Skoči na vsebino

Kawasaki Z 900 2017, Z 900 RS in Z 900RS Cafe (2018)


DAMI34
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

53 minutes ago, vandrovec said:

Saj gršega od sedanjega skorajda ne morejo več narediti...:)

Ce govoris za avspuh je bila to prva stvar, ki sem jo zamenjal ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Snečer pravi:

Prestavim v temo GS?

nehi no..bogokletstvo :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

18 hours ago, spartanbp said:

Öhlins zagotovo ne more biti slaba izbira. Vprašanje pa, koliko bo razlika v ceni.

cca 2 jurja, kar sem zasledil...kr zasoljeno.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, Voodoo pravi:

cca 2 jurja, kar sem zasledil...kr zasoljeno.

 

Zadnji amortizer pride enih 950,00 € na trgu, prednje vilice pa tudi nekaj takšnega. Kot da bi v bistvu kupil standardnega Z900 in ga potem nadgradil :)

 

Koliko se pa to splača, ne bi vedel....kakšno je pa sploh standardno vzmetenje na Z900? Je za kaj ali je klump?

Sam sem imel Z750 in je bilo bolj slabo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 minutami, spartanbp pravi:

Zadnji amortizer pride enih 950,00 € na trgu, prednje vilice pa tudi nekaj takšnega. Kot da bi v bistvu kupil standardnega Z900 in ga potem nadgradil :)

 

Koliko se pa to splača, ne bi vedel....kakšno je pa sploh standardno vzmetenje na Z900? Je za kaj ali je klump?

Sam sem imel Z750 in je bilo bolj slabo.

ni vsak Z enak..včasih so tut jurjaki meli bolj cigumigu.

Na Z900 je ravno toliko dobro, da je škoda denarja za kake spremembe :D

jaz sem bil zadovoljen, ampak nisem pretirano izbirčen. A se pelje dobro al se pa ne, to je vse kar me zanima in pelje se zelo dobro.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za moje pojme je premehko ampak se ga da malenkost nastavit preload in rebound.

Na začetku se mi je dogajalo da je se je zadnji del preveč posedel pri pospeševanju. Je bilo treba 2 obrata zategnit preload. 

Spredaj sem pa tud dodal en obrat preloada.

Zdaj je bolje ampak z900 nebi nič škodila nadgradnja vzmetenja. Z Ohlins se bo sigurno peljal odlično.

Na SE modelu bodo še Brembo sprednje zavore.

Cena pa sigurno malo preveč za takšen motor. 11-12k€ sem nekje zasledil

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 21 minutami, DAMI34 pravi:

ni vsak Z enak..včasih so tut jurjaki meli bolj cigumigu.

Na Z900 je ravno toliko dobro, da je škoda denarja za kake spremembe :D

jaz sem bil zadovoljen, ampak nisem pretirano izbirčen. A se pelje dobro al se pa ne, to je vse kar me zanima in pelje se zelo dobro.

Sam sem imel prvo generacijo teh motorjev in sam agregat je bil odličen. Spredaj pa premehko vzmetenje, zadaj je pa rad poskakoval.

 

Ja, verjetno se že kaj nadgradili vzmetenje od leta 2006, saj je motor kar močan.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 21 minutami, ChuckNorris pravi:

Za moje pojme je premehko ampak se ga da malenkost nastavit preload in rebound.

Na začetku se mi je dogajalo da je se je zadnji del preveč posedel pri pospeševanju. Je bilo treba 2 obrata zategnit preload. 

Spredaj sem pa tud dodal en obrat preloada.

Zdaj je bolje ampak z900 nebi nič škodila nadgradnja vzmetenja. Z Ohlins se bo sigurno peljal odlično.

Na SE modelu bodo še Brembo sprednje zavore.

Cena pa sigurno malo preveč za takšen motor. 11-12k€ sem nekje zasledil

Öhlins je dober, žal pa je tukaj potrebno doplačati še, hočeš-nočeš, znamko. Po slikah sodeč pa zadnji amortizer pri SE opciji nima nastavitve hitrega in počasnega hoda ter ločen rezervoar olja ter plina.  

Spredaj pa nisem videl možnosti nastavitve kompresije, tako da ne vem, če ima to opcijo.

Ampak za 2 jurja več, bi SE moral imeti vse to; torej spredaj in zadaj možnost nastavitve kompresije, pa tudi elektronsko uravnavanje podvozja z možnostjo izbire v osnovnem meniju vožnje. Ker drugače to 2 jurja ni vredno.

Zavore smo pa v "mojih cajtih" modificirali tako, da smo enostavno odstranili razdelilec (cilinder) zavorne moči in priklopili stahlfex cevi direktno na čeljusti. Pa je bolje zaviralo in tudi boljši občutek je bil pri doziranju. Druga možnost je pa vgradnja boljšega radialnega cilindra na sprednji zavori.

 

Ne verjamem ravno, da so Brembo čeljusti super-duper, pa tudi če imajo manjšo nevzmeteno težo in se svetijo...tistih 50 gramov manjše teže se ne pozna. 

 

 

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Boljše slabše. Bo treba peljat pa se bo vedelo kaj je res. Ampak v Sloveniji dobit testno vožnjo. Pomoje lažje dobiš Ferrarija

Kar bi res morali popravit je teža. Z900 mora resno shujšat. Vsa konkurenca je bistveno lažja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam sem tudi iskal motorje za testno vožnjo prejšnje leto, ko sem kupoval...dobival sem pa možnost vožnje skuterjev :D Edini resni so bili pri BMW-ju.

