Skoči na vsebino

KTM servisi/prodaja/poprodajna podpora/splošno


matooooo

Priporočene objave

pred 2 minutami, motolover pravi:

 

To ni razsodnost, ampak odrekanje.

Sorry. Kakšno odrekanje. Trije BMW - ji v sedmih letih. Tu ne vidim nobenega odrekanja. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, DAMI34 pravi:

saj to ni problem, kje boš garancijo uveljavljal, če bo šlo kaj narobe?

In kam naj peljem KTM na servis, da bo pocen, pa da mi bodo garancijo priznali, če bo kaj narobe?

 

Kar k njemu v garažo , sej vidiš ,da ni še nobenega imel , pa vse ve .....da google umre je na MS takoj 80% manj tapametnih ....

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Just now, DAMI34 said:

saj ti ni problem, kje boš garancijo uveljavljal, če bo šlo kaj narobe?

In kam naj peljem KTM na servis, da bo pocen, pa da mi bodo garancijo priznali, če bo kaj narobe?

 

Ni problem, sem jo že urejal lani za VW. Prvo, kar me je na Porscheju vprašal je bilo ali servisiram pri njih, Odgovoril sem mu, da to ni pomembno in, da oba to veva. Potem je vprašal ali imam potrjeno servisno knjižico in sem mu jo dal. Vse je šlo brez problemov. Jasno poskusijo nategniti koga, ki ne ve. Sosedi so rekli, da ne more uveljavljati, ker ni servisirala pri njih. Znanec odvetnik je dvignil telefon in naslednji dan je bil avto sprejet v servis. 

KTM zaradi slabega glasu o njih nisem kupil. Sem se zanimal za 1290 in tudi bil pri Selesu. 

1 minute ago, Scarabeo 500 said:

Sorry. Kakšno odrekanje. Trije BMW - ji v sedmih letih. Tu ne vidim nobenega odrekanja. :)

Saj si pameten in si razumel kaj sem napisal! ;)

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 minute ago, Kmet2 said:

Kar k njemu v garažo , sej vidiš ,da ni še nobenega imel , pa vse ve .....da google umre je na MS takoj 80% manj tapametnih ....

Nimam ga zato, ker sem razsoden in se pred nakupom pozanimam. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, motolover pravi:

Jasno poskusijo nategniti koga, ki ne ve. Sosedi so rekli, da ne more uveljavljati, ker ni servisirala pri njih. Znanec odvetnik je dvignil telefon in naslednji dan je bil avto sprejet v servis. 

 

Točno to je tisto, s čemer se mi ne želimo ubadati.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Just now, Scarabeo 500 said:

Točno to je tisto, s čemer se mi ne želimo ubadati.

Nekaj moraš vložiti v svoje znanje in ti je potem laže na svetu. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 35 minutami, DAMI34 pravi:

a potem svoje yamahe ne servisiraš na pooblaščenem servisu?

Če bo šlo kaj narobe, boš povedal, kako si garancijo uveljavil.

se pravi na tvojem BMW velja garancija, četudi si servisiral pri splošnem moto mehaniku, ki ima registrirano obrt?

A pri njemu boš poskusil tudi garancijo uveljavit?

Se pa strinjam z odebeljenim testom, vendar smo težave odpravili in garancije sem uveljavil, kot sem napisal 1 teden je uradni KTM serviser porabil za zamenjavo serva exhoup lopute, menjavo olja v zavornem sistemu, posodobitvi softverja. en teden, ker je pač rabil kos za zamenjavo in nekoliko vročih besed z uvoznikom, da ga je prepričal kaj je potrebno.

S kufri se je pa vleklo cca 2 meseca.

 

ps. prebiram tudi tuje forume, in nikjer nisem prebral da kdorkoli nove motorje servisira pri nepooblaščenih serviserjih. 

 

Napacno si me razumel. Servisiram pri Yamaha servisu, ker cenovno ne bi profitiral pri menjavi na splosnega mehanika. Pa nisem mislil, da bi ti zaobsel pooblascenega serviserja. Glede na vse te tezave pri uveljavljanju garancije, pa na dejstvo, da je KTM motorje cisto zaprl za konkurenco sem namignil, da pac lahko kupci taksnega proizvajalca zaobidemo. Je pa to moje mnenjev in vsak pac po svoje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, motolover pravi:

Nekaj moraš vložiti v svoje znanje in ti je potem laže na svetu. 

Si misli v odvetnikovo znanje.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 minutami, IZTOK pravi:

Napacno si me razumel. Servisiram pri Yamaha servisu, ker cenovno ne bi profitiral pri menjavi na splosnega mehanika. Pa nisem mislil, da bi ti zaobsel pooblascenega serviserja. Glede na vse te tezave pri uveljavljanju garancije, pa na dejstvo, da je KTM motorje cisto zaprl za konkurenco sem namignil, da pac lahko kupci taksnega proizvajalca zaobidemo. Je pa to moje mnenjev in vsak pac po svoje.

To ja, to ni nič novega. Vendar je tekla beseda, o tem, da zakon govoril, da bi morala garancija veljati, v kolikor vozilo servisiraš tudi pri nepooblaščenem serviserju.

