Skoči na vsebino

KTM servisi/prodaja/poprodajna podpora/splošno


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)
14 minutes ago, DAMI34 said:

men se po domače jebe za znamko, mi je pa všeč ktm ravno zaradi neke svoje posebnosti. :D

Sam že nekaj časa vozim KTM, ker mi njihovi mopedi pač odgovarjajo. Vmes sem tudi že zamenjal in se nato vrnil k KTM-u.  Če in ko pa bom našel pri kateri drugi firmi motor, ki mi bo odgovarjal bolj, ga bom kupil brez oklevanja...

To je ena točka, druga pa je bila o šlampariji in problemih. Probleme ma pa tko ena kot druga znamka, je pa rs, da jih pri BMW hitrej odpravljajo. Ampak kot izgleda se tut na KTMju popravljajo.

Čeprav, vse probleme, ki sem prijavil, so v doglednem roku rešili (en teden za mehanske zadeve) in nekaj več časa za kovčke, ker so mencali Avstrijci. 

Ampak zamenjali so vse in od takrat je mir.

In ravno o tem pišem na tem forumu. Vse napake, ki so se pojavili na KTM-ih so v krajšem in v enem primeru daljšem roku odpravili. Moped se fantastično pelje in še všeč mi je povrhu. Dobesedno pisan mi je na kožo... Zakaj bi torej jamral in stokal na forumu? Hja dečki: če komu njegov KTM in vsa zgodba z njim ni všeč pa ga prodajte in kupite, kar vam bolj ustreza. Če je v Sloveniji vsak tretji zakon razvezan - je proti ločitvi "prekiniti" - s KTM "mala malica"...

 

 

Popravljeno . Popravil Dark
  • Všeč mi je 3
Objavljeno
15 minutes ago, DAMI34 said:

hm, jaz sem ga kupil v gipsu in po telefonu :D pa so me čist resno vzeli

 

 

Tudi sam sem imel samo enkrat težavo, da me trgovci niso jemali resno. V trgovini Motorrad- Klinik v Lipnici sem se resno zanimal za nakup svojega sanjskega motocikla MV Avgusta Brutale. Ker sem dobil občutek, da me ne jemljejo resno, sem se obrnil na peti, v tej trgovini pa me niso več videli. Pa tudi MV Avguste si žal nisem nikoli kupil...:smoke:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 6 urami, Dark pravi:

Zanimive izkušnje: moje so popolnoma drugačne. Zato sam do slovenskih KTM trgovcev nimam prav nobene zamere... Pa ne samo zadnjih dveh, temveč tudi vseh v prejšnjih letih.

Meni se je Seles zameril tako, da me ne vidi nikoli vec. Take arogance se nisem videl nikjer drugje.

Pri Axlu sem urejal podaljsanje garancije in dobil zelo korekten odnos.

Mislim, da si lastniki KTMov v rangu 20k€ ne trgajo od ust za nakup motorja, ker ce ne bi imeli, bi kupili kaj cenejsega.

Objavljeno
5 minutes ago, Frenk 67 said:

Meni se je Seles zameril tako, da me ne vidi nikoli vec. Take arogance se nisem videl nikjer drugje.

Pri Axlu sem urejal podaljsanje garancije in dobil zelo korekten odnos.

Težko bi zapisal, da je bil Seleš do mene aroganten... Čeprav pa se s korektnostjo, ustrežljivostjo in prijaznostjo Alena niti približno ne more primerjati. Zato sem tudi kupil KTM 1290 SA, sicer - celo cenovno manj ugodno - v oddaljenejšem Kopru in ne v Grosupljem... 

Objavljeno
pred 1 uro, DAMI34 pravi:

Nekaj časa smo se z Axlom sicer tipali, a so hitro ugotovili, da na maile pričakujem odgovor in ravno tako, da držijo dano besedo. Od takrat vse štima.

Meni pa še vedno pošiljajo tačke za sopotnika od 690. Malenkost, ki pa malo pokvari sicer korekten odnos. Pa CB-jko so prodali bistveno hitreje ko 690 prej. Tak da sem jim kr uslugo naredil :D 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

 

pred eno uro, Dark pravi:

Težko bi zapisal, da je bil Seleš do mene aroganten... Čeprav pa se s korektnostjo, ustrežljivostjo in prijaznostjo Alena niti približno ne more primerjati. Zato sem tudi kupil KTM 1290 SA, sicer - celo cenovno manj ugodno - v oddaljenejšem Kopru in ne v Grosupljem... 

