Skoči na vsebino

BMW F 800 GS


DeReN

Priporočene objave

Ej sorry ... še eno bebasto vprašanje ... mogoče vesta kje najbolje jih je za naročiti, oz. pri katerem vulkanizerju jih imajo že po defaultu?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sam nabavljam pri gume-direkt preko neta. za mopede in občasno 4-kolesno karijolo. zadeva funkcionira 100%, vključno z reklamacijami.

dostavijo na dom preko DHL.

lp, andrej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Osebno že od 2007 kupujem gume v Radljah, imajo tudi spletno prodajalno z ugodno poštnino...

 

Drugače pa Anakee 3 zelo lepo držijo, tudi na makedamu, s sprednjo prevoženih 11.000km, večino v dvoje, pa je še 3mm profila... Zadnja je na 5000 in izgleda še kot nova...  Lahko jih priporočam, ampak ne vozi z njimi po preostrih kamnih...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Leto je okoli kar ga imam in moram povedat da me vedno znova razveseljuje. Zanima pa me nekaj drugega. Katere pnevmatike ste že uporabili na tem motociklu? Ko sem ga kupil, so bile na platiščih pirelli scorpion trail, guma ni slaba, mi je pa čudno da se je prva hitreje obrabila kot zadnja. Kakšne imate kaj izkušnje z različnimi proizvajalci oziroma modeli. Zanima me predvsem michelin anakee3, ali pa metzeler tourance, oz. tudi conti trailattack. Mogoče kdo???

Prva ima po pravilu nekaj manj profila in mehkejšo zmes.  Imam Anakee 3 in moram reči ,da ja občutno boljša od Tourance ( ne Toutance exp in Tourance Next). (Tourance Next je dobra sodobna guma), to ki sem jaz imel je hitro izgubila oprijem na gladkem asvaltu (veliko prej kot Anakee 3)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 mesecev pozneje...

Vzpodbudno! 100Kkm od leta 2011 praktično brez večjih okvar, razen črpalke za gorivo....

 

Jebeštrgla da res!! :yes: :worship:  Laufa skoraj kakor Honda! :P

 

Trenutno sta mi dve enduri "IN".

F 800 GS & Tiger 800 XC

Popravljeno . Popravil moto rider
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 mesecev pozneje...

Da malo osvežim temo...se prav nič posebnega ne dogaja na tem področju...lp

 

 

Kwa tle gor ležiš...?A ti je žmrknu in čakaš šlep?? :hmm:

Popravljeno . Popravil moto rider
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Servisni interval na tem motorju je na 10Kkm tako, da jih ostane še samo 8Kkm (so vmes nekaj zamudili).

 

Je pa trenutno na AN še nekaj 800-tk, res malo starejših vendar z nizko kilometražo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Eno vprašanje...mogoče veste kakšna bi bila cena obeh platišč z naperami. Poigravam se namreč z mislijo da bi imel dva kompleta pnevmatik, ene za bolj cestno rabo in ene bolj terenske, da ne bi rabil vedno če me zagrabi razkopavat vsega...

Popravljeno . Popravil blazius
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eno vprašanje...mogoče veste kakšna bi bila cena obeh platišč z naperami. Poigravam se namreč z mislijo da bi imel dva kompleta pnevmatik, ene za bolj cestno rabo in ene bolj terenske, da ne bi rabil vedno razkopavat vsega...

Nove 1000+................

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala Kmet2...si hiter ko strela :grim

Vse mam pod kontrolo  :P  vem ker sem sam gledal da bi na starem KTM ju zamenjal in so bile na strani Redy2 Race kar krepko čez 1000€ drugo je Ebay pa kaj rabljenega,se bi dalo dobiti dosti ceneje !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eno vprašanje...mogoče veste kakšna bi bila cena obeh platišč z naperami. Poigravam se namreč z mislijo da bi imel dva kompleta pnevmatik, ene za bolj cestno rabo in ene bolj terenske, da ne bi rabil vedno če me zagrabi razkopavat vsega...

Cene preveri tukaj 36-Wheels in preračunaj v € (skoraj bolje imet dva motorrja).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Zdravo!

