blazius Objavljeno November 6, 2013 Opozori Objavljeno November 6, 2013 Ej sorry ... še eno bebasto vprašanje ... mogoče vesta kje najbolje jih je za naročiti, oz. pri katerem vulkanizerju jih imajo že po defaultu?
THOMPSON Objavljeno November 6, 2013 Opozori Objavljeno November 6, 2013 sam nabavljam pri gume-direkt preko neta. za mopede in občasno 4-kolesno karijolo. zadeva funkcionira 100%, vključno z reklamacijami. dostavijo na dom preko DHL. lp, andrej
poggy Objavljeno November 6, 2013 Opozori Objavljeno November 6, 2013 Osebno že od 2007 kupujem gume v Radljah, imajo tudi spletno prodajalno z ugodno poštnino... Drugače pa Anakee 3 zelo lepo držijo, tudi na makedamu, s sprednjo prevoženih 11.000km, večino v dvoje, pa je še 3mm profila... Zadnja je na 5000 in izgleda še kot nova... Lahko jih priporočam, ampak ne vozi z njimi po preostrih kamnih...
blazius Objavljeno November 7, 2013 Opozori Objavljeno November 7, 2013 Hvala tudi vama za usmeritve ...
impactor Objavljeno December 29, 2013 Opozori Objavljeno December 29, 2013 Leto je okoli kar ga imam in moram povedat da me vedno znova razveseljuje. Zanima pa me nekaj drugega. Katere pnevmatike ste že uporabili na tem motociklu? Ko sem ga kupil, so bile na platiščih pirelli scorpion trail, guma ni slaba, mi je pa čudno da se je prva hitreje obrabila kot zadnja. Kakšne imate kaj izkušnje z različnimi proizvajalci oziroma modeli. Zanima me predvsem michelin anakee3, ali pa metzeler tourance, oz. tudi conti trailattack. Mogoče kdo??? Prva ima po pravilu nekaj manj profila in mehkejšo zmes. Imam Anakee 3 in moram reči ,da ja občutno boljša od Tourance ( ne Toutance exp in Tourance Next). (Tourance Next je dobra sodobna guma), to ki sem jaz imel je hitro izgubila oprijem na gladkem asvaltu (veliko prej kot Anakee 3)
MiNa Objavljeno April 30, 2014 Opozori Objavljeno April 30, 2014 Vzpodbudno! 100Kkm od leta 2011 praktično brez večjih okvar, razen črpalke za gorivo.... dromomaniac, Kmet2, TakeALookAround in 2 others 5
blazius Objavljeno April 30, 2014 Opozori Objavljeno April 30, 2014 Vzpodbudno! 100Kkm od leta 2011 praktično brez večjih okvar, razen črpalke za gorivo.... Me zelo veselijo taki podatki, upam da bo tudi pri mojem približno tako...like it
moto rider Objavljeno Maj 1, 2014 Opozori Objavljeno Maj 1, 2014 (popravljeno) Vzpodbudno! 100Kkm od leta 2011 praktično brez večjih okvar, razen črpalke za gorivo.... Jebeštrgla da res!! :yes: Laufa skoraj kakor Honda! Trenutno sta mi dve enduri "IN". F 800 GS & Tiger 800 XC Popravljeno Maj 1, 2014. Popravil moto rider Kmet2, PrimozC, Fritz in 3 others 6
blazius Objavljeno Oktober 8, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2014 Da malo osvežim temo...se prav nič posebnega ne dogaja na tem področju...lp Kmet2, PURPLE, Fritz in 1 other 4
moto rider Objavljeno Oktober 9, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2014 (popravljeno) Da malo osvežim temo...se prav nič posebnega ne dogaja na tem področju...lp Kwa tle gor ležiš...?A ti je žmrknu in čakaš šlep?? Popravljeno Oktober 9, 2014. Popravil moto rider
blazius Objavljeno Oktober 10, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2014 Kwa tle gor ležiš...?A ti je žmrknu in čakaš šlep?? To vprašanje bi pričakoval od Snecija... .) Kmet2 in Fritz 2
PrimozC Objavljeno Oktober 14, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 14, 2014 Pripeljan iz Nemcije....v garanciji....vreden tega denarja? http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=8922241&show=2
boych Objavljeno Oktober 14, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 14, 2014 Pripeljan iz Nemcije....v garanciji....vreden tega denarja? http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=8922241&show=2 Glede na to, da ga boš naslednjih 10000 samo vozil in tankal, mislim, da je ...
MiNa Objavljeno Oktober 14, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 14, 2014 Servisni interval na tem motorju je na 10Kkm tako, da jih ostane še samo 8Kkm (so vmes nekaj zamudili). Je pa trenutno na AN še nekaj 800-tk, res malo starejših vendar z nizko kilometražo.
blazius Objavljeno Oktober 24, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2014 (popravljeno) Eno vprašanje...mogoče veste kakšna bi bila cena obeh platišč z naperami. Poigravam se namreč z mislijo da bi imel dva kompleta pnevmatik, ene za bolj cestno rabo in ene bolj terenske, da ne bi rabil vedno če me zagrabi razkopavat vsega... Popravljeno Oktober 24, 2014. Popravil blazius
Kmet2 Objavljeno Oktober 24, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2014 Eno vprašanje...mogoče veste kakšna bi bila cena obeh platišč z naperami. Poigravam se namreč z mislijo da bi imel dva kompleta pnevmatik, ene za bolj cestno rabo in ene bolj terenske, da ne bi rabil vedno razkopavat vsega... Nove 1000+................ blazius 1
blazius Objavljeno Oktober 24, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2014 Hvala Kmet2...si hiter ko strela :grim
Kmet2 Objavljeno Oktober 24, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2014 Hvala Kmet2...si hiter ko strela :grim Vse mam pod kontrolo vem ker sem sam gledal da bi na starem KTM ju zamenjal in so bile na strani Redy2 Race kar krepko čez 1000€ drugo je Ebay pa kaj rabljenega,se bi dalo dobiti dosti ceneje ! blazius 1
MiNa Objavljeno Oktober 24, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2014 Eno vprašanje...mogoče veste kakšna bi bila cena obeh platišč z naperami. Poigravam se namreč z mislijo da bi imel dva kompleta pnevmatik, ene za bolj cestno rabo in ene bolj terenske, da ne bi rabil vedno če me zagrabi razkopavat vsega... Cene preveri tukaj 36-Wheels in preračunaj v € (skoraj bolje imet dva motorrja).
