Skoči na vsebino

BMW R 1200 GS LC 2013 dalje


Priporočene objave

Objavljeno
pred 16 urami, Tepko pravi:

Zdaj ko je nov, šaltam gor nekje pri 3-4,5k, navzdol pa ko pade pod 2k. Zdaj kolk odločno to po prestavni, ker je včasih precej trda in po mojih izkušnjah nebi smelo biti tako trdo, če pravilno prestavljaš oz. če se vmes gas spusti ali doda (ko šaltaš dol). 

Zdaj možno je, da sam vmes z gasom delam, ker sem navajen, na 125cc sem šaltal brez sklopke pa je motor lepo pel dolge kilometre, na 650cc pa sem tudi vedno z gasom pomagal vmes pri šaltanju dol. 

Najboljš da prlimam roko vmes, k šaltam :P

Bom še mal probavu, k grem naslednjič na furo. 

Ko prestavljaš na gor naredi kak sem napisal ,gas do daske in po prestavni. 

Ja dokler se ne navadiš na menjalnik in agregat,ki melje,kot da so ležaji šli,imaš slab filing.....nič narobe ,je veliko trši ,kot agregate ,ki jih navajaš. 

Ne zamenjaš tako lepo , kot quiki,vrjemi. 

Na dol se ne igraj z plinom,popolnoma zapri ročico plina in vžgi dol. 

Če delaš tako se ti žena enkrat ne bo zaletela z čelado v čelado.

Vaja dela mojstra.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

No danes sem šel na furo, pa sem malo bolj stisnu, ja shift assist za šaltat gor dela dokaj lepo, ampak nad 4k obratov. Navzdol pa še vedno precej trdo... Sam kolk je pa pol tole kaj uporabno sploh na terenu? 

Objavljeno (popravljeno)
pred 15 minutami, Tepko pravi:

No danes sem šel na furo, pa sem malo bolj stisnu, ja shift assist za šaltat gor dela dokaj lepo, ampak nad 4k obratov. Navzdol pa še vedno precej trdo... Sam kolk je pa pol tole kaj uporabno sploh na terenu? 

GS je das motor, to je na trdo vse skupaj narejeno. Ni ja japonc k pogledaš šalthebel pa sam prestavi.

Kdaj in kako se ga uporablja so pa že vsi napisali :)

Popravljeno . Popravil HyperJack
Objavljeno
1 hour ago, Tepko said:

No danes sem šel na furo, pa sem malo bolj stisnu, ja shift assist za šaltat gor dela dokaj lepo, ampak nad 4k obratov. Navzdol pa še vedno precej trdo... Sam kolk je pa pol tole kaj uporabno sploh na terenu? 

Zadeva je uporabna navzgor nad 4k, za navzdol pa v vsem območju obratov. Zapreš gas, stisneš sklopko, kresneš po menjalniku in sam doda medgas. Na starem si moral ročno dodajat, pri 2018 pa sam skupla .

Za teren je pa težava v mopedu (teža) in ne v shift assistu.....

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Kmet2 je lepo napisal delovanje šifterja. 

Dodajam mojo izkušnjo: prestavljati navzgor je mogoče že pri 2K+ obratih. Prestavljanje navzdol terja vajo. Najbolje je, da v momentu, ko odvzameš plin, hkrati pritisneš prestavno stopalko. Porebno je kar nekaj vaje, da zadeva gladko teče. 

Navzgor praviloma vedno prestavljan brez sklopke, navzdol pa le, ko je "dovolj prostora", se pravi, da imam čas "ponoviti vajo". Na ovinkasti cesti, ko je zelo pomembno prestavljanje navzdol ob pravem času, pa uporabljam sklopko. Nekajkrat se mi je zgodilo, da s šifterjem ni "šlo dol" takoj in je bilo treba precej korigirati linijo, kar zna biti kar neprijetno.

Objavljeno
22 hours ago, THOMPSON said:

Zadeva je uporabna navzgor nad 4k, za navzdol pa v vsem območju obratov. Zapreš gas, stisneš sklopko, kresneš po menjalniku in sam doda medgas. Na starem si moral ročno dodajat, pri 2018 pa sam skupla .

Za teren je pa težava v mopedu (teža) in ne v shift assistu.....

 

Zapreš gas, stisneš sklopko... čak a ni to ravno clutchless shift fora? Tud v navodilih berem, da če stisneš sklopko, se sistem izklopi in tudi v ročici sklopke je not stikalo kot v bremzi (se sliš k klikne), kar pomen da ve da izklopi shift assist. 

Bom naslednji teden še probaval, pa tja do 1000km, edino kar se malo bojim je, da bi zjebal menjalnik zaradi tega "probavanja". 