Meni je tip zabrusil, da bo moj motor servisiral, če bo on hotel, drugače pa ne. To je bilo po tem, ko sem mu rekel, da bi me lahko opozoril na vpoklic, ki je bil objavljen le nekaj dni preden sem imel motor pri njem na rednem servisu. O vpoklicu jaz ne bi imel pojma, če ne bi prebral tukaj na MS, ker me Seles po servisu tudi ni vpisal v sistem kot novega lastnika, kar je bil dolžan storiti. No, povedal sem mu, da ga ne bo servisiral, ker jaz tega nočem. 

Objavljeno
pred 7 urami, jskrablin pravi:

200 EXC. Edini primerljiv moped je KDX 200, tehnološko daleč zadaj in že precej let s trga. Pa 690 enduro R. Spodobna big bore single endura z manj kot 180kil pa servisnim intervalom na 10k. Edina konkurenca je Huska 701. Ki je v osnovi 690. Pa precej dražja in rabljenih ni. Razne Honde, Kawasakiji, Yamahe... sploh nimajo sodobne ponudbe v tem segmentu. SWM nekaj pripravlja, sam še nič na trgu. Eksoti tipa CCM pa so eksoti. In precej dražji.

Na trgu prevelikih, premočnih in pretežkih 2+ cilinderskih krav pa je ponudbe dovolj. Sam to me ne zanima.

Beta ?

Objavljeno
37 minutes ago, Frenk 67 said:

 

Meni je tip zabrusil, da bo moj motor servisiral, če bo on hotel, drugače pa ne. To je bilo po tem, ko sem mu rekel, da bi me lahko opozoril na vpoklic, ki je bil objavljen le nekaj dni preden sem imel motor pri njem na rednem servisu. O vpoklicu jaz ne bi imel pojma, če ne bi prebral tukaj na MS, ker me Seles po servisu tudi ni vpisal v sistem kot novega lastnika, kar je bil dolžan storiti. No, povedal sem mu, da ga ne bo servisiral, ker jaz tega nočem. 

Aja?

Popolnoma neprofesionalen odnos. Sicer pa pri nas, kot kaže, običajno. Tudi meni ni želel poobaščeni serviser servisirati nove prikolice kupljene v Nemčiji. Ker je nisem kupil pri njemu, ker je bila dražja 30 %, kot v Nemčiji. Pa sem jo odpeljal v Gradec... Razmišljal sem, da bi ga ovadil principalu, vendar se mi z njim ni ljubilo ukvarjati. Če ne potrebuje mojega denarja, ga bom pač nesel h komu drugemu... S servisiranjem avtomobila kupljenega v Nemčiji, pa nisem imel nobenih težav...

In takšni trgovci mečejo slabo luč na blagovno znamko...

Objavljeno
pred 23 minutami, sesir pravi:

Beta ?

Beto sem tudi gledal. Ampak na koncu sem se odločil za manjšo nadgradnjo 125 EXC, ki sem ga mel priložnost vsaj malo vozit. Bete nisem nikjer dobil na test. Pa resnici na ljubo je njihova najbolj priljubljena enduro raketa 300 RR čisto predivja za začetnika. Je s sfrizirano 125-tko (200 EXC ima večji hod in vrtino kot 125 EXC, ostalo je isto) preko glave dosti dela in zabave :D 

Objavljeno

Axle je korekten, profesionalen in od KTM dilerjev meni najboljši ! Za Seleša sploh ne bom izgubljal besed .....

  • Všeč mi je 3
Objavljeno (popravljeno)
pred 15 urami, DAMI34 pravi:

1290R si ne upa kupit vsak :P niti nima želje ga imeti, je preveč specifičen in zlooo drag. Tako da težko bo to motor za množice, oziroma ne bo, nikoli. Je pa lud. 

Pa vsaj kar poznam Axla, mislim, da se dovolj trudi, oziroma kot prodajalec je dober. Jaz mam dobre iskušnje z njim.

Sicer smo pa zašli, tema je o advenčerjih.

 

ne rabim, o vpoklicih in problemih BMWja je vse napisano, niti ne bom debatiral v tej smeri. Kava je pa itak boljša od obeh :D

 

Ti si res car :OK: KTM imaš 6 mesecev pa vse veš in vse znaš , BMW nisi imel nikoli pa spet vse veš in znaš :worship: prebereš in to je to ,anede:slap: 

Sploh ne vem zakaj potuješ z motorjem , preberi potopis , sej je vse napisano :kmet:

Jaz ko pišem na MS , pišem kaj sem izkusil na svoji koži BMW sem vozil skoraj 10 let , KTM 5 .........ti pa beri , če bi v šoli tako bral bi bil že doktor :D

1290R je cenejši kot vsak BMW ADV , pa imajo slednjega množice , prvega bodo  prodali pa kot mojega 1190 .........5kom ......motorji so super , problem tiči drugje , zato se ti pa Dark kar tolažita kako je to vse specifično in zloo drago , posebno in ne vem še kaj ......tvojega GT bi tudi še kdo kupil , pa ga po 1 letu , ko so ga začeli prodajat , nima še nobena slovenska KTM trgovina na zalogi ...........vklopiš klikere in resnica ni daleč .....ni problem v motorjih , motorji so fantastični , meni celo bolj od BMW .

