Skoči na vsebino

HOMOLOGACIJA vse (izpuhi, agregat, oprema)


Priporočene objave

Objavljeno

 

pred 26 minutami, DAMI34 pravi:

Čisto tako na kratko, ne samo Akrapovič, tudi drugi proizvajalci imajo tipske slip one, ki jih homologirajo nato za različne mopede. Zgolj podobnost ne pomeni nič. 

Pri Massu si lahko izbereš kateri koli lonec, ki ti ga nato vgradijo in homologirajo. Če so menjane krivine, je pa potem to druga zgodba. Vsaj iz slik Diavela je razvidno, da so krivine original.

Se ti zdi, da je tisti majhen lonec na Diavelu sposoben opravljati, v homologacijskih zahtevah, zahtevano delo ? Misliš, da je Akrapovič kar tako izdelal dva izpušna lonca za Diavela ? Za tako velik motor mora biti ustrezno velik izpušni sistem. Če se ne da uravnavati zahtevanih emisij z velikostjo, se jih pa s količino. 

Objavljeno
pred 9 minutami, Borutt pravi:

 

Se ti zdi, da je tisti majhen lonec na Diavelu sposoben opravljati, v homologacijskih zahtevah, zahtevano delo ? Misliš, da je Akrapovič kar tako izdelal dva izpušna lonca za Diavela ? Za tako velik motor mora biti ustrezno velik izpušni sistem. Če se ne da uravnavati zahtevanih emisij z velikostjo, se jih pa s količino. 

Se ti zdi...je stavek, ki ga lahko samo ko v nekaj dvomiš uporabljaš...to ni strokovni termin, niti me ne zanima, kaj se policaju zdi, cifre se mu ujemajo "in če se mu zdi" lahko odredi samo izredni tehnični....med drugim ima tudi z1000 in z1000SX 2 lonca, pa ne zaradi zvoka in emisij, saj so še močnejše mašine z enim rorom, ampak zaradi dizajna.

Bdw...dober db killer, ki ga porineš na koncu v ror lahko komot ubije še tako močan zvok.

 

Objavljeno
pred 28 minutami, Lenkas pravi:

Meni so z GPU odgovorili, da se upošteva Pravilniku o tehničnih pregledih motornih in priklopnih vozil.
Torej vsak policaj mau svoje dela, en pravilnik, en tole kar si ti nalimal, slolvenija pač.

Kakorkoli, tudi pri tej meritvi, ki si jo nalimal, se obrati pri katerih bo policist opravljal meritev ne bodo ujemali z nalepko na mojem motorju. Razen če si "nazivno moč" tolmačijo drugače. Še to nalimaj.

Pusti GPU, ker ne vedo niti, kje je morje niti, kje so parkirali svoja vozila. Jaz sem vprašanje naslovil na Ministrstvo za notranje zadeve in na Ministrstvo za infrastrukturo in prostor, katera sta izdajatelja omenjenih pravilnikov. 

Ker se vrtljaji tvojega motorja ne bodo ujemali s tistimi polovičnimi v povezavi z vrtljaji pri nazivni moči, si preberi, kaj sem prilepil malo višje. Zahteve so določene s homologacijo na datum homologacije. Gre za zahteve, katere so določene s homologacijo. Torej je podatek o vrtljajih in ravni hrupa zabeležen v homologaciji in na tipski nalepki. 

pred 45 minutami, DAMI34 pravi:

če si pozorno prebral, še policija nima pojma kako se meri, da ne govorimo o meritvah na pamet, se pravi niso izvedene v kontroliranem okolju, pač kasirat je treba :D

 

Naj nekdo da zahtevo za sodno varstvo in naj na sodišču dokaže nezakonito meritev hrupa. Verjetno ne bo težko, saj je v zakonu napisano, kaj je potrebno narediti ob sumu, da vozilo ne izpolnjuje predpisanih zahtev glede emisij onesnaževal in hrupa

Se pa zelo motiš, če misliš, da policisti ne vedo, kako meriti hrup oziroma, kako uporabiti napravo za merjenje hrupa. 

