Skoči na vsebino

KTM servisi/prodaja/poprodajna podpora/splošno


matooooo

Priporočene objave

Zanima me ce so ta sranja z reklamacijami za vas ktm-ase normalna in sprejemljiva glede na to da so ktmji v cenovnem rangu bmw-jev,in da bmw v velki vecini reklamacije resuje sproti in brez komplikacij in da ponavadi ce vidijo da nekaj ne dela naredijo vpoklic.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 minutami, luxsa pravi:

Zanima me ce so ta sranja z reklamacijami za vas ktm-ase normalna in sprejemljiva glede na to da so ktmji v cenovnem rangu bmw-jev,in da bmw v velki vecini reklamacije resuje sproti in brez komplikacij in da ponavadi ce vidijo da nekaj ne dela naredijo vpoklic.

počasi rešujemo tudi te probleme. Zaenkrat do te mere, da nekateri niti pomislimo ne na BMW, nekateri pa so zaradi tega šli k BMW.

Kdo ima prav in kdo nima bo pokazal čas, sem pa prepričan, da se tut pri BMW ne cedita med in mleko. Dejansko mene bolj zanima odnos KTM do mene in mojega reševanja reklamacij, kot pa to ali pri uveljavljanju garancije/reklamacije na BMW dobim zraven še košček pite in kavo. :P

ps. če grem brat kake forume bom dobil tut pri BMW nezadovoljne kupce ali kupce, ki so sicer zadovojlni s podporo, z drugim pa ne. To sicer ni opravičilo KTMju v SLO, kvečjemu je lahko merilo, kako in do kje bodo morali, če bodo hoteli špilat konkurenco BMwjem.

če mene vprašaš kaj manjka KTMju v SLO:

1. pojačana servisna mreža, motorjev je vedno več in vedno boljši ter sofisticirani modeli

2. in temu avtomatsko sledi, hitrejši odziv na reklamacije in podobno

3. ko bosta prvi 2 točki izpolnjeni, bo prodaja sama stekla in BMW bo začel trepetati :D oziroma boste lastniki BMwjev začeli razmišljati,  da bi KTM nabavili :ras:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi pri BMW se pojavljajo težave in nezadovoljne stranke.Je pa res da rešujejo reklamacije hitreje.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim no vsaj upam, da vsi  servisi skupaj z KTM sportmorcycle maksimalno rešujemo težave oz. reklamacije. Res je da včasih vse ne gre tako hitro kot bi sam želel ampak verjamite v zadnjem letu se precej dela na tej stvari, da bodo zadeve hitrejše.

Prav tako nam je KTM konec leta ponudil tudi novi KTM dealernet portal kateri je za reševanje reklamacij za vas stranke še hitrejši.

Mislim, da vse skupaj napreduje in trudimo se biti vsak dan boljši.

Velika prednost BMW znamke je tudi v tem kajti so motorna kolesa pridružena avto programu.  S tem ima v večini BMW večje in lepše salone ter posledično več kadra, ki ga pozimi zapolni lahko z avto segmentom.

Žal smo KTM prodajalci odvisni samo od motorjev in je posledično tudi rast počasnejša.

lp jaka

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

KTM su dobri motorji,lansko leto ko sem menjaval sem resto razmisljal da ga kupim,vendar me je odvrnilo tudi to da ni normalnih servisov ,kjer bi motor zrihtali v nekem normalnem casu,ce pripeljes motor na servis za veliko noc dobis ga pa nazaj za bozic je to bol en qurac al kaj?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@luxsa mogoce je fajn da bi bili bolj natancni kje se to dogaja. Skoda je posplosevat kar vse servise. Pri nas se trudimo da je servis res opravljen v hitrem casu zaradi tega imamo tudi dobavo rezervnih delov v 24 urah. Kot sem ze prej navedel se in se bodo servisi pri KTM v kratki prihodnosti precej spremenili. Kar se tice samih solanj se je to tudi spremenilo in so sama solanja cca 4 x letno. Zadeve gredo naprej seveda pa ne cez noc. Lp jaka

