Skoči na vsebino

KTM servisi/prodaja/poprodajna podpora/splošno


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)
pred 8 minutami, Kaldu pravi:

Treba je ločiti med prodajno službo in njenimi nalogami ter  med PPA (po-prodajne aktivnosti) oz. servisom.

Navodila za uporabo so stvar prodajne službe, če so pomanjkljiva, zavajajoča, nepopolna,.... je to stvar tržne inšpekcije.

Priznanje tovarniške, skrite,.. napake s strani proizvajalca je proces, ki ga bo odvetnik težko izsilil, ni pa to stvar iznajdljivostih serviserja. Če ni uradnega dokumenta s strani proizvajalca je dokazovanje o napaki na strani kupca, kar pa zna biti zelo dolgotrajno in drago.  

Izdaja duplikata tipske tablice je proces ki ni enostaven in zahteva veliko komunikacije do principala in dokumentov.  Kaj dosti ni mogoče zaračunati za majhno nalepko:mad:.

 

Ne govori mi o pridobivanju tiste nalepke.

A ti razumeš, da človek ni mogel dobiti nalepke, za motor z vsemi dokazili in dokumenti.....???

Bom ga poprosil naj sam napiše, ali bom celo dobil , če še ima njegov uradni dopis KTM ......

In mene , kot kupca ne zannima kaj imajo oni probleme in koliko stroškov, na nepravilnosti sem opozarjal, zgodilo se ni nič....

Popravljeno . Popravil Kmet2
Objavljeno

Razlagam postopke, ne konkretnega primera.

Vsa spremljajoča dokumentacija in identifikacijski predmeti so in morajo duplikati biti dobavljivi s strani proizvajalca (če ta ni v stečaju) Vprašanje pa je cene in zainteresiranost odgovornih subjektov.

Konkretnega primera ne poznam, zato ga tudi ne morem (in ne bom) komentiral.

 

Se pa strinjam,  da kupca to ne-bi smelo prizadeti še manj pa ovirati pri uporabi izdelka.

Še enkrat, večina pravil je narejena za razumne ljudi, žal pa so tudi izjeme in takrat nastanejo pizd....

Vsi, ki si kruh služimo s storitvami bi se morali zavedati, da dober glas seže v deveto vas, slab pa še čez devet hribov.

 

Objavljeno
pred 3 urami, Kmet2 pravi:

Avtomatsko so priznali napako , ko so šibkejšemu agregatu montirali močnejši zaganjač , kot vidim , bo potrebno aktivirat odvetnika, ker le tako dobijo pri nas posluh ........

Ti želim da bi tole rešil v svojo korist, samo kot je Kaldu napisal, bo tole zelo težko, če tovarna to sama ne prizna kot napako....

KTM bo pač  recimo dejal, da zaradi racionalizacije proizvodnje sedaj vgrajuje v vse modele samo en tip zaganjača, kar zmanjša stroške. Zato včasih kakšen cenejši tip motocikla na račun racionalizacije dobi tudi predimenzioniran kos. Pri avtomobilih je tega še bistveno več.

Lahko bi za primerjavo dal tudi prvi model Yamahe MT09 Tracer, ko se je govorilo da wobla.....zdaj so pa na novem modelu podaljšali zadnjo nihajko za celih 6cm. Ali so s tem priznali , da ima stara tracerka napako na podvozju? Oni sami trdijo, da so samo "posodobili" prejšnji model.....  :hmm:

Ne me narobe razumeti,  te razumem....pač samo naglas razmišljam ;)

  • Všeč mi je 2
  • Hvala 1
Objavljeno
pred 3 urami, Kaldu pravi:

Izdaja duplikata tipske tablice je proces ki ni enostaven in zahteva veliko komunikacije do principala in dokumentov.  Kaj dosti ni mogoče zaračunati za majhno nalepko:mad:.

Nekateri postopki so namerno zateženi, dolgi in komplicirani (kot omenjen duplikat tipske tablice) tudi zato, ker bi preenostavni postopki bili zelo dovzetni za zlorabe. Sploh procedure okoli serijskih številk in podobnih enoličnih identifikatorjev stroja.

Objavljeno

naslov teme:

KTM servisi/prodaja/poprodajna podpora/splošno

ostanimo pri tem. Konkretni primeri, konkretne rešitve.

Objavljeno
pred 10 urami, Kmet2 pravi:

Kot volitve.......vsi smo isti, vsi se borimo za vaše boljše plače , trudimo se ......:lol1:ne seri , nisem 15 let star!!!