Pa da ne repliciram 2x ............moja dva ADV  ki sta v garaži in se jim ne more nič zgodit imata oba toliko km kot tvoj GT , za razliko ,da mi ni niti eden nikoli kihnil oz.  vedno sem se pripeljal domov brez vpliva na vožnjo , če veš kam merim , toliko o garažah ........

Pa še o menjalniku ...............ko si jih vozil si mi rekel super menjalnik , sklopka kot puterček itd ......potem mi pa prijaviš tu , da ti je večkrat ostal med prestavami :eek: zdej pa ne vem komu nabijaš ,seb ,men al Motosvetu ? Meni ni enkrat ostal med prestavami pa sem z vsakim naredil po 18kkm ..................dej mal premisli , mogoče si pa to kje prebral :lol1:baje je vse napisano :P

P.S. Kawasaki pa je motor za množice , pa ne zato ker je dober , ampak poceni in za konkurenco šepa ,vedno je in vedno bo ......pa nisem prebral , lastil sem si Z750 in Versysa , oba daleč za primerljivimi motorji.....

3.....2......1........vžig .......:lol1:

Popravljeno . Popravil Kmet2
  • Všeč mi je 3
Objavljeno (popravljeno)

ko sm pršou k Axlu po 1290r se je rajš ubadal s taljanom k je kupval O ring pol mi je pa reku, da ga je glih prodal... ha ha. Čez kake 14 dni je bil spet u oglasu.... Nabijem primorca na kurac!

Seles - zdepec je bil tud men antipatičen, čeprav se je clo mal potrudu.... ma/mel je pa luštno punco ....

...tko, da je ostal kombi pa Nemčija....

Pohvalim pa Jamnika. Dejansko je blo vedno tko kot je reku.

No, pa tud s štajercom sva se mal zapletla, ker se mi je najprej neki zmislu, pa so ga iz D opozoril :) pol je pa klicaru in razlagal, da neki ni delalsoftwearsko ... zamisli, molim te!

skratka, iz priloženega je razvidno, da sm tečen ! :) 

Popravljeno . Popravil UnionJack
Objavljeno
pred 6 urami, Kmet2 pravi:

Ti si res car :OK: KTM imaš 6 mesecev pa vse veš in vse znaš , BMW nisi imel nikoli pa spet vse veš in znaš :worship: prebereš in to je to ,anede:slap: 

Sploh ne vem zakaj potuješ z motorjem , preberi potopis , sej je vse napisano :kmet:

Jaz ko pišem na MS , pišem kaj sem izkusil na svoji koži BMW sem vozil skoraj 10 let , KTM 5 .........ti pa beri , če bi v šoli tako bral bi bil že doktor :D

1290R je cenejši kot vsak BMW ADV , pa imajo slednjega množice , prvega bodo  prodali pa kot mojega 1190 .........5kom ......motorji so super , problem tiči drugje , zato se ti pa Dark kar tolažita kako je to vse specifično in zloo drago , posebno in ne vem še kaj ......tvojega GT bi tudi še kdo kupil , pa ga po 1 letu , ko so ga začeli prodajat , nima še nobena slovenska KTM trgovina na zalogi ...........vklopiš klikere in resnica ni daleč .....ni problem v motorjih , motorji so fantastični , meni celo bolj od BMW .

Pa da ne repliciram 2x ............moja dva ADV  ki sta v garaži in se jim ne more nič zgodit imata oba toliko km kot tvoj GT , za razliko ,da mi ni niti eden nikoli kihnil oz.  vedno sem se pripeljal domov brez vpliva na vožnjo , če veš kam merim , toliko o garažah ........

Pa še o menjalniku ...............ko si jih vozil si mi rekel super menjalnik , sklopka kot puterček itd ......potem mi pa prijaviš tu , da ti je večkrat ostal med prestavami :eek: zdej pa ne vem komu nabijaš ,seb ,men al Motosvetu ? Meni ni enkrat ostal med prestavami pa sem z vsakim naredil po 18kkm ..................dej mal premisli , mogoče si pa to kje prebral :lol1:baje je vse napisano :P

P.S. Kawasaki pa je motor za množice , pa ne zato ker je dober , ampak poceni in za konkurenco šepa ,vedno je in vedno bo ......pa nisem prebral , lastil sem si Z750 in Versysa , oba daleč za primerljivimi motorji.....

