Skoči na vsebino

KTM servisi/prodaja/poprodajna podpora/splošno


matooooo

Priporočene objave

Pravkar, jvalant pravi:

Se opravicujem, ne ni bistven podatek sploh...

se puščam presenetit..a tm ostane :P

pa čakam info o 1290kah...so pršle al niso...več al manj od konkurence? Isto?

 ko se nekaj pokvari ponoriš, ni bistven podatek a prideš domov..nihče ne ostane tam zabetoniran. Štos je samo:

kako hitro in enostavno se problem odpravi, zakaj je kurčev problem nastal, a je malomarnost fabrike in koliko so ažurni pri odpravljanju problemov.

Mogoč maš kake boljše izkušnje od mene...pa kar na dan z njimi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Govora je bilo o tem, ali je KTM polizdelek,  in ali je potrebno pol motorja dokupit da je ok. Sm odgovoril da ne, in da ze od 2007 vozim serijskega in brez dodatkov in da je cist fajn. Pa Snecerju sm odgovoril kok mam km in se povedal, da je umes bilo nekaj tehnicnih problemov. In te ze moti. Vem da ne post, ampak avtor. Ce bi bil se tako pedanten (ukor meni, ker sem govoril o lc4 ne 8 pa se to kot odgovor ) se pri svojih postih v vecini tem, bi blo lepo....  Ne bom vec,  mi je jasno da nimam kaj govoriti...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, jvalant pravi:

Govora je bilo o tem, ali je KTM polizdelek,  in ali je potrebno pol motorja dokupit da je ok. Sm odgovoril da ne, in da ze od 2007 vozim serijskega in brez dodatkov in da je cist fajn. Pa Snecerju sm odgovoril kok mam km in se povedal, da je umes bilo nekaj tehnicnih problemov. In te ze moti. Vem da ne post, ampak avtor. Ce bi bil se tako pedanten (ukor meni, ker sem govoril o lc4 ne 8 pa se to kot odgovor ) se pri svojih postih v vecini tem, bi blo lepo....  Ne bom vec,  mi je jasno da nimam kaj govoriti...

nč spornega, je bilo že vprašanje sporno..ni za to temo.

Ampak bodiva si poštena. Crkne lahko na vsakem mopedu kaj. Neglede na znamko.Sedaj, crknejo zadeve da prideš domov, in crknejo zadeve, kjer ne prideš domov, neglede na znamko.

Če crkne pumpa, si lahko vrtaš po nosu, če te zafuka kurčevo stikalo na tački in nimaš pojma o elektriki si mrzu. domov prideš z asistenco al pa na pol delujočim motorjem.

Sedaj pa na naslov teme..vsak lahko šminka moped do nezavesti, to ne pomeni, da rabiš kaj dokupiti.

1290 SD in SDGT vsaj kar je meni znano so dokaj zanesljivi motorji in ne crkujejo po poti. Lahko jpa ih jebejo male določene elektronske hibe, ki se jih relativno zlahka odpravi. Govorim za serije 1 in 2.

 

tvoj moder komentar pa je bil:

Se opravicujem, ne ni bistven podatek sploh...

in prav imaš..a prideš do bajte al te prepeljejo je nebistven podatek.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

6 minutes ago, DAMI34 said:

Se opravicujem, ne ni bistven podatek sploh...

in prav imaš..a prideš do bajte al te prepeljejo je nebistven podatek.

