Skoči na vsebino

KTM servisi/prodaja/poprodajna podpora/splošno


Priporočene objave

Objavljeno

Sem samo podal dejstva, ki jih verjetno nisi poznal. BMW je odgovorno storil kar je, me zanima koliko bi KTM čakal na rešitev problema in kako bi se spopadel z njim.  

Sam nisem prav nič "fahrersko" usmerjen pri 40 motorjih, ki sem jih imel, so bili samo trije BMWji. Zakaj vozim BMW in ne KTM? Ker me KTM ni 1% šmirglal, ko sem jim dvakrat poslal mail ob katerih dnevih imajo dneve odprtih vrat! Takega odnosa ne potrebujem. Ali bom kdaj imel KTM? Ne vem, mogoče, nisem znamkarsko in versko usmerjen. Trenutno bi raje vzel Hondino CRF 250X, pripelješ iz Avstrije ali Nemčije in servisiraš v ASu. Ti si se odločil raje za KTM, že imaš svoje razloge. Vsak po svoje brez obtoževanja in etiketiranja.

Objavljeno
pred 14 minutami, motolover pravi:

Sem samo podal dejstva, ki jih verjetno nisi poznal. BMW je odgovorno storil kar je, me zanima koliko bi KTM čakal na rešitev problema in kako bi se spopadel z njim.  

Sem vedel, kdo je dobavitelj. Kot vem da na recallu ni pisalo Marzocchi ampak BMW Dynamic ESA :) 

Tisti o BMW fahrerjih je bila pa zafrkancija. Če še nisi opazil, si marsikdaj privoščim kaj takega. Dostikrat tudi na lasten račun. Vsak bo pač svojega konja hvalil... pa magari je zgolj obtolčen Fritzl za kerega je treba mešanco na roke delat :D 

 

pred 17 minutami, motolover pravi:

Zakaj vozim BMW in ne KTM? Ker me KTM ni 1% šmirglal, ko sem jim dvakrat poslal mail ob katerih dnevih imajo dneve odprtih vrat! Takega odnosa ne potrebujem. Ali bom kdaj imel KTM? Ne vem, mogoče, nisem znamkarsko in versko usmerjen. Trenutno bi raje vzel Hondino CRF 250X, pripelješ iz Avstrije ali Nemčije in servisiraš v ASu.

Veliko sreče z dnevi odprtih vrat pa KTM-om. Kot smo že ugotovili, se morajo KTM trgovci v Sloveniji še česa naučiti. Okoli izbire mopeda pa - preveri če ima CRF 250X cestno homologacijo. Vem da je takrat ko sem jaz gledal pri AS Domžale bilo rečeno da nima cestne homologacije v Slo. Jaz ti bi sicer predlagal EXC-F 250 (2015+), ki je sodoben, zelo lepo vodljiv stroj. To ti lahko priporočam na podlagi lastnih izkušenj. Trenutno boljše 250 kubične 4T endure ni. Za test pa... zna biti pa kr problem se zmenit, če lih ne poznaš kakega lastnika. Na žalost pri nas ni prestavitev s testnimi vožnjami kot je to navada v tujini.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 2 urami, motolover pravi:

Sem samo podal dejstva, ki jih verjetno nisi poznal. BMW je odgovorno storil kar je, me zanima koliko bi KTM čakal na rešitev problema in kako bi se spopadel z njim.  

Sam nisem prav nič "fahrersko" usmerjen pri 40 motorjih, ki sem jih imel, so bili samo trije BMWji. Zakaj vozim BMW in ne KTM? Ker me KTM ni 1% šmirglal, ko sem jim dvakrat poslal mail ob katerih dnevih imajo dneve odprtih vrat! Takega odnosa ne potrebujem. Ali bom kdaj imel KTM? Ne vem, mogoče, nisem znamkarsko in versko usmerjen. Trenutno bi raje vzel Hondino CRF 250X, pripelješ iz Avstrije ali Nemčije in servisiraš v ASu. Ti si se odločil raje za KTM, že imaš svoje razloge. Vsak po svoje brez obtoževanja in etiketiranja.