3.....2......1........vžig .......:lol1:

1200G/S res zjebe vse argumente o previsokih cenah. Ktm, se bol pa aprilia, IMO, nekaj spregledata. Avstijci se sicer hvalijo da so po globani prodaji presegli BMW, v italiji recimo, pa so lani prodali 5500!!!!!! boxerskih g/s in 270 1190. Na oko je to 1:20 za bmfe. Aprilie recimo sploh ni na seznamu 100 najbol prodajnih v italiji. Za zadnje mesto je blo treba prodat 181 motorjev. 

Objavljeno
pred 13 minutami, Cartman pravi:

Avstijci se sicer hvalijo da so po globani prodaji presegli BMW,

To je res. Ko vračunajo vse kar prodajo v Indiji, prodajo več kot BMW. Sam to je bolj marketinška fora... na razvitih trgih so verjetno za BMW-jem.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 8 minutami, jskrablin pravi:

To je res. Ko vračunajo vse kar prodajo v Indiji, prodajo več kot BMW. Sam to je bolj marketinška fora... na razvitih trgih so verjetno za BMW-jem.

Povezava z Bajajem je močno dvignila promet in profit KTM-u, kar so opazil tud pri BMWju. Te dni pride na trg prvi BMW narejen v Indiji v sodelovanju s TVS India.BMW G310R India

Objavljeno
pred 7 urami, Kmet2 pravi:

 

Pa še o menjalniku ...............ko si jih vozil si mi rekel super menjalnik , sklopka kot puterček itd ......potem mi pa prijaviš tu , da ti je večkrat ostal med prestavami :eek: zdej pa ne vem komu nabijaš ,seb ,men al Motosvetu ? Meni ni enkrat ostal med prestavami pa sem z vsakim naredil po 18kkm ..................dej mal premisli , mogoče si pa to kje prebral :lol1:baje je vse napisano :P

P.S. Kawasaki pa je motor za množice , pa ne zato ker je dober , ampak poceni in za konkurenco šepa ,vedno je in vedno bo ......pa nisem prebral , lastil sem si Z750 in Versysa , oba daleč za primerljivimi motorji.....

3.....2......1........vžig .......:lol1:

1. menjalnik

Točno tako kot sem rekel, in točno tako kot sem napisal. GSovce je motilo to, da ob slabi menjavi (površno udariš po menjalniku) rad ostane v sredini med brzinami, potem pa pade v brzino, in to je pri mojem podobno. Se mi je zgodilo od kar ga mam vsaj 10x. Na kavi mogoče pri vseh prevožnekih kmjih 2x.

Mehkoba menjalnika KTM vs KAWA, ni nobene razlike, pa čeprav ima kava sklopko na zajlo, deluje odlično, s tem da KTMji (ne vsi) majo velikokrat probleme s hidravlično sklopko, pri mojem so bili mehurčki zraka, nekateri menjujejo cilindre itd..kar pomeni, nova tehnologija, relativno malo ali nič napredka in več problemov. Nikakor ne morem trditi, da ma KTM za 20 jurjev boljši menjalnik in sklopko kot kava za 13jurjev.

O tem da mi včasih ostane med prestavo in pade šele nato not sem tudi tebi pravil in si rekel, da se tudi tebi to kdaj zgodi, a ni panike.

2.

pri kavi si si lastil 2 modela za 7 jurjev, sedaj mi pa pokaž ktm za 7 jurjev, ki je boljši, kapišiš? :P

ps. ne razumem pa nečesa, in sicer to, da privlečeš miljon tem , ko je govora bilo samo o enem, bmw vs ktm, poprodajna podpora in problemi. In o tem, ko je nekdo trdil, da bi pri KTMju prodali več 1290 superduke R, če bi imeli boljši odnos. Na to sem odgovoril, da ni nujno ker 1290 superduk ali pa Adventure 1290 so zelo specifični motorji, ki niso mišljeni in tudi pripravljeni za široke množice kot en GS, ker imajo preveč

-konjev

-specifično reklamo (1290superduk) naj bi bil cestni divjak in razbojnik, adventure pa ultimativni brezpotni specialni potovalnik, ki ni pisan nedeljskim šoferjem na kožo.

Ter sem še dodal, da probleme ima tako BMW kot KTM, le da jih prvi hitrej in bolje odpravljajo.