Objavljeno

Tudi sam sem naslovil mail na ministrstvo za infrastrukturo, po enem tednu še nisem dobil odgovora.

V mojem homologacijskem kartončku piše enako kot na motorju, 86db(A) pri 3000 obratih.
Tipska nalepka?
 

Objavljeno
pred 9 minutami, Borutt pravi:

 

Naj nekdo da zahtevo za sodno varstvo in naj na sodišču dokaže nezakonito meritev hrupa. Verjetno ne bo težko, saj je v zakonu napisano, kaj je potrebno narediti ob sumu, da vozilo ne izpolnjuje predpisanih zahtev glede emisij onesnaževal in hrupa

Se pa zelo motiš, če misliš, da policisti ne vedo, kako meriti hrup oziroma, kako uporabiti napravo za merjenje hrupa. 

Očitno ne veste :ras:, ampak si lahko to dovolite, ker ste organi. Prav tako izražanje dvoma v organ, ki je izpuh na Diavelu odobril, pomeni da veš več kot oni?

Zakaj potem kar policija ne vpisuje v homologacije? :P

Kolobocijo s predpisi si pa že sam predstavil. 

Dejstvo je, da pri nas in v tujini lahko organi počno marsikaj, tudi ocenjujejo na "sluh" glasnost, ali na videz hitrost. Ja vem, če mi kaj ni prav, mi ostane sodno varstvo. 

Pa pozabil si mi replicirati eno objavo višje. 

Objavljeno
pred 8 minutami, DAMI34 pravi:

Se ti zdi...je stavek, ki ga lahko samo ko v nekaj dvomiš uporabljaš...to ni strokovni termin, niti me ne zanima, kaj se policaju zdi, cifre se mu ujemajo "in če se mu zdi" lahko odredi samo izredni tehnični....med drugim ima tudi z1000 in z1000SX 2 lonca, pa ne zaradi zvoka in emisij, saj so še močnejše mašine z enim rorom, ampak zaradi dizajna.

Bdw...dober db killer, ki ga porineš na koncu v ror lahko komot ubije še tako močan zvok.

 

Meritev hrupa bo pokazala črno na belem. In potem ? 

O porivanju do konca in zvoku pa ne bi tukaj :lol1:

Objavljeno (popravljeno)
pred 3 minutami, Borutt pravi:

Meritev hrupa bo pokazala črno na belem. In potem ? 

O porivanju do konca in zvoku pa ne bi tukaj :lol1:

Meritev hrupa ne izvaja tisti, ki je homologacijo izdal, zgolj namenska luknja za kasiranje?

Sem homologiral izpuh, vem kako zadeva teče, prineseš papirčke, homologacijski organ verjame papirčku, vpiše ror, potem se pa policaj name spravlja z meritvijo hrupa? Tu nekaj ne štima. Papirčki so sledljivost, za ugotavljanje odgovornosti. Torej fotka izpuha ki sem ga homologiral obstaja, izjava proizvajalca obstaja in če vse štima, po kaki logiki sem lahko jaz kriv in kaznovan?????

Popravljeno . Popravil DAMI34
Objavljeno
pred 23 minutami, DAMI34 pravi:

Meritev hrupa ne izvaja tisti, ki je homologacijo izdal, zgolj namenska luknja za kasiranje?

Sem homologiral izpuh, vem kako zadeva teče, prineseš papirčke, homologacijski organ verjame papirčku, vpiše ror, potem se pa policaj name spravlja z meritvijo hrupa? Tu nekaj ne štima. Papirčki so sledljivost, za ugotavljanje odgovornosti. Torej fotka izpuha ki sem ga homologiral obstaja, izjava proizvajalca obstaja in če vse štima, po kaki logiki sem lahko jaz kriv in kaznovan?????