ja, potem sem imel jaz čisto srečo. S Kmetom sva poslala mail Axlu, da bi rad GTja in naj da najbolj ugodno ponudbo kot lahko. To je bilo 03.01. ko še vsi spijo, čez 2 dni je Kmet poklical Alena in mi je poslal ponudbo. Dal mi je nekaj popusta, navedel okvirni rok dobave (za katerega ni in ne more biti odgovoren) vendar ni lagal in jaz sem vplačal avans. Moped sem dobil pred Itaijani, kateri so pizdili da zamujajo roki dobave, moj je prišel konec marca, torej v roku.

Objavljeno
pred 3 urami, poggy pravi:

Žal ti moram povedat da je bilo pri meni točno tako. Že od januarja sem se trudil pridobiti informcije glede končne cene in dobavnega roka za 1290R. Prodajalce sem kontaktiral preko telefona, maila, FB, osebno sem bil pri njih, zebeležili so si mojo telefonsko številko itd. Do danes kljub prošnjam nisem prejel nobene informacije in to je bil razlog da sem sprejel kompromis in kupil R1200GS Adventure. Nov, na gotovino, z odlično postrežbo in odnosom s strani g. Kavčiča.

Po moje bi bil KTM v Sloveniji veliko bolj prodajan če bi imeli zares prave in zanesljive prodajalce ki bi nudili tudi pravo, torej hitro in zanesljivo, prodajno in poprodajno storitev.

In da KTM ni za širše množice? Eksotika? S tem se ne morem strinjati ampak v to debato se ne bom spuščal. 

Morda čez 100.000km dam KTM-u novo priliko, nikoli ne veš...

Spraševal si za nek naked motor, ki ga ni bilo mogoče kupiti, potem si pa pri konkurenci vzel veliko enduro? :)

Kaj si pa postregli pri bmwju? ne razumem. Plačaš, prevzameš, odpelješ.

 

 

Objavljeno
pred 1 minuto, Snecer pravi:

Spraševal si za nek naked motor, ki ga ni bilo mogoče kupiti, potem si pa pri konkurenci vzel veliko enduro? :)

Kaj si pa postregli pri bmwju? ne razumem. Plačaš, prevzameš, odpelješ.

 

 

jaz ne razumem, kako lahko sploh 1290R primerjaš z GSom :D

 

Objavljeno (popravljeno)

:hmm: je morda govoril o superadventure 1290R?

http://www.ktm.com/travel/1290-super-adventure-r/

 

Dami, če gre Kmet k prodajalcu, pa reče, glej enga že imam doma, multistrado bi menjal za druzga, mam pa še enga invalida k bi SDGT, Pač človek je dal besedo zate face to face.  Je to mal drugače kot mail "kdaj bote meli dan odprtih vrat."?

 

Po drugi strani BMWjevci na tak mail odgovorijo s telefonskim klicem.... 

 

 

včasih ne znam povedat kako dosadno mi je bit prijazen do vseh ki sprašujejo pa vohljajo za cenami in se zmišljujejo zakaj še ni plačan račun....blablabla. Ni lahko, vam povem. Je pa res da bi na mestih kjer se prodajajo zadeve za take solde morali bit, tudi na zelo slab dan, neoporečni ljudje. 

Popravljeno . Popravil Cartman
Objavljeno

vidiš, to je problem ktm, ker ne veš, kaj kupuješ :) se jih ne da razločit.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

Mail za ogled tovarne sem poslal direktno Avstrijcem na kontakt na njihovi spletni strani za reervacije termina. Dvakrat, nikoli odgovora. 

http://www.ktm.com/contact-folder/factory-tour/

KTM FACTORY TOUR

You've always wondered just how your KTM was put together?

KTM offers you the opportunity to glance behind the scenes of perhaps the world's most unique motorcycle manufacturer. From the union of the engine and frame to the final functional testing on the test stand, you will become closely acquainted with the entire KTM motorcycle manufacturing process during an expertly guided tour.

