Snečer Objavljeno September 20, 2021 Opozori Objavljeno September 20, 2021 pred 6 minutami, vandrovec pravi: Saj gršega od sedanjega skorajda ne morejo več narediti... Prestavim v temo GS? DAMI34, GoBobi, Gassa in 3 others 6
Gassa Objavljeno September 20, 2021 Opozori Objavljeno September 20, 2021 53 minutes ago, vandrovec said: Saj gršega od sedanjega skorajda ne morejo več narediti... Ce govoris za avspuh je bila to prva stvar, ki sem jo zamenjal ?
Snečer Objavljeno September 20, 2021 Opozori Objavljeno September 20, 2021 pred 25 minutami, Gassa pravi: Ce govoris za avspuh je bila to prva stvar, ki sem jo zamenjal ? slika?
Gassa Objavljeno September 20, 2021 Opozori Objavljeno September 20, 2021 3 minutes ago, Snečer said: slika? GoBobi, RobiRoberto, Mavti in 4 others 5 2
Snečer Objavljeno September 20, 2021 Opozori Objavljeno September 20, 2021 Pravkar, Gassa pravi: res lepo Gassa 1
DAMI34 Objavljeno September 20, 2021 Avtor Opozori Objavljeno September 20, 2021 pred 1 uro, Snečer pravi: Prestavim v temo GS? nehi no..bogokletstvo
Voodoo Objavljeno September 21, 2021 Opozori Objavljeno September 21, 2021 18 hours ago, spartanbp said: Öhlins zagotovo ne more biti slaba izbira. Vprašanje pa, koliko bo razlika v ceni. cca 2 jurja, kar sem zasledil...kr zasoljeno.
spartanbp Objavljeno September 21, 2021 Opozori Objavljeno September 21, 2021 pred 3 urami, Voodoo pravi: cca 2 jurja, kar sem zasledil...kr zasoljeno. Zadnji amortizer pride enih 950,00 € na trgu, prednje vilice pa tudi nekaj takšnega. Kot da bi v bistvu kupil standardnega Z900 in ga potem nadgradil Koliko se pa to splača, ne bi vedel....kakšno je pa sploh standardno vzmetenje na Z900? Je za kaj ali je klump? Sam sem imel Z750 in je bilo bolj slabo.
DAMI34 Objavljeno September 21, 2021 Avtor Opozori Objavljeno September 21, 2021 pred 14 minutami, spartanbp pravi: Zadnji amortizer pride enih 950,00 € na trgu, prednje vilice pa tudi nekaj takšnega. Kot da bi v bistvu kupil standardnega Z900 in ga potem nadgradil Koliko se pa to splača, ne bi vedel....kakšno je pa sploh standardno vzmetenje na Z900? Je za kaj ali je klump? Sam sem imel Z750 in je bilo bolj slabo. ni vsak Z enak..včasih so tut jurjaki meli bolj cigumigu. Na Z900 je ravno toliko dobro, da je škoda denarja za kake spremembe jaz sem bil zadovoljen, ampak nisem pretirano izbirčen. A se pelje dobro al se pa ne, to je vse kar me zanima in pelje se zelo dobro.
spartanbp Objavljeno September 21, 2021 Opozori Objavljeno September 21, 2021 Za 656 € imaš Streetbox od HyperPro. Ugodno Ampak ni pa Öhlins...tam še moraš firmo plačati
ChuckNorris Objavljeno September 21, 2021 Opozori Objavljeno September 21, 2021 Za moje pojme je premehko ampak se ga da malenkost nastavit preload in rebound. Na začetku se mi je dogajalo da je se je zadnji del preveč posedel pri pospeševanju. Je bilo treba 2 obrata zategnit preload. Spredaj sem pa tud dodal en obrat preloada. Zdaj je bolje ampak z900 nebi nič škodila nadgradnja vzmetenja. Z Ohlins se bo sigurno peljal odlično. Na SE modelu bodo še Brembo sprednje zavore. Cena pa sigurno malo preveč za takšen motor. 11-12k€ sem nekje zasledil
Gassa Objavljeno September 21, 2021 Opozori Objavljeno September 21, 2021 že navaden l.2022 bo čez 10 keur.