Zato k si ven vzel db kilerje da ti bl PRRRDI

Objavljeno
Pravkar, sayo pravi:

Zato k si ven vzel db kilerje da ti bl PRRRDI

nism, samo 50km sem brez DB killerja odvozil, ni za moje ušesca to. Ti pa lahko povem, da je bil zvok kakih 5db višji kot je bila nazivna ploščica. Izmerjeno tako, kot je potrebno meriti, pri tistem, ki je ror vgradil. 

Na homologaciji pa ni nihče nič meril. Poslikali, preverili montažo, vzeli kopije dokumetov, plačal, odobrili.

154181_110867138982847_5873646_n.jpg?oh=

Vijak in killer lepo vidna

155128_110223559047205_987111_n.jpg?oh=f

Objavljeno
pred eno uro, DAMI34 pravi:

Se ti zdi...je stavek, ki ga lahko samo ko v nekaj dvomiš uporabljaš...to ni strokovni termin, niti me ne zanima, kaj se policaju zdi, cifre se mu ujemajo "in če se mu zdi" lahko odredi samo izredni tehnični....med drugim ima tudi z1000 in z1000SX 2 lonca, pa ne zaradi zvoka in emisij, saj so še močnejše mašine z enim rorom, ampak zaradi dizajna.

Bdw...dober db killer, ki ga porineš na koncu v ror lahko komot ubije še tako močan zvok.

 

Policist sumi. To je po zakonu. In potem vzameš vazelin :lol1:.

Res misliš, da so tisti gromozanski izpuhi zaradi dizajna ? Ne bodi tako naiven.

pred 46 minutami, DAMI34 pravi:

Meritev hrupa ne izvaja tisti, ki je homologacijo izdal, zgolj namenska luknja za kasiranje?

Sem homologiral izpuh, vem kako zadeva teče, prineseš papirčke, homologacijski organ verjame papirčku, vpiše ror, potem se pa policaj name spravlja z meritvijo hrupa? Tu nekaj ne štima. Papirčki so sledljivost, za ugotavljanje odgovornosti. Torej fotka izpuha ki sem ga homologiral obstaja, izjava proizvajalca obstaja in če vse štima, po kaki logiki sem lahko jaz kriv in kaznovan?????

V kolikor je vse po črki zakona in v skladu s homologacijo, ne more biti izpuh preglasen. Pika. Na, še ena.

pred 54 minutami, Lenkas pravi:

Tudi sam sem naslovil mail na ministrstvo za infrastrukturo, po enem tednu še nisem dobil odgovora.

V mojem homologacijskem kartončku piše enako kot na motorju, 86db(A) pri 3000 obratih.
Tipska nalepka?
 

Nalepka na motorju s podatki. 

Objavljeno
pred 20 minutami, Borutt pravi:

Policist sumi. To je po zakonu. In potem vzameš vazelin :lol1:.

Včasih po nepotrebnem, poznam nekaj primerov :ras:

Res misliš, da so tisti gromozanski izpuhi zaradi dizajna ? Ne bodi tako naiven.

Da, so,  če govorimo o Zju. Tudi ko jih odstraniš je zvok skoraj enak, katalizator pobere preveč. Sicer pa poznam samo sestavo, not je namreč navadna cev, vse okoli je samo zaradi dizajna.

V kolikor je vse po črki zakona in v skladu s homologacijo, ne more biti izpuh preglasen. Pika. Na, še ena.

V kolikor je izpuh homologiran je homologiran, torej je po črki zakona. in Pika.

 

Objavljeno
pred 26 minutami, DAMI34 pravi:

 

Ne razumeš ali nočeš razumeti ?

Objavljeno (popravljeno)

Dal bom narediti db kiler ,zadostil normam hrupa ,homologiran je pa itak :cool: zame je stvar rešena ;)

Vi pa raziščite to do konca :lol1:

Popravljeno . Popravil Kmet2
  • Všeč mi je 3
Objavljeno
On ‎7‎/‎13‎/‎2016 at 11:43 AM, jskrablin said:

Vsedi se in si zamisli, da en kup prometa prdi kot ona kosilnica. Ne bi bilo lih prijetno, ane :)

Zakaj bi o tem razmislal, ce ni tko? Sej tud vsi motorji ne prdijo, tko da tistih par, ki pa....zakaj bi bilo to grozn? :) 

Objavljeno
pred 39 minutami, Borutt pravi:

Ne razumeš ali nočeš razumeti ?