Along with a host of interesting details, above all else you will get to see lots of KTM motorcycles. 

Please address inquiries to factorytour@ktm.com 

Popravljeno . Popravil motolover
  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 33 minutami, Cartman pravi:

:hmm: je morda govoril o superadventure 1290R?

http://www.ktm.com/travel/1290-super-adventure-r/

 

Dami, če gre Kmet k prodajalcu, pa reče, glej enga že imam doma, multistrado bi menjal za druzga, mam pa še enga invalida k bi SDGT, Pač človek je dal besedo zate face to face.  Je to mal drugače kot mail "kdaj bote meli dan odprtih vrat."?

 

Po drugi strani BMWjevci na tak mail odgovorijo s telefonskim klicem.... 

 

 

včasih ne znam povedat kako dosadno mi je bit prijazen do vseh ki sprašujejo pa vohljajo za cenami in se zmišljujejo zakaj še ni plačan račun....blablabla. Ni lahko, vam povem. Je pa res da bi na mestih kjer se prodajajo zadeve za take solde morali bit, tudi na zelo slab dan, neoporečni ljudje. 

To pa ne bi vedel, razumel sem prvič da SD1290R, hkrati ne vem kako te BMW nosi po rokah, ker nisem še nobenega kupil.

Moram pa reč, da sem kar se tiče servisa in poprodajne podpore zlo tečen in sem že nekaj pri kavi kompliciral, nakar sem ugotovil da so KTM svetlobno leto zadaj po tem, da jih je potrebno prositi. Vendar, kot sem že zapisal, konkurenca je mal, servisov ke mal in dokler ne bo rivalstva med njimi bo žal tako.

Čeprav "spet v mojem " primeru, ko smo se 1x spoznali so zadeve štimale. Je res da sem moral težiti Mihatu, on Dolancu, vendar je bila garancija odpravljena v 7 dneh. Za kovčke je pa trajal 3 mesece, je pa res da nisem sitnarl. Pokrovko mi je šele odneslo ko so po besedah Axla začeli AU komplicirati. Potem je tudi ta zadeva bila rešena v 14 dneh. 

Dobil sem popolnoma iste kufre kot sem jih imel. Čakam samo poletja in če se bodo zvili ali bodo zijali kot prejšnji bo spet padla reklamacija.

Objavljeno
pred eno uro, motolover pravi:

Mail za ogled tovarne sem poslal direktno Avstrijcem na kontakt na njihovi spletni strani za reervacije termina. Dvakrat, nikoli odgovora. 

http://www.ktm.com/contact-folder/factory-tour/

KTM FACTORY TOUR

You've always wondered just how your KTM was put together?

 

Niso te našli v registru lastnikov, pa so mislili da si se zmotu. :P

Objavljeno
pred 1 uro, motolover pravi:

Mail za ogled tovarne sem poslal direktno Avstrijcem na kontakt na njihovi spletni strani za reervacije termina. Dvakrat, nikoli odgovora. 

http://www.ktm.com/contact-folder/factory-tour/

KTM FACTORY TOUR

You've always wondered just how your KTM was put together?

KTM offers you the opportunity to glance behind the scenes of perhaps the world's most unique motorcycle manufacturer. From the union of the engine and frame to the final functional testing on the test stand, you will become closely acquainted with the entire KTM motorcycle manufacturing process during an expertly guided tour.

Along with a host of interesting details, above all else you will get to see lots of KTM motorcycles. 

Please address inquiries to factorytour@ktm.com 

verjetno si edini pisal pa so mail izgubili

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

si mislijo, BMW farer se zanima za ogled :hmm:... pošta šla v spam :D

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 3 urami, DAMI34 pravi:

 Vendar, kot sem že zapisal, konkurenca je mal, servisov ke mal in dokler ne bo rivalstva med njimi bo žal tako.

točno to je (pa še kak drugi vzrok bi se našel)...taka, ki se spoznata sta v slo dva, eden od njiju je part time serviser...drugi servisira v kurniku (sej me ne moti pretirano, važno je da je mašina poservisirana, kot je potrebno)...ni konkurence...in pol se moraš za servis skor mesec dni prej najavit...si sploh ne upam pomislit, da bi tisti dan bil dež, meni se pa v dežu ne bi dalo vozit na servis...ko se bodo borili za vsako menjavo olja, bo malo drugače...za japonca sem poklical servis:...kdaj lahko pridem? danes je polno jutri tudi, lahko pojutrišnjem?!.... in zadeva je bila rešena...

