Skoči na vsebino

Cesta


BREITNER

Priporočene objave

Mogoče komu pride prav.V Buzetu na krožnem prometu,tam kjer zavijete levo proti Sloveniji izberete izvoz pred izvozom v Slovenijo.Dvignete se po lepi asfaltni cesti nekje 600m visoko.Po par kilometrih imate en mejni prehod,če pa podaljšate in peljete naprej po cesti po nekaj kilometrih zavijete levo tabla GP Jelovice.Zanimiva cesta pridete pa ven v Podgorju.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče komu pride prav.V Buzetu na krožnem prometu,tam kjer zavijete levo proti Sloveniji izberete izvoz pred izvozom v Slovenijo.Dvignete se po lepi asfaltni cesti nekje 600m visoko.Po par kilometrih imate en mejni prehod,če pa podaljšate in peljete naprej po cesti po nekaj kilometrih zavijete levo tabla GP Jelovice.Zanimiva cesta pridete pa ven v Podgorju.

 

Tale prvi je MP Rakitovec.Bil sem tam že z obeh strani,pa me niso pustili čez.Policist me je celo vprašal če sem mogoče zašel. :grrr Drugi za Podgorje pa je OK.

 

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Maloobmejni prehodi so namenjeni za tiste s prepustnico, torej lokalno prebivalstvo. Na tem območju sta mednarodna Podgorje in Sočerga.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Očitno režim na maloobmejnih prehodih med Slovenijo in Hrvaško ni poenoten. Ponekod te spustijo brez veliko pregovarjanja, ponekod moraš malo pojamrat in se "slinit", spet drugje (npr. na območju Kolpe) plačaš neko zanemarljivo takso medtem ko te na nekaterih prehodih enostavno ne spustijo čez.

 

Konkretno na prehodu Brezovica pri Gradinu sem lani uspel priti čez z malo stokanja, (češ da bežim pred dežejem), medtem ko me je Hrvat na Rakitovcu letos gladko poslal na Podgorje...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem ali je bilo objavljeno ali ne ; če je blo naj cufa potem tole dol vrže ;-)

 

 

Takale znake so začel postavljat po nemški deželi (zaenkrat še v testni fazi):

 

post-22468-0-57765900-1409869046_thumb.jpg

 

kar pomeni, da so na račun varnosti (?) začel pred in v ovinek polagati na asfalt trakove z grbinami

višine 18mm.

 

post-22468-0-71104800-1409869354.jpg     post-22468-0-46505000-1409869362.jpg         post-22468-0-47883600-1409869371.jpg

 

 

to naj bi prisililo motorista (in seveda tudi kolesarja med npr. kolesarsko dirko) v nižjo hitrost

vožnje skozi ovinek.

 

 

Primer položitve trakov (t.i. ruttelstreifen) pred ovinek in v ovinku:

post-22468-0-24808200-1409869571_thumb.jpg

 

 

zdaj lahko samo še čakamo da kaka brihta to položi na naše ceste - ovinke  :angryrant1:

 

 

 

Na tej cesti so baje že položeni ti t.i. štrajfni (ruttelstreifen):

(no če tam vozijo takšno vozniki, pol je prav da jih omejijo pri hitrosti)

 

https://www.youtube.com/watch?v=UyFm27B_A_o#t=26

Popravljeno . Popravil nejcgs
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... pa kje so glih tega pilota najdli ...ima krake tako dolge, da nogo sam vn stegne, pa že s kolenom po asfaltu drajsa. Sej sploh nč nagnu ni... pa ga na televizijo dajo. Boh ve kolk so mu plačal za tole demo vožnjo tisti, ko štrajfne montirajo.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Očitno režim na maloobmejnih prehodih med Slovenijo in Hrvaško ni poenoten. Ponekod te spustijo brez veliko pregovarjanja, ponekod moraš malo pojamrat in se "slinit", spet drugje (npr. na območju Kolpe) plačaš neko zanemarljivo takso medtem ko te na nekaterih prehodih enostavno ne spustijo čez.

 

Konkretno na prehodu Brezovica pri Gradinu sem lani uspel priti čez z malo stokanja, (češ da bežim pred dežejem), medtem ko me je Hrvat na Rakitovcu letos gladko poslal na Podgorje...

Midva sva šla zadnjič čez Podgorje in nama je policaj razložil, da če bi bil maloobmejni prehod ne bi mogla it čez, ker je samo za lokalce oziroma se jim ne da prepustnice za tistih par centov 10 minut pisat, tko d drugih ne spuščajo čez....če pa bi že je treba navest točn kam in po kaj greš pa čez istega moraš nazaj kao......no lani, k sva rinla tm nek pr Čabarju čez čez maloobmejnega niso nč kompliciral, mal je trajal, da je napisal prepustnico (vs navdušen, k sva ga zmotla lih med popoldansko siesto :P), plačala par centov, nazaj sva šla pa čist drugje-čez Babno polje. Očitno majo glih kokr majo dan pa kokr se jim dela.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...

 

 

zdaj lahko samo še čakamo da kaka brihta to položi na naše ceste - ovinke  :angryrant1:

 

....

Ni potrebe pri nas po tem.

 

Mi smo spet pred njimi, pri nas imamo take grbine (še večje) že v same ceste vgrajene :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 mesecev pozneje...

Kakšna je cesta (asfalt, makadam.... .)Štart: most čez Drino v kanjon reke Lim ( most je pred Višegradom na cesti Ustriprača - Višegrad (ob Drini)-kanjon Lima-Donja Strmica-Polimje-Rudo-Međurečje-Hercegovačka Goleša-Bučje-Plevlja. Pričakujem informacije iz prve roke in po možnosti čimnovejše. Včasih je bil del makadamski.