Razlagal ti ne bom nič , ker veš sam , samo si politik , pa tudi neprimerno mesto ............več vem , kot misliš !!!

Zdej pa pojdi raje rešavat , kako bi uporabnikom letnika 2013 1190 ADV  pomagal , da bi jim zamenjali preslaboten zaganjač , ki je že leto potem zamenjam z močnejšim , tudi na 1050 ........... napake ne priznate , motor pa po 14 dneh več ne vžge . 

Vas pa zanimajo zakulisne igrice , ki jih zelo dobro poznate !!!

 

 

Pišem, ne serjem ! Vem da nisi star 15 let a sodeč po tvojem obnašanju bom začel dvomit !?

Pa bi rad da mi razložiš, se mogoče kaj naučim ali zvem kaj novega. S politiko nimam nič. Meni so Hoče čisto OK. Se ne obremenjujem s tem kaj misliš in koliko veš, berem kaj pišeš !

Za reševanje tehnične problematike je v KTM nekaj sto ljudi in to ni moje delo. Kaj ni bilo priznano na 1050 ?

Zakulisne igrice niso zame, ugotavljam pa da je to tvoj hobi.

Objavljeno
pred 8 urami, Kmet2 pravi:

Serviser je dobil navodila, da mora biti motor priklopljen na vzdrževalcu .   Kje to v navodilih piše , ko sem kupil motor , zavajanje potrošnika bi jaz temu rekel . 

Avtomatsko so priznali napako , ko so šibkejšemu agregatu montirali močnejši zaganjač , kot vidim , bo potrebno aktivirat odvetnika, ker le tako dobijo pri nas posluh ........

Moj kolega je uvozil motor in pri uvozu so pač poškodovali nalepko z kodo itd ( tista , ki je nalimana na geštel) po klicu pristojnemu , ki se zelo rad tu postavlja kako je vse tip top ,se ni dalo nič urediti . 

Po dopisu matični firmi , pa se je kar naenkrat dalo vse uredit , res lepo , sploh , ko ti potem takšni tupijo pravljice o transparentnosti in kako se cedi med in mleko .........

Serviser ima sigurno ime in priimek in verjetno tudi ve kdo mu je dal takšna navodila !? Ta, ki ga imam v mislih je vedno klical mene in jaz mu kaj takega nikoli nisem povedal. Mogoče ima skritega informatorja ?

Zakaj gre sploh razvoj naprej ? Po tvoje bi morali vsi ki so pred leti karkoli kupili zdaj dobiti nov model, saj je boljši od prejšnjega. Tako si pač razlagam tvoje posploševanje.

Ta tvoj kolega je najprej poklical mene in mi povedal da je uvozil motor in sem mu povedal da imam pooblastila samo za motorje prodane preko slovenskih uradnih prodajalcev.

Matični firmi je napisal TRI dopise in vsi so pristali v mojem poštnem nabiralniku. Nihče iz matične firme me ni kontaktiral ali pisal karkoli povezano s tem primerom. Iz prejetih dopisov sem videl da je motor uvožen iz področje KTM CEE ( Central East Europe ) v katerega spada tudi Slovenija. S temi ljudmi delam na dnevni ravni. Tako sem kontaktiral tvojega kolega BŽ in mu pomagal da je hitreje in z manj zapleti prišel do VIN nalepke in potrebnega COC dokumenta.

Ne vem kje sem napisal da se pri KTM cedita med in mleko.

Sergej NE gnjavi in se ne spravljaj name zaradi zaganjača ali česarkoli kar NI povezano z mano, saj se tudi jaz ne spravljam nate zaradi neporezane žive meje mojega soseda.

Ker po tvoji logiki dopis v KTM reši vse ti predlagam, da izkoristiš priložnost in pišeš v KTM kot tvoj kolega. Ti bodo hvaležni vsi ostali ki si želijo nov zaganjač.

Objavljeno
pred 7 urami, Kmet2 pravi:

Ne govori mi o pridobivanju tiste nalepke.

A ti razumeš, da človek ni mogel dobiti nalepke, za motor z vsemi dokazili in dokumenti.....???

Bom ga poprosil naj sam napiše, ali bom celo dobil , če še ima njegov uradni dopis KTM ......

In mene , kot kupca ne zannima kaj imajo oni probleme in koliko stroškov, na nepravilnosti sem opozarjal, zgodilo se ni nič....

Res je. Šlo je za nalepko in COC.