Objavljeno
pred 12 minutami, siks pravi:

točno to je (pa še kak drugi vzrok bi se našel)...taka, ki se spoznata sta v slo dva, eden od njiju je part time serviser...drugi servisira v kurniku (sej me ne moti pretirano, važno je da je mašina poservisirana, kot je potrebno)...ni konkurence...in pol se moraš za servis skor mesec dni prej najavit...si sploh ne upam pomislit, da bi tisti dan bil dež, meni se pa v dežu ne bi dalo vozit na servis...ko se bodo borili za vsako menjavo olja, bo malo drugače...za japonca sem poklical servis:...kdaj lahko pridem? danes je polno jutri tudi, lahko pojutrišnjem?!.... in zadeva je bila rešena...

Težko bo to kdaj. KTM premalo proda da bi od tega v SLO živelo pet resnih servisov. Japonci po večini vsi popravljajo vse 4 znamke, prodajajo se od 1991....KTM pač nima kritične mase. Podoben primer je Ducati, ki enostavno ni bil sposoben (pre)živet čisto sam. Bmfe imajo tuki svojo štimo, saj so jim avtomobili že davno postavli infrastrukturo......Zanimam me kako bo zdej z HDjem, a bo to laufalo, al bo kmalu pogreb. 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred eno uro, siks pravi:

točno to je (pa še kak drugi vzrok bi se našel)...taka, ki se spoznata sta v slo dva, eden od njiju je part time serviser...drugi servisira v kurniku (sej me ne moti pretirano, važno je da je mašina poservisirana, kot je potrebno)...ni konkurence...in pol se moraš za servis skor mesec dni prej najavit...si sploh ne upam pomislit, da bi tisti dan bil dež, meni se pa v dežu ne bi dalo vozit na servis...ko se bodo borili za vsako menjavo olja, bo malo drugače...za japonca sem poklical servis:...kdaj lahko pridem? danes je polno jutri tudi, lahko pojutrišnjem?!.... in zadeva je bila rešena...

Sam sem s serviserjem Simonom Neratom izjemno zadovoljen in me ne moti, da popravlja v majhni garaži. (tudi sam bi na njegovem mestu ne šel v novo veliko investicijo - Mariborčani poznamo primer Integre). Zanimajo pa me njegove storitve,  ki so zelo dobre. Tudi on je neke vrste "part time" serviser, saj ima pozimi še eno zaposlitev. Samo od poletnega dela (kot naš prijtelj Dinko:smoke:) ne more preživeti, saj se mu, kot pooblaščenemu serviserju KTM-a, vse  delo nabere poleti. Ko pa si ne more privoščiti, da bi koga dodatno zaposliti?  Zato je poleti, ko potrebujemo njegove storitve, gneča. Sam se temu prilagodim...

Opisuješ mnogo boljše razmere na servisih japonskih blagovnih znamk. Pa si se kljub temu odločil za nakup KTM-a? Saj sva se že pogovarjala po telefonu, ali ne? Pozabil sem, od kod natančno si. Vendar: tako ti, kot tudi jaz imava vse možnosti opraviti servis motorja v sosednji Avstriji. Kar pa meni ne pade na pamet...

P.s.: avto servisiram na servisu BMW-ja. Redni srevis ni problem, ko pa se mi je primerilo nekaj večjega: "bože sačuvaj"... Pri nas bomo potrebovali - na veliko segmentih - še kar nekaj časa...