Thanks

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

mene pa zanima ali ima kdo informacije za cesto vAlbaniji - Shkoder-Bajze-Tamare-Gusinje

1. maja 2013 odpeljal relacijo Gusinje - križišče SH20/E762.

 

Zelo verjetno je z juga do Brigje sedaj že asfaltirano, mogoče celo do Cijevna. 

Naprej do Vermoosa pričakujem, da je še vedno makadam,

mestoma na debelo nasut za pest debel pesek.

Od Vermoosa neprej je zopet asfalt.

S soft enduro vsekakor vredno odpeljat, sam sem s cestakom sicer odpeljal a potreboval 6h za 70km.

S tremi pavzami, ne dolgimi. Neroden kolega zraven z enduro (Guzzi Quota in v dvoje)

je nekajkrat pešačil in tud porival.

Mimo se je pripeljalo le nekaj terencev (4x4) in en star Mercedesov kombi.

Ravno na osnovi tega kombija sem vztrajal s cestakom, sicer bi obrnil nazaj v Gusinje.

 

Zanimiva pokrajina in v neposredni bližini Prokletij. Me je pa spomnila na film Deliverance.

Na sredini etape videna črpalka za bencin in kao ambulanta, samo se ne bi zanašal.

Obvezno poln tank goriva in predlagam v sončnem vremenu

 

Nekaj opisov je  v drugi temi, če se ne motim v temi Albanija.

Popravljeno . Popravil gsxf750
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ajdovscina - Bovec kaj naj recem..super :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tam srečaš poleti hrvaške kamikaze, ki se na sportakih spustijo na polno v dolino, obuti so pa v japonke, kratke hlače, brez rokavic....ne boš verjel, čelado celo nataknejo :kva1:

Drugače pa cesta je meni lepa, seveda ko se enkrat prebiješ ven iz Opatije. Pa tam, kjer je tisti oster ovinek na tvojem zemljevidu, je zelo lepa razgledna točka in restavracija s pogledom na Cres in Kvarnerski zaliv. Tam se tudi večina motoristov ustavlja. No, od tam tudi tiste kamikaze potem štartajo! Če se usmeriš proti Puli postane cesta precej ravna in ponekod je zelo drseč asfalt...no, vsaj meni se je zdel tak. Na splošno imajo ceste v Istri slabši oprijem (ne povsod, pa vendarle), kot si recimo navajen iz Jadranske magistrale.

Evo, če še nisi bil, je to en tak lep izlet.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Opatija - Mošćeniška Draga    skupaj se držeča naselja  :BUA:

 

Mošćeniška Draga (rondo) - Vozilići:        :OK:   ta pravo

 

V visoki poletni sezoni odsvetujem.

Avti kopalcev parkirani v strnjeni koloni ob sami ali delno na cesti.

 

Izven sezone  :OK:

 

Vidikovac je zares vidikovac  :yes:

Popravljeno . Popravil gsxf750
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prevozu v sredo, je za vidit in probat :) Men je dost lepa, ni pa jadranka. Če boš že v tistem koncu se zapel še v Stari Rakalj, precej neznan kraj z meni čudovitim razgledom.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na tej cesti je bila pred par leti nesreča, kjer sta se zaleteli dve nasproti vozeči skupini motoristov in nekaj jih je zgorelo do smrti.

http://www.novilist.hr/Vijesti/Crna-kronika/Stravicna-prometna-nesreca-Poginulo-troje-motociklista-Pet-motora-izgorjelo

Cesta je drugače krasna, letos sem jo odpeljal že dvakrat. Paziti je treba na kolesarje, njim se tudi zdi krasna in tam množično trenirajo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je že kdo šel iz Livna čez Glamoč (po M15) in nato v Drvar po R408? 

KLIK

Bosanci še niso jemali guglstritvju, iz satelita se pa švoh vidi. Deluje nekam belo, makadam?

 

Je relacija Livno - Bosansko Grahovo - Drvar zelo prometna (šleparji, etc.)?

Popravljeno . Popravil Gaunar Jokl
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pred leti je bilo na tej relaciji okoli 20 km makadama.

http://goo.gl/maps/bNKHc

 

Livno B. Grahovo - poezija, prazna cesta. Od Grahova do Drvarja je bil pred leti ponekod zveglan asfalt.

 

Scarabeo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pred leti je bilo na tej relaciji okoli 20 km makadama.

http://goo.gl/maps/bNKHc

 

Livno B. Grahovo - poezija, prazna cesta. Od Grahova do Drvarja je bil pred leti ponekod zveglan asfalt.

 

Scarabeo

 

Hvala.

Bo potem kar druga varianta čez Bosansko Grahovo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tam srečaš poleti hrvaške kamikaze, ki se na sportakih spustijo na polno v dolino, obuti so pa v japonke, kratke hlače, brez rokavic....ne boš verjel, čelado celo nataknejo :kva1:

Drugače pa cesta je meni lepa, seveda ko se enkrat prebiješ ven iz Opatije. Pa tam, kjer je tisti oster ovinek na tvojem zemljevidu, je zelo lepa razgledna točka in restavracija s pogledom na Cres in Kvarnerski zaliv. Tam se tudi večina motoristov ustavlja. No, od tam tudi tiste kamikaze potem štartajo! Če se usmeriš proti Puli postane cesta precej ravna in ponekod je zelo drseč asfalt...no, vsaj meni se je zdel tak. Na splošno imajo ceste v Istri slabši oprijem (ne povsod, pa vendarle), kot si recimo navajen iz Jadranske magistrale.

Evo, če še nisi bil, je to en tak lep izlet.

 

 

hvala tebi in vsem za odgovore

 

bom dal na year plan

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!