (tlak, profil, luči, hod sklopke in zavore).

Mimogrede se sprašujem tudi, zakaj je kardan boljši od verige ali jermena, če je potrebno vsakih 20.000 menjati olje. Verigo mažeš in menjaš, ko je zanič, jermen pa le kontroliraš in menjaš po potrebi (pri 110.000 še ni potrebe)

Popravljeno . Popravil Darko3g
Objavljeno

Kaj tu ni jasno? Servis je del poprodajne "skrbi" za kupca,ne za izdelek. Tako trdijo "proizvajalci" in ve se zakaj. Če te na servisu "nosijo po rokah", imaš pač občutek kako je vse "oh in sploh". Smo pač bitja ki potrebujejo pozornost, in to vedo, ker na tak način nam izpulijo € mi pa imamo občutek kako smo pomembni. Ekonomija.

Tudi Ubermašine bi se vrtele kot japanerji s pol manj "SERVISIRANJA". Ampak ko "odkartaš" 25 jurjev za novo "igračo" potem 350 € enkrat ali dvakrat na leto menda ne pomeni finančnega propada, ali se morda motim?

Sicer pa je kdo tukaj, ki opravi pregled pred vožnjo, kot ga "zapoveduje" uporabniško navodilo??

Ali pritisk na daljinca garažnih vrat, pritisk na start gumb, prva in gaaaasssa....

 

Objavljeno
1 hour ago, Darko3g said:

Saj to ni preobremenjen motor (res da ima več kot 100 konjev na 1200 kubikov, ampak premika dosti manj mase, kot avto, zato ne verjamem, da so obrabe toliko večje ali izdelava toliko slabša)

Motorji se vrtijo od 9 do 15k obratov, avtomobili max 6500. Saj potem lahko primerjaš avtomobil ki ima servis povprečno na 20 - 30k km s tovornjaki ki je preko 100k km. Zakaj?

 

1 hour ago, Darko3g said:

Glede spiska servisa pa je nekaj resnega dela (olje, filter, svečke, kardan, kontrola zračnosti, kar je konkreten poseg (razdiranje glave, menjava tesnil,...) ostalo pa bolj ali manj vizualni pregled, ki ne traja skupaj 5 minut, bistvu je pol stvari takšnih, ki jih navodila priporočajo pred vsako vožnjo (tlak, profil, luči, hod sklopke in zavore).

Glej kaj serviser dela, pa ti bo jasno zakaj porabi 3 ure.

 

1 hour ago, Darko3g said:

Mimogrede se sprašujem tudi, zakaj je kardan boljši od verige ali jermena, če je potrebno vsakih 20.000 menjati olje. Verigo mažeš in menjaš, ko je zanič, jermen pa le kontroliraš in menjaš po potrebi (pri 110.000 še ni potrebe)

Mu dež in prah ne škodi in na daljši poti ne rabiš mazat.

Objavljeno

Kvaj to jurja?? jst sm ze navajen ?

  • Všeč mi je 1
Objavljeno
pred 20 urami, DinDiin pravi:

K bos 1000 odlepu za servis, se ti bo zdel 375 kr uredu. :smoke:

kdo pa odkarta na 20kkm jurja? Kera firma? Mogoče ducati na 24 jurjev :D

 

pred 37 minutami, gasperX pravi:

Kvaj to jurja?? jst sm ze navajen ?

ti maš višji štandard :P
 

Objavljeno

Imam GS 1250 letnik 2020.

Med zadnjo potjo po dolomitih sem opazil zanimivo zadevo

Ob štartu od doma sem nastavil oba potovalna računalnika na 0.

Ok koncu prvega dne in cca 600 km je bila povprečna poraba tam nekje 5,1 l na obeh.

Drugi dan, ko se je "dnevni" resetiral na 0 sem po cca 30 km preveril ... in kar na enkrat obe povprečni porabi tako dnevna kot skupna 4,6.

To zadevo sem nato opazoval še parkrat in vedno se sočasno spreminjata obe porabi. Kilometrina in ostali podatki pa so lepo ločeni.

 

Zadeva mi je malo "čudna", saj bi po vseh kriterijih morala biti tudi povprečna poraba ločena tako na nivoju skupnega potovalnega računalnika kot tudi na nivoju dnevnega, ne pa da imaš samo prikazano isto številko  na dveh zavihkih pod dvema oznakama.

V avtomobilih navadno imamo dve ločeni povprečni porabi, ki kažeta različno (tudi na bmwjih ;)

 

Med potovanjem se mi je prižgala tudi lučka za motor, tako da so mi naložili najnovejši software tako za motor kot tudi TFT, vendar je "napaka" ostala.

Se to pojavlja tudi drugim ?

 

Objavljeno
pred 6 minutami, madrider pravi:

Imam GS 1250 letnik 2020.

Med zadnjo potjo po dolomitih sem opazil zanimivo zadevo

Ob štartu od doma sem nastavil oba potovalna računalnika na 0.

Ok koncu prvega dne in cca 600 km je bila povprečna poraba tam nekje 5,1 l na obeh.

