MiNa Objavljeno Julij 7, 2013 Opozori Objavljeno Julij 7, 2013 (popravljeno) tok, tok, tok na "malem bratu" 29Kkm pa še nikjer nič ne pušča. Res je, da je tale "urine sample" posodica za zavorno tekočino (olje) olje nekaj posebnega. Kot je videti so na novih modelih zadevo spremenili nazaj na klasično posodico integrirano v armaturo ročke. Spusti lako samo tesnilo pokrovčka, če je ob menjavi zavorne tekočine (olja) poškodovano ali pa slabo nameščeno (cel set št.6 stane cca 30€) samo tesnilo cca7€. (delo zlatarjev je pa drugi problem). ps, zaradi puščanja zavorne tekočine na posodici jaz motorja nebi vozil na servis (sploh izven garancije) ampak bi popravil sam. Popravljeno Julij 7, 2013. Popravil MiNa Kmet2 1
blazius Objavljeno Julij 7, 2013 Opozori Objavljeno Julij 7, 2013 tok, tok, tok na "malem bratu" 29Kkm pa še nikjer nič ne pušča. Res je, da je tale "urine sample" posodica za zavorno tekočino (olje) olje nekaj posebnega. Kot je videti so na novih modelih zadevo spremenili nazaj na klasično posodico integrirano v armaturo ročke. Spusti lako samo tesnilo pokrovčka, če je ob menjavi zavorne tekočine (olja) poškodovano ali pa slabo nameščeno (cel set št.6 stane cca 30€) samo tesnilo cca7€. (delo zlatarjev je pa drugi problem). ps, zaradi puščanja zavorne tekočine na posodici jaz motorja nebi vozil na servis (sploh izven garancije) ampak bi popravil sam. Saj verjetno se bom tudi sam v takem primeru lotil popravila sam , ampak prvo se mora sploh pokvariti , kar pa upam da se ne bo ...
BMWflar Objavljeno Julij 7, 2013 Opozori Objavljeno Julij 7, 2013 Upam da bo pri meni drugače ... , koliko pa naj bi bil servis, če bi ga moral "pokriti" sam ? Saj če gre za neke minorne napakice, ki ne nanesejo nekih velikih denarjev ni problema, bom preživel. Tako ali tako je treba vsak motor vzdrževati. Glej , motor je super , men ni žal da sem ga imel, in mogoče ga bom še kdaj imel če mi bo tavelik postal pretežak, fajn je nč slabga na njemu drugače, se je pač zgodilo na nekaj primerih da je pricurljalo.
Stevie Objavljeno Julij 7, 2013 Opozori Objavljeno Julij 7, 2013 Ker sem se že skoraj definitivno odločil za F800GS me zanima, če bi kateri od možakarjev ki ga ima, bil pripravljen posodit za eno kratko furo. (Piran-Koper, pridem tudi do črnega kala (Viki burger), pijača na moj račun) Sedel sem že na njemu, samo vozil se pa še nisem in preden ga kupim bi rad seveda poizkusil, kakšni občutki so. Vem pa tudi da me je tata naučil da se "žensk in motorja ne posoja".....
FLY Objavljeno Julij 8, 2013 Opozori Objavljeno Julij 8, 2013 Vem pa tudi da me je tata naučil da se "žensk in motorja ne posoja"..... Stevie motoristi imamo poseben psihološki profil. Marsikdo ti bo prej posodil žensko kot motor... Robyy in mitjag 2
blazius Objavljeno Julij 8, 2013 Opozori Objavljeno Julij 8, 2013 Ker sem se že skoraj definitivno odločil za F800GS me zanima, če bi kateri od možakarjev ki ga ima, bil pripravljen posodit za eno kratko furo. (Piran-Koper, pridem tudi do črnega kala (Viki burger), pijača na moj račun) Sedel sem že na njemu, samo vozil se pa še nisem in preden ga kupim bi rad seveda poizkusil, kakšni občutki so. Vem pa tudi da me je tata naučil da se "žensk in motorja ne posoja"..... Bo kar nekaj na temu kar pravi FLY, saj veš takrat se najraje kakšno sranje naredi, pa grdi pogledi, pa komplikacije ... zakaj pa se ne naročiš na testno vožnjo pri kakšnem od trgovcev, mislim da ti je to najboljša rešitev, volk sit in koza cela ...