  "do doma sem pa vedno prisel" Kaj tule ni jasno, ce prej govorim o tezavah v 100k km? Motor me ni pustil na cesti. Tudi ko je sla ojnica, v Reki sem prvic zaslutil, sem priprdel domov. Tako kot pa ti interpretiras moj stavek je pa, lej bodiva postena: blesavo ali zanalasc napacno in isces spor... ma bmk

Popravljeno . Popravil jvalant
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mater spet se neki prepucavate...

pred 5 urami, jvalant pravi:

107500.   Z dokupovanjem in menjavo mislim na predelave, menjave originalih delov za boljse, akrapovic naprimer, 2 jurja za 3 konje vec...   Je pa to motor ki ni dizajniran za dolgozivost, tako da je bilo par popravil. In vecji poseg na agregatu pri 95k (sel lezaj na osi menjalnika, pa smo naredili generalko - poleg lezaja in osi menjalnika se bat (prvic) obe oljni crpaki, verigo, pa se taperje preventivno) Se prej pa enkrat ojnica (35k) in sklopka starterja, od vecjih problemov. Sem se pa vedno prpelu domov...

 

 

 

...sam to je pa kr nekaj velikih posegov...pa praviš, da si omenil sam ta večje...

Popravljeno . Popravil siks
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 urami, jvalant pravi:

  "do doma sem pa vedno prisel" Kaj tule ni jasno, ce prej govorim o tezavah v 100k km? Motor me ni pustil na cesti. Tudi ko je sla ojnica, v Reki sem prvic zaslutil, sem priprdel domov. Tako kot pa ti interpretiras moj stavek je pa, lej bodiva postena: blesavo ali zanalasc napacno in isces spor... ma bmk

al pa ti..

Človek je začel, a rabmo tok pimpat motorje, da so vozni.

Pa sem mu odgovoril.

 

Dejstvo je da so EU trgovci pogruntali, da se da kupca še fino nategnit.

Naredijo drag moped, izdajo katalog, v primeru KTM pawerparts..in je vse za doplačilo.

Celo elektronski bombončki od HHC, kvikija, rally pro in podobnega.

Potem oprema, boljši in ogrevani sedeži itd..

Vsak pokrovček zaračunajo.

Drugi dve znamki majo pa neke pakete opreme, ki jo tut doplačaš, recimo dinamic, dinamic pro itd..

 

Japonci pa se počas učijo od njih in kmalu bomo tudi njim začeli plačevati vse.

 

pred 10 urami, siks pravi:

Mater spet se neki prepucavate...

...sam to je pa kr nekaj velikih posegov...pa praviš, da si omenil sam ta večje...

in nič vezanega na SD oziroma SDGT, kjer se je vprašanje začelo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 21 urami, Tedybear pravi:

Odlicen motor.  Imam pa eno vprasanje....že pri Damijevem 790 sem spremljal, kaj je vse dokupil, zamenjal. Pa gasterbajt  Gašper X tudi. 

Ali je KTM v originalu sploh vozen, ali je- khm - pravzaprav ....polizdelek? ?

Bolj švoh...

Za kake odaljene destinacije sem moral kar precej individuilizirat motor. 

Od air boxa do elektronike, vzmetenja itd... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 22 urami, Tedybear pravi:

Odlicen motor.  Imam pa eno vprasanje....že pri Damijevem 790 sem spremljal, kaj je vse dokupil, zamenjal. Pa gasterbajt  Gašper X tudi. 

Ali je KTM v originalu sploh vozen, ali je- khm - pravzaprav ....polizdelek? ?

verjetno si mislil SDGT (kjer je bil večinoma lišpanje, razn dongla za flap valve cca 50€), ker pri 790, sem namesto krešev dal samo gajbo spodaj in to je to. Raje bi mel cevno zaščito, ma je okvir tako narejen, da mi ne zgleda varno, oziroma sem presodil, da zna v primeru padca povzročiti več škode.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 33 minutami, Kmet2 pravi:

Bolj švoh...

Za kake odaljene destinacije sem moral kar precej individuilizirat motor. 

Od air boxa do elektronike, vzmetenja itd... 

A druge znamke nebi rabil individualizirat? 

jaz sem čisti amater, ne me narobe razumet ampak a ne pripraviš mopeda za namensko pot? vrjetno bi ga za na grobnik tudi. No razn GS-a

Spet vsak svoj štrik vleče :slap:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 7. 3. 2021 ob 12:15, Tedybear pravi:

Odlicen motor.  Imam pa eno vprasanje....že pri Damijevem 790 sem spremljal, kaj je vse dokupil, zamenjal. Pa gasterbajt  Gašper X tudi. 