spartanbp Objavljeno September 21, 2021 Opozori Objavljeno September 21, 2021 pred 21 minutami, DAMI34 pravi: ni vsak Z enak..včasih so tut jurjaki meli bolj cigumigu. Na Z900 je ravno toliko dobro, da je škoda denarja za kake spremembe jaz sem bil zadovoljen, ampak nisem pretirano izbirčen. A se pelje dobro al se pa ne, to je vse kar me zanima in pelje se zelo dobro. Sam sem imel prvo generacijo teh motorjev in sam agregat je bil odličen. Spredaj pa premehko vzmetenje, zadaj je pa rad poskakoval. Ja, verjetno se že kaj nadgradili vzmetenje od leta 2006, saj je motor kar močan.
spartanbp Objavljeno September 21, 2021 Opozori Objavljeno September 21, 2021 pred 21 minutami, ChuckNorris pravi: Za moje pojme je premehko ampak se ga da malenkost nastavit preload in rebound. Na začetku se mi je dogajalo da je se je zadnji del preveč posedel pri pospeševanju. Je bilo treba 2 obrata zategnit preload. Spredaj sem pa tud dodal en obrat preloada. Zdaj je bolje ampak z900 nebi nič škodila nadgradnja vzmetenja. Z Ohlins se bo sigurno peljal odlično. Na SE modelu bodo še Brembo sprednje zavore. Cena pa sigurno malo preveč za takšen motor. 11-12k€ sem nekje zasledil Öhlins je dober, žal pa je tukaj potrebno doplačati še, hočeš-nočeš, znamko. Po slikah sodeč pa zadnji amortizer pri SE opciji nima nastavitve hitrega in počasnega hoda ter ločen rezervoar olja ter plina. Spredaj pa nisem videl možnosti nastavitve kompresije, tako da ne vem, če ima to opcijo. Ampak za 2 jurja več, bi SE moral imeti vse to; torej spredaj in zadaj možnost nastavitve kompresije, pa tudi elektronsko uravnavanje podvozja z možnostjo izbire v osnovnem meniju vožnje. Ker drugače to 2 jurja ni vredno. Zavore smo pa v "mojih cajtih" modificirali tako, da smo enostavno odstranili razdelilec (cilinder) zavorne moči in priklopili stahlfex cevi direktno na čeljusti. Pa je bolje zaviralo in tudi boljši občutek je bil pri doziranju. Druga možnost je pa vgradnja boljšega radialnega cilindra na sprednji zavori. Ne verjamem ravno, da so Brembo čeljusti super-duper, pa tudi če imajo manjšo nevzmeteno težo in se svetijo...tistih 50 gramov manjše teže se ne pozna. Kugelschreiber 1
ChuckNorris Objavljeno September 21, 2021 Opozori Objavljeno September 21, 2021 Boljše slabše. Bo treba peljat pa se bo vedelo kaj je res. Ampak v Sloveniji dobit testno vožnjo. Pomoje lažje dobiš Ferrarija Kar bi res morali popravit je teža. Z900 mora resno shujšat. Vsa konkurenca je bistveno lažja.
spartanbp Objavljeno September 21, 2021 Opozori Objavljeno September 21, 2021 Sam sem tudi iskal motorje za testno vožnjo prejšnje leto, ko sem kupoval...dobival sem pa možnost vožnje skuterjev Edini resni so bili pri BMW-ju. Našel sem podatek, da ima Z900 (letnik 2020) mokro težo 212 kg. To res ni veliko, ali pač....? Tank bencina ima 17 l, torej 17 x gostota 0,75 = ca. 13 kg Olje je 3,6 l po gostoti 0,920 kg/l = ca 3 kg 2.4 l hladilne tekočine, ki je malce težja od vode, pa prideš na 2,5 kg. Torej skupaj je tekočin 18,50 kg. Suha teža bi naj bila nekje pri 193,5 kg. Ni tako slabo Če pa daš celotnega Akrapota gor (Titan varianto), pa prideš na suho težo 186,7 kg (-6,8 kg je Akrapo). Ni slabo za to konjažo. Naj me kdo popravi, če sem se zmotil
Voodoo Objavljeno September 21, 2021 Opozori Objavljeno September 21, 2021 Al pa kupiš cbr, r1, zx10r, gsxr 1000 iz prejšnjega desetletja in maš vse to za pol cene Joker 1
spartanbp Objavljeno September 21, 2021 Opozori Objavljeno September 21, 2021 pred 4 minutami, Voodoo pravi: Al pa kupiš cbr, r1, zx10r, gsxr 1000 iz prejšnjega desetletja in maš vse to za pol cene Pri tistih pa že moraš ob 20.000 km narediti servis podvozja...čeprav še nisem slišal, da bi ga sploh kdo kdaj delal
Voodoo Objavljeno September 21, 2021 Opozori Objavljeno September 21, 2021 itak ja itak se pa pri nas magično prodajajo motorji z ne več kot 20k km...pa naj bo leto al pa 15 star.