KTM nisem zaobšel, ker mi je bil konkretno model zelo všeč in ni mi žal. Želel sem si "beštjo" in točno to je od motorja kar hočem. 

Zaenkrat sem vse garancije uveljavil in moped je tipitop. Dejmo rečt da je cca 30% dražji servis kot na japoncu, vendar je servisni interval na 15.000km. 

Da ga bom pa servisiral kar pri "nekem mehaniku" ki ima registrirano obrt, pa ne pride v poštev niti pod razno, ker bi potem imel problem z garancijo, pa verjamem da bi enak problem imel še kdo, ki si lasti BMW, Kawasaki....

Samo za primerjavo:

SX zavorne ploščice: 140 ali več €, z njimi naredim vsaj 40kkm

GT zavorne ploščice: 112€, z njimi bom naredil cca 25kkm

Menjal jih bom pa sam. :D

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravno gledano ti to morajo omogociti, ce pa je smiselno, pa je drugo vprasanje.

Ze zato, ker Francelj bo ze menjal olje pa filtre, ko bo pa potrebno kaj bolj kompleksnega resit pa bo tema. Ni mi pa vsec, da nekateri proizvajalci z elektroniko onemogocajo, da bi kdo drug taknil motor. Konec koncev ga je uporabnik placal in ni vec njihov. Naj se dokazejo z price/ performance na servisnih storitvah pa bodo imeli dovolj posla. Drugace pa, se strinjam, je bestija. Samo otroske bolezni naj porihtajo pa bo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

15 minutes ago, DAMI34 said:

 

SX zavorne ploščice: 140 ali več €, z njimi naredim vsaj 40kkm

GT zavorne ploščice: 112€, z njimi bom naredil cca 25kkm

 

Kje si pa najdo te drage ploščice za sx? :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, NX650 pravi:

Kje si pa najdo te drage ploščice za sx? :)

Original, mislim, da so celo 146€

Predhodno sem se pa zajebal, ko sem dal Brembo sintrane 70€, grizle so dobro, ampak tut diske..pol sem jih pa dol zabrisal in od takrat samo še OEM ploščice.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 minutes ago, DAMI34 said:

Original, mislim, da so celo 146€

Predhodno sem se pa zajebal, ko sem dal Brembo sintrane 70€, grizle so dobro, ampak tut diske..pol sem jih pa dol zabrisal in od takrat samo še OEM ploščice.

jaz pa sem zadnje čase dajal carbon lorraine, pa so mi ok cena tudi tako kot si rekel za brembo... diski so še brez roba kljub kar zajetni kilometrini :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, NX650 pravi:

jaz pa sem zadnje čase dajal carbon lorraine, pa so mi ok cena tudi tako kot si rekel za brembo... diski so še brez roba kljub kar zajetni kilometrini :) 

Saj ni problem v ploščicah, ampak v diskih, tvoji so lahko trši.

Pa pustmo to debato, ker KTM servisi zahtevajo več pozornosti.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

37 minutes ago, Scarabeo 500 said:

Si misli v odvetnikovo znanje.

Brez veze preigravava besede.... Če nočeš privarčevati, plačuj! Če nočeš znanja, se ne izobražuj!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Scarabeo 500 pravi:

Servisi za moj motor - ta mali pride 95€, ta veliki pa 185€ (iridium svečke). Na uradnem Suzuki servisu. Če ga doma naredim sam sem pri enakem materialu prišparal okoli 30€. 

Ma niti pod razno, ga ne bom delal doma sam ali na drugem pooblaščenem servisu, ker ni niti malo ceneje. Pa še do zapletov lahko pride.

Edino kar je pri mojem resnično brez veze, seveda dokler je garancija - predpisan interval iridijum svečk na 12 tkm. Jih zamenjaš dvakrat, garancija poteče in gredo stare noter nazaj. Vsi srečni, vsi veseli.

In zelo podobno je pri avtu. 

Nekatere resnično ne razumem, nabavijo drag motor, potem pa bi si luknjo zvrtali v koleno, ker je servis drag :). S premium znamko je tudi servis premium :lol1:.

Scarabeo

Navadne svečke se menjavajo na 12k.

Iridium x2, laser iridium, če jih tvoj podpira pa 50k +.

Ne gre za vrtanje v koleno, ampak na servisih dejansko "nič" takega ne počnejo, kar ne bi zmogel sam. So ti kdaj namazali kako zajlo, kontakte na akuju, ležaje kolesa ipd...

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, Snecer pravi:

Navadne svečke se menjavajo na 12k.

Iridium x2, laser iridium, če jih tvoj podpira pa 50k +.

Ne gre za vrtanje v koleno, ampak na servisih dejansko "nič" takega ne počnejo, kar ne bi zmogel sam. So ti kdaj namazali kako zajlo, kontakte na akuju, ležaje kolesa ipd...

 

kar rečeš naredijo. Tudi SX ima menjavo svečk na 24kkm, pa mi je serviser lepo povedal, lahko menjam, če hočeš metati denar stran. Potem nisem, sem šele na 45kkm, ko smo ventile čekirali.