blazius Objavljeno Oktober 24, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2014 Cene preveri tukaj 36-Wheels in preračunaj v € (skoraj bolje imet dva motorrja). Hej, hvala tudi tebi MiNa, bom preveril...na ready2race sploh nisem zasledil obročev za BMW, za skoraj vse ostale (KTM, Yamaha, Honda, Kawasaki, Suzuki) pa. Cena je pa za dva obroča 690€...
MarkoR Objavljeno Januar 20, 2015 Opozori Objavljeno Januar 20, 2015 Zdravo! Mene pa nekaj zanima, trenutno so na anetu trije F800GS-i, dva pri istem trgovcu, eden ima 61000km, drugi pa je brez ABS...oba odpadeta. Tretji je izven budgeta. Jaz bi do začetka sezone rad imel motor, v poštev pa prideta F800GS in Tiger 800 XC. Je 800GS pri nas tako redek, da jih ni na netu, ali je za pričakovati, da pride kaj pametnega gor proti začetku sezone? Moja pričakovanja so vsaj 2009 letnik, še raje pa mlajši, ABS, max 35000km...če ima kdo namen kaj takšnega prodajati, mi lahko piše na ZS.
AJ Objavljeno Januar 20, 2015 Opozori Objavljeno Januar 20, 2015 Zdravo! Mene pa nekaj zanima, trenutno so na anetu trije F800GS-i, dva pri istem trgovcu, eden ima 61000km, drugi pa je brez ABS...oba odpadeta. Tretji je izven budgeta. Jaz bi do začetka sezone rad imel motor, v poštev pa prideta F800GS in Tiger 800 XC. Je 800GS pri nas tako redek, da jih ni na netu, ali je za pričakovati, da pride kaj pametnega gor proti začetku sezone? Moja pričakovanja so vsaj 2009 letnik, še raje pa mlajši, ABS, max 35000km...če ima kdo namen kaj takšnega prodajati, mi lahko piše na ZS. Sem imel podobne težave pri kupovanju motorja. Rešitev: http://www.moto.it/moto-usate/bmw/f-800-gs/index.html?cbRegione=Veneto http://www.moto.it/moto-usate/triumph/tiger-800/tiger-800-abs--2010-14/index.html?cbRegione=Veneto Skrbno preračunaj DMV (če kupiš prepoceni znajo celo Eurotax odpreti ), prištej prevoz in 100€ za homologacijo in vozi! Kmet2 in Cartman 2
Ko-Ma Objavljeno Marec 13, 2015 Opozori Objavljeno Marec 13, 2015 Živjo Kupujem nosilno ploščo zadnjega kovčka za BMW F 800 GS. Gledam tole od Givi-ja SRA5103. Imam pa eno vprašanje in upam, da mi bo kdo lahko povedal kaj več (mogoče jo kdo ima). V navodilih piše, da je max. nosilnost 6 kg (glej sliko). Od prej že imam Givijev kovček iz serije Trekker. Kovček prazen tehta dobrih 5 kg. Torej, če se malo pohecam, lahko v njega dam še največ dva para zoknov in ene gate (pa ne dolge) pa sem na 6 kg. Sicer na Givijevi strani za kovčke Trekker ponujajo tudi to ploščo. Vprašanje sem poslal tudi proizvajalcu pa še ni odgovora. PS ta druga plošča, ki jo ponuja Givi pa je vsaj za moj okus Lp M
MiNa Objavljeno Marec 14, 2015 Opozori Objavljeno Marec 14, 2015 (popravljeno) Na "manjšem bratu" F650GS (800) letnik `11 imam namontirano kombinacijo nosilcev E194 (topcase) in PL690 (stranski nosilci) in lahko napišem, da se z predpisano obremenitvijo nisem nevemkako obremenjeval, sem pa kovčke . Sigurno sem v njih večkrat tovoril več kot je predpisano. Mala 650-setka ima nosilnost po podatkih proizvajalca precej visoko. Prazna teža motorja pripravljenega za vožnjo je199kg, skupna dovoljena pa 436kg pomeni, da je nosilnost 237kg. Predpostavimo (100 + 80 + 57) pa si glih na dovoljeni obremenitvi. Jaz jih imam 78 (ni skrivnost) sopotnice-ka ne vozim (se sama), vem pa, da sem imel v seh treh kovčkih sigurno tudi že cca 30kg. Tako, da so podatki Givi-ja pač zapisani zaradi njihovega mira. Saj veš uporabniki bi naložil, če se kaj zgodi, bi pa tudi zaradi lastne neumnosti tožil vse okoli sebe. Proizvajalec si pač tako lepo "umije" roke. Popravljeno Marec 14, 2015. Popravil MiNa
moto rider Objavljeno Marec 14, 2015 Opozori Objavljeno Marec 14, 2015 Tile "tamali" GS-arji so več kot prikladni za tovrstna potovanja glih zaradi tega, ker jim tovarna dovoljuje precej prtljage na grebenu. MiNa, ti boš moral pa enkrat na malo daljše potovanje - do Litije!! :yes:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se