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 urami, luxsa pravi:

KTM su dobri motorji,lansko leto ko sem menjaval sem resto razmisljal da ga kupim,vendar me je odvrnilo tudi to da ni normalnih servisov ,kjer bi motor zrihtali v nekem normalnem casu,ce pripeljes motor na servis za veliko noc dobis ga pa nazaj za bozic je to bol en qurac al kaj?

to pa tudi mene zanima z ozirom, da dokaj dobro poznam lastnike, kajti servis je še vsak opravil (kar sem tule bral) normalno, oziroma, dejva rečt v doglednem času. Zavleklo se je pa pri reklamacijah (reševanju le teh) in seveda pri samih serviserjih je gneča, če jih je mal. Se pa strinjam, tako kot si napisal strah pred "neodzivnostjo ali počasnostjo" servisne mreže zna odvrniti kupca. Tudi jaz sem pred nakupom preveril, kje bom servisiral in če en (beri moj sedanji serviser) odpade, mam že problem, kje bom mel servis naprej.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 urami, Snecer pravi:

raketna znanost na teh servisih...? :)

 

ni vsak motor samo skup zmetan, kot je tvoj versaći :ras: 

moral sem se oglasiti ... zelo pozitivno me je presenetil Jaka, saj je predstavil tudi drugo stran servisa ... včasih se servisi najraje skrijejo in se sploh ne odzivajo .. vsaj javno ne ...  o KTM-ju do zdaj nisem premišljeval ... mogoče pa ... itak vsake par let zamenjam motor .. tko da poleg ninđe si lohka še kaj umislim :P 

Včasih si mi naduvani motoristi, sa "kao" puno para, mal preveč domišljamo, da morjo okol nas skakat kot opice, da bomo zadovoljni ... nič kaj bolj ne pričakujte, kot če greš kupit televizijo, štumfe ali pakaj drugega .. res pa da pričakujem vsaj prijazen dober dan, ko pridem kam na kavo :) 

Popravljeno . Popravil maus
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

KTM ima ravno zato toliko problemov, ker je skup zmetan, sploh tisto platišče, ki ga reklamirajo, me prav zanima kdo je dobavitelj

Dandanes so praktično vsi motorji sestavljanke.

Po drugi strani pa, če nekdo odšteje 18jurjev+ za motor, mu je treba potegniti rdeči tepih, ko pride, ker takih kupcev je malo in če z njimi prav ne postopaš, bodo prestopili k drugi premium znamki.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

KTM ima lih tok problemov, kot marsikatera druga znamka .. no ja ... ninđe so izjema :P

vseeno je al se odšteje 5, 8, 12, 15 ali pa 20 jurjeu .. vsaka stranka bi morala biti lepo postrežena in kupec mora biti normalen in ne mora pričakovati da mu še jajca počohajo ... ko včasih gledam kupce v kakšni trgovini, bi jih narjaje jaz vn vrgel tok najedajo ... sicer pa .... vsakemu svoje :ninja: 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 25 minutami, maus pravi:

KTM ima lih tok problemov, kot marsikatera druga znamka .. no ja ... ninđe so izjema :P

vseeno je al se odšteje 5, 8, 12, 15 ali pa 20 jurjeu .. vsaka stranka bi morala biti lepo postrežena in kupec mora biti normalen in ne mora pričakovati da mu še jajca počohajo ... ko včasih gledam kupce v kakšni trgovini, bi jih narjaje jaz vn vrgel tok najedajo ... sicer pa .... vsakemu svoje :ninja: 

postežba ustreza "vložku" :) 

meni nihče ne postreže

Popravljeno . Popravil Snecer
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no, mal ste zašli iz teme, nič hudega, par novih potencialnih lastnikov KTMja vidim, ni hudič, da ostalo ne bo sledilo :D

ps. tudi pri servisih in poprodajni podpori se ne gre za raketno znanost, je pa normalno, da človek pričakuje,:

1. odziv na drugi strani

2. natančne informacije in natančne odgovore za konkreten problem

3. držanje dogovorov  in rokov, ki so normalni za odpravo porodnih težav, garancijskih težav, ter normalnih težav in rednih servisov.