Objavljeno
pred 3 urami, Tepko pravi:

Zapreš gas, stisneš sklopko... čak a ni to ravno clutchless shift fora? Tud v navodilih berem, da če stisneš sklopko, se sistem izklopi in tudi v ročici sklopke je not stikalo kot v bremzi (se sliš k klikne), kar pomen da ve da izklopi shift assist. 

Bom naslednji teden še probaval, pa tja do 1000km, edino kar se malo bojim je, da bi zjebal menjalnik zaradi tega "probavanja". 

Če te še vedno muči da gre zlo na trdo ko šaltaš gor malo levo nogo premakni naprej da dobiš večjo moč za pretikanje gor. Sploh ko pretikaš v višjih obratih ter s precej odprtim plinom rabiš bit še malo bolj odločen... Mogoče ti bodo šifter tudi malo naštelali na servisu in bo lepše pretikal.

Na neasfaltni podlagi je tudi precej uporaben - tam pa lahko tut že iz prve pretikaš s šifterjem - lepše prešalta ker kolo zavrti v prazno zaradi podlage...  :)

Skratka, ostali so lepo napisali kako in kaj: ko šaltaš gor naj motor pospešuje, ko šaltaš dol naj agregat bremza... to je to, malo prakse rabiš da najdeš prave delovne obrate za kvikšift pretikanje in bo ok...
 

Objavljeno

Kolega kupil lani novega RT-ja. Imel tudi vse prejšne modele RT-ja, pa še mehanik je po stroki. Skratka, tudi na njegovem boxerju je vse od prvega kilometra vse "škrtalo" med prestavljanjem. Potem je imel tega dovolj in je original olje ven zlil in dal noter drugo olje, mislim da 5w60. Je rekel da je to drug motor. Prestavljanje mehko in brez upora. Ko je bil čas za redni servis, so mu noter seveda spet nalili standarno olje, ki ga uporabljajo na servisih. Je dejal, da ko se je peljal domov iz servisa, je bil menjalnik spet ves trd. Je po destih kilometrih vožnje iz servisa parkiral motor v svojo garažo in zlil novo olje ven, dal noter svojega, zadeva rešena!

Mogoče v razmislek vsem z novim vodno hlajenim boxer agregatom.....  

Objavljeno

kakšno pa 5w-60 ? To je neka čudna gradacija, morda 10w-60 ?

Objavljeno

Kolikor jaz razumem, je to v bistvu olje za športno uporabo, ni pa nobene škode, če se ga uporablja tudi na cesti. Nisem pa strokovnjak iz tega področja. Prenašam samo dobro izkušnjo, ki bi jo tudi jaz uporabil, če bi imel novega boxerja, pa imam na srečo/žalost še vedno zračno hlajenega :)

  • Všeč mi je 2
  • Haha 1
Objavljeno

Moj prjato, je v GS ulivu Bardahl-a in prav da je to to ... da je pa vsakih 1000 km skrivaj uliu pol litra (ponavad, ko smo mi ponoč spali) smo pa tudi videli :P

 

Objavljeno
1 hour ago, skalaprava said:

Kolega kupil lani novega RT-ja. Imel tudi vse prejšne modele RT-ja, pa še mehanik je po stroki. Skratka, tudi na njegovem boxerju je vse od prvega kilometra vse "škrtalo" med prestavljanjem. Potem je imel tega dovolj in je original olje ven zlil in dal noter drugo olje, mislim da 5w60. Je rekel da je to drug motor. Prestavljanje mehko in brez upora. Ko je bil čas za redni servis, so mu noter seveda spet nalili standarno olje, ki ga uporabljajo na servisih. Je dejal, da ko se je peljal domov iz servisa, je bil menjalnik spet ves trd. Je po destih kilometrih vožnje iz servisa parkiral motor v svojo garažo in zlil novo olje ven, dal noter svojega, zadeva rešena!

Mogoče v razmislek vsem z novim vodno hlajenim boxer agregatom.....  

Sem se z njegovim zapeljan en krog, ker me je prosil, da povem mnenje. Menjalnik je bil mehak kot putrček. Mnogo boljši od mojeg lepo utečenega 16 GSa. Peljal sem preden je menjal olje, kako je bilo potem ne vem. 

18 minutes ago, maus said:

Moj prjato, je v GS ulivu Bardahl-a in prav da je to to ... da je pa vsakih 1000 km skrivaj uliu pol litra (ponavad, ko smo mi ponoč spali) smo pa tudi videli :P

 

Pogovarjam se o vodno hlajenih modelih 2013 dalje, ti ne kurijo nič olja med menjavami.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
On 28/03/2018 at 8:54 PM, Tepko said:

No danes sem šel na furo, pa sem malo bolj stisnu, ja shift assist za šaltat gor dela dokaj lepo, ampak nad 4k obratov. Navzdol pa še vedno precej trdo... Sam kolk je pa pol tole kaj uporabno sploh na terenu? 