Ali je KTM v originalu sploh vozen, ali je- khm - pravzaprav ....polizdelek? ?

Pa dobr sej tolk zadev pa spet nism dokupu da bi bil vozn ???

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ej za do vikija pa nazaj bo kr uredu pa ze to je neki Km glede nato da se morm cez Kornsko sedlo vozt ????????????

Ne smem ga prevec tisat u hrib da mi ne zakuha, tko k od fotra katrca ucas ??????

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, mladench pravi:

A druge znamke nebi rabil individualizirat? 

jaz sem čisti amater, ne me narobe razumet ampak a ne pripraviš mopeda za namensko pot? vrjetno bi ga za na grobnik tudi. No razn GS-a

Spet vsak svoj štrik vleče :slap:

Ja in ne. 

Motor, ki ga vozim promovirajo za take poti, pa če to malo bolj dinamično voziš gre vse v qrac. 

Popokale vetrobranske šipe, 2x, zlomil centralno stojalo 2x, vzmetenje je bilo po 50kkm samo se za refuzo itd.... 

Da ne govorim o elektroniki, javljal je vse napake od dooo.... 

Šipe, centralce itd nič niso priznali v garancijo, vse kar so pa ubi bože komplikacij. 

Pa da se razumemo, meni eden najboljših motorjev kar sem ih imel. 

In ne gre od hiše! 

O vlečenju štrikov pa samo beri poste hudih poznavalcev. 

Pa bos videl kako se štrike vleče. 

Jaz nikoli nisem bil fanatičen oboževalec ene znamke, kar je v preteklosti tudi dokazano z naborom mojih motociklov od Jaw do Hond, Suzukijev, BmW, Ducati itd.... 

Pa lep dan. 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res ne bi škodilo, če malo sledite poteku razgovora. Namreč @killeradeje nabavil nov stroj in sicer 1290 SD 2021

njegov post:

 

iz posta sledi, da ga bo našminkal, da je nabavil kup carbon cukrčkov, ročice in podobno aftermarket ali iz pawerparts kataloga opremo

Nato je @Tedybearpostavil naslednje vprašanje:

Torej, govora je bilo o šminki, nižanju teže, lepoti, izboljšavi šoferjevega delovnega mesta.

 

Seveda, pa smo potem pametno prešli do porivanja motorja do bajte, razpadu ktmjev in podobno..

Nekateri naj vam na kratko povem:

Mesta za samopromocijo so drugje. Čeprav me izkušnje, problemi in ostalo kar se tiče KTM (oziroma v originalu smo bili celo v temi SD) čisto nič ne motijo, sem pa ravno prav dovolj brihten, da vem, kdo kaj piše in da vem, da ni sposoben odgovoriti tistemu, ki je postavil vprašanje.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja lej, vsakdo menja zobnike, ipd... Da bilo je nekaj posegov. Ni pa to motor, ki

29 minutes ago, DAMI34 said:

Nekateri naj vam na kratko povem:

Mesta za samopromocijo so drugje. Čeprav me izkušnje, problemi in ostalo kar se tiče KTM (oziroma v originalu smo bili celo v temi SD) čisto nič ne motijo, sem pa ravno prav dovolj brihten, da vem, kdo kaj piše in da vem, da ni sposoben odgovoriti tistemu, ki je postavil vprašanje.