Mar se motim?

pss. pa odloč se enkrat a so ktmji, ki jih imaš nadmotorji, kar si dolgo trdil in je z njimi vse v redu, al niso, kajti zadnje čase si pizdil čez njih in je bil spet bmw glavni. :P

 

Veš jaz povem pošteno kar mislim in povem tudi o problemih če so, nikakor pa ne kujem določene znamke v zvezde, poskušam realno gledati na stvar, ter oceniti. Zato mi ni potrebno da si lastim kup motorjev, dovolj je da malo preberem in vidim, kaj se kje dogaja, kje imajo ljudje reklamacije, kake so, koliko hitro se odpravljajo itd...In da bi človek spoznal kak je recimo kawasaki ni dovolj, da si lastiš 2 cenejša modela, hkrati pa jih primerjaš z 2x dražjim ktmjem ali bmwejem.

Ker koneckoncev, bi ti lahko napisal, da je Versis ultimativni stroj, kateri se lahko goni do konca brez kontrole ventilov in menjave olje, saj te ni nikoli pustil na cesti :D

 

 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred eno uro, Cartman pravi:

Ma kaj?  Mehurcki u sistemu hidravlicne sklopke so rezultat "nove tehnologije"?? Moja kawa , letnik 1984, ni nikoli mela problema s to novo tehnologijo. Tak isto vsak cajt 20let stara vtr. Sori, to ni zaplet z novo tehnologijo, to je slamparija.

Točno tako, ampak odgovarjal sem Kmetu, ker trdi, da je oh in sploh najboljše in superhajtech zadeva, a jaz pošteno povedano ne vidim nobene razlike v primerjavi z zajlo, kvečjemu so problemi, kot sem jih napisal.

 

In kake nebuloze o specificnih motorjih? Si ze vidu motorista, ki je reku de ma prevec konj? Ce se KTM nebi povsod kurcil da je s prodajo presegu BMW bi se morda lahko mal spinalo v to smer, v resnici, pa si cist usi proizvajalci na tej kugli zelijo prodajat tako kot BMW. lude cifre premium motorjev. Ocitno je vsem skrivnost, kako BMW to sfura. Pa G/S ni njihov edini cudez. S1000rr se proda skoraj kot vsi 4je litrski japonci skupej. 

Beri kaj pišem, od začetka, KTM se lahko hvali, to je njegov problem in prodajna strategija, mene gladko boli Qurtz, kajti pisal sem o tem, da je GS bolj primeren širokemu krogu uporabnikov, ker je njim pisan na kožo, od opreme, do primernih konj. Superduke R je specifičen in ne moreš pričakovat, da bo všeč in tudi želja širokega kroga ljudi, prav tako ne GT.

 

Ne vem kako nej napisem, de kdo ne bo uzaljen. Its just a bike. Ni noben stejtment. Ni nesto sasvim ludo. Ni to nobena alternativa. V tem globalnem trgu alternativcev ni vec. V klasi 20000€ steje samo zadovolstvo strank, in halo efekt. To da si kupujes kwako, z utemeljitvijo da noces stepat prevc km na SDGT komu tud alarm uzge. 

To je tvoj problem če ti vžge efekt, še 1x ne hvalim KTMja, je pa dober, zelo dober, uživaški. In zakaj bi ga uničil prehitro če štepam od 20-25kkm na leto?

Da bom mel še en moped samo zase za se fiakat, je bila moja dolgotrajna želja, sem nekaj časa mislil, da bom vzel neko cestno endurico za 3 jurje, pa še mal zavil po brezpotjih, a sem se premislil, ker kosti so krhke za se metat po tleh in kar se poznam, bi tut po makedamu se poskušal naučiti kaj novega. In ker ima se može se, je nekaj padlo sem vzel še nekaj zabavnega za solo fijakanja. Oba bom mel registrirana, le da bom lahko sedel na tistega, kot se mi bo sprdnilo :P

bdw, a nimaš ti dveh mopedov????

In da, moped je moped, lastniku pa je stejtment.

 

 

@Frenk 67 bmw ze par let prodaja azijske skuterje. So ze odreagirali hehe

VZEM SI 2 MINUTI, PA PREBERI PROSIM VSE KAR SEM NAPISAL!!!

 

poboldano, maš odgovore, sicer se mi pa ne da in je čisto brezveze klobasat o tem, bomo raj pri kavi eno rekli, dejstvo je da sem odgovarjal na tale post in od tam izhaja vse:

 

predvsem pa tale, o Superduku R

in tole je bilo moje razmišlanje, nakar je Kmet privlekel še sklopko in lastništvo in solato :D

tule debato zaklučujem, ker ne mislim odgovarjati na 100 in eno vprašanje, lahko pa vržemo debato po posameznem vprašanju.

Ne bom pa več prebavljal naslednjih izjav (Kmet) in njemu podobnih:

Ti si res car :OK: KTM imaš 6 mesecev pa vse veš in vse znaš , BMW nisi imel nikoli pa spet vse veš in znaš :worship: prebereš in to je to ,anede:slap: 

 

Objavljeno
pred 34 minutami, DAMI34 pravi:

VZEM SI 2 MINUTI, PA PREBERI PROSIM VSE KAR SEM NAPISAL!!!