Stevie Objavljeno Julij 27, 2013 Opozori Objavljeno Julij 27, 2013 (popravljeno) Sej bi se človek naročil za testno vožnjo, sam kaj ko neveš če boš utegnil, pač zaradi narave dela nimam dneva fraj... če že in to mogoče nedelje, takrat pa je itak vse zaprto.... razen če, seveda vzamem dopust........ Bomo že sprobali ko ga bomo kupovali Kaj čmo, tak je! "Arbeit macht frei" Popravljeno Julij 27, 2013. Popravil Stevie
AK84 Objavljeno Avgust 5, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 5, 2013 Pozdravljeni Tudi sam imam F800GS in moram rečt res super motor. Imam ga 4 sezono in sem z njim prevozil nekaj več kot 40000 km. Se je pa v soboto pojavila neka težava in me zanima če je že kdo imel podobne izkušnje. Po slabih 400 km vožnje se mi je motor kar naenkrat ustavil. Kot bi mu zmanjkalo bencina oziroma kot da ne bi imel iskre na svečkah. Motor po nekajkratnih poskusih spet vžge. Peljem se nadaljnjih 10 km in zadeva se ponovi. Spet poskusim in motor vžge. To se mi je do doma ponovilo še najmanj petkrat. Sem pa opazil, da ko sem pri enem poskusu vzel kontakt in ga dal nazaj, da se je na ekrančku prikazala napaka EWS. Na internetu sem potem našel, da bi bila lahko antena na ključavnici. Vendar mi je nek mehanik rekel, da ta antena prebere kodo ključa samo takrat, ko daš kontakt, če pa pride do okvare med vožnjo, se pa zaradi tega motor ne bi smel ustaviti. Na forumu sem zasledil, da je imel bob7 podobne težave pri ta veliki GS-ki. Nazadnje so ugotovili, da je bila pokvarjena elektronika na črpalki goriva. Če je imel kdo podobne težave, naj se malo razpiše. Vsaka pomoč je dobrodošla! PS: Danes sem naročil tester GS 911. Upam da mi bo kaj v pomoč da rešimo zadevo. LP
blazius Objavljeno Avgust 22, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2013 Pozdravljeni Tudi sam imam F800GS in moram rečt res super motor. Imam ga 4 sezono in sem z njim prevozil nekaj več kot 40000 km. Se je pa v soboto pojavila neka težava in me zanima če je že kdo imel podobne izkušnje. Po slabih 400 km vožnje se mi je motor kar naenkrat ustavil. Kot bi mu zmanjkalo bencina oziroma kot da ne bi imel iskre na svečkah. Motor po nekajkratnih poskusih spet vžge. Peljem se nadaljnjih 10 km in zadeva se ponovi. Spet poskusim in motor vžge. To se mi je do doma ponovilo še najmanj petkrat. Sem pa opazil, da ko sem pri enem poskusu vzel kontakt in ga dal nazaj, da se je na ekrančku prikazala napaka EWS. Na internetu sem potem našel, da bi bila lahko antena na ključavnici. Vendar mi je nek mehanik rekel, da ta antena prebere kodo ključa samo takrat, ko daš kontakt, če pa pride do okvare med vožnjo, se pa zaradi tega motor ne bi smel ustaviti. Na forumu sem zasledil, da je imel bob7 podobne težave pri ta veliki GS-ki. Nazadnje so ugotovili, da je bila pokvarjena elektronika na črpalki goriva. Če je imel kdo podobne težave, naj se malo razpiše. Vsaka pomoč je dobrodošla! PS: Danes sem naročil tester GS 911. Upam da mi bo kaj v pomoč da rešimo zadevo. LP In ... si uspel dognati kaj je bilo narobe ? Me zanima vse v zvezi s tem motociklom , oz. njegovimi hibami ... hvala
Stevie Objavljeno Avgust 22, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2013 (popravljeno) Lahko bi bila pumpa..... http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=420546&highlight=by-pass Popravljeno Avgust 22, 2013. Popravil Stevie
sasoking Objavljeno Avgust 23, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2013 Pozdravljeni. Zanima me ali je kdo od lastnikov GS 800 zamenjal original zaščito motorja s drugačno, obsežnejšo? Namreč odkupil bi tisto original. Je majhna, diskretna in za cestno rabo dovolj zaščiti. Nebi skazila estetike NUDE 900. .) Hvala za info.
blazius Objavljeno Avgust 23, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2013 Če govorimo o zaščitni plošči pod motorjem, sem jo jaz menjal za aluminijasto in ti plastično lahko prodam, več pa na ZS, če te seveda zanima ...
