Skoči na vsebino

BMW R 1200 GS LC 2013 dalje


solorider

Priporočene objave

Ob 28. 6. 2018 ob 16:04, MitcH' pravi:

zdaj pa boš rekel, da je šofer kriv, ne pa ni, ampak motor :bum::baa::jezik:

Krive so neustrezne pnevmatike in kombinacija moči + teže.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 28. 6. 2018 ob 16:04, MitcH' pravi:

zdaj pa boš rekel, da je šofer kriv, ne pa ni, ampak motor :bum::baa::jezik:

Ma mal filinga na sklopki mu nebi škodval a kaj meniš?:smoke:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
  • 2 tedne pozneje...

Še en update: 

Po skoraj narejenih 10k km od nakupa letos marca, lahko rečem, da je motor top! :yea2:

Edini problemi, ki jih imam trenutno:

  • včasih se čelada (BMW čelada + BMW komunikator) noče povezat ali pravilno povezat na connectivity. Rešljivo s software update-om. 
  • shift-pro (quickshifter) mi še vedno dela probleme. Šaltanje gor se mi zdi precej trdo še vedno, včasih imam občutek, da bo motor razpadu. Kak mesec nazaj kupu nove škornje pa imam na levem že znake obrabe od ročice menjalnika. Šaltanje navzdol po prvem servisu deluje precej bolje z izjemo da občasno "zašteka" med prestavo (velikokrat na klancu navzdol) in mi ostane tako, se mi je že zgodilo, da mi je potem sredi ovinka padu v prestavo oz. jo je zamenjal. Ne vem kako ostalim deluje, ampak občasno dela tale shifter zelo lepo gor in dol, tudi pri nižjih obratih, včsih ga serje na polno. 
  • gume, prednja se mi nuca 2x hitreje kot zadnja. Prednja je nekje že na 40-50%, zadnja nekje 80-90% profila. Prav tako moram pumpati precej redno. Bojda se reši z zatesnitvijo ventilov (matice spodaj), upam, da rešim kmalu - je v planu. 

Dobre strani: 

  • bremzo so jebeno dobre :) Tudi razporeditev in vse, na ostrih ovinkih zadnja na "road" mode zelo lepo deluje, tako abs kot vse ostalo. Do sedaj najboljše zavore na kateremkoli motorju, ki sem ga vozil. Dejansko me ni strah uporabljati zadnje zavore več. 
  • "rain" mode je super, na mokri cesti se lahko pelješ skorajda normalno. 
  • motor narejen za ovinke, prava uživancija, samo da so ovinki, tako serpentine kot navadni. Tako lepo uravnotežen, teže se sploh ne čuti, okreten, kontrole so mehke, tako sklopka kot bremze, tako da je prav užitek it povsod, kjer se le da. :D Ne pridem čisto do roba gume, ampak 35 stopinjski nagib je zame več kot dovolj, več se že bojim tudi zaradi cilindrov. 
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

9 minutes ago, mladench said:

Kva pomen GS LC? Liquid Cooled? 

Ja, GS-ko si prilepil v napačno temo. :)  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni je po menjavi olja z originalnim Bmw- jevim prestavljanje veliko bolj gladko. Prej je bil v motorju Motorex.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prvi servis in menjavo olja sem imel pri 1000km, mehanik je tudi naštimal ampak kot zgleda večinoma samo za navzdol, ker dol dela BP v 90%, gor pa nekje 50%. mogoče še manj. Prej je gor delal bolje, pa dol sploh ni hotel gasa dajat vmes in je blo trdo kot k**ba. 

Bomo pa vidl pri 10k km, kaj bo naredu, bom ga povprašal tudi kako olje daje not. Vem pa iz lastnih izkušenj, da olje v motorju vpliva zelo velik tudi na menjalnik. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Tepko pravi:

Prvi servis in menjavo olja sem imel pri 1000km, mehanik je tudi naštimal ampak kot zgleda večinoma samo za navzdol, ker dol dela BP v 90%, gor pa nekje 50%. mogoče še manj. Prej je gor delal bolje, pa dol sploh ni hotel gasa dajat vmes in je blo trdo kot k**ba. 

Bomo pa vidl pri 10k km, kaj bo naredu, bom ga povprašal tudi kako olje daje not. Vem pa iz lastnih izkušenj, da olje v motorju vpliva zelo velik tudi na menjalnik. 

sploh če si delita olje :) 

drugač pa če imaš rad menjalnik opusti QS

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 24 minutami, Snecer pravi:

sploh če si delita olje :) 

drugač pa če imaš rad menjalnik opusti QS

Zakaj opusti QS? Sem se malo zapeljal z GSko pa mi všečno. Ni spedenan ok? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je je. Sicer ne bi bilo v redni proizvodnji za povprecnega gospoda srednjih do zrelih let. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi. Pri BMW ne placas samo znamke. Je tudi narejeno tako kot mora biti.

Velja za vse evropske znamke.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 urami, Snecer pravi:

sploh če si delita olje :) 

drugač pa če imaš rad menjalnik opusti QS

Ti res nimaš blage veze o motorznanstvu. 

Menjalnik je narejen ,da se lahko brez sklopke  prestavlja brez tveganja za poškodbo le tega. Z QS pa je vse samo lažje .

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 urami, mladench pravi:

Ja kaj pa za mlade energične fante? :D

naveličal se ga boš...ni karakterja :P (ps. pretiravam)

pred 2 urami, Snecer pravi:

to so gostilniške, da je narejen za menjavanje brez sklopke... 

akano.jpg.e010e6fd5ce27c5dc632a5a2167f8ad3.jpg

da te na hitro demantiram, vprašaj @mladencha če mu je ribnil menjalnik na SXu. (kar vem beleži 110kkm) Taisti je bil redno menjan brez sklopke (navzgor) in v posnemanju QŠ, in kar vem on počne isto. Razen 1-2 takrat je vse bolj nežno in z uporabo sklopke.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, Snecer pravi:

to so gostilniške, da je narejen za menjavanje brez sklopke... 

akano.jpg.e010e6fd5ce27c5dc632a5a2167f8ad3.jpg

Se mi je zdelo, da boš več vedel , kot mehaniki.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

QS je pogruntavščina za dirkalne stroje, kjer se lovijo tisočinke, kar pa BMW GS ni!  Na potovalnih endurah so to pogruntavščino dodali iz ekonomskega vidika, iz varnostnega stališča pa so še naštudirali elektronsko dodajanje medgasa za prestavljanje v nižje prestave, kar pa podaljša čas prestavljanja in včasih deluje včasih pa ne, kot poročate. Seveda je vse elektronsko nastavljivo, za to pa rabiš tim mehanikov in računalničarjev. To pa potem ne gre več skupaj s konceptom "potovalna endura", kajti noben popotnik si po par prevoženih kilometrih ne želi zavijati v "box" na štelanje.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

takle pa zgleda kardan pri 90000km motor star tri leta

na pooblaščenem servisu redno servisiran, olje v diferencijalu menjano vsakih 10000km

gumice še prve in brez  pošodb

20180730_085203.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!