Ko imaš vsa dokazila in dokumente moraš z njimi na pravo "okence" kjer je tisti nekdo ki ima za to pooblastila.

Njegove dopise v KTM imam sam, lahko pa jih tudi objavi.

Res je, kot kupca te ne zanimajo interni problemi, je pa vseeno dobro vedeti kam kaj spada.

O nepravilnostih pišeš tu na forumu. Si s svojim polnim imenom in priimkem kdaj pisal na KTM ? Kaj pričakuješ da se bo zgodilo tu na forumu oziroma kjerkoli drugje ?

Objavljeno

Jaz bi omenil eno tezavo, ki je enostavneje resljiva. KTM ima super reseno z sestavnicami za rezervne dele v partsfinderju. Na zalost pa velikokrat prispejo napacni deli. Vedno so bili tisti, kjer je navedeno, da je to posodobljen del in ima novo stevilko. Moram pohvalit Selesa, vedno so mi zamenjali. Ene dele sem celo moral nabavit neoriginalne, ker KTM kljub posredovanju pooblascenega trgovca in serviserja niti ni odgovoril kaj sele popravil bazo in so prisli napacni celo dvakrat. Pa gre za model, ki se je proizvajal do 2011, torej se ni prastar. Ce bi tole uredili bi bilo mnogo lazje za vse.

Objavljeno

Ta seznam in sestavne risbe niso nic posebnega, sploh pa ne nekaj kar ima samo KTM. Ocitno niso sposobni brat kod v centralnem skladiscu. 

Objavljeno
pred 31 minutami, krucymucy pravi:

Ta seznam in sestavne risbe niso nic posebnega, sploh pa ne nekaj kar ima samo KTM. Ocitno niso sposobni brat kod v centralnem skladiscu. 

men so vsaj 2x sfalili :(

 

Objavljeno

Kaj si narocal? Saj imas nov motor!

Objavljeno
Pravkar, krucymucy pravi:

Kaj si narocal? Saj imas nov motor!

temna šipca, prišla prozorna, zavorni batek na vpoklicu, prišel napačen

In ponavadi gre vse to na škodo naših trgovcev, saj oni potem zamenjujejo blago.

Objavljeno
pred 5 urami, IZTOK pravi:

Jaz bi omenil eno tezavo, ki je enostavneje resljiva. KTM ima super reseno z sestavnicami za rezervne dele v partsfinderju. Na zalost pa velikokrat prispejo napacni deli. Vedno so bili tisti, kjer je navedeno, da je to posodobljen del in ima novo stevilko. Moram pohvalit Selesa, vedno so mi zamenjali. Ene dele sem celo moral nabavit neoriginalne, ker KTM kljub posredovanju pooblascenega trgovca in serviserja niti ni odgovoril kaj sele popravil bazo in so prisli napacni celo dvakrat. Pa gre za model, ki se je proizvajal do 2011, torej se ni prastar. Ce bi tole uredili bi bilo mnogo lazje za vse.

Z ozirom da je govora o dvojni napačni dobavi in te stvari vedno rešujem jaz je verjetno govora o setu lamel. Ne razumem kaj misliš s stavkom "ker KTM kljub posredovanju pooblascenega trgovca in serviserja niti ni odgovoril kaj sele popravil bazo in so prisli napacni celo dvakrat.

Po drugi napačni dobavi je informacija s strani SELES MOTO prišla do mene in sledilo je dopisovanje s centralnim skladiščem. Drugi dan po prijavi napačne dobave je SELES MOTO dobil pisno obvestilo, da je naka odpravljena in da lahko naroči dele.

Deli ki so prispeli do prodajalca so bili opremljeni s kodo, kot je bila naročena, žal pa je bila napačna vsebina. V tem primeru je SELES MOTO sprovedel naročilo, izdajnik v cetru s skladiščnimi deli je prav tako dal v "košaro" prave dele z ozirom na kodo, žal pa je dobavitelj tisti, ki je dostavil napačno pakirano in označeno blago. Seveda krivda pada na KTM.

Ni mi jasno ka odgovoril KTM ? Zakaj bi popravljali bazo, saj so podatki pravilni ?

Končni kontakt s strankami je "naš" in posledično tudi napake na katere niti nimamo vpliva prav tako padajo na naša pleča.

Objavljeno
pred 5 urami, DAMI34 pravi:

temna šipca, prišla prozorna, zavorni batek na vpoklicu, prišel napačen

In ponavadi gre vse to na škodo naših trgovcev, saj oni potem zamenjujejo blago.