4. če bi hotel kolačke in kavo, ter preprogo bi šel k drugi blagovni znamki :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče bi še nekaj napisal ker smo odprli temo kar na široko. V našem primeru se je dostikrat zgodilo, da so k nam prišle stranke praktično iskat težave. To se je dogajalo v začetkih 2012, 2013. Bilo je kot ,da bi jih kdaj poslala konkurenca ali pa so želeli priti v novo poslovalnico in nam postavljati pogoje. Imeli smo kar nekaj posebnih strank, ki so na začetku hodili k nam in nam razlagali po kakšni nižji ceni dobijo artikle drugje. V glavnem v začetku so bili res hudi časi kajti bila sva samo 2 zaposlena in veliko je metanja polen po noge.

Sreča se je obrnila in takšne stranke so spoznale, da tudi pri nas ne morejo postavljati norih pogojev in so se umirile ali pa odšle iskat nove žrtve. Podjetje je normalno zaživelo in se razvilo.

Sam osebno sem za korekten odnos in tudi sam kar nekaj stvari kupim v življenju in nikjer ne pričakujem rdečih tepihov. Mislim in tudi sam bom naprej tako deloval, da pošten in fer odnos je edina prava pot. Osebno imam enak odnos do vsake stranke pa naj kupi samo rokavice ali pa motor. Prav vsak je deležen enake pozornosti in svetovanja. Mislim, da delat razlike med strankami katera bo kupila npr. duke 125 ali pa adventure 1290 ne sme biti. Vsi morajo biti postreženi enako. Mislim, da bi bilo skrajno ne primerno, da bi nekatere nosili po rokah medtem ko drugi tudi težko kupijo motor za 4000 euro.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, jaka1s pravi:

Mogoče bi še nekaj napisal ker smo odprli temo kar na široko. V našem primeru se je dostikrat zgodilo, da so k nam prišle stranke praktično iskat težave. To se je dogajalo v začetkih 2012, 2013. Bilo je kot ,da bi jih kdaj poslala konkurenca ali pa so želeli priti v novo poslovalnico in nam postavljati pogoje. Imeli smo kar nekaj posebnih strank, ki so na začetku hodili k nam in nam razlagali po kakšni nižji ceni dobijo artikle drugje. V glavnem v začetku so bili res hudi časi kajti bila sva samo 2 zaposlena in veliko je metanja polen po noge.

Sreča se je obrnila in takšne stranke so spoznale, da tudi pri nas ne morejo postavljati norih pogojev in so se umirile ali pa odšle iskat nove žrtve. Podjetje je normalno zaživelo in se razvilo.

Sam osebno sem za korekten odnos in tudi sam kar nekaj stvari kupim v življenju in nikjer ne pričakujem rdečih tepihov. Mislim in tudi sam bom naprej tako deloval, da pošten in fer odnos je edina prava pot. Osebno imam enak odnos do vsake stranke pa naj kupi samo rokavice ali pa motor. Prav vsak je deležen enake pozornosti in svetovanja. Mislim, da delat razlike med strankami katera bo kupila npr. duke 125 ali pa adventure 1290 ne sme biti. Vsi morajo biti postreženi enako. Mislim, da bi bilo skrajno ne primerno, da bi nekatere nosili po rokah medtem ko drugi tudi težko kupijo motor za 4000 euro.

Slovenska posebnost :) samo je hudič, ko ne veš, al bi varnostnika angažiral, al bo res kupil.