Ti bom pojasnil po domače da boš ti razumel:

Po tvoji oziroma policijski logiki, je potrebno kaznovati tudi lastnike Wolksvagnov, saj prirejajo rezultate o izpustih....veselo kasiranje :fyou:

 

Objavljeno

pr meni al je db killer notr al zuni je skor isti šmorn, mogoče je brez malo bolj globok zvok. Pr leovince na zjevcu se je pa ogabno drl tako z kot brez in tudi ni blo neke razlike "z ali brez".

Objavljeno
pred 59 minutami, Borutt pravi:

Ne razumeš ali nočeš razumeti ?

To me spominja na tisto : Lud jebe zbunjenog :lol1:

pred 16 minutami, DAMI34 pravi:

Ti bom pojasnil po domače da boš ti razumel:

Po tvoji oziroma policijski logiki, je potrebno kaznovati tudi lastnike Wolksvagnov, saj prirejajo rezultate o izpustih....veselo kasiranje :fyou:

Kaj imaš ti proti meni ???

Pa HD, pa VW, pa kaj boš še najdu.

Zase se brigi :twak:

Objavljeno (popravljeno)
pred 18 minutami, HD-Dyna pravi:

To me spominja na tisto : Lud jebe zbunjenog :lol1:

Kaj imaš ti proti meni ???

Pa HD, pa VW, pa kaj boš še najdu.

Zase se brigi :twak:

Jst nč, tisti ki ti bodo merili pa Majo :fyou:

pred 33 minutami, cikadina pravi:

pr meni al je db killer notr al zuni je skor isti šmorn, mogoče je brez malo bolj globok zvok. Pr leovince na zjevcu se je pa ogabno drl tako z kot brez in tudi ni blo neke razlike "z ali brez".

Počakaj gospode ki ti bodo izmerili proglasen ror s killerjem. :D

Popravljeno . Popravil DAMI34
Objavljeno (popravljeno)
pred 54 minutami, DAMI34 pravi:

Ti bom pojasnil po domače da boš ti razumel:

Po tvoji oziroma policijski logiki, je potrebno kaznovati tudi lastnike Wolksvagnov, saj prirejajo rezultate o izpustih....veselo kasiranje :fyou:

 

To je pa ena čudna logika. Pri Volkswagnu se ve, kdo je prirejal in zavajal. Medtem, ko se pri poštenih kupcih homologiranih in izpravnih izpušnih sistemih nikoli ne ve, kdo je kaj naredil narobe. 

Sem ti napisal, da v primeru upoštevanja vseh predpisov in homologacijskih zahtev s strani proizvajalca izpuha le-ta ne more biti preglasen. Je sedaj jasno, kaj sem prej napisal ? Nato pa se najde poštenjak z orodjem, kateri joče ob cesti, ker mu je stric z aparatom izmeril preveč decibelov. 

Popravljeno . Popravil Borutt
Objavljeno

 

pred 29 minutami, DAMI34 pravi:

Jst nč, tisti ki ti bodo merili pa Majo :fyou:

Počakaj gospode ki ti bodo izmerili proglasen ror s killerjem. :D

zelo malo verjetno. 

Objavljeno

poznam js nekoga na ninji 636 2012 al neki takega ,ko so mu z db kilerjem notri izmerili par db vec kot bi moglo bit..nic predelan avspu al pa db kiler.