ChuckNorris Objavljeno September 21, 2021 Opozori Objavljeno September 21, 2021 Da Kawa ima 212kg natankana Yamaha mt09 190kg, KTM 890 177kg, Monster 187kg, Triumph STR okol 185kg BMW f900r 211kg To so vse podatki za natankane motorje Tako da z izjemo bemfa so vsi konkurenti bistveno lažji. Sem zadnjič sedel na novi mt09 pa se mi je kar smejalo kak je lahka.
Gassa Objavljeno September 21, 2021 Opozori Objavljeno September 21, 2021 2 minutes ago, ChuckNorris said: Sem zadnjič sedel na novi mt09 pa se mi je kar smejalo kak je lahka. kako se pelje v primerjavi z Z900?
spartanbp Objavljeno September 21, 2021 Opozori Objavljeno September 21, 2021 (popravljeno) pred 14 minutami, ChuckNorris pravi: Da Kawa ima 212kg natankana Yamaha mt09 190kg, KTM 890 177kg, Monster 187kg, Triumph STR okol 185kg BMW f900r 211kg To so vse podatki za natankane motorje Tako da z izjemo bemfa so vsi konkurenti bistveno lažji. Sem zadnjič sedel na novi mt09 pa se mi je kar smejalo kak je lahka. Res je lahka, sem vozil. Kupil kolega, novi model 2021. Moraš pa na standardni MT 09 menjati zadnji amortizer, žal....razen če kupiš verzijo MT-09 SP z Öhlinsovim zadnjim blažilnikom. Popravljeno September 21, 2021. Popravil spartanbp
DAMI34 Objavljeno September 21, 2021 Avtor Opozori Objavljeno September 21, 2021 nekako bi bilo modro, da ostanemo pri temi Z900. Seveda kaka primerjava ni moteča, obdelat pa cel trg tega segmenta ni zaželjeno. Torej konkretno, če se gre za spremembo ali izboljšavo na Zju ni moteč čvek o vzmetenju, zavorah in podobnem, če bomo pa razpravljali nasplošno o zavorah in ostalem v detajle ali za druge motorje, so pa zato namenske teme. sampovem Fazer03 1
spartanbp Objavljeno September 21, 2021 Opozori Objavljeno September 21, 2021 pred eno uro, DAMI34 pravi: nekako bi bilo modro, da ostanemo pri temi Z900. Seveda kaka primerjava ni moteča, obdelat pa cel trg tega segmenta ni zaželjeno. Torej konkretno, če se gre za spremembo ali izboljšavo na Zju ni moteč čvek o vzmetenju, zavorah in podobnem, če bomo pa razpravljali nasplošno o zavorah in ostalem v detajle ali za druge motorje, so pa zato namenske teme. sampovem Meni se zdi Z900 dober nakup. Je tudi eden najbolj prodajanih Kwak na stari celini.
DAMI34 Objavljeno September 21, 2021 Avtor Opozori Objavljeno September 21, 2021 uporaben nejked, z odlično ciklistiko in še boljšim agregatom. Za nižjerasle sploh, ker ga zlahka premetavaš. Sem šel z njim v Abanijo, na razne šodre, vozil po cele dni. Z izjemo veterne zaščite (ki je ni) čisto kul zadeva. Seveda pa je odvisno, kaj uporabnik sploh hoče od motorja. dobrih 25kek sva natoukla, vedno zanesljiv, vedno 100%, poraba povprečje 4,9litra, potem sem pa prodal. IF7, spartanbp, Kawasaki_rider in 4 others 7
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se