 

Objavljeno
pred 31 minutami, Dark pravi:

Sam sem s serviserjem Simonom Neratom izjemno zadovoljen in me ne moti, da popravlja v majhni garaži. (tudi sam bi na njegovem mestu ne šel v novo veliko investicijo - Mariborčani poznamo primer Integre). Zanimajo pa me njegove storitve,  ki so zelo dobre. Tudi on je neke vrste "part time" serviser, saj ima pozimi še eno zaposlitev. Samo od poletnega dela (kot naš prijtelj Dinko:smoke:) ne more preživeti, saj se mu, kot pooblaščenemu serviserju KTM-a, vse  delo nabere poleti. Ko pa si ne more privoščiti, da bi koga dodatno zaposliti?  Zato je poleti, ko potrebujemo njegove storitve, gneča. Sam se temu prilagodim...

Opisuješ mnogo boljše razmere na servisih japonskih blagovnih znamk. Pa si se kljub temu odločil za nakup KTM-a? Saj sva se že pogovarjala po telefonu, ali ne? Pozabil sem, od kod natančno si. Vendar: tako ti, kot tudi jaz imava vse možnosti opraviti servis motorja v sosednji Avstriji. Kar pa meni ne pade na pamet...

P.s.: avto servisiram na servisu BMW-ja. Redni srevis ni problem, ko pa se mi je primerilo nekaj večjega: "bože sačuvaj"... Pri nas bomo potrebovali - na veliko segmentih - še kar nekaj časa...

 

...se tudi strinjam...če mi je motor všeč, ga bom kupil...pač vzamem v zakup določene "težave"...dokler le te niso nevzdržne...

si se kaj pozanimal glede servisa v avstriji? če je cenovno kot pri nas, bi vsaj kar se tiče dogovora za termin servisa, razmislil o tej možnosti...

s strokovnostjo opravljenega servisa pri neratu sem tudi jaz zadovoljen, manj s ceno, še manj z načinom obračuna delovnih ur...to, da ob servisu nima klopi, kjer bi lahko popil osvežilno pijačo med čakanjem, me niti ne moti tako, kot bi me obratno (super duper lokal, pa slaba izvedba servisa)...

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)
12 hours ago, poggy said:

Žal ti moram povedat da je bilo pri meni točno tako. Že od januarja sem se trudil pridobiti informcije glede končne cene in dobavnega roka za 1290R. Prodajalce sem kontaktiral preko telefona, maila, FB, osebno sem bil pri njih, zebeležili so si mojo telefonsko številko itd. Do danes kljub prošnjam nisem prejel nobene informacije in to je bil razlog da sem sprejel kompromis in kupil R1200GS Adventure. Nov, na gotovino, z odlično postrežbo in odnosom s strani g. Kavčiča.

Po moje bi bil KTM v Sloveniji veliko bolj prodajan če bi imeli zares prave in zanesljive prodajalce ki bi nudili tudi pravo, torej hitro in zanesljivo, prodajno in poprodajno storitev.

 

 

Poggy, če je tako, kot si zapisal, si se odločil pravilno. Z novim strojem ti želim veliko užitkov in varnih kilometrov!

Kljub temu - kar ne morem verjeti! V zadnjih štirih letih sem kupil dva KTM-a in kontaktiral s tremi trgovci pri nas in tremi v Avstriji. In prav z vsemi - so pogovori potekali hitro, ažurno in korektno. Zakaj bi neki - prodajalec -, ki živi od prodaje, ne želel prodati nekega artikla (pa saj ne prodaje alkohola mladoletniku)??? In to ne artikla za nekaj evrov, temveč za cca. 15.000 evrov ali več? Celo premoženje za konjiček...

Sem pa slišal, da je nekdo želel zamenjati svoj motor za novi KTM (torej: staro za novo) in eden od prodajalcev za stari motor ni bil zainteresiran, ker je presodil, da rabljenega motorja ne bo mogel prodati. In svetoval kupcu, naj rabljen motor proda sam, na novo kupljenem KTM-u pa bo dobil solidni popust...

Popravljeno . Popravil Dark
Objavljeno (popravljeno)
2 hours ago, siks said:

si se kaj pozanimal glede servisa v avstriji?