Je kar uporabno. Sploh recimo med drugo in tretjo.  Normalno se pa tam prestavi pred in po zahtevnem delu, isto kot na cesti ne počneš tega v ovinku. 

Objavljeno
pred 52 minutami, motolover pravi:

Sem se z njegovim zapeljan en krog, ker me je prosil, da povem mnenje. Menjalnik je bil mehak kot putrček. Mnogo boljši od mojeg lepo utečenega 16 GSa. Peljal sem preden je menjal olje, kako je bilo potem ne vem. 

Pogovarjam se o vodno hlajenih modelih 2013 dalje, ti ne kurijo nič olja med menjavami.

Tudi oljnohlajeni niso ,če so bili pravilno utečeni!

Objavljeno (popravljeno)

....ko prebiram, da kupiš motor za 15 jurjev + in potem sam vlivaš drugo olje, ker je menjalnik trd in škrta,melje pri originalnem olju,...potem se res sprašujem kaj ti mora dogajat v glavi, da ti kljub vsemu še vedno vse pomeni propeler na keslu :lol1:

Popravljeno . Popravil gift
Objavljeno
pred eno uro, motolover pravi:

Pogovarjam se o vodno hlajenih modelih 2013 dalje, ti ne kurijo nič olja med menjavami.

ni poanta v kurjenju olja ampak v olju, katerega je nalival v GS-a ;)

da je kuru olje je samo zato, da je stavek daljši, ampak je resničen :P

 

  • Haha 2
Objavljeno
pred 29 minutami, gift pravi:

....ko prebiram, da kupiš motor za 15 jurjev + in potem sam vlivaš drugo olje, ker je menjalnik trd in škrta,melje pri originalnem olju,...potem se res sprašujem kaj ti mora dogajat v glavi, da ti kljub vsemu še vedno vse pomeni propeler na keslu :lol1:

Tudi jaz se res sprašujem , kaj ti mora dogajat v glavi,da se sprašuješ kaj dela drugim v glavi,ki se vozijo z boljšim motorjem, kot se sam.

 

Objavljeno
pred 53 minutami, Kmet2 pravi:

Tudi jaz se res sprašujem , kaj ti mora dogajat v glavi,da se sprašuješ kaj dela drugim v glavi,ki se vozijo z boljšim motorjem, kot se sam.

 

Svetovljan...mi prosim razložiš pojem boljši, v tej dotični temi :)

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 7 minutami, gift pravi:

Svetovljan...mi prosim razložiš pojem boljši, v tej dotični temi :)

Če ti moram to razlagat,itak ne boš razumel.

Objavljeno
1 hour ago, gift said:

....ko prebiram, da kupiš motor za 15 jurjev + in potem sam vlivaš drugo olje, ker je menjalnik trd in škrta,melje pri originalnem olju,...potem se res sprašujem kaj ti mora dogajat v glavi, da ti kljub vsemu še vedno vse pomeni propeler na keslu :lol1:

Lastnik dotičnega RTja je izredno dober, spreten in razgledan mehanik. Praktično ni problema, ki ga ne bi rešil in to vse iz užitka in ljubezni do dela. Ve kaj dela in rad preizkuša drugačne pristope.

Ko ti bo na Ferrariju crknil menjalnik, nas boš prosil za njegov kontakt ;) 

  • Všeč mi je 2
  • Haha 1
Objavljeno
pred 28 minutami, gift pravi:

Svetovljan...mi prosim razložiš pojem boljši, v tej dotični temi :)

Kmetu2 tako ne prideš do konca:D bolje odnehat. Eni pač vejo dve strani več kot vsaka knjiga :D 

Objavljeno
pred 3 urami, gift pravi:

....ko prebiram, da kupiš motor za 15 jurjev + in potem sam vlivaš drugo olje, ker je menjalnik trd in škrta,melje pri originalnem olju,...potem se res sprašujem kaj ti mora dogajat v glavi, da ti kljub vsemu še vedno vse pomeni propeler na keslu :lol1:

od motorke vlivaš, da se da šaltat s trdim nemškim škornjem :) 

tale qucki je še en nateg za kupce, zadeva je nekaj vmes, imajo tudi druge znamke, drugi lahko dokupimo...

potrošnik to prebere, poklika pri opremi, da je preko 20k, pol pa se po servisih vozi in mehanikom kaže delovanje

pred 2 urami, Kmet2 pravi:

Tudi jaz se res sprašujem , kaj ti mora dogajat v glavi,da se sprašuješ kaj dela drugim v glavi,ki se vozijo z boljšim motorjem, kot se sam.

 

ne vem, če vidiš na dvorišče servisa, kako se vozijo z boljšimi motorji :) 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!