Drugi dan, ko se je "dnevni" resetiral na 0 sem po cca 30 km preveril ... in kar na enkrat obe povprečni porabi tako dnevna kot skupna 4,6.

To zadevo sem nato opazoval še parkrat in vedno se sočasno spreminjata obe porabi. Kilometrina in ostali podatki pa so lepo ločeni.

 

Zadeva mi je malo "čudna", saj bi po vseh kriterijih morala biti tudi povprečna poraba ločena tako na nivoju skupnega potovalnega računalnika kot tudi na nivoju dnevnega, ne pa da imaš samo prikazano isto številko  na dveh zavihkih pod dvema oznakama.

V avtomobilih navadno imamo dve ločeni povprečni porabi, ki kažeta različno (tudi na bmwjih ;)

 

Med potovanjem se mi je prižgala tudi lučka za motor, tako da so mi naložili najnovejši software tako za motor kot tudi TFT, vendar je "napaka" ostala.

Se to pojavlja tudi drugim ?

 

trenutno si prestavljen semle. Lahko pa objavo/post skopiraš tudi v temo GS 1250.

Načeloma, če imaš dva prikaza porabe vezana na pretekle kilometre bi morala biti različna, če je en sam jemlje povprečje od trenutka ko si resetiral povprečje, al pa primarni dnevni števec.

Napaka, ne sme ostati, če je vse ok. Oredlagam obisk servisa, da izbrišejo napako, oziroma, da prevereijo, zakaj se napaka pojavlja. Itak je motor v garanciji.

Objavljeno
pred 21 minutami, DAMI34 pravi:

trenutno si prestavljen semle. Lahko pa objavo/post skopiraš tudi v temo GS 1250.

Načeloma, če imaš dva prikaza porabe vezana na pretekle kilometre bi morala biti različna, če je en sam jemlje povprečje od trenutka ko si resetiral povprečje, al pa primarni dnevni števec.

Napaka, ne sme ostati, če je vse ok. Oredlagam obisk servisa, da izbrišejo napako, oziroma, da prevereijo, zakaj se napaka pojavlja. Itak je motor v garanciji.

Ok morda sem se malo nerodno izrazil.

Osnovno napako so seveda odpravili ;). Baje bila potrebna le nadgradnja softwerja.

Ostala je le "napaka"  glede povprečne porabe ;) kljub najnovejšemu softwerju.

Objavljeno
pred 22 minutami, madrider pravi:

Ok morda sem se malo nerodno izrazil.

Osnovno napako so seveda odpravili ;). Baje bila potrebna le nadgradnja softwerja.

Ostala je le "napaka"  glede povprečne porabe ;) kljub najnovejšemu softwerju.

največ in formacij si boš lahko izmenjal v tejle temi z lastniki :

 

 

če hočeš lahko tvojo objavo kar tja premaknem, ali pa jo sam skopiraj tja

Objavljeno

Povprečna poraba se ti zmeraj resetira čez nekaj časa. Tudi jaz sem gledal čukasto na začetku. Pač se resetira čez nekaj časa. Je pa čudno ja zakaj imajo to tako naštimano in, da tudi ni trenutne porabe.

Objavljeno
pred 38 minutami, Vito23 pravi:

Povprečna poraba se ti zmeraj resetira čez nekaj časa. Tudi jaz sem gledal čukasto na začetku. Pač se resetira čez nekaj časa. Je pa čudno ja zakaj imajo to tako naštimano in, da tudi ni trenutne porabe.

diši po VW softweru :) 

Objavljeno
Ob 18. 9. 2020 ob 13:02, MiNa pravi:

Servis je del poprodajne "skrbi" za kupca, ne za izdelek.

Takole sem zapisal.

In po končani garanciji (5let) če si jo seveda doplačal, ja "no free meal", boš za svoje kinte še vedno redni gost v njihovem "lokalu", če ne boš prej obupal in menjal.

Sicer pa tudi drugje ne bo veliko drugače...

Objavljeno
pred 21 urami, Snečer pravi:

diši po VW softweru :) 

Hahah še res je :) Mi je pa čudno, da na 1200 so pa imeli trenutno porabo... čudno res ne vem kaj tem švabom piska v glavi :)

  • 2 tedne pozneje...
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Zdravo

 

Potrebujem točno tak regulator napetosti, bmw 1200 (morda tudi 1150, 1250)

Seveda ne sme biti drag ? !

 

Če ve kdo za motor po delih, naj pove- hvala

FH020AA_gray_back_ground.JPG

Objavljeno
Pravkar, zundapp pravi:

Zdravo

 

Potrebujem točno tak regulator napetosti, bmw 1200 (morda tudi 1150, 1250)

Seveda ne sme biti drag ? !

 

Če ve kdo za motor po delih, naj pove- hvala

FH020AA_gray_back_ground.JPG

ba kar tule prava tema. Isto zadevo se lahko objavi tudi v temi o dotičnem motorju, ali pa sam svoj mehanik

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Ugodno prodam GS911 USB Enthusiast z enim uporabljenim VIN-om. Cena: prava prilika! 120€                  

Popravljeno . Popravil Joker
  • 4 tedne pozneje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!