Tudi s serviserjem se da dogovorit, da naredi tisto kar pač želiš/ne želiš. KTM ni nobena izjema, sicer pa zadnja stran bi bolj sodila v temo SERVISI splošno. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 minutami, Snecer pravi:

Ne gre za vrtanje v koleno, ampak na servisih dejansko "nič" takega ne počnejo, kar ne bi zmogel sam. So ti kdaj namazali kako zajlo, kontakte na akuju, ležaje kolesa ipd...

 

Lej Snecer. Ti imaš znanje iz pravništva - nekaj takega. Motolover ima prijatelja odvetnika. Jaz ga nimam. Tudi želje se bosti, da imam prav, nimam - sploh za 30e razlike ne. 

Moj serviser v Velenju naredi vse to, res pa da ne vsi. Res pa je tudi, napišem kaj vse želim, da naredi in to naredi. Ležaje pregledam ob zamenjavi gume - Širnik jih zmeraj pogleda in namaže kar je potrebno.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

16 hours ago, Dark said:

"Dzizus" nazaj! Brez tega nepotrebnega vzklika, si prvi, ki je eksaktno pojasnil vprašanje garancije in servisiranja na pooblaščenih servisih. 

In še enkrat "Dzizes" nazaj. Dami in tisti, ki misijo podobno, so ti odgovorili tudi v mojem imenu...

P.s.: Za motor plačaš cca. 20.000 evrov, še nekaj tisočakov za dodatno opremo, obvezno in kasko zavarovanje,  gume, gorivo, vinjeta, podaljšanje garancije, kombinezon, čelada,... In potem "prišparaš" nekaj evrov (pri pooblaščenem serviserju KTM plačam za redni servis na 15.000 km cca. 200 evrov), ko motor servisiraš pri nekem nepooblaščenem mehaniku. In to v času garancije, ki je nato ne moreš uveljavljati. Aja, saj nato najameš odvetnika...

P.s.1: Naj naredim še podoben izračun za avto...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To sploh ni poanta.

Poanta je v tem, da ima potrošnik pravico, da si mehanika (usposobljenega) izbere sam (morda celo bistveno bližje domovanju, osebno poznanstvo itd.) in da servisiranje pri izbranem mehaniku ne izniči garancije.

Tu pa folk zaradi balkanske prakse raje požre draguljarja, ker imajo monopol nad znamko in tudi cene servisa. Pa to je v temelju v nasprotju z načeli EU, dok smo še skupaj, omejevanje konkurence itd. V takšnem okolju, ko nekdo mora voziti k tebi, imaš lahko nategunsko ceno in storitev.

Po drugi strani, kakšno zvezo ima, če crkne elektronika v garancijske roku, na servisih pa ti menjavajo olje in opravljajo vizualni checki.

Nisem pa vsega čital, a mislim da je celo zapisano, da ni potrebno, da ti dajo original nadomestni del, ampak zadostuje, da ti montirajo kompatibilnega, primerljivega.

 

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, Snecer pravi:

To sploh ni poanta.

Poanta je v tem, da ima potrošnik pravico, da si mehanika (usposobljenega) izbere sam (morda celo bistveno bližje domovanju, osebno poznanstvo itd.) in da servisiranje pri izbranem mehaniku ne izniči garancije.

Tu pa folk zaradi balkanske prakse raje požre draguljarja, ker imajo monopol nad znamko in tudi cene servisa. Pa to je v temelju v nasprotju z načeli EU, dok smo še skupaj, omejevanje konkurence itd. V takšnem okolju, ko nekdo mora voziti k tebi, imaš lahko nategunsko ceno in storitev.

Po drugi strani, kakšno zvezo ima, če crkne elektronika v garancijske roku, na servisih pa ti menjavajo olje in opravljajo vizualni checki.

Nisem pa vsega čital, a mislim da je celo zapisano, da ni potrebno, da ti dajo original nadomestni del, ampak zadostuje, da ti montirajo kompatibilnega, primerljivega.

 

 

 

Pri vsakem originalnem  nadomestnem delu dobiš jamstvo za vgrajeno . To kar si napisal ni jamstva nikjer , tud pri garažnem mojstru z obrtjo .

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, Snecer pravi:

Nateg prve klase, ponavadi iz iste tovarne, samo drug znak.

Prou ....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem kako je pri motorjih a pri avtomobilih prav tako ni zahtevan obisk uradnega servisa. Kako ti to predstavi vsak po svoje je pa druga zgodba.

 

 

Lp, Samo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 minutami, Snecer pravi:

Nisem pa vsega čital, a mislim da je celo zapisano, da ni potrebno, da ti dajo original nadomestni del, ampak zadostuje, da ti montirajo kompatibilnega, primerljivega.

 

Nekako tako sem jaz prebral. Edino kar ti ti deli ne grejo pod garancijo (meni je logično) . Samo imaš potem verjetno malo dela z dokazovanjem, da ti deli niso krivi za nastalo napako (če pride do uveljavljanja garancije) .

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!