Sem problematiko opisal v prejšnjem postu. Nobeden od nas ki zastopamo KTM si takšnih napak ne želi se pa zagotovo trudimo to čim prej rešiti. Z ozirom na obseg artiklov v centralnem skladišču KTM in dnevno izdanim številom artiklov žal pride tudi do napak.

Vsekakor je spoznanje da je prišel napačen del nerprijetno, prav tako pa tudi "mi" potrebujemo svoj čas, da se zadeve uredijo.

Objavljeno

Kaj zdej, bojo rešili une zaganjače? Pa na excjih še pokajo zadnja pesta? Pa kake nihanje? Nekoč se je tudi olje mešalo...

Objavljeno
pred 7 urami, IKE pravi:

Z ozirom da je govora o dvojni napačni dobavi in te stvari vedno rešujem jaz je verjetno govora o setu lamel. Ne razumem kaj misliš s stavkom "ker KTM kljub posredovanju pooblascenega trgovca in serviserja niti ni odgovoril kaj sele popravil bazo in so prisli napacni celo dvakrat.

Po drugi napačni dobavi je informacija s strani SELES MOTO prišla do mene in sledilo je dopisovanje s centralnim skladiščem. Drugi dan po prijavi napačne dobave je SELES MOTO dobil pisno obvestilo, da je naka odpravljena in da lahko naroči dele.

Deli ki so prispeli do prodajalca so bili opremljeni s kodo, kot je bila naročena, žal pa je bila napačna vsebina. V tem primeru je SELES MOTO sprovedel naročilo, izdajnik v cetru s skladiščnimi deli je prav tako dal v "košaro" prave dele z ozirom na kodo, žal pa je dobavitelj tisti, ki je dostavil napačno pakirano in označeno blago. Seveda krivda pada na KTM.

Ni mi jasno ka odgovoril KTM ? Zakaj bi popravljali bazo, saj so podatki pravilni ?

Končni kontakt s strankami je "naš" in posledično tudi napake na katere niti nimamo vpliva prav tako padajo na naša pleča.

Ne ni bil set lamel, ker nimam 2T motorja. Gre za zadnje vodilo verige za EXC 530, ki je prislo dvakrat napacno. In po moji vednosti ni nihce nicesar pojasnil s strani KTMa. Meni je vseeno kdo za kaj odgovarja in kaksno organizacijsko strukturo ima KTM. Rad bi samo, da dobim tisto kar sem narocil in mi ni potrebno iskati po netu. Btw, KTM v dveh mesecih ni bil v stanju poslati pravega vodila, RK Tech, neka Italijanska firma pa ga je uspela dobaviti v tednu dni. Ni original KTM, pase pa v nulo.

SELES ni tukaj nic kriv. Celo dvakrat je narocil pa je bila ista pesem, dvakrat narobe.

Da pa pojasnim se nekaj, da Selesa izvzamemo iz enacbe. Bil sem v kontaktu z KTM pooblascenim servisom v Munchnu za isti del. Pod to stevilko je sel iskat v lastno skladisce in ugotovil, da je spakirano v embalazo vodilo od novejse serije, torej napacno in isto kot dobavljeno k Selesu.

Razlog je torej pri KTM in ne pri serviserjih. Se zgodi in upam da boste tole uredili. Je pa bilo vec napacnih dobav, med drugim vzmeti za vilice, pa kar nekaj vijakov. Vsega niti nisem reklamiral ko gre za vrednosti pid 1 eur za klincev srauf.

Igor, ne krivim tebe zato tega ne vzami osebno. Lahko pa tole omenis, ko boste imeli naslednji delovni sestanek, da se najde vzrok in se zadeve popravijo. Glej, ce bom srecen uporabnik bom se kaksno pomaranco kupil, 1290 GT mi je zelo vsec :OK:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Se dobr da nimamo takih tezav v avstriji... no al pa sam do mene ne pridejo te informacije.... Za napacne dele, pa mogoce ma KTM za juzno od meje zaposlenga enga azilanta k nezna brat :D pa skos napacn posle :D

No resno zdje jest ce nisem slisal o takih problemik tu v avstriji kot jih imate nekateri je pa res da povsej verjetnosti te informacije niso prisle do mene ;)

 

Objavljeno
pred 2 urami, gasperX pravi:

Se dobr da nimamo takih tezav v avstriji... no al pa sam do mene ne pridejo te informacije.... Za napacne dele, pa mogoce ma KTM za juzno od meje zaposlenga enga azilanta k nezna brat :D pa skos napacn posle :D

No resno zdje jest ce nisem slisal o takih problemik tu v avstriji kot jih imate nekateri je pa res da povsej verjetnosti te informacije niso prisle do mene ;)

 

A narocas dele sam? Ce ne servisiras sam potem nimas teh tezav. Pa ni to lokalni problem, je kar v centralnem skladuscu ker dobavitelji spakirajo dele z napacno kodo. Ni tega veliko, tu in tam se zgodi, je pa full tecno, ker moras vracat pa potem cakas ali isces alternativo.