 

poboldano, maš odgovore, sicer se mi pa ne da in je čisto brezveze klobasat o tem, bomo raj pri kavi eno rekli, dejstvo je da sem odgovarjal na tale post in od tam izhaja vse:

 

predvsem pa tale, o Superduku R

in tole je bilo moje razmišlanje, nakar je Kmet privlekel še sklopko in lastništvo in solato :D

tule debato zaklučujem, ker ne mislim odgovarjati na 100 in eno vprašanje, lahko pa vržemo debato po posameznem vprašanju.

Ne bom pa več prebavljal naslednjih izjav (Kmet) in njemu podobnih:

Ti si res car :OK: KTM imaš 6 mesecev pa vse veš in vse znaš , BMW nisi imel nikoli pa spet vse veš in znaš :worship: prebereš in to je to ,anede:slap: 

 

Pac odreagiram na nebulozo. Sorry k upadam u vajino ljubavno korespondenco, ampak ucasih tako napises de se ustrasim, ce je Snec udrl v tvoj account. 

 

SDGT in Adv1XY0 komot hvalis, ker sta vrhunska izdelka. Jaz ne drkam na napake in servise drugih. Vsem prvoscim 0 zapletov in 100%max uzivancijo. Pa me ne briga, a haras z enfildom al superledzero. Mi gre pa na organ, ko se slamparija zavija v celofan, in isce neke spiritualne izgovore. De ima pac duso pol radi napisejo...... Pa de je to posledica redi tu rejs filozofije....ne. Zajeb se zgodi vsakemu, in prav je, da se slampariji rece slamparija. 

 

Da so lani prodali samo tvojga SDGT, pa da berem da se na tuono caka 500dni? Kdo je tu nor, in kdo pol spisoben? S1000r je ultra hud naked z bmwjevo skrbjo za kupca in na zalogi. Res mors nit zalublen, da se postavis u vrsto za 1!!! motor. In cenim "norce" k to nardijo. Drgac pa mi je 2017ga totalno neverjetno, de ima kdorkoli probleme z dobavo na eni strani, in reklamacijami premium izdelkov  Na drugi. 

Jaz se zmer kr ne pozabim, da so mi bmflarji kot drugemu lastniku 5 let starga motorja, ki je bil 2x na servisu, pisali, priporoceno s povratnico. Ne enkrat, dvakrat!

 

Ne vem. Nism pametn

Objavljeno
pred 3 minutami, Cartman pravi:

Da so lani prodali samo tvojga SDGT, pa da berem da se na tuono caka 500dni? Kdo je tu nor, in kdo pol spisoben? S1000r je ultra hud naked z bmwjevo skrbjo za kupca in na zalogi. Res mors nit zalublen, da se postavis u vrsto za 1!!! motor. In cenim "norce" k to nardijo. Drgac pa mi je 2017ga totalno neverjetno, de ima kdorkoli probleme z dobavo na eni strani, in reklamacijami premium izdelkov  Na drugi. 

Zagotavljanje proizvodnih kapacitet je kr znanost. BMW ima tu... svetlobna leta več izkušenj, kapacitet, kapitala kot KTM. Malo je pač treba stvari v kontekst postavit. KTM ima tovarno v Mattighofen-u (offroad in cestni program) in v Indiji (cestni program malih kubatur pa nekaterih komponent za Mattighofen). In to pokrije komplet razvoj, testiranje in proizvodnjo vseh modelov, ki jih prodajajo (vključno s komplet Husqarna programom). Ves QA za razvite trge se dela tam. Off road program za naslednje leto gre na trak v maju in juniju. Naredijo kolker imajo plana in to je to. Če jih zmanjka, jih zmanjka. Novih naročil pod 100 komadov ne vzamejo več (če se prav spomnim podatkov iz obiska tovarne lani). Za mopede ranga 20k pa bi tudi rekel da imajo vnajprej zakupljeno količino in pol pač počakaš da prideš na vrsto. Ni to nič novega. Probaj kupiti novega Ferrarija. Pa stane za kakih 10 novih SDGT-jev. 

V primerjavi z BMW-jem je KTM-ov (sodoben) cestni program precej nova reč. Duke 640 so postavili na cesto leto 1994. Takrat je bil BMW že par desetletij uveljavljena znamka na področju cestnih izdelkov.  