AK84 Objavljeno Avgust 27, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2013 In ... si uspel dognati kaj je bilo narobe ? Me zanima vse v zvezi s tem motociklom , oz. njegovimi hibami ... hvala Očitno je res problem v bencinski črpalki in visokih zunanjih temperaturah. Menda je problem v tem, če imaš bencina bolj malo v rezervoarju in če je zunaj ekstremno vroče, se črpalka za kratek čas ustavi, ker ni potopljena v bencin in se ne hladi več dobro. Sem po tem, ko se je to pojavilo napravil okoli 2000 km in se ni nikoli ustavil, je pa res, da zunaj ni bilo nikoli več kot 32 stopinj.
GS Marko Objavljeno Avgust 30, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2013 Je kdo sprobal na F800 GS Michelin anakee3? Zanima me ,če so glasne in kako držijo na slabem gladkem asfalut. Po testih jih povsot hvalijo, kako pa je v resnici?
tad3y Objavljeno September 1, 2013 Opozori Objavljeno September 1, 2013 Jaz imam anakee3 na Transalpi. Glasne so res precej. Glede oprijema pa neglede na podlago, ali je slab asvalt, dobr, mokro, suho... nimam pripomb in sem z njimi zelo zadovoljen. Tudi v ovinek motor zelo lepo pade. Do sedaj sem imel od enduro gum bridgestone tw spredaj 101, zadaj 150 in dunlop trialmax tr 91, pa moram reči da sem z anakee najbolj zadovoljen.
poggy Objavljeno September 2, 2013 Opozori Objavljeno September 2, 2013 Anakee 3 niso ravno pretirano odporne na predrtje... Vse ostalo pa odlično Anakee 3 niso ravno pretirano odporne na predrtje... Vse ostalo pa odlično poggy 1
MiNa Objavljeno Oktober 16, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2013 Zgodovina okvar na F800 z prevoženimi 123,817 Miljami, potem pa "krah".
Kawl Objavljeno Oktober 16, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2013 kaj krah ? kaj to pomeni? A je zaribal?
MiNa Objavljeno Oktober 16, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2013 "Zaribal" po tleh ja, mašina je ostala cela. Poglej celo zgodbo... Bostjan L 1
poggy Objavljeno Oktober 16, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2013 Uff kak fajn se da opremit Kmet2, pik1, TakeALookAround in 1 other 4
blazius Objavljeno November 6, 2013 Opozori Objavljeno November 6, 2013 Leto je okoli kar ga imam in moram povedat da me vedno znova razveseljuje. Zanima pa me nekaj drugega. Katere pnevmatike ste že uporabili na tem motociklu? Ko sem ga kupil, so bile na platiščih pirelli scorpion trail, guma ni slaba, mi je pa čudno da se je prva hitreje obrabila kot zadnja. Kakšne imate kaj izkušnje z različnimi proizvajalci oziroma modeli. Zanima me predvsem michelin anakee3, ali pa metzeler tourance, oz. tudi conti trailattack. Mogoče kdo???
krucymucy Objavljeno November 6, 2013 Opozori Objavljeno November 6, 2013 Jaz sem na GS-ki preizkusil Metzeler Tourance (obicne, ne next ali exp) in pa Conti Trail attack 2. Conti so v vseh pogledih boljse, razen za po makadamu je slabsa, za blato pa itak nobena ni. Z metzeler sem prevozil 5k je bila zadnja fuč, s conti pa 7k in je bila sprednja fuč.
Kmet2 Objavljeno November 6, 2013 Opozori Objavljeno November 6, 2013 Pridružu8jem se Krucymucyevim navedbam ContiTrailAttack so Metzelerke dobre do polovice obrabe naprej smrt :glare: Pireli sem imel na KTM odlična guma tudi,se ti pa prva prej obrabi zaradi načina vožnje! Anakee pa nisem še imel.
blazius Objavljeno November 6, 2013 Opozori Objavljeno November 6, 2013 TNX obema za ažurne informacije... :notworthy:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se