V kapitalizmu pa bo žal vedno tako, da tisti z debelejšo denarnico pride lepše skozi. Delate zaradi denarja, ne pa Mati Tereza stil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jah v teoriji smo veliko povedali, sedaj bomo pa videli kako sledijo dejanja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 28 minutami, jaka1s pravi:

 Bilo je kot ,da bi jih kdaj poslala konkurenca ali pa so želeli priti v novo poslovalnico in nam postavljati pogoje. Imeli smo kar nekaj posebnih strank, ki so na začetku hodili k nam in nam razlagali po kakšni nižji ceni dobijo artikle drugje.

to se še vedno dogaja pri tudi pri moto trgovinah drugod... ne samo pri vas ... tudi na drugih servisih se to enako dogaja .. pa ne da jih pošilja konkurenca, tko so se navadili izsiljevati, čeprav dostikrat ni res, da je kje drugje dobil nižjo ponudbo ampak jo je kar sam zmanjšal, da bi videl če padeš na foro .... 

si pa tudi včasih prodajalci skačejo v zelje čeprav je, za kakšen artikel, prodajna cena že določena

so marsikje meli tudi primer, ko je nekdo rekel .. maus me pošilja, ker je mislu na kakšen ekstra popust .. in ne boš verjel, da me je kakšen prodajalec/ka tudi poklicala, če ga poznam .... 

tko da je včasih dobro tudi preveriti, ali kupec govori resnico ... res pa je, da se ti ob kupu dela, ne  it raziskovalca ;) 

Popravljeno . Popravil maus
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@jaka1s: lepo napisano!

Ti bi lahko postal motivacijski trener, svetovalec in predavatelj. To mislim resno, da bi našim prodajalcem - lastnikom moto trgovin malo odprl oči, da so oni tukaj zaradi strank in ne stranke zaradi njih.

Večina nima odnosa, saj si je vsak, ki ima 5minut cajta in plac, lahko odpre trgovino in prodaja, ter se iz zidarja, prelevi v moto prodajalca.
Skozi čas naletiš na svakojake ... prideš enkrat in nikoli več. Tak je in nikak načig ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sem že zapisal v temi 1190R, pa bom tudi tule:

Ker imamo sogovornike, bi želel, da se tisti (lastnik KTMja ne drugi prosim), ki ima probleme (take ali drugačne) konkretno v primerni temi za dotični moped oglasi, sklicuje na sogovornika, oziroma postavi vprašanje, pa da vidimo tudi kako v praksi zadeve štimajo.

Zakaj?

Teorijo smo obdelali, čas je da vidimo kako gre v praksi. 

 

 

 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

4 hours ago, jaka1s said:

Mogoče bi še nekaj napisal ker smo odprli temo kar na široko. V našem primeru se je dostikrat zgodilo, da so k nam prišle stranke praktično iskat težave. To se je dogajalo v začetkih 2012, 2013. Bilo je kot ,da bi jih kdaj poslala konkurenca ali pa so želeli priti v novo poslovalnico in nam postavljati pogoje. Imeli smo kar nekaj posebnih strank, ki so na začetku hodili k nam in nam razlagali po kakšni nižji ceni dobijo artikle drugje. V glavnem v začetku so bili res hudi časi kajti bila sva samo 2 zaposlena in veliko je metanja polen po noge.

Sreča se je obrnila in takšne stranke so spoznale, da tudi pri nas ne morejo postavljati norih pogojev in so se umirile ali pa odšle iskat nove žrtve. Podjetje je normalno zaživelo in se razvilo.