Istočasno skrbeti za zagotavljanje zadostnih proizvodnih kapacitet, servisnih kapacitet, prodajne mreže, servisne mreže, ipd... to pa vse vzame svoj čas. Leta, desetletja. Mogoče vse to zdi rahlo banalno v smislu kaj pa je to mopede skup šravfat. V resnici pa je za vsako najmanjšo komponento kup znanja in logistike. In s tem velja računati. Po drugi strani pa je edino pošteno da se skurca znamko tam kjer je švoh. In v poprodajnih storitvah in podpori KTM glede na komentarje ne dosega konkurence. Oz vsaj ne BMW-ja. Verjamem da je marsikomu to deal breaker.

Objavljeno
pred 5 urami, Cartman pravi:

Pac odreagiram na nebulozo. Sorry k upadam u vajino ljubavno korespondenco, ampak ucasih tako napises de se ustrasim, ce je Snec udrl v tvoj account. 

Ne vidim potrebe, da moje pisanje in razmišljanje ocenjuješ za nebulozo, niti ni potrebe po primerjanju s Sneci accountom. Jaz tega tebi ne počnem.

 

SDGT in Adv1XY0 komot hvalis, ker sta vrhunska izdelka. Jaz ne drkam na napake in servise drugih. Vsem prvoscim 0 zapletov in 100%max uzivancijo. Pa me ne briga, a haras z enfildom al superledzero. Mi gre pa na organ, ko se slamparija zavija v celofan, in isce neke spiritualne izgovore. De ima pac duso pol radi napisejo...... Pa de je to posledica redi tu rejs filozofije....ne. Zajeb se zgodi vsakemu, in prav je, da se slampariji rece slamparija. 

Kake zamere imaš do doloćenih blagovnih znamk ne bi vedel, prav tako čisto narobe razumeš , če trdiš da nekaj zavijam v celofan in poveličujem. Ko govorim o exluzivnosti mislim, da je namenjen moped določenemu krogu ljudi, ne pa vsesplošno raji, kar pomeni samo minus za proizvajalca. Lej tut ZX10RR je ekskluziven moped in jih ne boš veliko videl v Sloveniji. O tem gre beseda. In SD 1290 R je tudi exkluziven (poseben) in boš mogoče enega ali 2 videl v Slo. Maš filing, da ga zato hvalim? Ne samo govorim, da je za točno določen tip kupca.

 

Da so lani prodali samo tvojga SDGT, pa da berem da se na tuono caka 500dni? Kdo je tu nor, in kdo pol spisoben? S1000r je ultra hud naked z bmwjevo skrbjo za kupca in na zalogi. Res mors nit zalublen, da se postavis u vrsto za 1!!! motor. In cenim "norce" k to nardijo. Drgac pa mi je 2017ga totalno neverjetno, de ima kdorkoli probleme z dobavo na eni strani, in reklamacijami premium izdelkov  Na drugi. 

 

Jaz se zmer kr ne pozabim, da so mi bmflarji kot drugemu lastniku 5 let starga motorja, ki je bil 2x na servisu, pisali, priporoceno s povratnico. Ne enkrat, dvakrat!

 

Ne vem. Nism pametn

 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
  Ob 17. 3. 2017 ob 22:21, poggy pravi:

Škoda da prodajalci ne znajo pritegniti strank z denarjem in jih jim konkurenca z boljšo storitvijo  (pred in baje tudi poprodajno) prevzame!

Povej odkrito , kar jaz govorim že veš čas ............KTM se bo moral še veliko naučit od BMW !!

 

Tako se je začelo  potem pa so začele padat tvoje klobase . Začelo se je o odnosu do kupcev , pojdi prosim prebrat,kje se je začelo in kaj si vse zvlekel v post , seveda sem se odzval ,saj ne bom bral klobas ,da boš ti mene učil kaj in kako se dela po servisih .........kaj ti ni jasno ? Še enkrat pametuješ o servisih in vse veš ko imaš 6 mesecv KTM , o BMW sem  ti pa ne sanja .........a štekaš da sem jaz to občutil na lastni koži dolgoletno ti pa si bral in mi zdej tukaj pametuješ .....res ne vem kaj sploh še raglabljam s teboj tu na MS !  

Kot da ti nekdo reče da je sladoled fuul dober in ti boš to širil naprej ker ti je nekdo rekel oz, si prebral , v resnici pa ga sploh nisi probal . 

Zadnji post ti sploh ne bom komentiral , ker si v njega zvlekel vse ,samo da se je izgubila nit pogovora! 

Preberi si še enkrat od začet kaj, kdo je komu repliciral in kaj je kdo napisal , potem pa mi očitaj ! 

Kaj boš ti prebavljal in kaj ne me boli qurac ,dokler mi boš pametoval ti bom pisal nazaj , dobil si moč in lahko brišeš , me izključiš a ne bom trpel neumnosti ,konec !!! 

Fak mi pokrovko dvigne , pa človek 10 let sem vozil BMW in še enkrat 5 let KTM in zdej ti mene učiš o odnosu , pa kje je KTM , pa kje je -BMW  mislim  pa ti si ratal ............eh brezveze ......