Objavljeno

Torej bi vsak, ki bi kupil motor, moral z njim na pregled in tako sam lastnoročno preveriti, da ga prejšnji lastnik ni nategnil in delal nekaj po svoje na homologiranih zadevah? Borutt moraš priznati, da ni ravno pošteno do nas voznikov tole, ker navsezadnje nas lahko tudi mimogrede obrnejo na tehničnih (recimo da imajo tam zaposlenega, ki nima pojma o teh zadevah), saj nimamo pojma če je zadeva izpravna ali ne. Torej kot si rekel - tožba. Okej druga je, če ustaviš nekoga, ki ima že nekaj prekrškov za seboj, da mu ne boš verjel, ampak nekdo, ki ima mogoče kakšno kazen za napačno parkiranje ali prehitro vožnjo pa mu res ne bi rabili komplicirati, temveč samo opozoriti zrihtaj to. 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 9 urami, DAMI34 pravi:

Jst nč, tisti ki ti bodo merili pa Majo :fyou:

Ne poznam nobene Maje, kar z njo naj se zmenjo ....

Objavljeno
pred 3 urami, Arzen pravi:

Torej bi vsak, ki bi kupil motor, moral z njim na pregled in tako sam lastnoročno preveriti, da ga prejšnji lastnik ni nategnil in delal nekaj po svoje na homologiranih zadevah? Borutt moraš priznati, da ni ravno pošteno do nas voznikov tole, ker navsezadnje nas lahko tudi mimogrede obrnejo na tehničnih (recimo da imajo tam zaposlenega, ki nima pojma o teh zadevah), saj nimamo pojma če je zadeva izpravna ali ne. Torej kot si rekel - tožba. Okej druga je, če ustaviš nekoga, ki ima že nekaj prekrškov za seboj, da mu ne boš verjel, ampak nekdo, ki ima mogoče kakšno kazen za napačno parkiranje ali prehitro vožnjo pa mu res ne bi rabili komplicirati, temveč samo opozoriti zrihtaj to. 

Predpisi so takšni kakršni so in se jih je potrebno držati. Ta stavek seveda marsikomu ne paše, ker ta marsikdo najraje dela po svoje in mimo predpisov, kateri zanj tako ali tako ne smejo veljati. Saj to sploh ni tako hudo, kot je hudo težko potem poslušati tisto jokcanje in teženje, da se samo njemu dogaja krivica in, da samo njega j... organi. To sem napisal na splošno, da se ne bo kdo prehitro spoznal. 

Pri predelavah vedno obstaja možnost kršenja predpisov, saj ta isti marsikdo lahko kupi poceni in zanič dele, kateri niti v sanjah ne ustrezajo nekim homologacijskim zahtevam, saj bi rad čimbolj poceni prišel skozi in pri tem ne gleda na varnost, ampak samo na izgled. Pa naj bo ta marsikdo fensi šmensi, če mu tako paše. Ampak spet; naj ne joka ...

Bi pa prosil, da kdo napiše kakšen primer neizpravnosti oziroma neustreznosti s predpisi nepredelan motor. Je že kdo imel kakšen problem zaradi motorja v tovarniškem stanju ? 

Objavljeno
pred 34 minutami, Borutt pravi:

Predpisi so takšni kakršni so in se jih je potrebno držati. Ta stavek seveda marsikomu ne paše, ker ta marsikdo najraje dela po svoje in mimo predpisov, kateri zanj tako ali tako ne smejo veljati. Saj to sploh ni tako hudo, kot je hudo težko potem poslušati tisto jokcanje in teženje, da se samo njemu dogaja krivica in, da samo njega j... organi. To sem napisal na splošno, da se ne bo kdo prehitro spoznal. 

Pri predelavah vedno obstaja možnost kršenja predpisov, saj ta isti marsikdo lahko kupi poceni in zanič dele, kateri niti v sanjah ne ustrezajo nekim homologacijskim zahtevam, saj bi rad čimbolj poceni prišel skozi in pri tem ne gleda na varnost, ampak samo na izgled. Pa naj bo ta marsikdo fensi šmensi, če mu tako paše. Ampak spet; naj ne joka ...

Bi pa prosil, da kdo napiše kakšen primer neizpravnosti oziroma neustreznosti s predpisi nepredelan motor. Je že kdo imel kakšen problem zaradi motorja v tovarniškem stanju ? 

Če se pogovarjamo o izpuhu res ne vem kaj ima to z varnostjo :hmm:..................ma pa veliko s položnicami ;)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!