Sam osebno sem za korekten odnos in tudi sam kar nekaj stvari kupim v življenju in nikjer ne pričakujem rdečih tepihov. Mislim in tudi sam bom naprej tako deloval, da pošten in fer odnos je edina prava pot. Osebno imam enak odnos do vsake stranke pa naj kupi samo rokavice ali pa motor. Prav vsak je deležen enake pozornosti in svetovanja. Mislim, da delat razlike med strankami katera bo kupila npr. duke 125 ali pa adventure 1290 ne sme biti. Vsi morajo biti postreženi enako. Mislim, da bi bilo skrajno ne primerno, da bi nekatere nosili po rokah medtem ko drugi tudi težko kupijo motor za 4000 euro.

:lol1:

Lepo bajko si spisal. 

Sem izkusil Vas/Tvoj "korekten pristop, ko sem kupoval SD 1290.

Na kratko... izkusnja je bila tako zelo "pozitivna", da ga raje uvozim za par evrov vec ,ce drugace ne bi slo, kot da se enkrat stopim v tvojo trgovino.

Nadvse srcno pa upam, da ste kaj spremenili na bolje... je bil ze cas.

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dozivel podobno lani ko sem se zanimal za super D.me niso jebal pet posto,potem sem se zmenil pra axslu,moram reci posteno in za fer ceno ,na koncu spet kupil bmw, na sreco.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Delamo na tem ! Mogoce smo bili res prevec enduro ali cross usmerjeni prodajalci kjer stranke dejansko tocno vedo kaj iscejo. Pri programi superduke in adventure je vec kot ocitno precej drugace. Zato vlagamo precej energije v ta sistem prodaje ki pa je popolnoma drugacen. Lp jaka

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Nearrain pravi:

:lol1:

Lepo bajko si spisal. 

Sem izkusil Vas/Tvoj "korekten pristop, ko sem kupoval SD 1290.

Na kratko... izkusnja je bila tako zelo "pozitivna", da ga raje uvozim za par evrov vec ,ce drugace ne bi slo, kot da se enkrat stopim v tvojo trgovino.

Nadvse srcno pa upam, da ste kaj spremenili na bolje... je bil ze cas.

 

 

Uuu jebemtiš ... jaz pa sem ga tako pohvalil! :slap:
Zna pa lepo pisat .... že to je dober znak, da se zaveda, kako bi moralo biti v resnici, ker je to zelo lepo napisal.
Hja, eno je teorija, drugo je praksa.

P.S.
@jaka1s: nam zaupaš tistim, ki ne vemo, katera trgovina je to? Hvala!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

SELES moto Grosuplje.  No, da ne bo zvenelo kot, da smo res neki tirani. Naj povem da smo v letu 2016 prodali preko 140 motorjev in letos bo ta številka zelo podobna. Vsako leto prodamo več motorjev. To pomeni, da smo veliki večini OK ampak res je, da nekaterim nismo ugajali kar mi je žal in kot sem dejal bomo na tem delali da se bomo popravili. Kar se tiče rezervnih delov je tudi rast prodaje preko 30% kar tudi pomeni, da ni vse slabo.

Kot sem že večkrat dajal delamo na tem, da bomo boljši in prijaznejši še za tako posebne stranke in včasih to ni enostavno. Kot sem že prej omenjal smo do sedaj vedno vso energijo dali v samo kvaliteto servisa in storitev, dejstvo pa je, da smo bili šibki pri prodaji TOP modelov KTM (mislim, da so kritike prav pri teh kupcih) kjer si je za tovrstne stranke potrebno vzeti več časa. To smo v zadnjem času tudi izboljšali z več zaposlenimi kateri imamo več časa za vsako stranko posebej.

Nikoli in nikdar (vsaj da bi jaz vedel) pa se ni zgodilo, da je stranka prišla v salon in ni bila pozdravljena ali postrežena. Nemalokrat pa imamo stranke katere vstopijo v salon brez BU ne MU in se obnašajo do nas kot da smo mi njihovi služabniki. Žal pa tudi v bodoče take stranke katere imajo nastop kot, da so kralji in podobno jim ne mislimo dvigovat njihovega ega.

 

lp jaka

 

Popravljeno . Popravil jaka1s
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!