 

 Dami  resno: Cisto lepo sem odgovoril Tedybearu in SAMO njemu (sem ga tudi quotal). SAMO njemu sem odgovoril, da ga imam ze vrsto let in nisem nic dokupil, ker je motor  z tako dober.  To je odgovro na njegovo drazenje o polizdelku. In drugi post o tem koliko km imam, je pa direkten odgovor Snecerju in SAMO  njemu (spet sem samo njega quotal), s tem da sem dodal da sem pac nekatere stvari moral popraviti. Noebene sampromocije, navaden posten odgovor. Tebe tudi omenil nisem in tebe je spet vrglo. Samo poglej si moja dva prva posta. Direktna odgovora Tedybearu in Snecerju. TI sam si zasral potem zadeve... Kot v veliko temah ze... Brisi ce hoces, imam pa pravico da povem svoje. in ce je pa samo to, da sm pac povedal svoje za LC4, in  ne LC8  (vprasanje je bilo samo za KTM) problem, pa pac povej to, ne pa nekih teorij. Spet ves vec o tem kaj sem jaz milsil kot pa jaz sam.

 

btw: kaj kdo daje na svoj motor mene prav nic ne briga, Ce je Killerade vse to nabavil, ce mu je to vsec, zakaj pa ne! Odlicno, odgovoril sem pa Teddybearu in to samo to, da ni treba nic dokupovati. Da ni polizdelek. SAMO to!

 

 

Popravljeno . Popravil jvalant
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 minutami, jvalant pravi:

Ja lej, vsakdo menja zobnike, ipd... Da bilo je nekaj posegov. Ni pa to motor, ki

 Dami  resno: Cisto lepo sem odgovoril Tedybearu in SAMO njemu (sem ga tudi quotal). SAMO njemu sem odgovoril, da ga imam ze vrsto let in nisem nic dokupil, ker je motor  z tako dober.  To je odgovro na njegovo drazenje o polizdelku. In drugi post o tem koliko km imam, je pa direkten odgovor Snecerju in SAMO  njemu (spet sem samo njega quotal), s tem da sem dodal da sem pac nekatere stvari moral popraviti. Noebene sampromocije, navaden posten odgovor. Tebe tudi omenil nisem in tebe je spet vrglo. Samo poglej si moja dva prva posta. Direktna odgovora Tedybearu in Snecerju. TI sam si zasral potem zadeve... Kot v veliko temah ze... Brisi ce hoces, imam pa pravico da povem svoje. in ce je pa samo to, da sm pac povedal svoje za LC4, in  ne LC8  (vprasanje je bilo samo za KTM) problem, pa pac povej to, ne pa nekih teorij. Spet ves vec o tem kaj sem jaz milsil kot pa jaz sam.

 

btw: kaj kdo daje na svoj motor mene prav nic ne briga, Ce je Killerade vse to nabavil, ce mu je to vsec, zakaj pa ne! Odlicno, odgovoril sem pa Teddybearu in to samo to, da ni treba nic dokupovati. Da ni polizdelek. SAMO to!

 

 

lej, ne bom se najedal, ker se mi res ne da...skrenilo se je iz vprašanja o lišpanju,

In to je dovolj, nisem omenil tebe, niti kogarkol osebno, če se kdo prepozna, je to njegov problem, mi2 sva si že povedala kaka je ali ni razlika stavka "vedno sem prišel domov" in nisva nadaljevala mar ne?

Da brisal bom, če bom hotel, al pa ne..debato je bilo potrebno usmeriti in točno to sem naredil.

Kaj si ti mislil, jaz ne vem, kaj pa jaz mislim, točno vem, najprej se je v temi SD smetilo, premaknem debato sem, da se lahko širše o blagovni znamki debatiral ,pa bi spet radi jokali, merili tiče, obračunaval, jok, ne bo šlo in Rutar in pika.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje pliz.....ne se prepucavat zaradi enega mojega mal ciničnega vprasanja. Dobil sem vse odgovore, od najkompetentnejsih...lastnikov KTM. 

Na koncu bom se dobu negativno konotacijo: Kawasakijevec, ki je uspel med sabo spret Kateemovce zaradi......KTMa!!! ?

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 3/7/2021 at 3:12 PM, DAMI34 said:

Ti bom jaz povedal. Sicer je tema Superduke oziroma superduke GT in smo zunaj gabaritov.