 

Mene pa nekaj zanima, trenutno so na anetu trije F800GS-i, dva pri istem trgovcu, eden ima 61000km, drugi pa je brez ABS...oba odpadeta. Tretji je izven budgeta.

Jaz bi do začetka sezone rad imel motor, v poštev pa prideta F800GS in Tiger 800 XC. Je 800GS pri nas tako redek, da jih ni na netu, ali je za pričakovati, da pride kaj pametnega gor proti začetku sezone? Moja pričakovanja so vsaj 2009 letnik, še raje pa mlajši, ABS, max 35000km...če ima kdo namen kaj takšnega prodajati, mi lahko piše na ZS.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo!

 

Mene pa nekaj zanima, trenutno so na anetu trije F800GS-i, dva pri istem trgovcu, eden ima 61000km, drugi pa je brez ABS...oba odpadeta. Tretji je izven budgeta.

Jaz bi do začetka sezone rad imel motor, v poštev pa prideta F800GS in Tiger 800 XC. Je 800GS pri nas tako redek, da jih ni na netu, ali je za pričakovati, da pride kaj pametnega gor proti začetku sezone? Moja pričakovanja so vsaj 2009 letnik, še raje pa mlajši, ABS, max 35000km...če ima kdo namen kaj takšnega prodajati, mi lahko piše na ZS.

 

 

Sem imel podobne težave pri kupovanju motorja. Rešitev: 

 

http://www.moto.it/moto-usate/bmw/f-800-gs/index.html?cbRegione=Veneto

 

http://www.moto.it/moto-usate/triumph/tiger-800/tiger-800-abs--2010-14/index.html?cbRegione=Veneto

 

Skrbno preračunaj DMV (če kupiš prepoceni znajo celo Eurotax odpreti :) ), prištej prevoz in 100€ za homologacijo in vozi! :)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Živjo

 

Kupujem nosilno ploščo zadnjega kovčka za BMW F 800 GS. Gledam tole od Givi-ja SRA5103. Imam pa eno vprašanje in upam, da mi bo kdo lahko povedal kaj več (mogoče jo kdo ima). V navodilih piše, da je max. nosilnost 6 kg (glej sliko). Od prej že imam Givijev kovček iz serije Trekker. Kovček prazen tehta dobrih 5 kg. Torej, če se malo pohecam, lahko v njega dam še največ dva para zoknov in ene gate (pa ne dolge) pa sem na 6 kg.
Sicer na Givijevi strani za kovčke Trekker ponujajo tudi to ploščo. Vprašanje sem poslal tudi proizvajalcu pa še ni odgovora.

 

PS ta druga plošča, ki jo ponuja Givi pa je vsaj za moj okus :slap:

 

Lp M

22318278.jpg22318279.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na "manjšem bratu" F650GS (800) letnik `11 imam namontirano kombinacijo nosilcev E194 (topcase) in PL690 (stranski nosilci) in lahko napišem, da se z predpisano obremenitvijo nisem nevemkako obremenjeval, sem pa kovčke :whistle: . Sigurno sem v njih večkrat tovoril več kot je predpisano. Mala 650-setka ima nosilnost po podatkih proizvajalca precej visoko. Prazna teža motorja pripravljenega za vožnjo je199kg, skupna dovoljena pa 436kg pomeni, da je nosilnost 237kg. Predpostavimo (100 + 80 + 57) pa si glih na dovoljeni obremenitvi. Jaz jih imam 78 (ni skrivnost) sopotnice-ka ne vozim (se sama), vem pa, da sem imel v seh treh kovčkih sigurno tudi že cca 30kg.

Tako, da so podatki Givi-ja pač zapisani zaradi njihovega mira. Saj veš uporabniki bi naložil, če se kaj zgodi, bi pa tudi zaradi lastne neumnosti tožil vse okoli sebe. Proizvajalec si pač tako lepo "umije" roke.

Popravljeno . Popravil MiNa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tile "tamali" GS-arji so več kot prikladni za tovrstna potovanja glih zaradi tega, ker jim tovarna dovoljuje precej prtljage na grebenu.

MiNa, ti boš moral pa enkrat na malo daljše  :O  potovanje - do Litije!! :yes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!