Tako da tvoj emigrant je zapislen pri kaksnem dobavitelju ;)

Objavljeno

Nene kar rabim recimo dodatne dele za mojga sem narocal kr direkt za pultom Ktm trgovine v Villachu se pravi razne spegle in plasike in te drobnarije... ker se mi ni dalo ukvarjat z postninami in podobno... servise bo pa kr vedno serviser naredu jest se s tem nebom glih igral.... 

 

Objavljeno

Ok, torej če tako, mimogrede vprašam.. Če na Štajerskem koncu nabavim ktm-a, in hočem, da je glede garancije vse ql, je še najbolj boljše, da ga vozil v lj na redne servise/štemplje za knjizico? 

Objavljeno
pred 21 urami, Tex pravi:

Ok, torej če tako, mimogrede vprašam.. Če na Štajerskem koncu nabavim ktm-a, in hočem, da je glede garancije vse ql, je še najbolj boljše, da ga vozil v lj na redne servise/štemplje za knjizico? 

Na vsak uraden servis. Kdo je pa kaj vreden, se da tudi v tej temi razbrati.

Objavljeno
Ob 11. 8. 2018 ob 0:17, Tex pravi:

Ok, torej če tako, mimogrede vprašam.. Če na Štajerskem koncu nabavim ktm-a, in hočem, da je glede garancije vse ql, je še najbolj boljše, da ga vozil v lj na redne servise/štemplje za knjizico? 

Na Štajerskem koncu žal ni pooblaščenega prodajajlca ... to sta SELES MOTO v Grosupljem in AXLE v Kopru.

Kar se pa tičeservisiranja pa imaš v Mariboru pooblaščenega serviserja, to je OSP MOTOEKSKLUZIV Simon Nerat, ki je serviser za KTM že dobrih 20 let tako da glede rednih servisob in štepljev ni problema.

Podatki so vidni  na >>> https://www.ktm.com/sl/dealer/

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Za vse s TFT screeni, nove posodobitve

http://www.bikesrepublic.com/featured/ktm-my-ride-introduces-navigation-update-tft-screen/

KTM MY RIDE introduces navigation update for TFT screen

 
 
 
 

KTM MY RIDE has introduced a brand new navigation update for their 2017 models which come with their TFT screen.

The new addition to their MY RIDE application can be displayed on the dash for the KTM 1290 Super Adventure S/R models.

With the new update, KTM owners can enjoy music, answer calls and get turn-by-turn navigation without any external devices.

 

 

Fancy a super nifty and handy navigation system for your new 2017 KTM 1290 Super Adventure S and/or R? Well, KTM has announced that they’ve released a brand new update for their MY RIDE application which will allow riders to have turn-by-turn navigation shown on their TFT screen display of the bike.

KTM also stated that the update can be installed on any new 2017 models and above which comes ready with their super beautiful TFT screen. The best part of it all that the new navigation update can be installed at no extra charge (provided that you’ve already opted for the MY RIDE application package when you purchased the bike).

2018-KTM-MY-RIDE_1.thumb.jpg.e00115c4be465916c1aa5df6d8a8abcd.jpg

So far, the KTM models that have the new TFT screen are the KTM 125 and 390 Duke, 1290 Super Duke R, 1290 Super Adventure S and R, and of course the 790 Duke. So far, the models which are available now in Malaysia are the 390 Duke, 1290 Super Adventure S and R plus the 1290 Super Duke R (Quick note: The navigation can only be displayed on the 1290 Super Adventure models).

2018-KTM-MY-RIDE_3.thumb.jpg.12a3b49312d64b48f48a43582b289e02.jpg

Combined with a Bluetooth headset, riders can use the MY RIDE app to its full potential from listening to music, take calls and now, scroll through navigation without an external GPS module or mount your precious smartphones on the handlebar to get where you want to go.

2018-KTM-MY-RIDE_2.thumb.jpg.0537c5c8a092fa17a1cca18598c2fcba.jpg

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!