Za moped ne, ker sem zadovoljen s servisom Simona Nerata. Preko meje pa servisiram počitniško prikolico: zelo zadovoljen, cena pa je primerljiva z našimi servisi... Ura je dražja, vendar delo hitreje opravijo...

Pošli e-pošto s podatki svojega mopeda najbližjemu serviserju in prosi za predračun...

Popravljeno . Popravil Dark
Objavljeno
pred 12 urami, poggy pravi:

Žal ti moram povedat da je bilo pri meni točno tako. Že od januarja sem se trudil pridobiti informcije glede končne cene in dobavnega roka za 1290R. Prodajalce sem kontaktiral preko telefona, maila, FB, osebno sem bil pri njih, zebeležili so si mojo telefonsko številko itd. Do danes kljub prošnjam nisem prejel nobene informacije in to je bil razlog da sem sprejel kompromis in kupil R1200GS Adventure. Nov, na gotovino, z odlično postrežbo in odnosom s strani g. Kavčiča.

 

pa ne bi lepo poimensko squrcal vsaj tule na MS te prodajalce? Namreč, tudi oni kdaj pa kdaj tule kaj preberejo, če ne zarad drugega, pa zaradi tega, da se jih poduči?

 

Objavljeno
Ob 21. 3. 2017 ob 19:08, Dark pravi:

Za moped ne, ker sem zadovoljen s servisom Simona Nerata. Preko meje pa servisiram počitniško prikolico: zelo zadovoljen, cena pa je primerljiva z našimi servisi... Ura je dražja, vendar delo hitreje opravijo...

Pošli e-pošto s podatki svojega mopeda najbližjemu serviserju in prosi za predračun...

Zanimivo, jaz sem pa slišal od znancev veliko kritik na njegov račun. Znanec se je lepo načakal in nategoval, kdaj bo motor popravljen.

Je pa res, da ni šlo samo za menjavo olja in filtra, čemur težko rečemo "servis".

Objavljeno
Ob 21. 3. 2017 ob 6:27, jskrablin pravi:

Sem samo čakal kdaj bo kak BMW farer pokazal na dobavitelje. Moj odgovor - me ne zanima. Q/A končnega izdelka je problem BMW-ja. Če mi crkne turbina v avtu, ne bom reklamacije urejal s Honeywell-om, ampak z Mazdo. Če se sesuješ zaradi faliranega amortizerja na novem mopedu, odgovornost za to nosi proizvajalec mopeda. Če je ne bi, bi vpoklic delal Marzocchi, ne BMW.

In isto gre za KTM. Forumski član je imel (če se prav spomnim) problem z neuravnoteženo sprednjo felgo. Ki jih ne dela KTM. Vsaj ne litih felg, one na šprikle vem, da jih sestavljajo sami. A misliš da ga res zanima, ker Franz aus Tirol pri enem dobavitelju je imel slab dan? Itak da ga ne. KTM more to fixat. Ker je KTM kot prodajalec končnega izdelka pač odgovoren za kvaliteto končnega izdelka. Kak se pol zmenijo z dobavitelji, pa ni več problem kupca izdelka. Mi smo samo tečni pa hočemo izdelek brez napak.

Točno tako.

Objavljeno
Ob 21. 3. 2017 ob 19:11, DAMI34 pravi:

pa ne bi lepo poimensko squrcal vsaj tule na MS te prodajalce? Namreč, tudi oni kdaj pa kdaj tule kaj preberejo, če ne zarad drugega, pa zaradi tega, da se jih poduči?

 

Sem že v prejšnjem postu napisal, da je šlo za Selesa in Axla.

Objavljeno

A slučajno kdo v svoje pomaranče toči še kaj drugega kot Motorex?

Po izteku garancije sem imel v mislih prešaltat na katero izmed ostalih znamk saj sklepam, da je samo olje krivo, da je motor izredno žejen samega olja. Na tujih forumih so zelo različnih mnenj pa me zanima, če ima kdo izmed vas kakšne izkušnje glede tega.

 

 

Lp, Samo

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!