Ni je teme ,da nisi najpametnejši ...........oprossti vseved , oprosti , od zdaj naprej te več tu na forumu ne repliciram  in ne omenjam , prosil bi te , če lahko storiš enako  in upam ,da vsaj ti ločuješ privat od foruma , ker drugače te resnično spoštujem , kot motorista in kot človeka ,samo tu si pa postal čisti obup . Hvala že v naprej za vslišano prošnjo , lp S 

In za vse ostale , vedno sem napisal  o mojih motorjih kritike , ko sem jih imel še v garaži in to javno  , nikoli nisem koval nobene znamke v zvezde , vedno sem predstavil napake , ki so se godile ali sem imel BMW , Ducati al pa kurčevi Kawasaki ........  

Mejte se .......

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 5 urami, jskrablin pravi:

Zagotavljanje proizvodnih kapacitet je kr znanost. BMW ima tu... svetlobna leta več izkušenj, kapacitet, kapitala kot KTM. Malo je pač treba stvari v kontekst postavit. KTM ima tovarno v Mattighofen-u (offroad in cestni program) in v Indiji (cestni program malih kubatur pa nekaterih komponent za Mattighofen). In to pokrije komplet razvoj, testiranje in proizvodnjo vseh modelov, ki jih prodajajo (vključno s komplet Husqarna programom). Ves QA za razvite trge se dela tam. Off road program za naslednje leto gre na trak v maju in juniju. Naredijo kolker imajo plana in to je to. Če jih zmanjka, jih zmanjka. Novih naročil pod 100 komadov ne vzamejo več (če se prav spomnim podatkov iz obiska tovarne lani). Za mopede ranga 20k pa bi tudi rekel da imajo vnajprej zakupljeno količino in pol pač počakaš da prideš na vrsto. Ni to nič novega. Probaj kupiti novega Ferrarija. Pa stane za kakih 10 novih SDGT-jev. 

V primerjavi z BMW-jem je KTM-ov (sodoben) cestni program precej nova reč. Duke 640 so postavili na cesto leto 1994. Takrat je bil BMW že par desetletij uveljavljena znamka na področju cestnih izdelkov.  

Istočasno skrbeti za zagotavljanje zadostnih proizvodnih kapacitet, servisnih kapacitet, prodajne mreže, servisne mreže, ipd... to pa vse vzame svoj čas. Leta, desetletja. Mogoče vse to zdi rahlo banalno v smislu kaj pa je to mopede skup šravfat. V resnici pa je za vsako najmanjšo komponento kup znanja in logistike. In s tem velja računati. Po drugi strani pa je edino pošteno da se skurca znamko tam kjer je švoh. In v poprodajnih storitvah in podpori KTM glede na komentarje ne dosega konkurence. Oz vsaj ne BMW-ja. Verjamem da je marsikomu to deal breaker.

Mi je precej jasno, da serijska proizvodnja ni nek super simpl. Pa vseeno, ce so tako mocni, da se spustijo v 3 prototipne gp klase, da vn mecejo nove in nove modele, bi morda morali zadostno skrbet za trg? Motorja z avti ne morm primerjat. S3stavnih delov je morda 30% napram avtu, in verjetno se za sestavo porabi manj kot 25% casa za izdelavo avta. In ce narocis precej specificno sestavljen recimo pasat al pa insignijo za cca 35k, ga cakas dober mesec. Ker ktm ni ferrari, niti porsche.

 

 

Dami34, jaz nimam nobene zamere do nobene znamke. Kvecjemu zalstno berem, kaj si nekateri privoscijo, in se cudim, kako zakljucke delajo drugi. 

 

Zx10rr je homologacijska specialka. Zaradi poostrenih Wsbk pravil je bilo treba narest predvsem mocnejse bloke kot jih  potrebuje civil motor. KTMjeva "ekskluziva" niti v sanjah nima tako tehtnih razlogov. Oni ne delajo homologaciskih specialk. Preprosto ne delajo motorjev ki jih trg hoce. Vsaj tak filing dobim ko berem vase zapise. Pol se pa spesni izgovore, zakaj motorjev ni za dobit. MAMO BI PRODALI, DE BI ADVENTURJE TAKO PRODAJALI KOT BMW G/S. Stavim pivo u paklenici.

Objavljeno

Izbiral sem med Multistrado, Bmw xr in Ktm 1290 Sa... Ktm je odpadel zaradi odnosa v Grosupljem, Bmw kapo dol odnosu, ampak bi moral cakat na motor. Kupil Multistrado, zelo zadovoljen. KTM pa zgubil potencialnega kupca z denarjem

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!