 

KTM je izdelek, ki ora ledino. KTM je nekaj več, kar ti pričara nasmeh na šobe :D

KTM, ki stane 20 in več kek, bo v roku treh let izgubil 50% nabavne cene. 

KTM in Seles, se potrudijo, odkar jih mam (ktm), ni problemov pri odpravi začetniških napak in EU šalabajzerstva.

KTM je vedno vozen, prekleto dobro vozen, sem fan tako KTM kot Kawe, Razlika je, da kawa nima reklamacij, če jo pa ma, je hud problem, da jo rešiš, ampak kot sem rekel, kawo kupiš in dela, KTM kupiš in zdivjaš..včasih gre kak mali klinčič narobe, ma ga popravijo in to BP. Prizze performance je na strani kawe.

Sedaj pa pozabim "zanesljivost" in grem samo na znamko in kaj nudijo:

Kawa je šwicarska ura...vsek kar je dela in to brezhibno in natančno

KTM ti da "fun factor", to je tisto ko se počutiš spet 20 let star in uganjaš norčije :D,včasih mal godrnjaš, ker ni tako kot si zamisliš

Tako da..2020..če maš srečo še dobiti 1290 ADV je best buy..z odpravljenimi napakami, z dovolj prostora ,celo preveč moči, z noro elektroniko in veliko uživancije..ga ni boljšega ADV motorja (15kek boš odkaral , od semiaktivnega vzmetenja ogrevanih ročk, kvkija, cornering lučk in tempomata)

 

Če vzameš 2021 boš plačal kot za GSa...ampak boš mel 160 konjsko zverino, in "vsemogočni " občutek v desnem zapestju. Lah pa greš na BMW in se tolažiš da maš blagovno znamko. Servisi koštajo enako, odprave napak so podobe, količina le teh prav tako.

To je samo moje mnenje in ne žalim lastnike BMW, ki mislijo da majo nadmočni stroj brez problemov :P

ps. pri 790 sem samo dodal šus plato, ki mal več pokrije, pa odpravil problem  s štop lampo (garancija)

Na 1290 Superduke GT, sem 2x reklamiral "flap valve" minoren problem vrednosti 45 € ko sem namestil Healtechov dongle in loputa je vedno odprta.

Še mal problema je pri 1x do 2x letnem odzračevanju hidravljične sklopke, ma drugih problemv ni bilo. SDGT ma 60kkm in je pri novem lastniku. Mašina poje, da je veselje.

 

ful dobro napisano - argumentirano. Tudi jaz sem enakega mnenja, saj sem v času, ko še nisem bil član MS foruma poleg cestnega motorja vedno imel v garaži  en KTM, in ni ga bilo boljšega motorja se za znoret, za na dirke je bil včasih eden in edini, ultra vzdržljiv in če si nekdo na raketo kot je veliki Super Duke dokupi še šmekersko in tehnično tudi uporabno dodatno opremo je to samo za pohvalit, kar pa je, kot vidim tukaj na forumu članom najtežje in tukaj se spomnim, kar je rekel Boskarol #slovenec ti vse oprosti, samo uspeha ne#

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ktm je eden od redkih, če ne edini, ki ima v osnovi "vse" . Zaščito motorja, ročk, "pošteno" vzmetenje, "navit" motor...

Torej brez problema ga kupiš in se pelješ (več ali manj kamor hočeš) .

Če pa potrebuješ kaj bolj specifičnega, pa "moraš" menjati.

Z mojega stališča je edini problem "navit" motor, ki zahteva redno vzdrževanje (in seveda elektronika, ki pa je bolj problem zaradi okoljskih zahtev, čisto preveč jo je) .

Zmanjševanje teže in povečevanje moči ima svoje posledice. Ktm omogoča "malo več" in posledično toliko bolj "trpi" .