Našel sem podatek, da ima Z900 (letnik 2020) mokro težo 212 kg. To res ni veliko, ali pač....?

Tank bencina ima 17 l, torej 17 x gostota 0,75 = ca. 13 kg

Olje je 3,6 l po gostoti 0,920 kg/l = ca 3 kg 

2.4 l hladilne tekočine, ki je malce težja od vode, pa prideš na 2,5 kg.

Torej skupaj je tekočin 18,50 kg. Suha teža bi naj bila nekje pri 193,5 kg. Ni tako slabo :)

Če pa daš celotnega Akrapota gor (Titan varianto), pa prideš na suho težo 186,7 kg (-6,8 kg je Akrapo). Ni slabo za to konjažo.

 

Naj me kdo popravi, če sem se zmotil :)

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, Voodoo pravi:

Al pa kupiš cbr, r1, zx10r, gsxr 1000 iz prejšnjega desetletja in maš vse to za pol cene :)

Pri tistih pa že moraš ob 20.000 km narediti servis podvozja...čeprav še nisem slišal, da bi ga sploh kdo kdaj delal :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da Kawa ima 212kg natankana

Yamaha mt09 190kg,

KTM 890 177kg,

Monster 187kg,

Triumph STR okol 185kg

BMW f900r 211kg

To so vse podatki za natankane motorje

Tako da z izjemo bemfa so vsi konkurenti bistveno lažji.

Sem zadnjič sedel na novi mt09 pa se mi je kar smejalo kak je lahka.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 minutami, ChuckNorris pravi:

Da Kawa ima 212kg natankana

Yamaha mt09 190kg,

KTM 890 177kg,

Monster 187kg,

Triumph STR okol 185kg

BMW f900r 211kg

To so vse podatki za natankane motorje

Tako da z izjemo bemfa so vsi konkurenti bistveno lažji.

Sem zadnjič sedel na novi mt09 pa se mi je kar smejalo kak je lahka.

Res je lahka, sem vozil. Kupil kolega, novi model 2021. 

 

Moraš pa na standardni MT 09 menjati zadnji amortizer, žal....razen če kupiš verzijo MT-09 SP z Öhlinsovim zadnjim blažilnikom.

Popravljeno . Popravil spartanbp
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nekako bi bilo modro, da ostanemo pri temi Z900. Seveda kaka primerjava ni moteča, obdelat pa cel trg tega segmenta ni zaželjeno.

Torej konkretno, če se gre za spremembo ali izboljšavo na Zju ni moteč čvek o vzmetenju, zavorah in podobnem, če bomo pa razpravljali nasplošno o zavorah in ostalem v detajle ali za druge motorje, so pa zato namenske teme.

sampovem

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, DAMI34 pravi:

nekako bi bilo modro, da ostanemo pri temi Z900. Seveda kaka primerjava ni moteča, obdelat pa cel trg tega segmenta ni zaželjeno.

Torej konkretno, če se gre za spremembo ali izboljšavo na Zju ni moteč čvek o vzmetenju, zavorah in podobnem, če bomo pa razpravljali nasplošno o zavorah in ostalem v detajle ali za druge motorje, so pa zato namenske teme.

sampovem

Meni se zdi Z900 dober nakup. Je tudi eden najbolj prodajanih Kwak na stari celini.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

uporaben nejked, z odlično ciklistiko in še boljšim agregatom. Za nižjerasle sploh, ker ga zlahka premetavaš. 

Sem šel z njim v Abanijo, na razne šodre, vozil po cele dni. Z izjemo veterne zaščite (ki je ni) čisto kul zadeva. Seveda pa je odvisno, kaj uporabnik sploh hoče od motorja.

dobrih 25kek sva natoukla, vedno zanesljiv, vedno 100%, poraba povprečje 4,9litra, potem sem pa prodal.

 

20190809_-1509519955.jpg.82c4ba118d2970705be86e9ae486772b.jpg

20190810_161204.jpg.04bc39c10d9d5a37713d11e4f79329fb.jpg

20190812_142747.jpg.79039655d82e7756653071997da0ee06.jpg

FB_IMG_1534185213442.jpg.4b440b1339f9900a31df8232fe71c8b3.jpg

FB_IMG_1534273445698.jpg.7e257a0ebe72fe5e4797d45ef63e023a.jpg

hdr_00238_0.jpg.44e9b00846e91d03ccede76d5b6d552a.jpg

hdr_00257_0.jpg.83f8fe0efdc87675179474b04808e409.jpg

hdr_00429_0.jpg.431741aec42ceb239d163b868030a105.jpg

hdr_00432_0.jpg.28fe87664ae0f3a73ebc62f26b9d168d.jpg

hdr_00711_0.jpg.0adeb27af95a46c734c273724ebd5d8c.jpg

IMG_20180812_131520.jpg.a9fc23698532005b5fd688bf3dbb4d61.jpg

IMG_20180814_131121.jpg.f8c441c32f559915a6a6e7eb74228be2.jpg

IMG_20190815_152431.jpg.aaba86f854ff16f088cd25a03fd06dce.jpg

PANO_20180812_134423.jpg.24db1480e41f1b64232da99300f82fb2.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!