"Zlouporaba" (zloraba) motorja, prinese posledice in za te ni kriv motor.

lp

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

o navitih agregatih si verjetno govoril za nižje kubature (pravi ready to race), ker 1301ccm in vse tam okrog je blizu normale al pa celo manj od raznih SS motorjev. In sem 100% da tile agregati zadnjih let, ko so začeli s proizvodnjami 1050, 1090, 1190, 1290 in prej 990 so prekleto vzdržljivi, je prej problem pri našopanosti z elektroniko.

 

pred 15 urami, Tedybear pravi:

Fantje pliz.....ne se prepucavat zaradi enega mojega mal ciničnega vprasanja. Dobil sem vse odgovore, od najkompetentnejsih...lastnikov KTM. 

Na koncu bom se dobu negativno konotacijo: Kawasakijevec, ki je uspel med sabo spret Kateemovce zaradi......KTMa!!! ?

vi Kawasakijevci jo vedno zakuhate :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

V prejšnjem življenju sem Hondo vozil na uradni servis na Letališko v Ljubljani. Za 180 evrov so mi jo vedno vrnili poservisirano z oprano in namazano verigo. Letos sem za SAS1290 plačal servis na 15k km 270 evrov, veriga pa je ostala nedotaknjena. Tudi testna vožnja ni bila opravljena, kljub temu, da sem potožil, da mi membrana sistema povratnih plinov nenormalno ropota. Menda zato, ker naj bi bilo tako pri vseh, kar pa težko verjamem... Zanima me, ali je to splošna praksa na vseh KTM servisih ali le pri Selešu? Že razmišljam o povratku na staro ljubezen...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, icko007 pravi:

V prejšnjem življenju sem Hondo vozil na uradni servis na Letališko v Ljubljani. Za 180 evrov so mi jo vedno vrnili poservisirano z oprano in namazano verigo. Letos sem za SAS1290 plačal servis na 15k km 270 evrov, veriga pa je ostala nedotaknjena. Tudi testna vožnja ni bila opravljena, kljub temu, da sem potožil, da mi membrana sistema povratnih plinov nenormalno ropota. Menda zato, ker naj bi bilo tako pri vseh, kar pa težko verjamem... Zanima me, ali je to splošna praksa na vseh KTM servisih ali le pri Selešu? Že razmišljam o povratku na staro ljubezen...

ravno velik servisov KTM ni na razpolago.

Jaz običajno kar listek napišem kaj hočem, da mi naredijo. V servisnih navodilih pa običajno ni čiščenje, pranje, loščenje, ter mazanje verige. Ampak če jim naročiš, bodo tut to nardili..pa zaračunali. 

Cifre so kar dvignili ja.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 16 urami, DAMI34 pravi:

ravno velik servisov KTM ni na razpolago.

Jaz običajno kar listek napišem kaj hočem, da mi naredijo. V servisnih navodilih pa običajno ni čiščenje, pranje, loščenje, ter mazanje verige. Ampak če jim naročiš, bodo tut to nardili..pa zaračunali. 

Cifre so kar dvignili ja.

 

 Za eno (sicer slabo) tolažbo...cifre so še daleč od BMW?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, FACO pravi:

 Za eno (sicer slabo) tolažbo...cifre so še daleč od BMW?

To je res, samo na bmfu ni pregovarjanja o uveljavitvi garancij. 

Prideš zamenjajo. 

Na KTM vedno drama?

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

11 minutes ago, FACO said:

 Za eno (sicer slabo) tolažbo...cifre so še daleč od BMW?

mislim da BMW ni kaj dosti dražji

moji stroški do 50kkm uradni servis

1000 km  81,72 €
10000 km  128,64 €
20000 km  340,56 €
30000 km  130,73 €
40000 km  573,72 € (v ceni menjava vseh zavornih oblog 185€ + DDV)
50000 KM  205,56 €

 

Lahko prestavite v ustrezno temo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest raj nam napisu kaksne so cene servisov pr nm v Avstriji, ampak z reklamacijami, garancijami pa nikol nism imel problemov. So pogledal sm se zmenu za datum, prsu pustil motor in so zrihtali brez problemov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!